Alina Aliman ∙ November 8, 2019 ∙ 4 min read

Ai vrea câteodată să dai o replică tăioasă celor din jur? Cum ar fi ca tricoul sau husa ta de telefon s-o dea pentru tine? „Există mesaje pe care oamenii și-ar dori să le transmită, dar nu pot, și atunci preferă să le poarte pe carcasele de telefon sau pe hanoroace”, spune Dana Păun, designerul AerWear, care și-a transformat scrisul de mână într-o amprentă personală. Da, da, dacă vă uitați pe story-urile de pe Instagram, o să aveți surpriza să vedeți că până și pungile în care sunt livrate piesele AerWear sunt pictate, pur și simplu, manual, de către Dana. Cum a apărut această idee? Ce suprize ne pregătește brandul pentru final de an? Aflați în flash interviul de mai jos.

Și nu uitați: până pe 24 noiembrie, la București Mall, în A List Designers Boutique, piese speciale din colecțiile AerWear și cele mai simpatice accesorii.

Care a fost primul tricou cu mesaj pe care l-ai făcut, ce scria pe el și cum a apărut ideea?

Primul mesaj a fost „love wins”, primul dintr-o serie de 7 mesaje create special pentru Valentine’s Day. Ideea tricourilor cu mesaje a apărut ca a o extensie a brandului, ca o linie casual și mult mai accesibilă. În plus, a venit ca o nevoie a mea (a Danei Păun) de a-mi așeza undeva caligrafia.

Ce colecție / piese speciale aduci la A List Designers Boutique?

La A List Designers Boutique vor fi multe tricouri din colecțiile permanente, sweatshirt-uri cu mesaje noi și mai vechi și o colecție de rochii perfecte pentru anotimpul rece, realizate din materiale naturale, ca de altfel, toate produsele noastre. Vom avea și huse de telefon inscripționate cu mesaje, parte a unei linii noi de accesorii pe care o vom dezvolta în viitor.

Care a fost cel mai cerut mesaj (sau desen) Pe tricouri, telefoane, hanorace?

Cel mai cerut mesaj pentru tricouri/ hanorace a fost „mi-e somn”, urmat îndeaproape de „Fuck” și „Traveler”. Pentru telefoane „who the fuck cares”, „fuck off”, „fuck”, „oh fuck it” – mesaje de genul acesta, pe care oamenii și-ar dori să le rostească, dar nu pot și atunci preferă să le poarte pe carcase.

Dacă tricourile tale cu mesaj ar pleca în vacanța perfectă pentru ele, unde s-ar duce și de ce?

Tricourile pleacă deja în vacanțe perfecte: „oh baby it’s a wild world” aproape a făcut înconjurul lumii. Tricoul „Fuck Fear” ar călători la toți cei care au nevoie de mesajul acesta și de a li se reaminti că „fear is an impostor”.

Detaliul care nu va lipsi vreodată de pe o piesă AerWear este…

Atenția la detalii și la calitate. Orice altceva e în continuă schimbare și evoluție, ca însăși viața.

Care e cel mai greu lucru din activitatea unui designer?

Nu e nimic ușor în munca de designer, de la research, la alegerea materialelor, la discuțiile cu furnizorii, la lipsa stocurilor, la blocajele creative șamd, dar toate acestea se șterg atunci când vezi că produsele tale sunt apreciate și cumpărate. Cred că e ca atunci când crești un copil: e foarte greu, dar merită întru totul, satisfacțiile sunt pe măsură.

Ce urmează (colecții, târguri, proiecte artistice etc)

Urmează o nouă capsulă de hanorace în luna decembrie, o nouă serie de huse, perfecte pentru cadourile de Crăciun și lansarea serviciului de produse personalizate: clienții ne pot trimite textele sau ideile lor pe care noi le vom transforma în desene sau texte (scrise de mână, așa cum sunt toate produsele noastre) și le vom imprima pe tricouri, hanorace și pe alte piese de îmbrăcăminte. De asemenea, vom aduce elemente noi în colecția „What’s your sign” inspirată din zodiac. Apoi, pentru 2020 pregătim mai multe proiecte pe care le vom anunța pe pagină noastră de Instagram: @aerwear.

Despre Dana Păun, Aerwear, ar trebui să știm…

Că scrie… pe orice, creează pentru Aer Wear, face styling, proiecte video, pictează, face fotografie și se re-descoperă constant. Urmăriți-i pagina de Instagram @danapa pentru a fi la curent cu toate proiectele ei creative.

Găsim produsele tale pe…

aerwear.com și, până pe 24 noiembrie, la A List Designers Boutique, la București Mall.

Dana Păun, designer AerWear

Foto: AerWear

Related Posts

Tu ești #GataDeBusiness cu Andreea Esca?

Andreea Esca este #GataDeBusiness, tu ești? Andreea este mereu gata de noi provocări, tocmai de aceea vă aduce…

David Popovici: „Să nu lași niciodată succesul să ți se urce la cap și înfrângerea să-ți coboare la inimă”

David Popovici (17 ani) a devenit pe 20 iunie 2022 campion mondial în proba de 200 de metri…

Din dragoste pentru dulce

O mulțime de prăjituri delicioase, nenumărate torturi spectaculoase, dar și o tonă de muncă, răbdare și dedicare: aceasta…

Iulia Ionescu (iLikeIT): Urmăresc mulți artiști digitali pe Instagram

Lumea în care trăim este într-o continuă schimbare, iar noile tehnologii ne pot ajuta să ducem o viață…

O privire către viitor cu Marian Salzman, futurolog

M-am întrebat mereu cum ar fi să ştiu, cât mai exact, cum o să arate viitorul? Să am…

Alist Designers boutique: Eterna fascinație a rochiei negre

Rochia neagră este una dintre piesele statement ale garderobei feminine, după cum bine știi deja. Vara acestui an…

Ramona Bratu (SAGA Romania): ”Provocările îmi sunt familiare”

Ramona Bratu este director de marketing Alda Romania, organizatorul celui mai nou festival de muzică electronică din România,…

Alist Designers Boutique – Designerii lunii iunie

Alist Designers Boutique te așteaptă luna aceasta cu două nume pe care le cunoști și de piesele cărora…

Aida Ciolache, mamă singură: ”Divorțul a însemnat pentru mine o experiență transformatoare”

Aida Ciolache este persoana care a ales să povestească despre experiența traumatizantă (din punct de vedere emoțional, financiar)…

Alist Designers boutique: LEMNeria, brandul inspirat de un material aparte

La Alist Designers boutique avem alături de noi un brand special, inspirat de un element al naturii despre…