Andreea Leta ∙ May 26, 2021 ∙ 3 min read

 

Amalia Mihart, owner ESA, ne spune astăzi povestea brandului său, prezent în această perioadă la Alist Designers boutique. Află care sunt sursele ei de inspirație și cărei femei se adresează colecțiile ei: 

Cum a început povestea brandului tău? Care au fost primii pași?

Am creat în 2014 ESA din pasiunea pentru rochii de seară elegante, create sur-mesure sau în ediție limitată. Aveam experiență și un business de succes în retail în zona aceasta și am simțit nevoia de o nouă provocare. Știam exact ce își doresc femeile și îmi doream să pun în valoare resursele vaste de creativitate, profesionalism și artizanat pentru care producția de modă românească era cunoscută la nivel internațional. Sunt mândră să am acum în echipa ESA pe unii dintre cei mai talentați designeri, stiliști, croitori și specialiști în tipare din industrie. La începutul anului 2020 am simțit nevoia unei schimbări, iar în martie 2020 am lansat linia de day wear și o noua identitate estetică a brandului.

Cum îți găsești inspirația? Ai câteva surse constante de inspirație sau atunci când îți vine o idee o pui în aplicare? 

Sunt foarte activă, am multe idei, îmi doresc să le pun în practică acum și nu accept nu se poate. Am reușit, în ultimul an, să adun în jurul meu o echipă care rezonează cu acest ritm. Faptul că sunt mai mulți oameni implicați în procesul de creare a unei colecții face ca acesta să fie dinamic, iar Lucy Faur este cea care se asigură că e o colecție unitară, actuală, în pas cu ce se întâmplă în modă la nivel internațional, iar piesele ei pot fi mixate într-o multitudine de variante, pentru orice stil.

Dacă ar fi să construiești profilul clientei ideale, cum ai descrie personalitatea ei?

 

Este o femeie activă, curioasă, curajoasă, care are încredere în ea și își iubește corpul. Nu îi e teamă să experimenteze – chiar și atunci când vine vorba despre stilul ei. Sunt norocoasă să fiu înconjurată de astfel de femei, care găsesc un echilibru între grație, putere și senzualitate – și mă inspiră. Unul din lucrurile importante atunci când am schimbat direcția ESA a fost că mi-am dorit să fie un brand dinamic, colaborativ, prietenos. Lansăm acum periodic colecții capsulă, în colaborare cu femei care ne inspiră și al căror vibe completează și complimentează stilul ESA.

Cum ai traversat perioada de pandemie? Cum resimți acum efectele? 

Cum îți spuneam, începutul pandemiei a coincis cu lansarea unei colecții Spring/Summer 2020, care marca noua direcție a brandului. Chiar și în condițiile acelea, răspunsul pieței a fost pozitiv, și mi-a dat încredere să continui. Am schimbat însă calendarul colecțiilor și structura acestora. Am lansat colecții capsulă, în ediții limitate, și am inclus o linie de homewear și pijamale din mătase satinate și, de curând, o linie de lenjerie – ESA Urban Lingerie, din bumbac 100%, care sunt disponibile și la Alist Designers Boutique. Erau în plan, însă pandemia a făcut să grăbim procesul de lansare a acestora și să punem ”on hold” alte colecții. 

Ce poți să îmi spui despre colecția/colecțiile pe care le-ai adus la Alist Designers Boutique? 

Am adus colecțiille ESA Urban Lingerie și ESA Homewear, precum și piese esențiale din colecția Spring/Summer 2021. În plus, nou-lansata colecție capsulă ESA x Lucy Faur este disponibilă acum în Alist Designers Boutique – Neon Vibes: costume și rochii cu un croi modern, impecabil, în nuanțe vibrante.

 

În acest proiect alături de noi sunt partenerii de la București Mall Vitan și Electrolux. 

Related Posts

MET Gala 2024: AMR doar o săptămână, așa că iată tot ce trebuie să știi despre acest eveniment

Având o tradiție de peste 70 de ani de eleganță, excentricitate și strălucire, MET Gala este, fără îndoială,…

Alist Designers boutique: Muze Concept readuce perlele în etalonul frumuseții moderne

În spațiul nostru de la parterul București Mall Vitan, Alist Designers boutique este gazda Muze Concept pentru încă…

Alist Designers boutique: Află care sunt brandurile lunii mai 

Proiectul nostru special care susține activitatea designerilor și brandurilor locale, Alist Designers boutique, continuă în lua mai cu…

Get the look: Ținuta lui Meg Ryan, recreată cu piese de la designeri români

Prezentă la o gală în urmă cu câteva zile, Meg Ryan a strălucit din nou în lumina reflectoarelor,…

MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY   

Brandul prezintă un exercițiu genial de rebranding odată cu lansarea noului concept global, dezvăluite în magazinul redeschis recent…

Cinci tendințe ale primăverii pe care nu trebuie să le ratezi

Vremea capricioasă și schimbările bruște nu anulează spiritul primăverii, așa că revenim cu o nouă serie de tendințe…

Star style: Emily Blunt, prin Prada până la stele 

Emily Blunt este una dintre actrițele care, cu fiecare ecranizare, surprind atât prin complexitatea interpretării, cât și prin…

Obiecte din garderoba personală a lui Vivienne Westwood vor fi scoase la licitație

O parte din garderoba legendarei creatoare de modă Vivienne Westwood va fi scoasă la licitație de casa Christie’s…

Cum a fost la Half Is Free, ediția de primăvară, de la București (VIDEO)

Half Is Free, cel mai așteptat eveniment de shopping al primăverii, a avut loc la BUCUREȘTI, pe 20…

Marian Pălie, curatorul secțiunii de fashion RDW 2024: „Designerii români au devenit recunoscuți pentru inovație, creativitate și calitate”

19 proiecte de fashion vor face parte din expoziția centrală Romanian Design Week 2024, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor…