A List Magazine ∙ April 30, 2020 ∙ 2 min read

A devenit cunoscută acum mai bine de doisprezece ani, când a intrat în echipa Cronicii Cârcotașilor. În timp, lucrurile au evoluat, Cristina devenind mamă, soție și manager al unui magazin de lux din Capitală. Însă pasiunea pentru dans nu a putut să o țină departe de televiziune și de scenă.

Ce a însemnat pentru tine momentul în care ai debutat în televiziune și cum simți astăzi fiecare episod din “Cronică”, când deja ai ani de experiență în lumina reflectoarelor?

Într-adevăr, de doisprezece ani fac parte din echipa Cronicii Cârcotașilor. Mă bucur enorm că am crescut cu acești oameni frumoși, de la care am avut mereu de învățat. Sunt o echipă profesionistă și foarte bine sudată. Am momente în care închid ochii și îmi amintesc totul perfect, parcă ieri pășeam timid în prima emisiune, era una specială de Valentine’s Day 2008. Este incredibil cum trec anii.

Dansul este o pasiune care a devenit, de-a lungul timpului, meserie pentru tine. Ai făcut acest lucru pe scenă, alături de artiști, precum și în cadrul emisiunii care te-a consacrat. Cum au fost primii tăi pași în acest domeniu?

Am început cu gimnastica ritmică pentru o perioadă scurtă, iar apoi am decis să mă îndrept către dansuri sportive, de societate. Ador muzica, sunt fascinată de dans și cred că atuul meu este ca îl practic din pură plăcere. Din acest motiv, este mereu o bucurie. Cred că mă aflu printre cei norocoși care au reușit să își transforme hobby-ul din copilărie într-o meserie.

În viața de zi cu zi ești implicată în zona de high end fashion, fiind manager la reprezentanța din România a Dolce & Gabbana, probabil unul dintre cele mai iubite branduri de lux italiene. De ce crezi că românii adoră această marcă, care se bazează pe creativitatea unică a celor doi fondatori – Domenico Dolce și Stefano Gabbana?

Dolce & Gabbana este unul dintre cele mai importante branduri de modă din lume, cu un nivel de notorietate foarte ridicat, având o gamă largă de produse pentru femei, bărbați, dar și pentru copii. Brand-ul se diferențiază de altele similare prin stilul său unic, caracterizat prin imprimeuri îndrăznețe, modele viu colorate, toate având ca sursă de inspirație arta și tradițiile siciliene. Au o mare diversitate și un stil inconfundabil, o manieră absolut unică prin care celebrează viața, în toate etapele sale. Cred că aici se regăsesc și clienții noștri români, în diversitate și calitate, pentru că produsele Dolce & Gabbana conturează foarte bine personalitatea celui care le poartă, având și marele avantaj evidențiat de sintagma “Made in Italy”, devenită o marcă în sine oriunde pe glob. Citește mai mult aici!

Related Posts

Melania Trump anunță publicarea cărții ei de memorii

Cartea de memorii, intitulată simplu ”Melania”, va conține detalii personale din viața autoarei, dar și fotografii de familie,…

Prelude to the Olympics- O pleiadă de vedete la petrecerea de dinaintea începerii JO2024 de la Paris

O mulțime de vedete de primă mână au fost invitate la petrecerea de avanpremieră a Jocurilor Olimpice de…

Ia-ți bilet la evenimentul de parenting al anului! Prima ediție a ParentED Fest aduce în premieră la București experți recunoscuți la nivel global

Ia-ți bilet la evenimentul de parenting al anului! Prima ediție a ParentED Fest aduce în premieră la București…

Smiley lansează „Cum te văd eu”, o declarație de adorație pentru femei, în numele bărbaților care le iubesc

Smiley lansează, în plin val de cosmetizare a realității pe rețelele de socializare, „Cum te văd eu”, o…

Rulouri de vinete cu nucă. Rețetă recomandată de Chef Adi Hădean

Aceste rulouri de vinete cu nucă vin ca răspuns la vara încinsă pe care o avem anul acesta….

Vezi ce cameră de hotel a cerut Lenny Kravitz pentru concertul de la UNTOLD

Lenny Kravitz, legendarul rocker cunoscut pentru hiturile atemporale și fizicul său impecabil, este de mult timp un susținător…

Ce ținute au purtat vedetele la Gala Verii Saint-Tropez

Pornind de la succesul galelor de vară anterioare, ce au avut loc în Sardinia și Capri, Gala One…

Serialul „IN VOGUE: ANII ’90”, cu Anna Wintour și multe alte personalități, vine la DISNEY+

Serialul „IN VOGUE: ANII ’90”, cu Anna Wintour și mute alte personalități, vine la DISNEY+ Disney+ anunță premiera…

Laura Lăzărescu, CEO la ECHO School: «Am înțeles, în sfârșit, ce înseamnă sintagma „the sky is the limit”»

Industria de jocuri video este în plin avânt, iar fetele se impun tot mai mult – în competițiile…

Noua teorie a emoțiilor: Emoțiile sunt create, nu declanșate

Ce ne arată noua știință despre cum iau naștere emoțiile? Ne spune psihologul și psihoterapeutul relațional Gáspár György….