Andreea Leta ∙ September 17, 2021 ∙ 5 min read

Nor clothing cover

NOR Clothing este alături de noi în această perioadă la Alist Designers boutique. Cofondatoarea Miruna Iacob ne vorbește astăzi despre povestea din spatele unora dintre cele mai cool haine pentru copii, pe care le poți vedea în spațiul nostru din București Mall Vitan până pe 31 septembrie.

Cum a început povestea brandului tău? Care au fost primii pași? 

 Povestea brandului românesc Nor Clothing a început în noiembrie 2019, când eu împreună cu sora mea, devenite mame de curând, am hotărât să creăm outfituri moderne pentru copiii noștri. Am analizat piață din România și ne-am dat seama că nu găseam ceva care să se potrivească în totalitate cu ceea ce ne doream noi de la o ținută perfectă. Lipseau hainele comode, de calitate dar totodată moderne și fashion. Fiind pasionate dintotdeauna de modă , ne-am luat inima în dinți și am pornit împreună pe acest drum.Ne-am lăsat conduse de intuiție și am încercat să introducem un stil unisex pentru cei mai mici ambasadori ai modei. Am vrut efectiv să dăm viață garderobei unui copil și cliențîi noștri  să ne țînă minte .Toate colecțiile le am făcut kids-friendly, realizate din bumbac de calitate. Pe parcursul călătoriei noastre de până acum, având în vedere că stilul Nor poate fi definit că “mini adults”, am realizat și matching outfituri copii-adulți și am fost surprinse de câtă lume ne-a îmbrățișat stilul chiar și în rândul adulților. 

Nor clothing

Cum îți găsești inspirația? Ai câteva surse constante de inspirație sau atunci când îți vine o idee o pui în aplicare?

 Nu avem surse constante de inspirație în afară de copiii noștri și de cum percepem noi conceptul de “kids fashion”. E un domeniu aparte, care ne ține mereu “în priză”. Este foarte greu să fii pe placul tuturor, însă din fericire, piață este atât de largă și posibilitățile atât de numeroase încât orice client își poate satisface gusturile, chiar și atunci când vine vorba de cei mici. Când dorești să creezi un concept, pe lângă inspirație, este nevoie și de perseverență și de profesionalism. Practic, depunând efort și dezvoltându-ne în fiecare zi , sperăm să avem un rezultat pozitiv, iar imboldul de care avem nevoie pentru asta sunt copiii noștri.

Nor clothing

 Dacă ar fi să construiești profilul clientei ideale, cum ai descrie personalitatea ei? 

 Pe de-o parte vorbim de mama nonconformistă, rebelă, care își dorește să iasă din tiparul tradițional și care transmite asta atât prin felul ei de a fi cât și prin felul în care alege să își educe și să își îmbrace copilul. Pe de altă parte vorbim și de copilul care știe ce vrea 🙂 pentru că am observat o personalitate foarte puternică în rândul micuților noștri clienți indiferent de vârstă lor și indiferent de “sfaturile vestimentare“ ale părinților. Am învățat totodată că este mai greu să îi satisfaci gusturile și nevoile unui copil chiar dacă este vorba despre hainele pe care le poartă, pentru că ei nu știu să mintă, spun mereu ceea ce gândesc , devenind astfel cei mai buni critici ai noștri. Iar noi le mulțumim pentru asta, pentru că, avem siguranță că,  niciun răspuns și nicio laudă nu vor fi spuse din complezență 🙂

Nor clothing

Ce ai învățat din experiența anului trecut și ce aplici acum în evoluția brandului tău? 

 Am învățat că suntem cu toții foarte diferiți și că fiecare din noi percepe ceea ce ne înconjoară într-un mod unic. Aspect valabil atât pentru mine cât și pentru sora mea. Deși suntem extrem de apropiate și semănăm în multe privințe ( inclusiv la aspectul fizic ), ne diferențiază niște lucruri esențiale pentru afacerea noastră care ne ajută să ne completăm reciproc. Din păcate, anul trecut a fost și pentru noi că și pentru restul lumii un an dificil și atipic, dar care credem că a venit cu un mesaj : acela de a ne reevalua prioritățile și de a ne da seama că, de fapt, lucrurile mărunte sunt cele care fac diferența. Și, deși poate părea un clișeu, acest lucru poate fi aplicat și când vorbim de branding sau de evoluția unui brand.

Nor clothing

Ce poți să îmi spui despre colecția/colecțiile pe care le-ai adus la Alist Designers boutique?

Am ales o colecție de haine casual/sport realizate din materiale de foarte bună calitate, care să le placă copiilor, pe care aceștia să le îndrăgească de la prima vedere și care totodată să fie și ușor de purtat pentru ei. Stilul NOR îmbină viziunile noastre și percepția copiilor noștri asupra “kids fashion-ului” de astăzi fiind ușor de comparat cu cel al adulților. Acasă mereu ni se întâmplă asta : mami ce rochie frumoasă ai , aș vrea și eu să am una că a ta. Și atunci ne-am adaptat 🙂

Am văzut de-a lungul timpului multe situații în care mama se străduia din răsputeri să își îmbrace copilul cu ceva ce el nu vroia nici în ruptul capului să pună, fapt care genera plânsete de o parte și nervi de cealaltă. Ni s-a întâmplat și nouă , mai ales la primul copil . Apoi am realizat că e important , așa cum noi ne dorim să ne simțim bine în pielea noastră ( cu ce haine purtăm, cu ce aceesorii ne alegem, s.a.m.d) , să se simtă și copiii noștri confortabil în hainele pe care le poartă. Ne place mereu să spunem că elegantă vine din simplitate, cred că și a fii cool poate veni tot de acolo!

Nor clothing

Foto: PR

Related Posts

MET Gala 2024: AMR doar o săptămână, așa că iată tot ce trebuie să știi despre acest eveniment

Având o tradiție de peste 70 de ani de eleganță, excentricitate și strălucire, MET Gala este, fără îndoială,…

Alist Designers boutique: Muze Concept readuce perlele în etalonul frumuseții moderne

În spațiul nostru de la parterul București Mall Vitan, Alist Designers boutique este gazda Muze Concept pentru încă…

Alist Designers boutique: Află care sunt brandurile lunii mai 

Proiectul nostru special care susține activitatea designerilor și brandurilor locale, Alist Designers boutique, continuă în lua mai cu…

Get the look: Ținuta lui Meg Ryan, recreată cu piese de la designeri români

Prezentă la o gală în urmă cu câteva zile, Meg Ryan a strălucit din nou în lumina reflectoarelor,…

MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY   

Brandul prezintă un exercițiu genial de rebranding odată cu lansarea noului concept global, dezvăluite în magazinul redeschis recent…

Cinci tendințe ale primăverii pe care nu trebuie să le ratezi

Vremea capricioasă și schimbările bruște nu anulează spiritul primăverii, așa că revenim cu o nouă serie de tendințe…

Star style: Emily Blunt, prin Prada până la stele 

Emily Blunt este una dintre actrițele care, cu fiecare ecranizare, surprind atât prin complexitatea interpretării, cât și prin…

Obiecte din garderoba personală a lui Vivienne Westwood vor fi scoase la licitație

O parte din garderoba legendarei creatoare de modă Vivienne Westwood va fi scoasă la licitație de casa Christie’s…

Cum a fost la Half Is Free, ediția de primăvară, de la București (VIDEO)

Half Is Free, cel mai așteptat eveniment de shopping al primăverii, a avut loc la BUCUREȘTI, pe 20…

Marian Pălie, curatorul secțiunii de fashion RDW 2024: „Designerii români au devenit recunoscuți pentru inovație, creativitate și calitate”

19 proiecte de fashion vor face parte din expoziția centrală Romanian Design Week 2024, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor…