Monica Cismaru ∙ December 18, 2019 ∙ 2 min read

social media

Dinamica social-media se schimbă de la o zi la alta și, de cele mai multe ori, e greu să ținem pasul cu toate update-urile și noutățile din domeniu. Indiferent de felul în care folosim social-media, aceasta a juns să fie indispensabilă în viața de zi cu zi, fie că o folosim pentru business sau se plăcere. Experții creionează trendurile din social-media care vor marca anul 2020.

 

Realitatea augmentată continuă să crească în popularitate

Pe parcursul lui 2019 realitatea augmentată a crescut în popularitate, mai ales datorită aplicațiilor precum Snapchat, TikTok sau Instagram, care au introdus filtre de RA.  RA reprezintă o experiență interactivă bazată pe combinarea lumii reale cu elemente din lumea virtuală. De la schimbarea de sex și până la modificarea vârstei și a aspectului de pe Snapchat, vom vedea mult mai multe ocazii pe social media în care realitatea augmentată e folosită.

Vom avea de-a face cu mai multă realitate virtuală

Ar putea fi realitatea virtuală viitorul social-networking-ului? Industria RV cunoaște o creștere fără precedent, ajungând la pste 27 de miliarde de dolari în 2018. Analiștii prezic o creștere de peste 200 de miliarde de dolari până în 2022. Facebook a lansat o aplicație de RV în martie: Facebook 360, care continuă să fie hubul pentru video-uri și fotografii la 360 de grade de la lansare.

TikTok devine o platformă importantă pentru toate brandurile

TikTok a luat prin surprindere o mulțime de branduri, care au înțeles că această platformă este favorita Generației Z, dar care nu cunosc încă felul în care poate fi exploatat la maximum în favoarea lor. Platforma a cunoscut o creștere uriașă în 2019 și a devenit una dintre cele mai descărcate aplicații din lume. Acum are aproximativ 500 de milioane de utilizatori activi, răspândiți în toată lumea și are peste 1,1 miliarde de utilizatori înregistrați din martie 2019 și până acum. Începând cu 2020, vom vedea din ce în ce mai multe branduri care își vor face reclamă și pe TikTok.

 

Va crește numărul story-urilor de pe social media

Creșterea se referă mai ales la conturile deținute de branduri, nu de persoane fizice. 64% dintre brandurile active pe piață și-au implementat Instagram Stories în strategiile de social media sau intenționează să facă acest lucru în următoarele 12 luni. Story-urile generează engagement, iar brandurile se vor pune pe treabă în această privință, dacă nu au făcut-o deja.

 

Photo by William Iven on Unsplash

Related Posts

Horoscopul săptămânii

Astrologul Anca Stoica ne aduce horoscopul săptămânii 30 ianuarie- 5 februarie 2023. Iată ce ne rezervă astrele in…

Wedding Trends 2023. Ce se poartă și ce nu mai e la modă, cele mai frecvente greșeli, cele mai utile sfaturi. TOP 5 recomandări pentru miri!

Master floristul Nicu Bocancea, designerul Andreea Mărcuță, hair-stylist-ul Adrian Perjovschi impreuna cu echipa sa de beauty și wedding…

Obrăjori de vită cu sos de vin roșu și garnitură de piure de cartofi cu trufe și roșii uscate

Chef Valentin Costea este direct implicat în conceperea meniurilor din ofertele Le Château – Castelul din Inima Capitalei,…

7 seriale de tip reality pentru serile tale de relaxare

Sunt relaxante, amuzante și ușor de urmărit, numai bune de văzut în serile în care îți dorești un…

Me First, un proiect inedit

Dacă ar fi să te gândești la 3 lucruri de preț, lucruri pe care le poți investi în…

CLANUL revine cu sezonul 2, la PRO TV, din 19 februarie

După ce primul sezon din ”Clanul” s-a încheiat cu emoții și cu tensiune, sezonul doi revine în forță,…

Blake Lively, în adaptarea romanului celei mai de succes scriitoare americane, Colleen Hoover – It Ends With Us

Blake Lively și Justin Baldoni vor juca împreună în ecranizarea best-sellerului It Ends with Us, semnat de cea…

Florin Piersic împlinește azi 87 de ani

Pe 27 ianuarie 1936, se năștea, la Cluj, cel care avea să devină unul dintre cei mai cunoscuți…

Vacanță în Valencia, orașul spaniol perfect pentru un city break

Cu excepția anilor de pandemie, în care nu îmi era foarte clar când sunt granițele deschise și când…

Monica Bellucci, în rolul divei Mariei Callas, în reprezentația de teatru ”Maria Callas’ Letters and Memoirs”

Actrița italiană Monica Bellucci a acceptat provocarea de a interpreta rolul divei Maria Callas în piesa de teatru…