A List Magazine ∙ June 23, 2021 ∙ 7 min read

tiffany masterson drunk elephant

Tiffany Masterson este fondatoarea brandului de skincare Drunk Elephant, care pătrunde și pe piața din România. Înainte de a înființa una dintre cele mai de succes companii de cosmetice din industria de beauty, Tiffany, născută în Houston, Texas, era casnică, mama a patru copii, cu experiență în produsele de beauty obținută în urma activității sale part-time la o firmă importatoare de cosmetice. Pasiunea pentru acest domeniu a determinat-o să-și fondeze propria ei companie cu un nume neobișnuit și hilar, care a avut imediat succes datorită eficienței produselor sale. Drunk Elephant este sinonim cu cele mai bune și eficiente ingrediente în îngrijirea pielii.

Ești fondatoarea uneia dintre companiile de skincare cu cea mai rapidă creștere din industria de beauty și, în ciuda acestui lucru, aflăm că nu ți-ai dorit niciodată să fii antreprenor. Cum ai abordat domeniul de skincare? Cum a început totul?

Înainte de a fonda Drunk Elephant, eram mamă casnică, am patru copii și lucram part-time pentru o mică companie importatoare de produse cosmetice de curățare. Cei câțiva ani petrecuți la această mică firmă mi-au trezit pasiunea pentru ceea ce înseamnă îngrijirea și sănătatea tenului, pentru ingrediente, ce funcționează și ce nu etc. Am petrecut mult timp vorbind cu clienții, cu dermatologii, cu beauty editorii și cu cei din industria frumuseții și am identificat o nevoie. Eu însămi m-am chinuit să găsesc un produs eficient din punct de vedere clinic și să fie și sigur, în același timp. De asemenea, pielea mea nu tolera parfumul sau uleiurile esențiale și nu reușeam să găsesc produse care să nu conțină astfel de ingrediente. După ani de zile în care am tot încercat produse cosmetice și naturiste fără niciun rezultat, mi-am dat seama că, pentru a obține ceea ce-mi doresc, trebuie să concep chiar eu un produs.

drunk elephant

Cum ai ales numele Drunk Elephant?

Ei bine, a fost dragoste la prima vedere cu uleiul de Marula. Mi-am dat seama că e absorbit foarte de repede de piele și că o lasă foarte netedă. Vrând să aflu mai multe despre acest ulei, am căutat pe Google ”marula” și mi-a apărut un video cu câțiva elefanți ”amețiți” după ce mâncaseră fructele de marula căzute din copac. E un filmuleț adorabil care a picat numai bine după perioada intensă de dezvoltare a gamei de skincare. Nu sunt nici medic, nici franțuzoaică și nu sunt nici om de știință, așa că nu puteam să-mi denumesc brandul ”Tiffany Masterson” și, oricum, nici nu-mi doream asta. Când mi-a venit ideea cu Drunk Elephant, am început să întreb în stânga și-n dreapta ce părere au și ceilalți despre acest nume. Nu le-a plăcut tuturor, dar mie mi s-a părut potrivit și am rămas cu această opțiune, care îmi reprezintă personalitatea.

Drunk Elephant înseamnă produse ”curate”, care nu conțin anumite ingrediente. Ne poți da mai multe detalii?

Drunk Elephant va presupune întotdeauna folosirea unor ingrediente curate, dar acesta e doar începutul – sunt de părere că ideea de ”curat” nu e suficientă dacă îți dorești o piele frumoasă, fără probleme. În perioada în care concepeam formulele cosmetice, mă concentram în principal pe siguranță, pe niveluri ale pH-ului prietenoase cu tenul, pe niveluri eficiente ale activilor și pe biocompatibilitate (adică folosirea exclusivă a ingredientelor pe care pielea le poate recunoaște, absorbi, procesa și poate beneficia de pe urma lor). În plus, am omis intenționat anumite ingrediente, atât sintetice cât și naturale, printre care 6 elemente cauzatoare de probleme ale pielii, pe care eu le numesc generic ”Cei 6 Dubioși”: uleiurile esențiale, alcoolul cauzator de uscăciune, siliconul, peliculele chimice, parfumurile, coloranții și sulfații (lauril-sulfatul de sodiu).

Am ales doar ingredientele benefice – atât sintetice cât și naturale pentru a crea ceea ce consider eu a fi o gamă biocompatibilă, pe care o poate folosi oricine și care chiar dă rezultate – combinația câștigătoare. Mai întâi de toate, sunt consumator, deci aici mă concentrez cel mai mult… în a mă asigura că prioritatea mea principală e binele consumatorului. Asta mi-am dorit eu ca și consumator, deci asta vor primi și clienții mei. Toate ingredientele biocompatibile sunt curate, dar nu toate ingredientele curate sunt biocompatibile.

Ambalajele cosmeticelor tale sunt colorate și transmit o stare de bine. Sunt și prietenoase cu mediul?

Mulțumesc, mă bucur să aud asta! Majoritatea ambalajelor noastre sunt reciclabile, iar spre sfârșitul anului, vor fi reciclabile 100%. Facem tot posibilul să fim prietenoși cu mediul, de la dezvoltare la ambalare.

drunk elephant

Enumeră cinci dintre ingredientele tale preferate, care compun formulele produselor de skincare.

Ei bine, uleiul de Marula e nelipsit din gamă, dar nu pot alege doar cinci ingrediente. Lista e nesfârșită! Ador să fac cercetare și sunt pasionată de traiul sănătos și de wellness, așa că mă inspir mult din domeniul nutriției. Întotdeauna compar ingredientele folosite pentru Drunk Elephant cu ceea ce mănânc. Mă inspir din culorile super-alimentelor, deoarece sunt bogate în anti-oxidanți. E o abordare diferită a conceptului de creare a gamei. Dacă e vorba de un ingredient activ, sunt foarte pretențioasă față de cantitatea care intră în dezvoltarea formulei, pentru ca oamenii să obțină un rezultat eficient. De asemenea, sunt foarte atentă și la nivelul de pH. Trebuie să fie în cantitatea potrivită pentru a funcționa și să nu fie nici iritant sau ineficient.

drunk elephant

Care sunt ingredientele pe care nu le-ai folosi niciodată în îngrijirea pielii?

Sunt cei 6 dubioși! Uleiurile esențiale, alcoolul cauzator de uscăciune, siliconul, peliculele chimice, parfumurile, coloranții si sulfații (lauril-sulfatul de sodiu – SLS). Aceste șase ingrediente cauzează probleme tenului meu. Nu sunt chiar de speriat sau toxice, doar că, în opinia mea, pot afecta buna funcționare a pielii și pot duce la apariția unor probleme care pot fi evitate: favorizarea apariției acneei, sensibilitate, uscăciune excesivă sau exces de sebum etc.

În ce constă ritualul tău zilnic de beauty?

Dimineața, folosesc B-Hydra, C-Firma, A-Passioni, Lala și o picătură de D-Bronzi pentru a da un plus de căldură tenului. Mai folosesc vitamine… le amestec bine în palmă și le aplic, apoi adaug Umbra Sheer (cu SPF).

Seara, îmi curăț tenul cu Slaai sau cu Beste, apoi aplic un amestec de TLC Framboos, Protini, B-Hydra și ulei de Marula și gata!

Shaba sau C-Tango și Lippe pot fi aplicate la finalul oricărui ritual de îngrijire. Eu folosesc o mască Babyfacial o dată pe săptămână pentru o exfoliere mai profundă. O adaptez în funcție de cum se prezintă tenul meu… în unele zile e mai uscat decât în altele, așa că îmi ascult pielea și aplic crema de care am nevoie în acel moment.

drunk elephant

Care sunt așteptările tale de la clienții din România?

Vreau să aplic filosofia mea și în România și sper ca oamenii să-și dea seama de diferența marcantă pe care o fac aceste produse în ingrijirea tenului lor. Sugestia mea e să folosească această gamă exclusiv pentru a beneficia pe deplin de filosofia mea unică. Suntem foarte încântați de lansarea Drunk Elephant în România și sperăm să fim bine primiți.

Cum a influențat colaborarea cu Sephora businessul tău?

Sephora este un partener extraordinar încă de la început și ne-a ajutat în fiecare aspect al afacerii, mai ales din punct de vedere al brand-awareness-ului. Eu, personal, îmi fac cumpărăturile de la Sephora și știam că brandului meu îi va fi bine aici.

Related Posts

Coffee Time! Interviu cu Cezara Carteș

Cum este, oare, să lucrezi toată ziua înconjurat(ă) de aburii amețitori ai zecilor de sortimente de cafea? Câte…

Arta în mâinile tale – un proiect despre arhitectură, tehnologie și oameni

La lansarea noii serii Motorola Edge 50, am avut ocazia să stau de vorbă cu fotograful Alex Gâlmeanu…

Marian Pălie, curatorul secțiunii de fashion RDW 2024: „Designerii români au devenit recunoscuți pentru inovație, creativitate și calitate”

19 proiecte de fashion vor face parte din expoziția centrală Romanian Design Week 2024, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor…

Dionysis Moustis, barista: „O cafea gustoasă are de-a face cu preferințele personale și cu experiența anterioară”

Dionysis Moustis este Coffee Capabilities Manager CEMEA Lavazza și ne povestește despre culisele competițiilor de barista, despre alegerile…

Acoustic Boyz: ”Cântăm pentru public, nu pentru noi”

Cum a ajuns o trupă formată din trei băieți de la Liceul de Muzică un adevărat fenomen în…

Modă cu impact social: C&A colaborează cu femeile artizan din India pentru o colecție cu broderii manuale

Când într-o mare de piese colorate pentru vară îți atrag atenția niște piese alb-negru, cu broderii superbe, lucrate…

Cornel Ilie (VUNK)- ”Dacă eu cu mine nu sunt fericit, nu voi putea fi nici lângă altă persoană”

Trupa VUNK a lansat recent cel de-al zecelea album din carieră, intitulat ”De luni până duminică”. Cornel Ilie,…

Cristina Tudor: Ca părinte, planificarea financiară e esențială

Proaspătă mămică, Cristina Tudor spune azi că educația copilului este crucială, iar planificarea atentă a cheltuielilor pentru etapele…

Cătălina Buliga: „Investesc în mine mai întâi”

Fiecare dintre noi definim în mod diferit echilibrul, indiferent că ne raportăm la viața profesională, cea de familie…

Cristina Preda: „Sănătatea financiară trebuie antrenată”

Întâlnim adesea tineri dornici să-și contureze un viitor financiar solid, iar Cristina Preda, o masterandă determinată, ne inspiră…