Oana Pellea, Feli și Alina Chivulescu dezvăluie definiția lor pentru frumusețe

Oana Pellea, Feli și Alina Chivulescu au dezvăluit definiția lor pentru frumusețe, au vorbit despre autenticitate, feminitate, bucuria de a fi diferite, în cadrul evenimentului de lansare a campaniei Oriflame România, “Frumoasă așa cum sunt eu”. Un manifest, o poveste despre o frumusețe reală care depășește granițele fizice, o campanie despre provocări, hotărare, sensibilitate și curaj.

Evenimentul de celebrare a frumuseții a adus laolaltă 3 femei de succes. “N-ai cum să nu iubești viața și frumusețea din tine. Eu sunt fericită că sunt. Sunt fericită că zi de zi mă pot descoperi și reînființa. Întâlnirea cu sine e cea mai importantă întâlnire a vieții tale. Alegerea Oriflame este un alt prilej ce îl folosesc pentru a te încuraja să fii tu. Oricând.”, așa descrie Oana Pellea propria viziune despre frumusețe.

Feli a povestit cum a ajuns la maturitatea de a-și înțelege frumusețea dincolo de aparențe și criterii: “Eu sunt voce. Vocea pe care am moștenit-o de la mama mea. Sunt cea care a învățat ce i se potrivste și ce nu. Eu sunt culoare, eu sunt Feli. Iubesc proiectele care mă inspiră să fiu eu. Așa am ales Oriflame, pentru provocarea lansată și pentru mesajul puternic pe care îl transmite: iubește-te așa cum ești, cu zâmbetul tău larg, cu gesturile unice și ideile tale expresive. Ești minunată.”

Miss România 1992, actrița Alină Chivulescu a explicat cum frumusețea trece dincolo de fizic, dincolo de kilogramele strandard, de înălțimea clasică sau de culoare ochilor: “Sunt bunătatea învățată acasă. Sunt respectul pe care îl arăt față de mine, de cei dragi și de cei din jur. Sunt dedicare pentru fiecare clipă trăită. Am învățat să mă iubesc pe mine așa cum sunt Eu. E cea mai bună alegere pe care am făcut-o vreodată. Oriflame înseamnă provocare.  Provocarea de a te iubi așa cum ești de fapt, de a-ți acepta și îndrăgi fiecare parte din suflet, minte și trup. Descoperă-te și îndrăgostește-te de tine în fiecare zi. Aceasta este esența unui proiect minunat, conturat de Oriflame.”

Participantele la eveniment au avut parte de surprize și s-au distrat încercând să ghicească definiția frumuseții și 3 calități pe care ar trebui să le aibă o femeie frumoasă în viziunea unor bărbați celebri din România.

„Cel mai important aspect și esențial, după părerea mea, este feminitatea care în ultimul timp a început să se piardă. E un cumul de aspecte: de la o piele bine îngrijită, la un corp armonios  și păr frumos până la un zâmbet șugubăț.” – așa a răspuns Răzvan Fodor la întrebarea „Cum descrii o femeie frumoasă.” Participantele au avut ocazia să afle care sunt cele 3 calități care l-au făcut pe Răzvan să se indragostreasca de o femeie.

“Ultima oară când m-am îndrăgostit de o femeie a fost acum 11 ani și acea femeie e nevasta’mea. 3 calități – păi nu m-aș duce direct la ele și aș povești de o chestie pe care o văd eu în ultima vreme, în societatea asta. A apărut această boală pe care eu o numesc GSBM – gene, sprâncene, buze, meșe. Această boală a lovit fatal în tot ce înseamnă feminitate. Din fericire, atât fetele cât și băieții au început să se dezvolte, să meargă la sală, să-și dezvolte armonios corpul, însă din păcate strică frumusețe de corp cu această boală – GSBM. Revin la cele 3 calități care mi-au plăcut la Irina: zâmbet cald și larg, posterior frumos, păr frumos” – Răzvan Fodor.

Radu Vâlcan descrie o femeie frumoasă așa cum ar descrie-o pe Adela: „Cred că o femeie frumoasă emană acea energie de care avem cu toții nevoie și asta vine din capacitatea interioară pe care o are femeia de lângă ține de a umple spațiul ori golurile care așteaptă să fie  completate. Cred că asta înseamnă frumusețea, acea femeie care radiază și te molipsește cu veselia ei, cu fericirea ei. Dacă vorbim despre calități, cele mai importante 3 calități de care eu m-am îndrăgostit la o femeie și acum vorbesc de Adela, au fost mai mult de 3: m-a impresionat râsul, felul ei de-a fi, veselă mereu, bunătatea și talentul, pentru că Adela are un talent absolut în tot ceea ce face”, spune Radu Vâlcan.

Karolina Georgieva, director general Oriflame România, explică care este mesajul campaniei “Frumoasă așa cum sunt eu” care poate fi văzută aici : https://www.youtube.com/watch?v=kiND7gU20fM. “Frumusețea un cunoaște șabloane. Ne dorim să ne simțim bine în legătură cu noi însene, vrem să ne facem propriile alegeri de frumusețe. Ne dorim se ne simțim frumoase, în termenii noștri proprii. În Oriflame suntem experți n dezvoltarea unor produse de înfrumusețare de înaltă calitate. Dar există un singur expert care știe de ce e nevoie pentru a te simți cu adevărat frumoasă. Ești tu însăți!”

Foto: Oriflame România

Categorii Lifestyle