Sustenabilitatea nu mai este un trend, ci o necesitate pe care o înțelegem tot mai mulți. Companiile devin din ce în ce mai responsabile și mai grijulii față de mediul înconjurător, iar noi ca și consumatori încercăm să abordăm în fiecare zi obiceiuri cât mai puțin nocive pentru lume, pentru noi, pentru ceilalți. Da, am devenit mai serioși în privința acestui subiect, mai responsabili, mai buni și mai atenți și poate că și acest an 2020, așa cum a fost până acum, și-a pus amprenta asupra modului în care vedem astăzi lumea care ne înconjoară.
De ceva vreme, mergem la cumpărături având la noi mai mult decât lista cu cele necesare – avem în minte lista unor valori la care aderăm zilnic: să cumpărăm cât ne trebuie (pentru a nu face risipă), să fim atenți la ingrediente (vrem surse naturale), produsele să aibă ambalajele reciclabile și biodegradabile (impact minim pentru Planetă), să cumpărăm eficient (produse bune la costuri accesibile) etc. Aceste criterii sunt valabile și când cumpărăm produse de îngrijire personală, produse care să ne ajute și cu care să ne simțim bine. Așadar, ne-am aruncat privirea către raftul cu produse de beauty și am vrut să vedem care sunt eforturile pe care brandurile din această industrie le fac pentru viitorul Planetei, pentru binele oamenilor.
Nature Box, Fa Beach Love și Schauma Ocean Passion, ediții limitate cu ambalaj 98%, respectiv 96% din plastic social
Henkel, unul dintre cei mai mari jucători din industria de beauty la nivel internațional, are pe piața locală branduri apreciate de consumatori prin prisma eficienței produselor, a unui raport calitate-preț foarte bun, precum și a unor tehnologii inovatoare și ingrediente revoluționare. Pe lângă toate acestea, compania pune mare accent pe latura sustenabilă și responsabilă a brandurilor pe care le deține.
Împotriva deșeurilor de plastic și a sărăciei
Pornind de la o realitate copleșitoare – aceea că în fiecare an, aproximativ 8 milioane de tone de plastic ajung în oceanele lumii, iar mare parte din cantitatea de plastic provine din țările în curs de dezvoltare, Henkel împreună cu Plastic Bank (plasticbank.com) luptă încă din 2017 pentru un mediu mai curat și condiții mai bune în comunitățile sărace. Astfel, compania alături de Banca de Plastic a amenajat centre de colectare unde localnicii primesc sume de bani sau acces la diverse servicii (medicale, școlare) în schimbul plasticului colectat de pe plaje sau soluri. Așa ia naștere plasticul social, iar branduri precum Nature Box, Fa și Schauma folosesc acest tip de plastic pentru realizarea ambalajelor (cele trei branduri au lansat pe piața din România ediții limitate care au ambalaje cu 98%, respectiv 96%, plastic social). De altfel, în 2019, Fa a fost recunoscut de către Packaging Europe drept primul brand care utilizează plasticul social pentru ambalajul produselor destinate consumatorilor, fiind recompensat cu Premiul pentru Sustenabilitate.
Ajutor pentru micii fermieri
Mai mult, Nature Box, brand lansat în România în 2018, cooperează cu organizații internaționale de dezvoltare și sprijină micii fermieri în cultivarea responsabilă a materiilor prime. În India, de exemplu, Nature Box sprijină producătorul Solvay și organizația non-profit TechnoServe în cultivarea sustenabilă a guar-ului, ingredient utilizat în produsele Nature Box, derivat din fasolea guar. Adițional, Henkel colaborează în mai multe țări și cu organizația de dezvoltare Solidaridad, inclusiv în Nigeria, pentru a produce sustenabil ulei de palmier, un alt ingredient folosit în produsele Nature Box. Produsele brandului sunt vegane, pline de vitamine și antioxidanți, fără silicon, coloranți arti ciali, sulfați sau parabeni.
Cel mai recent Raport de Sustenabilitate Henkel vorbește despre obiective foarte ambițioase privind reducerea amprentei asupra mediului înconjurător până în 2030 de aceea suntem încrezători că rafturile produselor de beauty vor pline cu cele mai eficiente soluții pentru îngrijirea personală și, totodată, cu cele mai responsabile, sustenabile și earth-friendy branduri.
Fa Pure Paradise, 93% ingrediente de origine naturală și ambalaj reciclabil
Foto: hepta.ro
(P)
Homeopatie și emoție
Dr. Olivia Breabăn Lugojan Ghenciu, Specialist în Neuroendocrinologie integrativă, Homeopatie și Herbologie spune că homeopatia are un impact…
Ce legătură de rudenie există între Eva Longoria și Meryl Streep
Eva Longoria a dezvăluit recent că există o legătură de rudenie între ea și nimeni alta decât Meryl…
Selena Gomez și logodnicul ei, Benny Blanco, își lansează primul album împreună
Selena Gomez (32 de ani) și logodnicul ei, Benny Blanco (37 de ani), își duc povestea de dragoste…
Leonardo DiCaprio revine cu un nou film- ”One Battle After Another”
După mai mult de un an de pauză de pe marile ecrane, Leonardo DiCaprio (50 de ani) revine…
Am testat în redacția A List Magazine funcțiile de rezistență la apă ale noilor telefoane OPPO Reno13 Series
Am avut ocazia să testăm în redacția A List Magazine noile telefoane OPPO Reno13 Series și am fost…
Cum își educă Beyoncé cei trei copii
Beyoncé povestește despre stilul de parenting adoptat pentru creșterea celor trei copii pe care îi are cu Jay-Z…
La 57 de ani, Nicole Kidman este cel mai bine plătită actriță din lume
Nicole Kidman este cel mai bine plătită actriță din lume, a dezvăluit Forbes, după ce publicația a contorizat…
Bruce Willis a împlinit 70 de ani
Bruce Willis a sărbătorit împlinirea vârstei de 70 de ani, alături de fosta soție, Demi Moore, și de…
Patrick Schwarzenegger și iubita lui, într-un pictorial pentru Kim Kardashian
Patrick Schwarzenegger și logodnica lui Abby Champion apar în cea mai nouă campanie publicitară a brandulului de lenjerie…
Cum arată și ce mai face actrița Tiffani Thiessen, la 51 de ani
Actrița, cunoscută mai ales datorită rolurilor din seriale precum Salvați de clopoțel și Beverly Hills, 90210, a povestit în…