Andreea Leta ∙ May 3, 2021 ∙ 5 min read

Pe cei de la The F Factor îi cunoști deja de la cele mai populare și îndrăgite evenimente și târguri de fashion. În această perioadă, ei sunt alături de noi la Alist Designers boutique, așa că am fost curioși să aflăm povestea din spatele tricourilor cu mesaje îndrăznețe sau romantice. Alina Avram, unul dintre fondatori, ne-a răspuns la câteva întrebări: 

Cum a început povestea brandului tău? Care au fost primii pași?

Brandul The F Factor a prins contur în urmă cu 3 ani și totul a pornit, de fapt, de la căutarea constantă de tricouri originale pentru garderoba personală. Tricoul, în sine, este o piesă de bază în garderoba oricui – dar este poate cea mai ușor de adaptat diverselor situații. Mereu ai ceva de spus cu un tricou, în totdeauna poți comunica ceva despre personalitatea ta cu un t-shirt bine ales. Și ar mai fi și calitatea lui și durabilitatea în timp – ne-am dorit de la bun început un eco-business, construit cu respect față de mediul înconjurător, astfel că am mizat pe bumbacul organic. Iar de la tricouri la bluze, hanorace și alte produse din bumbac organic a fost doar un pas. Unul firesc – următorii pași fiind participarea cu primele creații la târguri de modă, unde ne-am bucurat de un feed-back care ne-a încurajat să continuăm. 

Cum îți găsești inspirația?

În spatele brandului The F Factor stă un cuplu: Vlad Lazăr și Alina Avram. Așa că ideile vin în tandem: începe unul dintre noi ideea și o continuă/ definitivează celălalt. Ideile vin din conversații spumoase, din replici amuzante, din muzica pe care o ascultăm sau, mai nou, din vizualurile pe care le creează Vlad, lucrând cu mixuri de imagini. Avem în echipă și un designer talentat care ne completează munca cu idei. Mai punem un strop de sensibilitate și unul de umor – și rețeta se leagă. În cei 3 ani de când am dezvoltat brandul, piața de tricouri și hanorace s-a aglomerat foarte mult – iar asta și pentru că acestea au devenit produse favorite în contextul pandemiei, în care garderoba s-a relaxat, axându-se tot mai mult pe haine confortabile. Dar noi credem în continuare că, acolo unde există creativitate, mai sunt multe lucruri de spus. 

Alist Designers boutique: The F Factor, povestea tricourilor care vorbesc

Dacă ar fi să contruiești profilul clientei ideale, cum ai descrie personalitatea ei?

Ne bucurăm de o diversitate de clienți și probabil că profilul ideal ar fi un mix de trăsături – o femeie care caută mereu piese originale pentru vestimentația ei, căreia îi place să mixeze piese casual într-o ținută chic și chiar sexy, care nu se mulțumește cu ceea ce „poartă toată lumea” sau cu afișarea unui brand străin pe piept, care are mult umor și e relaxată atunci când poartă un mesaj mai îndrăzneț, care ar purta un hoodie ce poate deschide o conversație și pentru care calitatea produsului contează. O femeie a cărei vârstă nu contează, căreia îi place să fie fresh, să surprindă, să fie altfel, căreia îi place să descopere mereu surse noi pentru garderoba ei.

Alist Designers boutique: The F Factor, povestea tricourilor care vorbesc

Cum ai traversat perioada pandemiei? Cum resimți acum efectele?

Pandemia s-a simțit din plin și în sectorul nostru. Și asta, în primul rând, pentru că, date fiind restricțiile pandemice, oamenii ies mult mai puțin – astfel că s-au redus ocaziile pentru care simțeau nevoia constantă de înnoire a garderobei. Absența evenimentelor precum târgurile de modă de dinainte de pandemie, unde ne-am format o clientelă frumoasă, și-a spus, de asemenea, cuvântul. De aceea, ne-am axat, ca prim pas în pandemie, pe consolidarea site-ului – dar pentru un brand aflat la început de drum chiar atunci când a venit pandemia, transformarea vânzărilor fizice în vânzări online nu este simplă. Toate acestea sunt provocări pe care ni le asumăm în continuare, chiar dacă nu este deloc ușor. În acest context, cu atât mai mult oportunitatea oferită de Alist pentru a fi prezenți în Alist Designers Boutique este una pe care o apreciem, așa cum apreciem și susținerea Alist pentru designerii români.

Alist Designers boutique: The F Factor, povestea tricourilor care vorbesc

Ce poți să îmi spui despre colecția/colecțiile pe care le-ai adus la Alist Designers Boutique?

La AList Designers Boutique suntem prezenți cu toate forțele din dotare. Asta înseamnă cele mai noi tricouri create de noi pentru noul sezon de primăvară-vară, dar și hanorace și tricouri din categoria best-sellers. Iar o noutate pentru Alist Designers Boutique este colecția-capsulă pe care tocmai am lansat-o împreună cu Dana Săvuică, adresată tuturor iubitorilor de animale. Este un proiect care a pornit de la o poveste de suflet, atunci când Dana a trebuit să se despartă de cățelușul ei, Sushi, care nu a mai putut fi salvat în ciuda tuturor eforturilor oamenilor minunați de la Banca de Sânge pentru animale Hemopet, întrucât intervenția a venit prea târziu. Am creat astfel aceste tricouri pentru a crește gradul de conștientizare a importanței misiunii Hemopet, prima bancă de sânge pentru animalele de companie din România (www.hemopet.ro). Și pentru că orice contribuție la această misiune salvează realmente viețile animalelor, noi vom dona 20% din vânzările colecției către Hemopet. Cumpărând un tricou ajuți la salvarea vieții unui necuvântător.  

Alist Designers boutique: The F Factor, povestea tricourilor care vorbesc

The F Factor x Dana Săvuică

În luna mai, facem lucrurile să dureze la #AlistDesignersBoutique din București Mall Vitan, alături de Electrolux. Pentru că ne dorim ca poveștile cusute de designerii români să se bucure de o viață îndelungată și noi, la rândul nostru, de frumusețea și detaliile pieselor vestimentare unice, create de aceștia, ne vom lăsa inspirați de noile tehnologii ce se află la baza mașinilor de spălat din gama PerfectCare de la Electrolux pentru a învăța cum să acordăm hainelor îngrijirea potrivită. #MakeItlLast #FaLucrurileSaDureze

Alături de noi în acest proiect sunt partenerii de la București Mall Vitan și Electrolux.

Foto: PR

Related Posts

MET Gala 2024: AMR doar o săptămână, așa că iată tot ce trebuie să știi despre acest eveniment

Având o tradiție de peste 70 de ani de eleganță, excentricitate și strălucire, MET Gala este, fără îndoială,…

Alist Designers boutique: Muze Concept readuce perlele în etalonul frumuseții moderne

În spațiul nostru de la parterul București Mall Vitan, Alist Designers boutique este gazda Muze Concept pentru încă…

Alist Designers boutique: Află care sunt brandurile lunii mai 

Proiectul nostru special care susține activitatea designerilor și brandurilor locale, Alist Designers boutique, continuă în lua mai cu…

Get the look: Ținuta lui Meg Ryan, recreată cu piese de la designeri români

Prezentă la o gală în urmă cu câteva zile, Meg Ryan a strălucit din nou în lumina reflectoarelor,…

MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY   

Brandul prezintă un exercițiu genial de rebranding odată cu lansarea noului concept global, dezvăluite în magazinul redeschis recent…

Cinci tendințe ale primăverii pe care nu trebuie să le ratezi

Vremea capricioasă și schimbările bruște nu anulează spiritul primăverii, așa că revenim cu o nouă serie de tendințe…

Star style: Emily Blunt, prin Prada până la stele 

Emily Blunt este una dintre actrițele care, cu fiecare ecranizare, surprind atât prin complexitatea interpretării, cât și prin…

Obiecte din garderoba personală a lui Vivienne Westwood vor fi scoase la licitație

O parte din garderoba legendarei creatoare de modă Vivienne Westwood va fi scoasă la licitație de casa Christie’s…

Cum a fost la Half Is Free, ediția de primăvară, de la București (VIDEO)

Half Is Free, cel mai așteptat eveniment de shopping al primăverii, a avut loc la BUCUREȘTI, pe 20…

Marian Pălie, curatorul secțiunii de fashion RDW 2024: „Designerii români au devenit recunoscuți pentru inovație, creativitate și calitate”

19 proiecte de fashion vor face parte din expoziția centrală Romanian Design Week 2024, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor…