Andreea Leta ∙ May 27, 2022 ∙ 4 min read

La Alist Designers boutique avem alături de noi un brand special, inspirat de un element al naturii despre care aflăm mai multe acum, chiar de la fondatoarea LEMNeria, Iulia Zamfir. 

Cum a început povestea brandului tău? De ce LEMNeria?

Începutul poveștii “Lemneria” a pornit acum trei ani in urma din dragoste pentru bijuterii atipice, dar simple, lemne, dar și pentru tradiții și simboluri. Am debutat cu o colecție “Bucurii tradiționale”, deoarece am vrut ca începutului drumului sa fie marcat de dragostea mea față de tradițional și, in același timp, sa fie un omagiu adus înaintașelor noastre.

Lemnul, pentru mine, este un material divin care poartă o poveste datorită fenomenelor naturii pe care le îndură, a biodiversității in mijlocul căreia se află. Astfel, am considerat ca cel mai potrivit nume pentru brand este LEMNeria

Alist Designers boutique: LEMNeria, brandul inspirat de un material aparte

Ce te inspiră atunci când creezi o colecție sau o serie de piese? Cum alegi materialele?

Avantajul în industria creativă este libertatea de a transpune în creațiile noastre exact ce simțim în acel moment și ce dorim să transmitem.

Eu, fiind o persoană empatică, am în centrul colecțiilor trăiri și sentimente. Însă, principala sursa de inspirație este natura. Chiar dacă am piese în care nu este integrat lemnul, cromatica este aleasă din natura. Întâlnesc combinații cromatice atât de speciale, încât imi este greu sa nu le reproduc.

Prețuind atât de mult natura, folosesc materiale naturale care completează și pun în evidența lemnul și care sunt prietenoase cu mediul. Doresc foarte mult ca LEMNeria sa fie un brand sustenabil prin materialele pe care le folosim pentru crearea bijuteriilor, dar și a activității ca ansamblu. Pentru a oferi un exemplu, în urma tăierii lemnului, rezultă părți din lemn pe care le putem arunca, însă multe bijuterii au rezultat folosind chiar aceste “rămășițe”.

Alist Designers boutique: LEMNeria, brandul inspirat de un material aparte

Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale? 

în principal, clientele noastre sunt persoane care apreciază simplitatea, deoarece liniile folosite în creațiile noastre sunt linii drepte, culori uni care permit purtarea pieselor la cât mai multe ținute. Crearea pieselor versatile este un principiu important pentru noi. Sunt persoane care pețuiesc natura, iar bijuteriile LEMNeria oferă posibilitatea de a purta natura în spațiul urban.

Cum receptează publicul filosofia brandului tău? Am văzut că fiecare piesă are un nume interesant (Suflet, Ispita), cu o poveste aferentă, legată de întregul concept

Din fericire publicul simte că totul este făcut cu suflet și în proporție foarte mare persoanele care cumpără bijuterii lemneria sunt clienți fideli. Povestea fiecărei bijuterii îi oferă acesteia valoare emoțională, iar clientele, atunci când le poarta, de fapt poarta o emoție, o poveste, nu doar o bijuterie.

Alist Designers boutique: LEMNeria, brandul inspirat de un material aparte

Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la AList Designers Boutique?

La Alist Designers Boutique am venit cu două colecții, “Vreascuri” și “Sentimente”. 

„Vreascuri” este un manifest împotriva defrișării și tăierii ilegale a pădurilor. Aceasta colecție este compusă din coliere ce au in centru vreascuri adunate din pădurile tăiate ilegal. Vreascurile sunt puse în valoare de pietre semiprețioase. 

Am încercat în acest mod să ofer o nouă viață lemnului care este supus pieirii. Colecția “Sentimente” a apărut în urma pandemiei când am stat mai mult cu noi și am reușit sa ne descoperim. Prin această colecție dorim sa îndemnam să ne prețuim mai mult, sa ne acceptam și sa ne arătam acea latura sensibilă și autentica a noastră și celor din jur, fără să ne mai temem de asta. 

LEMNeria este la Alist Designers boutique până pe 31 mai, în zona de lounge de la parterul București Mall Vitan. 

Foto: PR

Related Posts

MET Gala 2024: AMR doar o săptămână, așa că iată tot ce trebuie să știi despre acest eveniment

Având o tradiție de peste 70 de ani de eleganță, excentricitate și strălucire, MET Gala este, fără îndoială,…

Alist Designers boutique: Muze Concept readuce perlele în etalonul frumuseții moderne

În spațiul nostru de la parterul București Mall Vitan, Alist Designers boutique este gazda Muze Concept pentru încă…

Alist Designers boutique: Află care sunt brandurile lunii mai 

Proiectul nostru special care susține activitatea designerilor și brandurilor locale, Alist Designers boutique, continuă în lua mai cu…

Get the look: Ținuta lui Meg Ryan, recreată cu piese de la designeri români

Prezentă la o gală în urmă cu câteva zile, Meg Ryan a strălucit din nou în lumina reflectoarelor,…

MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY   

Brandul prezintă un exercițiu genial de rebranding odată cu lansarea noului concept global, dezvăluite în magazinul redeschis recent…

Cinci tendințe ale primăverii pe care nu trebuie să le ratezi

Vremea capricioasă și schimbările bruște nu anulează spiritul primăverii, așa că revenim cu o nouă serie de tendințe…

Star style: Emily Blunt, prin Prada până la stele 

Emily Blunt este una dintre actrițele care, cu fiecare ecranizare, surprind atât prin complexitatea interpretării, cât și prin…

Obiecte din garderoba personală a lui Vivienne Westwood vor fi scoase la licitație

O parte din garderoba legendarei creatoare de modă Vivienne Westwood va fi scoasă la licitație de casa Christie’s…

Cum a fost la Half Is Free, ediția de primăvară, de la București (VIDEO)

Half Is Free, cel mai așteptat eveniment de shopping al primăverii, a avut loc la BUCUREȘTI, pe 20…

Marian Pălie, curatorul secțiunii de fashion RDW 2024: „Designerii români au devenit recunoscuți pentru inovație, creativitate și calitate”

19 proiecte de fashion vor face parte din expoziția centrală Romanian Design Week 2024, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor…