A List Magazine ∙ September 4, 2020 ∙ 10 min read

Toamna se numără… noutățile. Avem parte de lansari din toate domeniile și vi le prezentăm și vouă!

P.U.R.E –  produse vegane pentru păr. Atunci când vrei să îi oferi părului tău tot ce e mai bun, optezi pentru produse vegane de îngrijire. Produse cu ingrediente curate, fără parabeni, silicon sau coloranți artificiali.  Gama P.U.R.E de la Londa Professional este o linie de produse vegane, cu ingrediente care hrănesc părul.Șamponul, Conditionerul și tratamentul P.U.R.E conțin până la 95% ingredient de origine naturală. Formula acestora a fost inspirată de untul de shea pentru a oferi îngrijirea ideală firului de păr.

Doctor BABOR a lansat linia CLEANFORMANCE. Clean Beauty este direcția pe care marile branduri internaționale o urmează în dorința de a respecta mediul înconjurător și a oferi consumatorilor produse de îngrijire lipsite de compuși chimici dăunători ori substanțe organice provenite de la animale, folosind ambalaje reciclabile. BABOR, brand ecologic, 100% neutru din punct de vedere climatic, a creat standarde stricte despre ceea ce numim Clean Beauty. În acest sens a fost lansată gama de produse DOCTOR BABOR – CLEANFORMANCE, distribuite în România de Top Line. Produsele de îngrijire a pielii sunt complet lipsite de parabeni, silicon, microplastice, ulei mineral, gluten, lactoză, parfumuri sintetice, PEGS, ftalați și sulfați (SLS, SLES, ALS) și nu conțin niciuna din celelalte 1300 de substanțe interzise în Uniunea Europeană.

Noua linie CLEANFORMANCE utilizează peste 95% ingrediente derivate natural, 100% vegane, cu 0% microplastice, ambalajul fiind realizat  din materiale reciclate. Ambalajele exterioare sunt fabricate din hartie reciclată 80%, tuburile CLEANFORMANCE sunt fabricate din 30% plastic reciclat, iar cremele și serurile sunt ambalate în sticlă 100% reciclabilă, pentru o transparență completă a mărcii.

Expresii de neuitat – Pandora Icons. Pe măsură ce Pandora reflectă la cei 20 de ani de când își ajută fanii să își spună poveștile prin bijuterii, începând cu brățara originală cu talismane, Pandora Moments, brand-ul sărbătorește această aniversare prin lansarea a noi piese elegante pentru una dintre colecțiile sale de bază. Unde începe povestea Pandora pentru o clientă, colecția Pandora Icons oferă toate stilurile unice de brățări și pandantive Pandora O ca pânză pentru împărtășirea premierelor memorabile și captarea momentelor prin talismane pline de semnificație.

În septembrie, noile modele vor evidenția elementele iubite, distinctive ale brățărilor în noi moduri printr-o varietate de bijuterii în premieră, inclusiv o nouă brățară cu lanț clasic, cu un mecanism de închidere inedit.

Lanțul clasic (lanțul de tip șarpe) este caracteristica definitorie a brățării originale Pandora Moments. Ca parte din acțiunile sărbătoririi celor 20 de ani, echipa de design Pandora s-a concentrat și pe reinventarea acestui lanț și găsirea de alte modalități de a aplica modelul pe noile brățări, talismane, pandantive, cercei și inele. Rezultatul este o gamă de bijuterii frumoase, purtabile, care sunt moderne, dar atemporale, diferite și versatile.

Noua brățară Pandora Moments T-Bar cu lanț clasic se potrivește cu un alt sistem de tip bară T, care are tot modelul lanțului clasic sau de șarpe. Ambele brățări oferă noi modalități pentru clientele Pandora de a se auto-exprima prin propriul stil.

ECCO ST.1 – Alegerea potrivita pentru toamnă. Când vine vorba de garderobă, vrei să arăți COOL, indiferent de sezon. Alegi cele mai potrivite ținute pentru toamnă, dar ce faci cu încălțămintea? ECCO vine în atenția noastră cu o colecție noua din categoria athleisure –  ECCO ST. 1.

„Avand în vedere consumatorul mai tânăr, mai sportiv și mai modern, am dorit să le oferim mai multe opțiuni în ceea ce privește adăugarea unui touch personal la ținuta lor. Prin urmare, am adăugat noi modele, culori si preturi diferite in functie de model, pentru a tine pasul cu cererea din ce in ce mai mare a consumatorilor de pantofi sport. Astfel, prin aceasta gama le oferim un mix intre confort si tehnologia de ultima generatie ST de la ECCO.” Thomas Maymann, ECCO Category Management

Cafeaua Starbucks® vine la tine acasă

Nestlé lansează în România noua gamă de produse Starbucks®, disponibilă în magazine și online. Începând cu luna septembrie, cafeaua Starbucks® ajunge la tine acasă. Nestlé aduce în magazine și online 22 de varietăți de cafea Starbucks® care pot fi pregătite acasă și care includ atât cafea boabe, prăjită și măcinată, cât și primele capsule Starbucks® dezvoltate folosind tehnologia Nestlé de preparare a cafelei prin intermediul sistemelor Nespresso și NESCAFÉ® Dolce Gusto®.

Printre noile sortimente lansate se numără 8 varietăți de capsule Starbucks® de la Nespresso, unele cu denumiri emblematice, altele cu origine unică a cafelei precum Colombia și Sumatra, alături de o variantă decafeinizată. Totodată, vor fi disponibile și 8 varietăți de capsule Starbucks® de la NESCAFÉ® Dolce Gusto®, dintre care trei espresso, două americano și trei specialități de cafea – cappuccino, latte macchiato și caramel macchiato. Alături de acestea, vor fi lansate câte 3 produse în categoria de cafea boabe și în categoria de cafea prăjită și măcinată, cu grade de prăjire diferite și denumiri care reflectă poveștile sortimentelor. Spre exemplu, Pike Place Roast poartă numele primului magazin Starbucks® din Seattle, iar House Blend marchează debutul Starbucks®, fiind primul amestec, creat în 1971.

Și tot Starbucks a lansat capacul care va înlocui 1 miliard de paie pe an.  Starbucks România a schimbat la începutul acestui an toate paiele din plastic utilizate în cafenele cu cele din hârtie. În această vară, noile capace care permit clienților să savureze băuturile reci fără să mai utilizeze paiele de hârtie au fost lansate ca o completare a angajamentului de lungă durată a Starbucks față de protejarea mediului. Se preconizează astfel că anual la nivel global un miliard de paie de plastic vor fi  înlocuite prin trecerea la paiele de hârtie și introducerea noilor capace.

„Starbucks pune în centrul atenției sustenabilitatea și mergem acum și mai departe ajutând consumatorul să facă alegeri corecte pentru mediu și generând contribuții pozitive asupra societății unde ne desfășurăm activitatea”, a declarat Maria Feer, Brand Manager, Starbucks România și Bulgaria.

Pe lângă reducerea deșeurilor, noile capace care nu mai necesită utilizarea paielor sunt astfel concepute pentru a spori aroma băuturii, permițând consumatorului să se bucure la fiecare înghițitură de o gamă variată de texturi.

Însă cel mai mare beneficiu al noilor modele de capace este să elimine cu totul paiele și necesitatea acestora. Atât noul capac, cât și capacul existent au aceeași greutate și sunt fabricate din același tip de plastic reciclabil, care poate fi aruncat în orice coș de reciclare mixt.

Mastercard a creat, în social media, cel mai mare „val” digital din lume, obținând peste 1 miliard de vizualizări cu ajutorul fanilor fotbalului, celebrităților și eroilor sportivi la nivel mondial.

Provocarea #PricelessWave, lansată pentru a sărbători și, totodată, pentru a conecta fanii în timpul finalei UEFA Champions League, este în prezent analizată de Guinness World Record. Până la acest moment, 575.689 de persoane și-au distribuit videoclipul pe TikTok, alături de legendele fotbalului, Fernando Torres și Marcel Desailly, celebritățile Olly Murs, Sam Thompson și Pixie Lott, și mega-starurile TikTok din toată Europa, inclusiv Harriet Freestyle din Marea Britanie, Venessa Bauer din Germania și Lia Lewis din Franța, care și-au arătat veleitățile artistice.

Provocarea a fost vizionată de 1.259.815.688 de ori și a primit, de asemenea, aprecieri, distribuiri și comentarii de la peste 167 milioane de oameni. #PricelessWave a încurajat 41.468 de bărbați, 131.219 de femei, precum și pe patrupezii acestora, să fie parte din sărbătoarea fotbalului. Fanii s-au alăturat din toate colțurile lumii, cele mai multe videoclipuri distribuite fiind din Marea Britanie, urmată de Germania și Franța.

Singurul eveniment caritabil din România care celebrează relația tată-fiică și  facilitează accesul copiilor la educație prin artă a ajuns la a doua ediție 

După o primă ediție de succes, desfășurată în 2019, Daddy Daughter Charity Ball reunește, din nou, tați și fiice pentru un scop caritabil. A doua ediție a acestui bal va avea loc pe 5 septembrie 2020, în București, la Palatul Cesianu-Racoviță (sediul Artmark). Fondurile strânse din vânzarea biletelor și donații vor asigura accesul a 500 de copii la educație prin artă.

Relația tată – fiică are un rol definitoriu în educația și creșterea celor mici și, mai ales, în devenirea lor în adulți responsabili, pregătiți pentru provocările vieții. Daddy Daughter Charity Ball pune în lumină această legătură specială dintre cei doi și încurajează toți tații să-și educe fetele în spiritul solidarității, al filantropiei, al faptelor bune, prin organizarea celei de-a doua ediții a balului dedicat lor. Evenimentul caritabil, susținut ca partener principal de grupul Nordis, cu peste 12 ani de experiență în investiții imobiliare, va avea loc pe 5 septembrie, la Palatul Cesianu Racoviță (Sediul Artmark) din capitală, iar toate fondurile strânse din vânzarea biletelor și sponsorizări vor fi donate pentru programul educațional Art Safari Kids, care va facilitata accesul a 500 de copii la ateliere creative și expoziții de artă.

”La prima ediție, de anul trecut, ne-am bucurat cu toții de o zi frumoasă împreună cu fiicele noastre. Am lăsat deoparte griji, întâlniri, afaceri și alte responsabilități și ne-am dedicat câteva ore pentru a le petrece cu fetele noastre, indiferent de vârstă.” declară Mike Costache, co-fondatorul Daddy Daugher Charity Ball.

Din banii strânși la Daddy Daughter Charity Ball se vor acoperi costurile pentru accesul a 500 de copii la atelierele și expozițiile Art Safari Kids, dar și costurile privind materialele necesare.

Back to school in style – ce se poartă la școală și la joacă în această toamnă

 Dacă aștepți noul an școlar cu bucurie și speranță ești în bună companie- cu toții, părinți sau nu, avem nevoie de o reîntoarcere la normalitate și așteptăm cu rerăbdare să auzim din nou jocul și larma din curtea scolii.

Moda este pregătită pentru un nou început și DEICHMANN a pregătit o selecție  jucăușă și comodă de încălțăminte cu 30% REDUCERE pentru a păși cu incredere în noul an școlar. Cuvântul cheie: lejeritate și versatilitate. Iată modelele perfecte pentru scoală, joacă și timp liber care îi vor cuceri inclusiv pe cei mari. Grăbește-te, reducerea este valabilă în magazine și online shop până pe 17 septembrie!

Cartoons addict- Universul personajelor preferate transpus în modele de sneakers cu scai sunt cel mai bun motiv pentru a-l convinge pe cel mic să se trezească devreme și să ducă lumea poveștilor în sala de clasă. Cel mai bun cadou al sezonului începe cu pantofii pe care să îi iubească!

Mini fashionista: i-am așteptat tot anul și acum snekers în varianta “Mini me” sunt în sfarșit aici pentru a compune cele mai cool ținute asortate pentru toată familia. Ieșirile voastre în parc nu vor trece neremarcate, mai ales că modelele selectate sunt realizate din materiale ușoare, dar rezistente, pentru zile de toamnă fără griji.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Related Posts

Queen of Make-up: strălucește în cele 4 zile la Neversea

A List și Neversea, the queen of festivals, ți-au pregătit o serie de articole cu tips & tricks…

Prăjitură persană, rețetă recomandată de Chef Adi Hădean

Prăjitura persană sau povestea despre cum o fată simplă a reușit să cucerească inima unui prinț. Da, e…

Cum se menține în formă Brooke Shields, la aproape 60 de ani

Cunoscută publicului mai ales cu rolul său din ”Laguna Albastră”, actrița reușește să-și păstreze frumusețea naturală și la…

Când se va lansa sezonul 3 din ”And Just Like That…”?

Serialul ”And Just Like That…”, continuarea Sex and the City, revine cu cel de-al treilea sezon pe HBO…

MINA prezintă „Dinozaurii – O călătorie imersivă în Lumea Preistorică”

MINA, muzeul de artă imersivă din România, lansează din 16 Mai un nou spectacol educațional: „Dinozaurii – O călătorie imersivă în…

Ce citim în luna mai? Descoperă 4 dintre cele mai interesante apariții editoriale!

Luna mai a adus în librării apariții editoriale de top, volume de ficțiune și nonficțiune care au toate…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și cele mai interesante lansări. Iată ce ne-a…

„Colecționarii sunt la fel de interesanți precum artiștii. Toți au particularități și plăceri secrete” spun fondatoarele târgului de artă contemporană Rad Art Fair

Zeci de galerii, un parc de sculpturi și mii de vizitatori îndrăgostiți de artă; așa s-ar putea defini…

Beyoncé și Blue Ivy, mamă și fiică în sequel-ul Lion King

Beyoncé (42 de ani) și fiica ei, Blue Ivy (12 ani), își vor folosi vocile împreună în sequel-ul…

Jennifer Lopez: ”Sunt în cea mai bună formă fizică de până acum”

Jennifer Lopez (54 de ani) nu-și oferă nicio clipă de răgaz. Vedeta urmează să apară într-un nou film…