Alist Bazar, noutățile săptămânii

Proiect nou - 2025-09-26T085456.116

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu cele mai cool noutăți și lansări. Iată ce ne-a atras atenția, zilele acestea!

KIKO MILANO are un nou POP-UP STORE în IULIUS MALL, CLUJ-NAPOCA

KIKO MILANO a deschis un nou Pop-Up Store în Iulius Mall, Cluj-Napoca. Noul magazin din Cluj-Napoca marchează prima locație KIKO MILANO în afara Bucureștiului, subliniind strategia de expansiune a brandului pe piața din România.

În noul magazin, clienții pot descoperi întreaga gamă de produse KIKO MILANO: make-up, îngrijire a pielii, îngrijire a părului, precum și colecțiile ediție limitată, mult așteptate și iubite de milioane de pasionați de frumusețe din întreaga lume.

Prin această extindere, KIKO MILANO aduce mai aproape de consumatorii români produsele sale inovatoare și de înaltă calitate pentru machiaj și îngrijire, făcând accesibile cele mai noi tendințe de frumusețe la nivel global.

Top Line a lansat Kevin.Murphy NIGHT.SHIFT, serumul revoluționar care revitalizează părul peste noapte

Top Line a lansat în România KEVIN.MURPHY NIGHT.SHIFT, un serum inovator care hidratează și fortifică părul peste noapte, în timp ce dormim. Lansarea a avut loc în cadrul evenimentului de inaugurare al noului salon Jovsky Studio Verdi, în prezența unui număr mare de vedete și influenceri.

Daiana Anghel, Gabriela Oțil, Simona Țăranu, Cristina Dorobanțu, Diana Bart, Lorena Buhnici, Geanina Ilieș, Adina Buzatu, Livia Graur, Oana Zamfir, Laura Lazăr au descoperit noul NIGHT.SHIFT la cornerul din incinta locației și au aflat, de la specialiștii Top Line, informații despre efectele pozitive pe care acesta le are asupra podoabei capilare. 

NIGHT.SHIFT este un tratament ușor, sub formă de serum, cu acțiune peste noapte, ce oferă hidratare timp de 12 ore, reduce ruperea firelor și transformă părul, făcându-l mai moale, mai neted și mai ușor de aranjat.

Urban Hub din Piața Romană, investiție de 150.000 euro

Urban Hub din Piața Romană a fost redeschis în primăvara acestui an, în urma unei investiții de 150.000 de euro. Spațiul, amplasat într-o clădire interbelică, este dedicat atât evenimentelor corporate, cât și activităților de co-working, și propune un model de închiriere flexibil, de la acces individual la închirierea integrală a imobilului. 

Reprezentanții companiei estimează că poziționarea centrală și integrarea serviciilor conexe: catering, logistică și suport tehnic, îl pot transforma într-un punct de interes pe piața locală a spațiilor flexibile. Investiția a vizat reamenajarea interioară, designul și mobilarea celor trei niveluri ale clădirii, precum și diversificarea serviciilor. 

Conceptul a fost realizat în colaborare cu studenți ai Facultății de Arhitectură și a avut ca obiectiv adaptarea unei clădiri din anii ’20 la cerințele actuale ale pieței de evenimente și co-working.

ISSA™ 4 revoluționează igiena orală: tehnologie de ultimă generație, testată de utilizatori și validată de stomatologi

FOREO, liderul mondial în domeniul beauty – tech, a lansat cea de-a patra generație a periuței de dinți sonice issa™ 4. Noul produs continuă moștenirea gamei revoluționare care a schimbat industria îngrijirii orale, fiind prima periuță sonică din silicon din lume. Oferind îngrijire orală completă 4-în-1 pentru dinți, limbă, obraji și gingii, issa™ 4 reprezintă ultimul pas din iconica rutină suedeză de frumusețe și aduce un zâmbet sănătos și strălucitor pentru întreaga familie.

Propulsată de o tehnologie revoluționară, brevetată, care oferă până la un an de utilizare cu o singură încărcare USB, această nouă generație de periuțe combină tehnologia avansată Sonic Pulse cu un capăt hibrid unic. Perii ultra-delicați din silicon, așezați la exterior, protejează cu blândețe gingiile, în timp ce perii din polimer de înaltă performanță, situați la interior, îndepărtează eficient placa bacteriană. Concepută să se sincronizeze cu mișcările tale naturale de periaj, issa™ 4 combină simplitatea periajului manual cu rezultatele unei periuțe electrice.

Pe lângă modelul de bază issa™ 4, colecția include issa™ 4 plus, echipată cu tehnologia AI Pressure Adapt, care ajustează automat intensitatea în timp real, în funcție de presiunea exercitată în timpul periajului. De asemenea, gama oferă issa™ 4 smile, o versiune mai compactă și mai accesibilă a modelului principal, iar colecția este completată de issa™ 4 baby, dezvoltată special pentru nevoile unice de îngrijire orală ale bebelușilor și copiilor mici.

Designerul Mihaela Andronic are o nouă identitate

Fondat de designerul român cu același nume, Mihaela Andronic spune că este mai mult decât un brand – este o declarație de stil, autenticitate și putere feminină. 

„Am creat acest brand din dorința de a aduce în garderoba femeii moderne nu doar piese vestimentare, ci emoție, încredere și identitate. Cred într-un lux discret, în linii curate și materiale atent alese, care dau sens fiecărei creații”, a declarat Mihaela Andronic, fondatoarea și designerul brandului românesc.

Oficial Mihaela Andronic are o nouă identitate online, am păstrat ADN-ul eleganței şi am creat o nouă experiență de shopping online. – o nouă destinație pentru designul românesc autentic. Creațiile sale au trecut dincolo de granițe, ajungând să fie purtate pe covorul roșu de actrițe precum Maria Bestar și Cristina Perales la Premios Cinematográficos José María Forqué. „A fost un moment incredibil. Să-ți vezi hainele pe covorul roșu este o recunoaștere a muncii tale.”

După ani de lucrat exclusiv pe comandă, Mihaela a simțit nevoia să își extindă brandul și să lanseze o colecție prêt-à-porter. „Vreau ca hainele mele să fie accesibile fără să își piardă esența. Moda nu trebuie să fie un lux rezervat doar ocaziilor speciale.”

În prezent, Mihaela ne invită pe noul website unde descoperim cea mai nouă experiență de shopping digitală cu colecții ready-to-wear. Iar pentru custom made, avem în prezent şi cele două magazine, unul dintre ele fiind în Bucureşti, în magazinul COCOR, zona Unirii.

Romanian Visual Awards 2025: record de inscrieri

Romanian Visual Awards 2025, competitia care aduce in prim-plan comunitatea de creatori vizuali din Romania, marcheaza un record al competitiei: 2.298 de proiecte inscrise la cele 14 categorii – o crestere de 50% fata de prima editie, din 2024.

„Ne bucura sa vedem cum Romanian Visual Awards devine platforma de referinta pentru creativii din Romania. Numarul record de inscrieri confirma ca exista o energie extraordinara in comunitate si o nevoie de validare profesionala si dialog artistic,” au declarat organizatorii competitiei.

Proiect nou - 2025-09-26T085456.116

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu cele mai cool noutăți și lansări. Iată ce ne-a atras atenția, zilele acestea!

KIKO MILANO are un nou POP-UP STORE în IULIUS MALL, CLUJ-NAPOCA

KIKO MILANO a deschis un nou Pop-Up Store în Iulius Mall, Cluj-Napoca. Noul magazin din Cluj-Napoca marchează prima locație KIKO MILANO în afara Bucureștiului, subliniind strategia de expansiune a brandului pe piața din România.

În noul magazin, clienții pot descoperi întreaga gamă de produse KIKO MILANO: make-up, îngrijire a pielii, îngrijire a părului, precum și colecțiile ediție limitată, mult așteptate și iubite de milioane de pasionați de frumusețe din întreaga lume.

Prin această extindere, KIKO MILANO aduce mai aproape de consumatorii români produsele sale inovatoare și de înaltă calitate pentru machiaj și îngrijire, făcând accesibile cele mai noi tendințe de frumusețe la nivel global.

Top Line a lansat Kevin.Murphy NIGHT.SHIFT, serumul revoluționar care revitalizează părul peste noapte

Top Line a lansat în România KEVIN.MURPHY NIGHT.SHIFT, un serum inovator care hidratează și fortifică părul peste noapte, în timp ce dormim. Lansarea a avut loc în cadrul evenimentului de inaugurare al noului salon Jovsky Studio Verdi, în prezența unui număr mare de vedete și influenceri.

Daiana Anghel, Gabriela Oțil, Simona Țăranu, Cristina Dorobanțu, Diana Bart, Lorena Buhnici, Geanina Ilieș, Adina Buzatu, Livia Graur, Oana Zamfir, Laura Lazăr au descoperit noul NIGHT.SHIFT la cornerul din incinta locației și au aflat, de la specialiștii Top Line, informații despre efectele pozitive pe care acesta le are asupra podoabei capilare. 

NIGHT.SHIFT este un tratament ușor, sub formă de serum, cu acțiune peste noapte, ce oferă hidratare timp de 12 ore, reduce ruperea firelor și transformă părul, făcându-l mai moale, mai neted și mai ușor de aranjat.

Urban Hub din Piața Romană, investiție de 150.000 euro

Urban Hub din Piața Romană a fost redeschis în primăvara acestui an, în urma unei investiții de 150.000 de euro. Spațiul, amplasat într-o clădire interbelică, este dedicat atât evenimentelor corporate, cât și activităților de co-working, și propune un model de închiriere flexibil, de la acces individual la închirierea integrală a imobilului. 

Reprezentanții companiei estimează că poziționarea centrală și integrarea serviciilor conexe: catering, logistică și suport tehnic, îl pot transforma într-un punct de interes pe piața locală a spațiilor flexibile. Investiția a vizat reamenajarea interioară, designul și mobilarea celor trei niveluri ale clădirii, precum și diversificarea serviciilor. 

Conceptul a fost realizat în colaborare cu studenți ai Facultății de Arhitectură și a avut ca obiectiv adaptarea unei clădiri din anii ’20 la cerințele actuale ale pieței de evenimente și co-working.

ISSA™ 4 revoluționează igiena orală: tehnologie de ultimă generație, testată de utilizatori și validată de stomatologi

FOREO, liderul mondial în domeniul beauty – tech, a lansat cea de-a patra generație a periuței de dinți sonice issa™ 4. Noul produs continuă moștenirea gamei revoluționare care a schimbat industria îngrijirii orale, fiind prima periuță sonică din silicon din lume. Oferind îngrijire orală completă 4-în-1 pentru dinți, limbă, obraji și gingii, issa™ 4 reprezintă ultimul pas din iconica rutină suedeză de frumusețe și aduce un zâmbet sănătos și strălucitor pentru întreaga familie.

Propulsată de o tehnologie revoluționară, brevetată, care oferă până la un an de utilizare cu o singură încărcare USB, această nouă generație de periuțe combină tehnologia avansată Sonic Pulse cu un capăt hibrid unic. Perii ultra-delicați din silicon, așezați la exterior, protejează cu blândețe gingiile, în timp ce perii din polimer de înaltă performanță, situați la interior, îndepărtează eficient placa bacteriană. Concepută să se sincronizeze cu mișcările tale naturale de periaj, issa™ 4 combină simplitatea periajului manual cu rezultatele unei periuțe electrice.

Pe lângă modelul de bază issa™ 4, colecția include issa™ 4 plus, echipată cu tehnologia AI Pressure Adapt, care ajustează automat intensitatea în timp real, în funcție de presiunea exercitată în timpul periajului. De asemenea, gama oferă issa™ 4 smile, o versiune mai compactă și mai accesibilă a modelului principal, iar colecția este completată de issa™ 4 baby, dezvoltată special pentru nevoile unice de îngrijire orală ale bebelușilor și copiilor mici.

Designerul Mihaela Andronic are o nouă identitate

Fondat de designerul român cu același nume, Mihaela Andronic spune că este mai mult decât un brand – este o declarație de stil, autenticitate și putere feminină. 

„Am creat acest brand din dorința de a aduce în garderoba femeii moderne nu doar piese vestimentare, ci emoție, încredere și identitate. Cred într-un lux discret, în linii curate și materiale atent alese, care dau sens fiecărei creații”, a declarat Mihaela Andronic, fondatoarea și designerul brandului românesc.

Oficial Mihaela Andronic are o nouă identitate online, am păstrat ADN-ul eleganței şi am creat o nouă experiență de shopping online. – o nouă destinație pentru designul românesc autentic. Creațiile sale au trecut dincolo de granițe, ajungând să fie purtate pe covorul roșu de actrițe precum Maria Bestar și Cristina Perales la Premios Cinematográficos José María Forqué. „A fost un moment incredibil. Să-ți vezi hainele pe covorul roșu este o recunoaștere a muncii tale.”

După ani de lucrat exclusiv pe comandă, Mihaela a simțit nevoia să își extindă brandul și să lanseze o colecție prêt-à-porter. „Vreau ca hainele mele să fie accesibile fără să își piardă esența. Moda nu trebuie să fie un lux rezervat doar ocaziilor speciale.”

În prezent, Mihaela ne invită pe noul website unde descoperim cea mai nouă experiență de shopping digitală cu colecții ready-to-wear. Iar pentru custom made, avem în prezent şi cele două magazine, unul dintre ele fiind în Bucureşti, în magazinul COCOR, zona Unirii.

Romanian Visual Awards 2025: record de inscrieri

Romanian Visual Awards 2025, competitia care aduce in prim-plan comunitatea de creatori vizuali din Romania, marcheaza un record al competitiei: 2.298 de proiecte inscrise la cele 14 categorii – o crestere de 50% fata de prima editie, din 2024.

„Ne bucura sa vedem cum Romanian Visual Awards devine platforma de referinta pentru creativii din Romania. Numarul record de inscrieri confirma ca exista o energie extraordinara in comunitate si o nevoie de validare profesionala si dialog artistic,” au declarat organizatorii competitiei.

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă