A List Magazine ∙ October 19, 2022 ∙ 5 min read

Toamna vine cu noutăți din toate domeniile.

Zalando lansează prima colecție de Fashion Adaptabil adresată persoanelor cu dizabilități

Zalando, una dintre principalele platforme online de fashion și lifestyle din Europa, lansează prima colecție de fashion adaptabil ce cuprinde peste 140 de stiluri oferite de brandurile proprii Zign, Pier One, Anna Field, Yourturn și Even&Odd. Fashion adaptabil înseamnă îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii dedicate persoanelor cu dizabilități, concepute special pentru a fi accesibile celor care se confruntă cu deficiențe permanente sau provizorii. Disponibilă pe toate piețele pe care Zalando este prezent, colecția cuprinde îmbrăcăminte și încălțăminte pentru femei și bărbați, și susține angajamentul companiei de a oferi până în 2025 o gamă și o experiență cu adevărat incluzive grupurilor insuficient reprezentate, lucru reflectat și de strategia companiei, Do.Better.

Conform Organizației Mondiale a Sănătății, aproximativ unul din cinci europeni se confruntă cu o formă de dizabilitate. Odată cu lansarea colecției de fashion adaptabil, Zalando dorește să facă un prim pas și să răspundă nevoilor celor care trăiesc cu o dizabilitate, precum mobilitatea și dexteritatea reduse sau hipersensibilitatea senzorială. De asemenea, se adresează celor care îngrijesc copii cu deficiențe. Stilurile ce se regăsesc în prima colecție de fashion adaptabil includ haine compatibile cu scaunele cu rotile, materiale adaptate sensibilității tactile, articole cu închidere ușoară și modele utilizabile cu proteze sau bandaje. Anterior lansării colecției, Zalando a realizat ample cercetări de piață calitative și cantitative, în mai multe țări, pentru a înțelege mai bine experiența și nevoile persoanelor cu dizabilități.

În procesul de creație și producție a colecțiilor pentru brandurile proprii, Zalando a lucrat cu agenția creativă All is for All, specializată în susținerea brandurilor să fie cu adevărat incluzive și accesibile pentru persoanele cu dizabilități.

Advent Calendar 2022. Sabon ne invită într-o călătorie a deliciilor

A număra zilele până la Crăciun este o invitație simbolică de a ne reaminti motivele pentru care fiecare dintre noi este recunoscător, este ocazia de a ne reconecta cu sinele nostru profund, de a celebra frumusețea și miracolul fiecarei zile primite în dar.

În acest an, în prag de sărbători, SABON ne invită într-o călătorie gurmandă cu ajutorul celor 24 de delicii ale noului Calendar Advent. În interiorul fiecarei mici cutii se ascunde câte un răsfăț pentru îngrijirea pielii, pentru baie sau un tratament corporal care abia așteaptă sa fie descoperit si testat.

Cadoul perfect pentru cei dragi sau 24 de momente magice in care sa descoperi, cu bucurie de copil, surprize pentru tine!

Toamna cu brandul Lasocki promite să fie clasică și confortabilă

În acest sezon, tendințele care nu se vor demoda niciodată sunt combinate cu cea mai bună manufactură pentru a crea o varietate de produse, ideale fiecărui membru al familiei.

Încălțămintea clasică revine în trend – așa putem descrie noua colecție a brandului Lasocki pentru sezonul toamnă-iarnă 2022. Finisajele atemporale sunt regăsite în forme simple si universale, astfel încât să constituie produsele de bază în orice garderobă de toamnă. Lasocki vine cu propuneri pentru toate generațiile – de la modele clasice și stilate pentru femei, modele confortabile pentru bărbați, până la încălțăminte practică pentru cei mici.

Farmec deschide cel mai nou magazin de brand în București  

Farmec inaugurează un nou magazin Gerovital în București, în centrul comercial Mega Mall. Deschiderea unității răspunde cererii în creștere venite din partea consumatorilor și a interesului sporit al acestora față de experiența oferită de magazinele de brand.

Situat în centrul comercial Mega Mall din București, pe Bulevardul Pierre de Coubertin 3-5, noul magazin Gerovital are o suprafață totală de 42 de metri pătrați și oferă o experiență de shopping completă, de la consiliere și recomandări personalizate de produse și ritualuri de îngrijire, până la servicii gratuite de împachetare a cadourilor, sesiuni de machiaj sau cardul de fidelitate.

Pe lângă oferta foarte generoasă de produse cosmetice de îngrijire a tenului, părului și corpului, din gamele îndrăgitelor branduri Gerovital și Aslavital, în cadrul magazinului se găsesc și produse din gama de cosmetică decorativă – Gerovital Beauty. 

„Magazinele proprii Farmec și Gerovital reprezintă unul dintre cele mai importante puncte de interacțiune a consumatorilor noștri cu cele peste 30 de game și sute de produse din portofoliul extins al companiei. Acesta este spațiul în care pot testa produse noi, pot descoperi în premieră noile lansări, pot beneficia de consultanță specializată și pot recicla ambalajele produselor din portofoliu prin campania de responsabilitate socială «Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine», derulată în toate magazinele de brand din țară”, a declarat Andra Șumandea, Specialist Marketing Farmec.

Related Posts

Simion Bogdan-Mihai și Lăutarii de Mătase vor concerta pentru prima dată la Jubile

Simion Bogdan- Mihai este doctor în Litere, dar pasiunea pentru folclor l-a transformat într-unul dintre cei mai buni…

5 lucruri pe care nu le știai despre Lady Gaga

Lady Gaga împlinește pe 28 martie 38 de ani, ocazie cu care trecem în revistă câteva lucruri mai…

5 nuvele care să-ți retrezească cheful de citit

Iată câteva sugestii de lectură, câteva nuvele care să-ți reamintească de ce îți place să citești și de…

Hugh Grant schimbă actoria cu politica?

Într-un interviu acordat Entertainment Weekly,  actorul britanic Hugh Grant a recunoscut că s-a gândit să se implice într-o…

Diana Ross, la 80 de ani

Legendara cântăreață Diana Ross a împlinit pe 26 martie venerabila vârstă de 80 de ani, iar fiica ei,…

4 trucuri să renunțăm la dulce

Gustul zahărului ne face corpul să elibereze endorfine, oferindu-ne o senzație de calm și de relaxare. Adevărata problemă…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu ceea ce este nou în zona de beauty, fashion…

Lucien Laviscount, vedeta din Emily in Paris, centaur în videoclipul Shakirei

Lucien Laviscount, interpretul personajului lui Alfie, din serialul Emily in Paris, este protagonistul celui mai nou videoclip lansat…

Scarlett Johansson ar putea fi noua vedetă din Jurassic World

Scarlett Johansson (39 de ani) ar fi vedeta care preia rolul principal din noua producție a seriei Jurassic…

Meghan Markle se lansează pe piața de beauty și de lifestyle

Meghan Markle intră cu arme și bagaje pe piața de beauty și de lifestyle cu brandul său recent…