A List Magazine ∙ April 27, 2023 ∙ 10 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu cele mai noi lansări și campanii. Iată ce ne-a atras atenția în aceste zile!

TEZYO primăvara/vara 2023 ne propune o călătorie prin tendințele momentului cu cele mai iubite branduri de încălțăminte

Multibrandul TEZYO reunește și în acest sezon cele mai noi tendințe și stiluri în materie de pantofi și accesorii răspunzând astfel preferințelor diverse ale clientelei sale. Această colecție vibrantă, axată pe tendințele momentului, încurajează clienții să își exprime individualitatea, încrederea și simțul unic al stilului în lunile mai calde care urmează.

Cea mai recentă lansare este însoțită de campania inspirațională „Încă un pas pe drumul tău” care evidențiază importanța stilului personal și a exprimării de sine și îi îndeamnă pe clienții săi să aleagă încălțăminte care să le reflecte o călătorie unică. O campanie empowering pentru curioși, curajoși, pentru cei purtați de încălțările lor „mai departe”, spre alte fațete inedite și interesante ale personalității lor. Selecția atent curatoriată de TEZYO a celor mai căutate branduri asigură accesul clienților la cele mai recente tendințe, la produse de calitate premium și la o gamă variată de stiluri pentru orice ocazie.

Pentru primăvară/vară 2023, TEZYO oferă o gamă de neegalat de opțiuni de încălțăminte, prezentând designul unic și măiestria unor mărci precum: Epica, Gryxx, Le Colonel, Geox, Image, Aldo, Clarks, Otter, Camper, Pepe Jeans, Cromia, Skechers, Hugo Boss, Le Coq Sportif, Armani, Liu Jo și Desigual.

CDP SABON – Wonders of Jasmine 

SABON ne invită să ne bucurăm de noua colecție Wonders of Jasmine în ediție limitată, o încântare pentru trup și suflet. Legendara floare de iasomie adaugă o notă de mister lumii din jurul nostru, împletind confortul și frumusețea clasică cu o eleganță sublimă. Petală cu petală, ni se dezvăluie un parfum captivant, surprinzător și extraordinar de intens, ce umple văzduhul și îmbie la visare: Jasmine Absolute. Cunoscută drept „regină a esențelor”, Jasmine Absolute este o aromă atât de specială, întrucât sunt necesare aproximativ 2000 de kilograme de flori de iasomie pentru a produce un kilogram de ulei esențial. Acesta reprezintă inima parfumului exclusivist și ispititor Wonders of Jasmine.

Design vestimentar creat cu Inteligență Artificială: Două românce au câștigat un concurs organizat de Tommy Hilfiger

Două artiste din România au câștigat un concurs internațional organizat de Tommy Hilfiger, privind designuri vestimentare realizate cu ajutorul Inteligenței Artificiale. Aplicațiile câștigătoare au fost alese chiar de fondatorul celebrului brand vestimentar, Thomas Jacob Hilfiger, creațiile celor două artiste urmând a fi utilizate în metaverse-ul Decentraland.  

Cine sunt cele două artiste care au câștigat concursul organizat de Tommy Hilfiger

Irina Raicu are un doctorat în Inteligență Artificială, urmând un stagiu doctoral de doi ani la prestigioasa Universitate Paris 1 Sorbona. În prezent, dezvoltă pentru Microsoft produse tech bazate pe Inteligență Artificială, ocupându-se atât de strategie cât și de execuția acestora. Totodată, Irina este primul AI Artist din România, expunându-și pentru prima dată creațiile în Coreea de Sud (AIA Gallery) în 2020. De atunci și până în prezent a mai expus în SUA (Microsoft Employee Exhibition în Redmond; AI Fashion Week în New York) sau în cadrul NFT Bucharest. Mai mult decât atât, în vara acestui an, designurile vestimentare digitale create de Irina cu ajutorul Inteligenței Artificiale vor „prinde viață” la Milano, în cadrul unui proiect realizat de artistă, în parteneriat cu brandul de fashion sustenabil Ecoolska.

Pe de altă parte, Alexandra Șerban are o experiență de peste 10 ani în recrutare, activând ca headhunter în domeniul IT, precum și pentru o companie de recrutare expați pentru continentul african. Totodată, este cofondatoarea  colecției de NFT-uri Supernatural, un proiect educațional dedicat dezvoltării personale și bunăstării mentale, fizice și spirituale, care îmbină arta, tehnologia și educația.

33 de miliarde de dolari valora industria de digital fashion în 2021

Potrivit raportului „The State of Fashion Technology”, publicat de McKinsey, în anul 2021 achizițiile de haine și accesorii virtuale  au însumat 33 de miliarde de dolari la nivel internațional, printre brandurile care au făcut tranziția către fashionul digital numărându-se Gucci, Balenciaga, Dolce&Gabbana, Tiffany, Lacoste, Nike și Adidas. 

Nike este, de altfel, marele câștigător atunci când vine vorba de vânzarea colecțiilor digitale. În 2022, brandul de articole sportive reușea să vândă 67.521 de sneakerși virtuali, pentru un total de 185 de milioane de dolari (sumă strânsă din vânzări primare și redevențe), potrivit Dune Analytics.

Cum putem obține un bronz perfect înainte de vară? Cu Gama Perfect TAN de la Lirene

Dacă îți dorești o piele sărutată de soare fără prețul expunerii la razele UV, Lirene are o soluție salvatoare! Gama Perfect TAN de la Lirene te ajută să obții rapid un bronz de vară perfect și uniform, pe care îl poți etala pe tot parcursul anului! În plus, formulele Perfect TAN sunt vegane și te ajută să îți menții pielea hidratată, plăcut parfumată cu o aromă subtilă de cafea și cocos, și cu un glow natural. Cu un conținut ridicat de ingrediente naturale, inclusiv DHA 100% natural și apă din nucă de cocos organică, produsele Lirene Perfect TAN au formule ușoare, cu uscare rapidă, ce asigură un bronz uniform, fără dungi, pete sau porțiuni decolorate pe piele.

Te pregătești pentru o călătorie în luna mai? Nu uita de pantofii comozi si accesoriile necesare! Vei găsi tot ce ai nevoie în magazinele CCC, în aplicația mobilă și pe ccc.eu și te vei putea bucura de o vacanță relaxantă în cel mai stilat mod.

Luna mai aproape a ajuns. Plănuiești o excursie cu familia la munte, o escapadă la mare cu prietenii sau poate vrei să explorezi locuri noi în propriul tău oraș? Oricare ar fi destinația și planul, merită să te gândești la ținută și încălțăminte confortabile. Completează-ți look-ul de weekend cu accesorii practice și stilate.   

Vitality Club dă startul sezonului estival de 1 mai cu evenimentul Grill & Chill 

Centrul de wellness Vitality Club, din cadrul Ramada Plaza Bucharest Hotel, propune conceptul GRILL & CHILL pentru a respecta tradiția de 1 Mai și pentru a întâmpina sezonul de vară  asa cum se cuvine, în natură, la piscina exterioară, cu mici tradiționali la grătar și bere rece. 

1 mai este Ziua Muncii, iar anul acesta cade într-o zi de luni, așa că echipa Vitality Club pregătește o zi specială, dedicată relaxării pentru cei care rămân în București și vor să se bucure de o zi frumoasă la piscină, în aer liber.  

Oferta specială GRILL & CHILL include un meniu de mici și o bere din partea casei la prețul de 40 lei/ persoană și este valabilă doar pe 1 mai, între orele 12:00-15:00, pentru toți membrii Vitality Club sau pentru clienții care achiziționează One Day Pass. Începând cu 1 mai, costul pentru One day Pass la clubul Vitality Wellness Club este de 35 eur.

Pentru că de 1 mai anul acesta ne bucurăm de un weekend prelungit, hotelul Ramada Plaza Bucharest a pregătit și o ofertă specială pentru cei care vor să beneficieze de o experiență completă. Pachetul #turistlaramada include o noapte de cazare într-o cameră standard, o sticlă de prosecco în cameră, acces gratuit la Vitality Club pe parcursul șederii, parcare gratuită, acces la oferta GRILL & CHILL și 10% discount la restaurantele Red Pepper și La Parc. Pachetul #turistlaramada poate fi achiziționat la prețul de 130 Eur și este valabil pentru 2 persoane, în data de 30.04.2023 sau 01.05.2023. Pentru detalii și rezervări se poate trimite un mail la adresa office@vitalityclub.ro sau se poate suna numărul 021549 2252.

Cele mai valoroase creații de bijuterie contemporană ajung la București

Cei mai buni designeri de bijuterie contemporană de pe patru continente vor veni în luna mai la București pentru a-și expune creațiile-unicat în cadrul Târgului Internațional de Bijuterie Contemporană AUTOR – punct de referință pentru artiștii bijutieri din întreaga lume.

Nu mai puțin de 60 de designeri proveniți din 23 de țări vor participa la ediția aniversară cu numărul 20 a Târgului AUTOR, care  va avea loc pe 6-7 mai 2023, în Sala de Bal a Palatului Oscar Maugsch din centrul Bucureștiului. În cele două zile ale târgului, iubitorii de artă și bijuterii vor putea vedea în premieră și achiziționa peste 3000 de bijuterii unicat, având ocazia rară de a interacționa cu creatorii acestora.

Durex anunță lansarea campaniei SafeToPlayHub, o platformă  ce are ca scop îmbunătățirea nivelul de educație sexuală în rândul populației și de a sprijini crearea unui impact pozitiv în societate.

Într-o țară în care există multe bariere în ceea ce privește educația sexuală, Durex vine  în sprijinul tinerilor cu o serie de dialoguri despre lucrurile considerate tabu în România și insight-uri despre cum poți comunica deschis despre acest subiect. Obiectivul campaniei SafeToPlayHub este de a ajuta publicul din România să înțeleagă importanța siguranței sexuale și de a oferi instrumentele necesare pentru a face alegeri informate în ceea ce privește experiențele sexuale.

Campania SafeToPlayHub este susținută de 6 influenceri care au fost implicați în crearea unui spațiu de discuții în cadrul hub-ului Durex. Aceștia au discutat despre cele mai importante probleme legate de sex și educație sexuală, și au încercat să demistifice miturile asociate cu sexul, să răspundă la întrebări și să normalizeze discuțiile despre acest subiect tabuu, inclusiv cele cu părinții. Mai mult, conținutul dezvoltat alături de acești influenceri are la bază recomandări ale experților în educație sexuală, Adriana Stângă și Bogdan Morar.

Related Posts

Queen of Make-up: strălucește în cele 4 zile la Neversea

A List și Neversea, the queen of festivals, ți-au pregătit o serie de articole cu tips & tricks…

Prăjitură persană, rețetă recomandată de Chef Adi Hădean

Prăjitura persană sau povestea despre cum o fată simplă a reușit să cucerească inima unui prinț. Da, e…

Cum se menține în formă Brooke Shields, la aproape 60 de ani

Cunoscută publicului mai ales cu rolul său din ”Laguna Albastră”, actrița reușește să-și păstreze frumusețea naturală și la…

Când se va lansa sezonul 3 din ”And Just Like That…”?

Serialul ”And Just Like That…”, continuarea Sex and the City, revine cu cel de-al treilea sezon pe HBO…

MINA prezintă „Dinozaurii – O călătorie imersivă în Lumea Preistorică”

MINA, muzeul de artă imersivă din România, lansează din 16 Mai un nou spectacol educațional: „Dinozaurii – O călătorie imersivă în…

Ce citim în luna mai? Descoperă 4 dintre cele mai interesante apariții editoriale!

Luna mai a adus în librării apariții editoriale de top, volume de ficțiune și nonficțiune care au toate…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și cele mai interesante lansări. Iată ce ne-a…

„Colecționarii sunt la fel de interesanți precum artiștii. Toți au particularități și plăceri secrete” spun fondatoarele târgului de artă contemporană Rad Art Fair

Zeci de galerii, un parc de sculpturi și mii de vizitatori îndrăgostiți de artă; așa s-ar putea defini…

Beyoncé și Blue Ivy, mamă și fiică în sequel-ul Lion King

Beyoncé (42 de ani) și fiica ei, Blue Ivy (12 ani), își vor folosi vocile împreună în sequel-ul…

Jennifer Lopez: ”Sunt în cea mai bună formă fizică de până acum”

Jennifer Lopez (54 de ani) nu-și oferă nicio clipă de răgaz. Vedeta urmează să apară într-un nou film…