Alina Aliman ∙ November 1, 2019 ∙ 4 min read

Oana Titică este, probabil, unul dintre foarte puținii bloggeri de food pe care îi urmăresc eu (și nu pentru că nu mi-ar plăcea să mănânc, ci pur și simplu pentru că… nu gătesc niciodată nimic, așa că rețetele sau ingredientele îmi sunt la fel de necunoscute ca formulele de chimie organică :)). Și citesc ce scrie ori de câte ori am ocazia, pentru că poveștile ei de pe Facebook sau de pe blogul chicineta.ro, fie că sunt ele despre mâncare, Lolo sau locuri văzute prin lume mă fac să zâmbesc cu gura până la urechi (gata, am zis-o, Oana, eu sunt sunt aia care te urmărește cu like-urile la orice istorie despre mango sticky rice sau Lolo). Așa că mi-a făcut plăcere să văd că acel umor s-a instalat, bine-mersi, și pe niște căni și farfurii extrem de simpatice, cu care orice mic dejun, cafea sau cină devin mult, mult mai amuzante. Am stat de vorbă cu Oana Titică despre mesajele funny pe care le vedem pe produsele ei, despre mâncare și planuri de viitor. „Îmi place să îmi imaginez cum gagicile care au farfurii de la noi mănâncă atât clătite sâmbătă dimineața în farfuria Yes, I look better naked, dar și sarmale de Crăciun în Smartest Bitch Around”, spune Oana. 

Ah, și să nu uit: până la 24 noiembrie, găsiți produsele Chicineta în magazinul A List Designers Boutique din București Mall. Să zâmbim, deci! 

Când ai făcut prima farfurie cu mesaj, ce scria pe ea și cum a apărut ideea?

Prima farfurie cu mesaj s-a întâmplat în octombrie 2015 și pe ea scria Cakes gave me this great ass. Ideea a apărut în momentul în care mi-am dat seama că nu existau în România farfurii cu mesaje funny sau îndrăznețe sau pur și simplu mesaje care să îmi placă mie. Așa că mi s-a părut o idee bună să le fac.

Ce produse speciale / noutăți aduci la A List Designers boutique?

Am adus farfuriile clasice, precum Great Butts Are Made in the Kitchen, dar și noile căni roz din colecția Kween, care vin în completarea farfuriilor.

Cel mai vândut mesaj a fost…

În ultima vreme, bestsellerul absolut a fost Smartest Bitch Around”.

Ce mesaj ai fi vrut să pui pe o farfurie, dar n-ai apucat (te-ai răzgândit)?

Pretty face, perfect body, dar m-am liniștit brusc când mi-am dat seama că așa e și un vers al lui Nicki Minaj (râde) și probabil că mă inspirasem de acolo inconștient, fiindcă o ascult foarte mult. Așa că l-am șters de pe listă.

Ai și un blog culinar. Care crezi că ar fi cea mai potrivită asociere un fel de mâncare + un mesaj de pe farfuriile tale? Dar și cea mai nepotrivită?

Cred că orice mâncare e potrivită pentru farfuriile Chicineta, pentru că eu iubesc toată mâncarea în general. Și îmi place să îmi imaginez cum gagicile care au farfurii de la noi mănâncă atât clătite sâmbătă dimineața în farfuria Yes, I look better naked, dar și sarmale de Crăciun în Smartest Bitch Around (râde).

Care e primul tău gând ca antreprenor, atunci când îți bei cafeaua din cana ta cu mesaj? Apropo, ce scrie pe cana ta?

Știu că sună complet narcisic și puțin decolat, dar primul meu gând când beau din cana mea e doamne, ce chestii drăguțe facem (râde). Pe cana mea scrie Take me to the seaside.

De ce ți-e cel mai teamă în businessul acesta?

De momentul în care o să înceapă lumea să copieze mesajele mele. Și deja a început să se întâmple, din păcate.

Ai făcut farfurii, căni cu mesaj. Ce urmează?

Planul de viitor apropiat e să lansăm în Europa farfuriile și cănile pe care le-am creat deja. (Momentan suntem doar în România). Iar pe viitor, să completăm gama cu seturi complete pentru masă. Vreau să facem inclusiv supiere.

Despre Oana Titică ar trebui să știm…

Că am văzut fiecare episod din Sex and the City de minimum 40 de ori, iar acest număr nu e o exagerare.

Unde găsim produsele tale?

Momentan exclusiv online pe chicineta.ro și în A List Designers Boutique, la București Mall, până pe 24 noiembrie.

Foto: Alex Gâlmeanu pentru A List Magazine.

Related Posts

Tu ești #GataDeBusiness cu Andreea Esca?

Andreea Esca este #GataDeBusiness, tu ești? Andreea este mereu gata de noi provocări, tocmai de aceea vă aduce…

David Popovici: „Să nu lași niciodată succesul să ți se urce la cap și înfrângerea să-ți coboare la inimă”

David Popovici (17 ani) a devenit pe 20 iunie 2022 campion mondial în proba de 200 de metri…

Din dragoste pentru dulce

O mulțime de prăjituri delicioase, nenumărate torturi spectaculoase, dar și o tonă de muncă, răbdare și dedicare: aceasta…

Iulia Ionescu (iLikeIT): Urmăresc mulți artiști digitali pe Instagram

Lumea în care trăim este într-o continuă schimbare, iar noile tehnologii ne pot ajuta să ducem o viață…

O privire către viitor cu Marian Salzman, futurolog

M-am întrebat mereu cum ar fi să ştiu, cât mai exact, cum o să arate viitorul? Să am…

Alist Designers boutique: Eterna fascinație a rochiei negre

Rochia neagră este una dintre piesele statement ale garderobei feminine, după cum bine știi deja. Vara acestui an…

Ramona Bratu (SAGA Romania): ”Provocările îmi sunt familiare”

Ramona Bratu este director de marketing Alda Romania, organizatorul celui mai nou festival de muzică electronică din România,…

Alist Designers Boutique – Designerii lunii iunie

Alist Designers Boutique te așteaptă luna aceasta cu două nume pe care le cunoști și de piesele cărora…

Aida Ciolache, mamă singură: ”Divorțul a însemnat pentru mine o experiență transformatoare”

Aida Ciolache este persoana care a ales să povestească despre experiența traumatizantă (din punct de vedere emoțional, financiar)…

Alist Designers boutique: LEMNeria, brandul inspirat de un material aparte

La Alist Designers boutique avem alături de noi un brand special, inspirat de un element al naturii despre…