Demna, noul designer Gucci, și-a prezentat prima colecție, ”La Famiglia”

Demna, fostul designer Balenciaga și noul director de creație Gucci, și-a prezentat prima colecție pentru acest brand, intitulată La Famiglia. Prezentarea-surpriză a avut loc înainte de începerea Săptămânii Modei de la Milano, iar evenimentul vine ca o mișcare plină de provocare, caracteristică designerului.
Piesele colecției La Famiglia au fost fotografiate în format Portret de Catherine Opie și au fost făcute publice pe contul oficial de Instagram al Gucci. Campania conține 38 de look-uri, printre care se regăsesc și personaje caracteristice Familiei Gucci, cum ar fi Bastardo, Androgino sau Partyboy, în care se împletesc elemente clasice ale casei de modă cu stilul plin de ironie și de umor al lui Demna.




Lansarea colecției La Famiglia a fost acompaniată și de un scurtmetraj regizat de Spike Jonze (Her) și de Halina Reijn (Babygirl) , creat dupa viziunea inovatoare a lui Demna, în care acesta a imaginat o multitudine de personaje care compun o familie, fiecare având un rol distinct. Scurtmetrajul este intitulat The Tiger și dispune de o distribuție de top. Demi Moore este interpreta directorului Gucci, iar alături de ea mai joacă actori precum Edward Norton, Elliot Page, Keke Palmer, Julianne Nicholson, Kendall Jenner, Ed Harris, Alia Shawkat, Heather Lawless, Ronny Chieng și Alex Consani.

Premiera scurtmetrajului a avut loc la Palazzo Mezzanotte din Milano, cu aproape întreaga pleiadă de vedete din distribuție prezentă.
The Tiger o prezintă pe Demi Moore alături de copiii ei și de un invitat special, un jurnalist Vanity Fair, interpretat de Ed Harris, la reședința familiei, unde își celebrează ziua de naștere. Imaginea imaculată de președinte al unei celebre case de modă începe să se clatine mai ales când invitații descoperă că li se puseseră droguri în băuturi. Aniversarea se transformă într-o derulare suprarealistă de viziuni și totul capătă altă dimensiune, dar un singur lucru rămâne palpabil, și anume stilul invitaților, toți îmbrăcați în ținute Gucci.

”Colectia intitulată La Famiglia marchează revenirea brandului Gucci la narațiune, mergând cumva înapoi în viitor pe calea trecutului, definind estetica pe care Gucci-ul din viziunea lui Demna va fi clădit”, au spus reprezentanții brandului într-un comunicat. Colecția-capsulă va fi disponibilă doar în zece magazine Gucci din întreaga lume- New York, Los Angeles, Beijing, Shanghai, Singapore, Tokyo, Seul, London, Milano și Paris, exclusiv între 25 septembrie și 12 octombrie.
Foto: Hepta, Gucci

Demna, fostul designer Balenciaga și noul director de creație Gucci, și-a prezentat prima colecție pentru acest brand, intitulată La Famiglia. Prezentarea-surpriză a avut loc înainte de începerea Săptămânii Modei de la Milano, iar evenimentul vine ca o mișcare plină de provocare, caracteristică designerului.
Piesele colecției La Famiglia au fost fotografiate în format Portret de Catherine Opie și au fost făcute publice pe contul oficial de Instagram al Gucci. Campania conține 38 de look-uri, printre care se regăsesc și personaje caracteristice Familiei Gucci, cum ar fi Bastardo, Androgino sau Partyboy, în care se împletesc elemente clasice ale casei de modă cu stilul plin de ironie și de umor al lui Demna.




Lansarea colecției La Famiglia a fost acompaniată și de un scurtmetraj regizat de Spike Jonze (Her) și de Halina Reijn (Babygirl) , creat dupa viziunea inovatoare a lui Demna, în care acesta a imaginat o multitudine de personaje care compun o familie, fiecare având un rol distinct. Scurtmetrajul este intitulat The Tiger și dispune de o distribuție de top. Demi Moore este interpreta directorului Gucci, iar alături de ea mai joacă actori precum Edward Norton, Elliot Page, Keke Palmer, Julianne Nicholson, Kendall Jenner, Ed Harris, Alia Shawkat, Heather Lawless, Ronny Chieng și Alex Consani.

Premiera scurtmetrajului a avut loc la Palazzo Mezzanotte din Milano, cu aproape întreaga pleiadă de vedete din distribuție prezentă.
The Tiger o prezintă pe Demi Moore alături de copiii ei și de un invitat special, un jurnalist Vanity Fair, interpretat de Ed Harris, la reședința familiei, unde își celebrează ziua de naștere. Imaginea imaculată de președinte al unei celebre case de modă începe să se clatine mai ales când invitații descoperă că li se puseseră droguri în băuturi. Aniversarea se transformă într-o derulare suprarealistă de viziuni și totul capătă altă dimensiune, dar un singur lucru rămâne palpabil, și anume stilul invitaților, toți îmbrăcați în ținute Gucci.

”Colectia intitulată La Famiglia marchează revenirea brandului Gucci la narațiune, mergând cumva înapoi în viitor pe calea trecutului, definind estetica pe care Gucci-ul din viziunea lui Demna va fi clădit”, au spus reprezentanții brandului într-un comunicat. Colecția-capsulă va fi disponibilă doar în zece magazine Gucci din întreaga lume- New York, Los Angeles, Beijing, Shanghai, Singapore, Tokyo, Seul, London, Milano și Paris, exclusiv între 25 septembrie și 12 octombrie.
Foto: Hepta, Gucci