Pantofi cu atitudine pentru ținute bine alese

tezyo_5-re

O ținută bine aleasă, geanta și perechea potrivită de pantofi, reuşesc să influențeze pozitiv atitudinea persoanei care le poartă, precum și pe aceea a celor din jur. Tocmai din acest motiv, TEZYO, noul concept de magazin dezvoltat de OTTER Distribution, alături de fashion blogger-ul Dana Rogoz, a lansat campania națională Pantofi cu Atitudine, ce debutează odată cu deschiderea celui de-al 7-lea magazin TEZYO, în complexul Palas Mall Iași. De asemenea, în premieră națională, îndrăgitul brand de încălțăminte și marochinărie ALDO este de acum prezent, într-o zonă dedicată, în magazinul multibrand TEZYO.

Campania Pantofi cu Atitudine se desfășoară la nivel național, în toate cele 7 magazine TEZYO, în contextul prezentării colecţiei de toamnă – iarnă 2016/2017.

TEZYO este un magazin multibrand ce oferă articole de încălțăminte și genți pentru toate stilurile, de la cel office până la cel fashion sau urban sport. Încă de la demararea proiectului, s-au asociat acestuia și analistul de modă Alin Gălățescu, precum și Carmen Brumă și Marta Ușurelu, două femei de succes în business şi showbiz.

TEZYO a pregătit un concurs prin care, la achiziția de articole de încălțăminte sau produse de marochinărie din magazine sau pe www.tezyo.com, clienţii pot câștiga o excursie în capitala modei, Milano, precum și trei kit-uri de pantofi și genți asortate, fiecare conținând trei perechi de încălțăminte și trei genți, pentru stilurile fashion, office și urban-sport.

Pe lângă surprizele pregătite în magazine și online, campania a inclus organizarea, în data de 19 octombrie, unui eveniment special, Shoes on Stage, în Palas Mall, împreună cu Dana Rogoz și Alin Gălățescu, pentru publicul iubitor de fashion din Iași. În cadrul evenimentului, invitații au putut admira outfit-uri în tendințe, puse în evidență de pantofii cu atitudine de la TEZYO, pe catwalk.

„Cred cu tărie în ideea că atitudinea este importantă și te ajută să duci la bun sfârșit fiecare proiect. O ținută ireproșabilă, completată de pantofii potriviți, este esențială pentru a avea succes și susțin ideea lansată de TEZYO, de a aduce în atenția publicului importanța motivației și atitudinii, pentru a obține rezultatele dorite“, a declarat Dana Rogoz.