A List Magazine ∙ September 20, 2023 ∙ 7 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu lansările și noutăâile care ne-au atras atenția!

Toate semnele zodiacale stau sub semnul colecției de toamnă 2023 OPI Big Zodiac Energy

Cu nuanțe încântătoare care ies din tipare, noua colecție de toamnă 2023 – OPI Big Zodiac Energy oferă un (color)scop magic în tonuri de aer, pământ, foc și apă. Cu o paletă de 12 culori elementare prețioase, cu străluciri cerești și cu efecte holografice, aceste nuanțe multidimensionale vor face unghiile să strălucească divin.

Fascinanta salvie, menta și aurul reflectă natura liniştită a semnelor de pământ, în timp ce semnele de apă impresionează cu albastru de vis, cobalt și argint holografic. Semnele de foc luminează drumul cu roșu aprig, vișiniu și auriu, în timp ce semnele de aer sunt puse în valoare prin alb sidefat, bleumarin și violet.

“Privim cerul și stelele și căutăm indicii despre cine suntem și încotro ne îndreptăm. Dar acum nu mai trebuie să găsim alte răspunsuri,” declară OPI Co-Fondatorul și Brand Ambasadorul Suzi Weiss-Fischmann. “OPI a privit în viitor și a creat colecția Big Zodiac Energy cu cele mai spectaculoase nuanțe pentru acest sezon, de la tonurile bijuteriilor cu o profunzime incredibilă până la nuanțe sidefate cu un finish contemporan.”

Rețeaua socială cu care poți interacționa în viața reală – Share, Tag or Dye Again

Între 23 și 30 septembrie, în galeria neconvențională Celula de Artă și în casa Carol 53 din București, B-dul Carol nr. 53, va putea fi vizitată instalația colectivă ce reunește peste 300 de artiști din 35 de țări de pe 6 continente Share, Tag or Dye Again. După două expoziții în Cluj, la Camera, și în Timișoara, la Lapsus, și două participări la festivaluri, Experimental Photo Festival din Barcelona și Photo Trends Festival by VSLO din 2 Mai, rețeaua socială analog imaginată de Asociația Fotografică Allkimik în colaborare cu Asociația Culturală Marginal își încheie călătoria din 2023 iar vernisajul va avea loc pe 23 septembrie, începând cu ora 19:00.

Tommy Hilfiger lansează colecția de toamnă

Pentru Toamna 2023 Tommy Hilfiger readuce in atentie originile brand-ului printr-o campanie care reinterpreteaza perspectiva sa incluziva asupra familiei; prin cromatica AND-ului sau format din rosu, alb si albastru; si prin abordarea optimista asupra stilului modern Americana.  Distributia multigenerationala prezinta familiile si prietenii lui Quincy Jones, SZA, Paloma Elsesser, Amber Valletta, Devon si Steve Aoki, care poarta noua colectie TOMMY HILFIGER – caracterizata prin stiluri prep atemporale si Classic American Cool.
Aceasta campanie este o sarbatoare totala a valorilor brand-ului nostru bazate pe apartenenta si incluziune, cu accent pe familie”, spune Tommy Hilfiger
Colectia Toamna 2023 ofera o viziune moderna a stilului, inspirata atat de evadarile in aer liber, cat si de elementele esentiale prep cool, Classic American, specifice TOMMY HILFIGER. 

Premieră în România: Concert DISNEY 100

Cum se spune povestea a 100 de ani de Disney în 3 ore? Cum te conectezi la cele mai fascinante aventuri din lumea Disney? People Entertainment Group împreună cu Mall4art prezintă, în premieră în România, o producție Disney 100% originală –  ’’Disney 100 The Concert’’, marcând astfel 100 de ani de la înființarea uneia dintre cele mai mari companii multimedia din lume. 

Pe 2 noiembrie, începând cu ora 20:00, veți avea ocazia să intrați la Sala Palatului  din București în minunata lume Disney, cu povești de neuitat și eroi îndrăgiți atât de cei mici, cât și de părinți. Artiști de elită din UK și Grecia urcă pe aceeași scenă alaturi de nume cunoscute din industria muzicală românească, într-un show live, în acompaniamentul unei orchestre formate din 56 de instrumentiști. 

Unele dintre cele mai cunoscute compoziții muzicale din filme marca Disney precum ’’Frumoasa și Bestia’’, ’’Encanto’’, ‘’Mary Poppins’’, ’’Regele leu’’ sau ‘’Regatul      de gheață – Frozen’’, dar și din universul Pixar sau din lumile pline de acțiune ale seriilor Star Wars și Marvel sunt aduse la viata prin vocile: Ben Forster, Adrian Hansel, Nadia Boule, Alina Eremia, Alina Sorescu, Vlad Miriță și Ana Cebotari. 

Trecem în revistă 100 de sută de ani de emoții extraordinare, nostalgie și aventuri care ne-au ținut, de-a lungul timpului, cu sufletul la gură în fața micilor și marilor ecrane printr-o experiență multimedia completă. Aranjamentul muzical de excepție oferit de aceștia va fi completat de scene legendare dintr-unele dintre cele mai îndrăgite filme Disney care vor fi proiectate pe    un ecran uriaș.

Biletele pentru evenimentul Disney 100 The Concert sunt puse la vânzare pe www.more.com, cu prețuri pornind de la 162 de lei. Accesul copiilor cu vârsta până în 3 ani este gratuit, dar copilul nu poate ocupa un scaun (va fi ținut în brațe). Copiii cu vârsta peste 3 ani plătesc bilet integral. 

Bergenbier S.A. si ParkLake sustin “Trash into Art”, o instalatie realizata din PET-uri reciclate

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, lanseaza in parteneriat cu ParkLake Shopping Center expozitia „Trash into Art”, o instalatie realizata din PET-uri de catre artistul Sergiu Chihaia. Expozitia, care este disponibila in centrul comercial ParkLake, in aer liber (langa accesul dinspre parc), pana in 9 octombrie, promoveaza reciclarea prin transformarea plasticului in arta. Instalatia creata de artistul plastic Sergiu Chihaia, cu suportul lui Daniel Nicolescu, absolvent UNArte, reprezinta o tabla de sah, pe care se afla piese construite integral din sticle PET, furnizate de catre producatorul de bere.

Restaurantul Gramont dezvăluie noi evenimente și meniuri exclusive pentru Societatea sa Gastronomică

Toamna aceasta, restaurantul bucureștean Gramont, localizat în Suter Palace Heritage Boutique Hotel, își răsfață oaspeții cu două noi concepte gastronomice: un meniu de Executive Lunch, la un preț special și seri muzicale sub umbrela Joi de Vivre.

Astfel, operatorii localului, Alexandru și Ruxandra Stoian, își reîntăresc angajamentul făcut Societății Gastronomice Gramont și continuă să creeze momente și evenimente care să vină în întâmpinarea nevoilor și obiceiurilor de consum ale comunității create.

“Interacționând în fiecare zi cu oaspeții și știind ceea ce își doresc, ne-a venit natural să ne adaptăm ofertele pentru a îndeplini cerințele unui public exigent și diversificat. Astfel, am dezvoltat Executive Lunch, destinat profesioniștilor cu un stil de viață dinamic și serile Joi de Vivre, pentru cei care își doresc o experiență multisenzorială, complexă, ce combină gastronomia de top cu muzica”, spune Alexandru Stoian, General Manager Suter Palace Heritage Boutique Hotel și Gramont.

Related Posts

Queen of Make-up: strălucește în cele 4 zile la Neversea

A List și Neversea, the queen of festivals, ți-au pregătit o serie de articole cu tips & tricks…

Prăjitură persană, rețetă recomandată de Chef Adi Hădean

Prăjitura persană sau povestea despre cum o fată simplă a reușit să cucerească inima unui prinț. Da, e…

Cum se menține în formă Brooke Shields, la aproape 60 de ani

Cunoscută publicului mai ales cu rolul său din ”Laguna Albastră”, actrița reușește să-și păstreze frumusețea naturală și la…

Când se va lansa sezonul 3 din ”And Just Like That…”?

Serialul ”And Just Like That…”, continuarea Sex and the City, revine cu cel de-al treilea sezon pe HBO…

MINA prezintă „Dinozaurii – O călătorie imersivă în Lumea Preistorică”

MINA, muzeul de artă imersivă din România, lansează din 16 Mai un nou spectacol educațional: „Dinozaurii – O călătorie imersivă în…

Ce citim în luna mai? Descoperă 4 dintre cele mai interesante apariții editoriale!

Luna mai a adus în librării apariții editoriale de top, volume de ficțiune și nonficțiune care au toate…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și cele mai interesante lansări. Iată ce ne-a…

„Colecționarii sunt la fel de interesanți precum artiștii. Toți au particularități și plăceri secrete” spun fondatoarele târgului de artă contemporană Rad Art Fair

Zeci de galerii, un parc de sculpturi și mii de vizitatori îndrăgostiți de artă; așa s-ar putea defini…

Beyoncé și Blue Ivy, mamă și fiică în sequel-ul Lion King

Beyoncé (42 de ani) și fiica ei, Blue Ivy (12 ani), își vor folosi vocile împreună în sequel-ul…

Jennifer Lopez: ”Sunt în cea mai bună formă fizică de până acum”

Jennifer Lopez (54 de ani) nu-și oferă nicio clipă de răgaz. Vedeta urmează să apară într-un nou film…