concept a trois detaliu

Creații feminine, colecții capsulă, speciale, dar cu un look timeless: creațiile Concept A Trois au ajuns, destul de repede, printre favoritele fashonistelor care caută produse bine făcute și versatile. Am stat de vorbă cu Alina Andronic despre începuturile brandului Concept A Trois dar și despre trenduri și planuri de viitor.

Când a început povestea ta de dragoste cu moda?

Legătura mai profundă s-a stabilit în timpul studenției și prin prisma primului meu job, dar cred că dorința să fac ceva în acest domeniu s-a „însămânțat” cu ceva ani în urmă.

De ce Concept A Trois?

„A trois” pleacă de la inițialele numelui și prenumelui. Pentru mine are o  semnificație extrem de personală. De fapt sunt „eu” și felul meu de a vedea lucrurile în acest domeniu.

Cum arătau primele piese care au plecat din atelierul tău? 

Primele piese mi le amintesc ca și cum ar fi fost ieri. Simple, lungi, vaporoase. Eram îndrăgostită de tulle.

Când te-ai apucat de acest business, ce știai despre el?

Începutul meu a fost unul naiv, visător, dar am avut și am o mare dorință de a munci  și de a construi. Îmi plac lucrurile care se construiesc. Îmi dau un sentiment de lucru  bine făcut. Mă motivează lucrurile care au un sens clar și definit.

concept a trois collection

Care a fost cel mai fericit moment din povestea brandului? 

Am trăit momente de satisfacție nenumărate, dar și de descurajare. Important este să crezi enorm în ceea ce faci. Doar așa mergi înainte.

Cât e inspirație, cât e tehnică, cât e efort într-o piesă de designer?

Aș pune aspectul tehnic pe primul plan, urmat de inspirație. Partea tehnică de tipare, construirea modelului în sine este pentru mine 80%. Desigur, totul pleacă de la o idee și inspirația contează, dar trăiam într-o saturație de informații și tendințe.

De ce faceți mai multe colecții capsulă?

Dorim să diversifică modelele cu o frecvență mare și în timpi scurți. Acest lucru înseamnă serii mai scurte. Ne place să credem că aducem constant ceva nou.

Stilul este  minimalist, dar totuși feminin. Cum arată clientele care poartă creațiile Concept A Trois?

Ne dorim să fim aproape de cliente printr-un produs timeless. Asta poate însemna o înclinație spre clasic, dar personal cred în ceea ce îți stă bine și poți purta și trei sezoane la rând. Cred în piesele versatile. Clientele care ne aleg cred că o fac pentru versatilitatea produselor și raportul onest preț-calitate.

concept a trois colectie

Care a fost moodboardul pentru colecția de primăvară/vară 2018? 

Shape-uri feminine și relaxate, nuanțe de alb, bej și gri perlă.

Care este piesa care se va regăsi mereu în colecțiile tale?

Cămașa oversize din mătase.

Unde se găsesc produsele Concept A Trois?

Pe siteul nostru, www.conceptatrois.ro, pe platforme partenere: www.moja.ro; www.saash.ro, în concept store: Molecule-F, Promenada Mall București, în concept  store: Pop Mon Art – Iași; în magazine multibrand: Pitești, Constanța și Botoșani. (Și la târgul Half is Free – n.red.)

Ce urmează pentru brand? 

O nouă colecție de primăvară/vară cât de curând și lucrăm la un nou proiect complementar cu un concept A trois care are un aspect extrem de comercial și o linie fresh și versatilă.

alina andronic
Alina Andronic, Concept A Trois

Despre Alina Andronic, designer, ar trebui să știm că…  

Designer este mult spus. Sincer… nu m-aș descrie așa. Muncesc mult să obțin un produs în care eu cred și care pe piață ar avea mai mult loc, și anume un produs  timeless, care din păcate este umbrit de trendul fast-fashion. Tendințele pentru mine sunt relative. Cred mai mult în calitate și în linii feminine – încununate într-un produs care să te faca să îl alegi și peste 2 sau 3 ani.

Related Posts