Paris Hilton și-a lansat un brand de skincare, Parívie

Paris Hilton (44 de ani) este una dintre cele mai întreprinzătoare vedete. Născută într-una dintre cele mai bogate familii ale Americii, Paris Hilton nu s-a culcat pe o ureche și a încercat tot timpul să-și construiască propriul ei renume și propria ei avere și a reușit. Se pare că averea vedetei se ridică undeva la 300 de milioane de dolari.
Vedetă de televiziune, DJ și antreprenor, Paris Hilton se avântă într-o nouă provocare, în industria de beauty și își lansează un brand de skincare, intitulat Parívie. Lansarea a avut loc zilele acestea la New York, la un club cu circuit închis, iar la eveniment au luat parte și sora ei, Nicky Hilton, dar și guru-ul de lifestyle Martha Stewart.
Noul brand de skincare al lui Paris Hilton este deținut de un joint venture de companii – 11:11 Media (deținut de însăși Paris) și Guthy-Renker, cea care a lansat și JLo Beauty și linia de beauty a lui Cindy Crawford – Meaningful Beauty.

Gama de skincare Parívie conține un cleanser, ser, cremă hidratantă, cremă de noapte, cremă de gât și un tratament de noapte. Prețul produselor este cuprins între 38 și 125 de dolari, iar gama va fi scoasă la vânzare din 19 mai. Paris Hilton a mai menționat că a lucrat timp de trei ani la realizarea acestei linii de cosmetice.

”Am vrut să concep ceva prin care oamenii să recunoască imediat amprenta mea”, declară Paris Hilton pentru Allure. Si se pare că a reușit, deoarece ambalajul produselor este de un roz aprins, culoarea preferată a lui Paris.
”Acesta este doar începutul, voi dezvolta un întreg brand de lifestyle”, a mai spus Paris Hilton.
Foto: Hepta

Paris Hilton (44 de ani) este una dintre cele mai întreprinzătoare vedete. Născută într-una dintre cele mai bogate familii ale Americii, Paris Hilton nu s-a culcat pe o ureche și a încercat tot timpul să-și construiască propriul ei renume și propria ei avere și a reușit. Se pare că averea vedetei se ridică undeva la 300 de milioane de dolari.
Vedetă de televiziune, DJ și antreprenor, Paris Hilton se avântă într-o nouă provocare, în industria de beauty și își lansează un brand de skincare, intitulat Parívie. Lansarea a avut loc zilele acestea la New York, la un club cu circuit închis, iar la eveniment au luat parte și sora ei, Nicky Hilton, dar și guru-ul de lifestyle Martha Stewart.
Noul brand de skincare al lui Paris Hilton este deținut de un joint venture de companii – 11:11 Media (deținut de însăși Paris) și Guthy-Renker, cea care a lansat și JLo Beauty și linia de beauty a lui Cindy Crawford – Meaningful Beauty.

Gama de skincare Parívie conține un cleanser, ser, cremă hidratantă, cremă de noapte, cremă de gât și un tratament de noapte. Prețul produselor este cuprins între 38 și 125 de dolari, iar gama va fi scoasă la vânzare din 19 mai. Paris Hilton a mai menționat că a lucrat timp de trei ani la realizarea acestei linii de cosmetice.

”Am vrut să concep ceva prin care oamenii să recunoască imediat amprenta mea”, declară Paris Hilton pentru Allure. Si se pare că a reușit, deoarece ambalajul produselor este de un roz aprins, culoarea preferată a lui Paris.
”Acesta este doar începutul, voi dezvolta un întreg brand de lifestyle”, a mai spus Paris Hilton.
Foto: Hepta