Editor Alistmagazine.ro ∙ October 5, 2021 ∙ 2 min read

Colecția Pandora ME a fost relansată în 2021 cu o atitudine cu totul nouă. Apelând la energia Generației Z, colecția este o celebrare a auto-exprimării și a creativității, îmbrățișând frumusețea din diferențele noastre. Este vorba despre încălcarea regulilor, sfidarea așteptărilor și îndrăzneală.

Pentru a relansa colecția Pandora ME, brand-ul și-a unit forțele cu artiștii inspiraționali Addison Rae, Charli XCX, Donte Colley, Beabadoobee și Cecilia Cantarano. Colectivul de artiști este format din oameni frumoși individual, care sunt conectați prin creativitate și muzică, reflectă dorința fanilor Gen Z pentru personalizare, dar și sentimentul de apartenență la un grup.

Inspirată din lumea muzicii și a culturii online, campania are o melodie exclusivă, SWEAT, a artistei Charli XCX, prin care este sărbătorită individualitatea. Videoclipul creat ca parte importantă din campanie, regizat de vizionara Hannah Lux Davis, prezintă colectivul influent de artiști evidențiindu-și stilul personal completat de bijuteriile din colecție pentru a reprezenta cel mai bine cine sunt.

Personalizarea este în centrul colecției, cu multiple accente de stil care permit purtătoarei să își exprime propriul stil unic. Brățări cu lanț gros și coliere, cercei mono cerc și inele care pot fi suprapuse sunt complet personalizabile, datorită conectorilor și legăturilor special create pentru a schimba stilurile din nou și din nou. Opusurile atrag: design-ul industrial este compensat de influențe organice. Metalele potrivite pentru combinații de stil.  Perle de cultură de apă dulce, emailuri vibrante și pavé în albastru electric, violet și verde sunt juxtapuse cu argint 925, amestec unic de metale placat cu aur rose de 14k și ruteniu.

Un simbol al vocilor neînfricate și non-conformiste ale generației următoare, legături de stil împodobite cu cuvinte precum „Freedom”, „Dream” și „Believe” pentru a exprima valorile și convingerile lor. Noi mini-pandantive – inclusiv flăcări, față zâmbitoare și banană – reprezintă dragostea generației digitale pentru emoji. Medalioanele, care sunt inspirate din simbolurile mitologice antice, reprezintă valorificarea puterii interioare. Dedicat persoanelor care fac parte dintr-o comunitate cu mentalitate globală, Pandora ME este creată pentru cei care nu sunt interesați doar de cum arată bijuteriile – dar și de ce simbolizează.

„Noile modele Pandora ME au fost create pentru a reflecta identitatea purtătoarei și pentru a aduce ADN-ul și moștenirea brand-ului nostru și mai aproape de viitor. Am fost inspirați de ideea de conectare cu un trib de oameni condus de puterea imaginației și a creativității – o comunitate care face legătura profund cu lumea Pandora. Observăm posibilitățile infinite de personalizare ale colecției ca un catalizator pentru descoperirea de sine – este vorba despre identitate, exprimare de sine și despre povestea personală a fiecăreia”, declară Francesco Terzo și A. Filippo Ficarelli, VP Creative Directors, Pandora. #PandoraME (P)

 

 

Related Posts

MET Gala 2024: AMR doar o săptămână, așa că iată tot ce trebuie să știi despre acest eveniment

Având o tradiție de peste 70 de ani de eleganță, excentricitate și strălucire, MET Gala este, fără îndoială,…

Alist Designers boutique: Muze Concept readuce perlele în etalonul frumuseții moderne

În spațiul nostru de la parterul București Mall Vitan, Alist Designers boutique este gazda Muze Concept pentru încă…

Alist Designers boutique: Află care sunt brandurile lunii mai 

Proiectul nostru special care susține activitatea designerilor și brandurilor locale, Alist Designers boutique, continuă în lua mai cu…

Get the look: Ținuta lui Meg Ryan, recreată cu piese de la designeri români

Prezentă la o gală în urmă cu câteva zile, Meg Ryan a strălucit din nou în lumina reflectoarelor,…

MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY   

Brandul prezintă un exercițiu genial de rebranding odată cu lansarea noului concept global, dezvăluite în magazinul redeschis recent…

Cinci tendințe ale primăverii pe care nu trebuie să le ratezi

Vremea capricioasă și schimbările bruște nu anulează spiritul primăverii, așa că revenim cu o nouă serie de tendințe…

Star style: Emily Blunt, prin Prada până la stele 

Emily Blunt este una dintre actrițele care, cu fiecare ecranizare, surprind atât prin complexitatea interpretării, cât și prin…

Obiecte din garderoba personală a lui Vivienne Westwood vor fi scoase la licitație

O parte din garderoba legendarei creatoare de modă Vivienne Westwood va fi scoasă la licitație de casa Christie’s…

Marian Pălie, curatorul secțiunii de fashion RDW 2024: „Designerii români au devenit recunoscuți pentru inovație, creativitate și calitate”

19 proiecte de fashion vor face parte din expoziția centrală Romanian Design Week 2024, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor…

Outfits of the week: Cele mai cool ținute purtate de celebritățile internaționale

O nouă săptămână, o nouă serie de poze și un anotimp care pare că devine o provocare din…