La Alist Designers boutique te așteaptă un corner dedicat genților și altor produse de marochinărie, în cele mai efervescente nuanțe cu putință. Georgia Medințu ne-a spus povestea brandului pe care l-a creat:
Cum a luat naștere acest proiect? Care au fost pașii pentru prima colecție?
Înclinația mea spre arta modernă și fashion m-a motivat foarte mult să aduc ceva unic pe piată. Nu am găsit geanta aceea ușor de adaptat oricărui stil, comodă și fashionable nicăieri așa că am creat-o. Prima Colecția se numește Georgia Collection și este inspirată după numele meu. Primii pași pot spune că au fost motivația, voința și perseverența. Am întâmpinat foarte multe dificultăți în dezvoltarea primului produs. Perseverența și abiția de a merge mai departe și de a nu mă da bătută și-au spus cuvântul după un an de încercări atât reușite, cât și nereușite.
Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție?
Pregătirea unei colecții nu este ușoară deloc. Câteodată nu am nici o idee și pot să stau cu orele să mă gândesc, iar uneori pot să mă pun în pat să fiu gata de adormit și să vina pur și simplu. Anumite lucruri le simți și așa au fost cam toate collecțiile făcute. Nevoia și ce este în trend în momentul acela sunt bune surse de inspirație. BOF (Business of Fashion ) e cu desăvârșire o platformă care mă educa și care mă inspiră.
Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale?
Clientul ideal este acela care acceptă noul, culoarea, care este hotărât, dar căruia îi place să viseze și care nu ia totul prea în serios. Este o femeie care atunci când intră într-o încăpere își face simtită prezența. Este diplomată, este funny smart, motivează și induce oamenii într-o stare extraordinară. Este o călătoare inedită și o iubitoare de technologie, îi plac lucrurile care sunt complicate, dar pe care le face să pâră ușoare. ÎI place arta modernă, să săra din avion și chiar să viziteze un trib din Kenya . Live life to the fullest.
Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale?
Clientul ideal este acela care acceptă noul, culoarea, care este hotărât, dar căruia îi place să viseze și care nu ia totul prea în serios. Este o femeie care atunci când intră într-o încăpere își face simtită prezența. Este diplomată, este funny smart, motivează și induce oamenii într-o stare extraordinară. Este o călătoare inedită și o iubitoare de technologie, îi plac lucrurile care sunt complicate, dar pe care le face să pâră ușoare. ÎI place arta modernă, să săra din avion și chiar să viziteze un trib din Kenya . Live life to the fullest.
Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările?
Lumea se adaptează foate mult situației. Faptul că mai mult trebuie să stăm în casă și să fim sociali online decât offline a îndemnat brandurile să adopte și să include ținute confortabile. Lumea a mers spre confort, practic și util dar still fashionable. În periada această brandurile locale au luat avânt și acestea s-au adaptat. Brush a trebuit să se adapteze. De aceea nu am mai scos o colecție de poșete spre sfârșitul anului, ci am introdus căciulile, pălăriile, carcase de telefon, airpods și laptop. Mini accesorii care sunt utile și la un preț mai mic decât poșetele.
Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?
Am vrut să prezit întregul brand la Alist Designers boutique, așa că am adus piese din toate colecțiile dragi mie!
Găsești accesoriile Brush by MG la Alist Designers boutique până pe 31 decembrie. În acest proiect prezentat de Mastercard, ne sunt alături și partenerii de la București Mall Vitan.
Foto: PR
Designeri sub lupă: Iutta, între artă, tradiție și inovație
Iutta, brandul de genți pe care l-am avut alături de noi în luna aprilie, la Alist Designers boutique,…
PUMA ne-a purtat pe meleaguri siciliene, în cadrul evenimentului A List Magazine X Nostalgia
PUMA ne-a purtat pe meleagurile siciliene și anul acesta cu noua colecție PUMA Palermo lansată la nivel global…
C&A: The Summer of 2024
Noua colecție C&A trimite direct la eleganța clasică prin piesele care completează orice garderobă cu aerul sofisticat al…
Se întorc fashion show-urile Victoria’s Secret
Extravagantele show-uri Victoria’s Secret revin pe catwalk, din toamnă. Gigantul american de lenjerie intimă Victoria’s Secret a anunțat…
Romanian Creative Week: Designeri vestimentari și highlights din lumea modei
A început cel mai mare eveniment de cultură de la noi și suntem nerăbdători să ajungem și anul…
Cum a fost la evenimentul A List Magazine X Nostalgia? (partea a II-a)
Astăzi am tras chiulul. Și nu oricum, ci în ritmuri de dans pe melodii ca odinioară, pe o…
Cum a fost la evenimentul A List Magazine X Nostalgia? (partea I)
Astăzi am tras chiulul. Și nu oricum, ci în ritmuri de dans pe melodii ca odinioară, pe o…
Cum a fost la evenimentul de lansare Alist Designers Boutique, de la începutul lunii mai
Spațiul de la parterul București Mall Vitan a devenit gazda brandurilor românești și în luna mai, printr-o nouă…
Designeri din întreaga lume aduc colecții excepționale la Târgul internațional de bijuterie contemporană AUTOR de la București
Cea de-a 21-a ediție a Târgului internațional de bijuterie conteporană AUTOR va avea loc la Ghica House, în…
MET Gala 2024: Cele mai nefericite alegeri vestimentare de anul acesta
Saga MET Gala 2024 continuă cu cele mai neinspirate ținute de anul acesta. Evenimentul a căpătat o notă…