A List Magazine ∙ October 9, 2020 ∙ 8 min read

 

Și în această săptămână, am avut parte de tot felul de lansări și campanii. Iată ce ne-a atras atenția în aceste zile!

Pumpkin Spice Latte- noua aromă din toate cafenelele Starbucks

Cea mai iubită aromă de toamnă s-a întors la Starbucks, odată cu începutul lunii octombrie. Pumpkin Spice Latte (PSL), deja o tradiție pentru fanii celui mai mare lanț de cafenele din lume, este disponibil în varianta caldă, începând de astăzi, 6 octombrie. Nu ai cum să nu iubești această băutură dulce și delicioasă, perfectă pentru zilele în care razele soarelui încă își fac simțită prezența, cu o aromă bogată de dovleac și condimente de sezon – scorțișoară, nucșoară, cuișoare și ghimbir, completată de frișca cremoasă și condimente de plăcintă cu dovleac.  Clienții își pot comanda băutura preferată direct din cel mai apropiat Starbucks. La birou, la întâlnire cu prietenii, în oraș, Pumpkin Spice Latte aduce culoare și arome irezistibile activităților de zi cu zi și transformă toamna în anotimpul preferat al tuturor.

“Don’t Take Them for Granted”- un proiect public inițiat de comunitatea UNFINISHED

În astfel de timpuri, avem mai multă nevoie de empatie, solidaritate și de o înțelegere reală a ceea ce poate însemna puterea unei comunități. Așa a apărut “Don’t Take Them for Granted”, un proiect public inițiat de comunitatea UNFINISHED ce cuprinde peste 114 imagini surprinse de către artistul Cristian Movilă, în perioada martie – august 2020.

Fotografiile documentează peste 70 de ore din lupta împotriva virusului COVID-19 surprinse chiar în inima secțiilor de terapie intensivă (ATI) a principalelor spitale publice din București. Cu texte scrise de Capucine Gros, interpretate de actorul Benedict Cumberbatch și cu videouri auxiliare prezentate de Alfredo Jaar, proiectul reprezintă un apel colectiv de recunoaștere a efortului depus de cei din linia întâi, mai ales a cadrelor medicale din România, o forță de muncă nerecunoscută a pandemiei și invizibilă în spațiul public.
“Don’t Take Them for Granted” își propune să creeze punți între personalul medical și restul societății. Contrar izolării și a distanțării fizice impuse de această criză, proiectul conectează oamenii folosind cele mai puternice și directe legături: relațiile de familie.

Astfel, timp de două săptămâni, începând cu  9 octombrie 2020, instalația va fi deschisă publicului în Piața George Enescu din București, iar proiecțiile vor avea loc de la 11:00 până la miezul nopții. Accesul este gratuit, însă instalația se poate vizita în condițiile de distanțare impuse de COVID-19.

Lewis Hamilton, la cea de-a cincea colecție cu Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger anunță lansarea colecției de Toamnă 2020 TommyXLewis, aceasta fiind cea de-a cincea colaborare cu Lewis Hamilton, cel care a câșitgat de șase ori Campionatul Mercedes-AMG Petronas Formula 1TM și care este ambasadorul global al brand-ului. Bazându-se pe călătoria de sustenabilitate pe care Tommy Hilfiger și Lewis Hamilton o parcurg chiar de la începutul parteneriatului, colecția are rezultate deosebite în misiunea lui Tommy Hilfiger de a crea modă prin care „nimic nu se pierde și toată lumea este inclusă”, folosindu-se în aproape 80% din colecție denim reciclat 100%, bumbac organic și materiale post-consum reciclate. De asemenea, conține piese neutre din punct de vedere al genului, sărbătorind filosofia „Syle for All”, pe care se bazează colaborarea – acea convingere conform căreia un stil extraordinar poate să elimine orice barieră legată de sex, vârstă, etnicitate și siluetă. Colecția de Toamnă 2020 TommyXLewis va fi disponibilă în magazinele selecționate, la nivel global, începând cu 5 octombrie 2020.

Cea de-a cincea noastră colaborare continuă să promoveze cauzele care sunt cele mai importante pentru noi”, a spus Tommy Hilfiger. „Pentru colecția de Toamnă 2020, eu și Lewis ne-am dorit să creăm cea mai puternică materializare a valorilor TommyXLewis. Am găsit noi modalități de a întruchipa misiunea de sustenabilitate și focusul „Style for All”, rămânând în același timp fidel clasicului ADN american, mereu cool, specific brand-ului TOMMY HILFIGER. Rezultatul este fresh, îndrăzneț și este unul de care suntem foarte încântați să-l împărtășim cu fanii din întreaga lume.

De Ziua Poștei, peste 200 de copii le-au trimis scrisori personajelor preferate

Peste 200 de copii le-au scris personajelor de poveste preferate răspunzând unei provocări lansate de Editura Didactica Publishing House cu ocazia Zilei Internaționale a Poștei, iar 15 dintre acestea vor fi publicate într-un eBook ce va fi disponibil gratuit pe site-ul editurii.

Printre cele mai populare personaje ale copiilor s-au numărat poștașul Felix din seria cu același nume, Ema și Eric – personjele seriei semnate de Ioana Chicet-Macoveiciuc, dar și personaje din colecții lansate recent, precum Ursoc și CavaleRilă sau Ela Guinela. Mai multe detalii, atașat.

De asemenea, pentru a sărbători Ziua Internațională a Poștei, Editura DPH a pregătit reduceri de 50% în perioada 9-12 octombrie, atât pentru Poștașul Vesel, cât și pentru toate titlurile din seria Felix.

Noaptea Târziu- primul proiect despre responsabilizare, dedicat tinerilor

Băieții de la Noaptea Târziu (Cuza, Emi și Cucu), trag un semnal de alarmă cu proiectul ”Voci fără prejudecăți”.

Într-o societate tot mai polarizată, în care se discută în principal de teme legate de ecologie si teme sanitare, considerăm ca este de datoria noastră, a tinerilor este sa pună pe tapet si aducă în atenția publică teme extrem de importante care momentan au căzut in planul secund din punct de vedere mediatic.

Evenimentul de lansare al proiectului ”Voci fără prejudecăți”, în care cei de la Noaptea Târziu au abordat o discuție liberă și plină de povețe legată de discriminarea în rândul tinerilor a putut fi urmărit live atât pe pagina de Facebook a CTMB, cât și a formației.

Generația noastră trebuie sa tragă un semnal de alarmă în ceea ce privește aceste mentalități nesănatoase și să condamne cu fermitate orice abatere a societății de la principiul egalității de sanse și a incluziunii sociale. De aceea, ne-am implicat fără ezitare în proiectul ”Voci fără prejudecăți”., declară membrii trupei Noaptea Târziu.

Proiectul ” Voci fără prejudecăți” a fost o provocare în primul rând prin complexitatea sa, iar în al doilea rând prin faptul că, în încercarea mea de a atrage atenția asupra discriminării, am încercat într-un mod ușor de înțeles pentru tineri și neagresiv să fac acest lucruri, prin cele trei spoturi pe care le-am realizat asupra problemelor pe care le întâmpină tinerii în viața de zi cu zi. , spune regizorul Bogdan Alexe.

Descoperă Explorer’s Choice, noua compoziție unică de cafea creată de experții Davidoff

Davidoff Café continuă tradiția lansărilor de cafea cu Davidoff Café Explorer’s Choice, noua colecție ce propune o experiență multi-senzorială în materie de cafea, într-un ambalaj select, premium și unic.

Acest sortiment Premium Label, creat din boabe de cafea Arabica atent selecționate din cele mai bune regiuni ale lumii, este un omagiu adus fondatorului, Zino Davidoff, pasiunii și gustului său pentru cele mai fine lucruri din viață. Inspirat de spiritul său atemporal și de dorința de aventură și explorare, acest nou amestec premium invită exploratorul modern într-o adevărată aventură în lumea aromelor.

Colecția Davidoff Café Explorer’s Choice este disponibilă în trei variante: Cafea prăjită și măcinată, Cafea instant și Cafea boabe.

 

Ballantine’s, Chivas Regal și Jameson semnează campania „GIVE IT TIME”

Ballantine’s, Chivas Regal și Jameson lansează o provocare către iubitorii de whisky, printr-o campanie care reunește cele trei branduri sub mesajul „GIVE IT TIME”, înglobând, astfel, o trăsătură comună – experiența gustului desăvârșit de ingredientele de calitate superioară și trecerea timpului.

Într-o lume dominată de nerăbdare, grabă și de preocuparea constantă de înțelegere a trecerii timpului, viteza este încă vectorul care ne ține într-un carusel al existenței. Prin campania „GIVE IT TIME”, iubitorii de whisky sunt încurajați să privească timpul dintr-o altă perspectivă – a beneficiilor pe care trecerea acestuia le aduce asupra tuturor lucrurilor, șlefuind oameni, povești, reușite și, nu în ultimul rând, experiențe. Este un îndemn să oferim răbdarea necesară de a ne bucura de călătorie, fără a ne grăbi către destinația setată.

„Timpul curge pentru tine. Savurează-l.” este mesajul principal al campaniei, prin care consumatorii sunt încurajați să se bucure de trecerea timpului în favoarea lor, să aprecieze fiecare moment frumos petrecut împreună cu cei dragi și să devină gazdele propriilor experiențe memorabile. În calitate de gazde, ei sunt cei care vor controla întotdeauna timpul, pentru că momentele memorabile se savurează unul câte unul. Exact ca o băutură fină. Campania are ca sursă de inspirație chiar cele trei branduri de whisky, pentru care timpul curge în favoarea lor, îmbogâțindu-le gustul și potențându-le aromele.

Fiecare brand are o poveste aparte și se remarcă prin gusturi, culori și arome deosebite. Măsura succesului pentru fiecare este dată tocmai de timpul care a asigurat echilibrul perfect între cele trei.

 

Related Posts

Cine sunt câștigătorii Premiilor Gopo 2024

Cea de-a 18-a ediție a Galei Premiilor Gopo a avut loc luni seara, la Teatrul Național ,,I. L….

Horoscopul lunii Mai 2024

Astrologul Anca Stoica ne prezintă previziunile astrale pentru luna mai 2024. Berbec Segmentul financiar este răscolit, astfel că…

Tu unde te vezi peste 4 ani? – Ioana Bortan, Naționala Feminină de Fotbal

Dacă te-am întreba unde te vezi peste 4 ani, ce ne-ai spune? Probabil ți se pare o întrebare…

Ce aduce nou Gala Premiilor Gopo 2024. Cine sunt vedetele așteptate pe covorul roșu luni, 29 aprilie

Gala Premiilor Gopo, cel mai important eveniment dedicat cinematografiei din România, se întoarce la cea de-a 18-a ediție…

A apărut primul ceas parfumat din lume

Cum ar fi să porți o bijuterie cu utilitate și parfumată? Culmea cochetăriei! Vacheron Constantin lansează un item…

Alist Bazar, noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările săptămânii! KIKO MILANO a deschis primul…

Tu unde te vezi peste 4 ani? – Teodora Meluță, Naționala Feminină de Fotbal

Dacă te-am întreba unde te vezi peste 4 ani, ce ne-ai spune? Probabil ți se pare o întrebare…

Artistul Călin Țopa, invitat să prezinte publicului instalația audio la Veneția, în expoziția de artă contemporană Personal Structures

La invitația Centrului Cultural European Italia (ECC-Italia), compozitorul și designerul de sunet Călin Țopa e prezent la Veneția,…

UNDA lansează “Spring Dining Experience” un concept fresh, de primăvară, cu experiențe pentru toate simțurile

Restaurantul UNDA Open Cuisine revitalizează scena culinară din nordul Bucureștiului cu lansarea conceptului de “Spring Dining Experience”. Acest…

Alist Bazar, noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutăți și lansări de tot felul. Iată ce ne-a…