A List Magazine ∙ October 12, 2022 ∙ 16 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu cele mai fresh lansări, campanii și evenimente.

Arhitecții Alina Vîlcu și Omid Ghannadi lansează Design Stories, primul podcast despre design din România

Podcastul este găzduit de canalul de YouTube Inside Channel Design Stories  și își propune să democratizeze Designul, oferind inspirație amatorilor și în egală măsură o scenă pentru profesioniști – fără discuții prețioase, autentice, dar cu dialoguri ușor accesibile, plin de substanță, cu informații de prima mână din marele domeniu al esteticii.

Noi tendințe în forme clasice de la GINO ROSSI AW22

Modelele de toamnă de la GINO ROSSI vor adăuga o notă de stil la orice look. Adânc înrădăcinate în noile trenduri, modelele clasice se vor potrivi atât ținutelor office, cât și celor de seară. Noua colecție include modele sofisticate de încălțăminte și accesorii pentru femei si bărbați.

În acest sezon GINO ROSSI combină tendințele cu funcționalitatea. Colecția are ca punct de inspirație culorile pământii, care vor fi întotdeauna la modă. În această categorie regăsim nuanțe de negru, maro și bej. Aceste tonuri vor completa excelent ținutele office de birou, dar și ținutele atent create pentru o întâlnire, de exemplu. Mai mult de atât, modelele clasice cu detalii moderne creează un look diferit, care va atrage atenția celor ce apreciază stilul, eleganța și confortul.

Lansare URIAGE cu iz franțuzesc în grădina Ambasadei Franței din România

Peste 300 de vedete, influenceri, medici dermatologi și parteneri ai URIAGE România au sărbătorit săptămâna trecută lansarea noilor game anti-aging AGE LIFT și AGE ABSOLU, în grădina Ambasadei Franței din România.  Muzica și atmosfera franțuzească au fost îmbogățite atât de recomandările medicale oferite de Dna. Dr. Cristalia Rusu, Medic Primar Dermatolog, cât și de experiențele personale, pline autenticitate, ale celorlalte 3 invitate care au urcat pe scena URIAGE: Alina Ceușan, Andreea Raicu și Dana Săvuică.

Riduri, fermitate, luminozitate, booster procolagen, retinol, AHA, acid hialuronic, barieră blue light, unt de shea și ilipe, ulei de jojoba, scut anti-expozom, extract de măceșe, extract de rodie, Vitamina C, Vitamina E.  Toate aceste subiecte și ingredinte ale noilor soluții de îngrijire globală anti-aging oferite de URIAGE au fost atinse, explicate și detaliate de cele 4 invitate în cadrul panelului de discuții.

Milka lansează cea mai tandră ciocolată

De la lansarea sa în 1901, la Loerrach în Germania și până astăzi, Milka a cucerit generații întregi din întreaga lume, devenind marca de ciocolată cel mai ușor de recunoscut. Pentru a marca cei 121 de ani de existență, Milka lansează cea mai bună și cea mai tandră ciocolată din toate timpurile. Așadar, ce s-a schimbat? Noua rețetă a ciocolatei Milka, care conferă un gust mai bun ca oricând, mai cremos și mai intens de ciocolată și cu un gust dulce bine echilibrat.

Milka continuă să folosească doar ingrediente de înaltă calitate, atent selecționate, pentru a crea o ciocolată cremoasă pe care fanii Milka o cunosc și o iubesc. Cu cacao obținută prin Cocoa Life, programul de sustenabilitate al Mondelēz International, și cu lapte cremos din Alpi, noua tabletă Milka este cea mai tandră de până acum.

Noua tabletă Milka are, de asemenea, un nou aspect, trecând de la o formă dreptunghiulară la o formă mai rotunjită, care s-a dovedit că oferă o experiență de consum deosebită, având o textură mai fină. Pe lângă evoluția formei, noua tabletă vine și cu câteva surprize inedite: o nouă gravură Milka și un nou design al văcuței Milka, Lila, care își face pentru prima dată apariția pe tabletele de ciocolată.

Băneasa Shopping City anunță o nouă campanie de shopping premium în universul Xclusive

Băneasa Shopping City anunță o nouă campanie de shopping premium sub umbrela „Xclusive by Baneasa Shopping City”. Astefel, în perioada 10 octombrie – 10 noiembrie, iubitorii de fashion și beauty, dornici de experiențe unice, se pot bucura de produse în ediție limitată, oferte speciale, cadouri premium, dar și de experiențe de shopping offline într-un cadru premium, în cele peste 40 de magazine exclusive din Băneasa Shopping City.

AVON prezintă noua gamă de îngrijire Anew Sensitive+, special adaptată pielii sensibile și creată cu tehnologia Protinol™, care reduce vizibil ridurile.

Genele, vârsta, stilul de viață, schimbările de temperatură sau poluarea din aer sunt factori ce pot duce la pierderea barierei protectoare a pielii. Toate acestea ne pot face tenul mai predispus la uscăciune, deshidratare, erupții și iritații.

Mai mult, conform unui studiu AVON, 70% dintre respondenți au declarat că sunt nevoiți să aleagă între îngrijirea pielii sensibile SAU a semnelor de îmbătrânire. Acum, nu mai este cazul. Anew Sensitive+ ajută la reducerea aspectului liniilor fine, al ridurilor și la refacerea barierei de hidratare a pielii.

Gama Anew Sensitive+, grație ingredientelor sale active, extrem de blânde cu pielea sensibilă, este unică  și completă, în egală măsură: calmează tenul sensibil si realizează îngrijire activă anti îmbătrânire. Prezența protinolului, ingredientul nostru premiat, a niacinamidei, cât și a altor compuși cu efect calmant, oferă, pentru primă dată, o soluție completă de îngrijire și întinerire și pentru cel mai sensibil tip de piele”, declară Ioana Simian, medic primar în Dermatologie și specialist AVON.

Rutina de îngrijire a tenului cu Anew Sensitive + cuprinde 3 pași:

Pasul 1: Gel de curățare, 150 ml, 49 lei

  • Curăță tenul și îndepărtează impuritățile
  • Oferă o senzație de prospețime
  • După fiecare utilizare, tenul este mai puțin sensibil

Pasul 2Crema de ochi, 15 ml, 49 lei

  • Hidratează zona ochilor și ameliorează senzația de piele uscată
  • Minimizează aspectul ridurilor și al liniilor fine
  • Calmează pielea și reduce roșeața în doar 72 de ore

Pasul 3: Crema hidratantă, 50 ml, 69 lei

  • După fiecare utilizare, tenul este mai hidratat și mai puțin sensibil
  • Tenul este mai elastic
  • Pielea are un aspect mai luminos.

„Fii tu primul pas!” – TEZYO prezintă colecția dedicată sezonului de toamnă – iarnă 2022

TEZYO își propune să fie în continuare brandul care te încurajează să realizezi tot ce-ți propui. Brandul oferă clienților inspirație în descoperirea propriului stil și libertate de exprimare în afișarea acestuia și vine în întâmpinarea acestora cu o colecție inovatoare toamnă-iarnă de încălțăminte și accesorii pentru toate stilurile. 

FII TU PRIMUL PAS devine astfel mai mult decât un concept al campaniei, un statement prin care brandul vrea să arate cum se raportează publicul la propriul stil, care îl influențează și cum se manifestă acesta în viața de zi cu zi. În acest sezon, se poartă curajul de a purta ce îți place, libertatea și autenticitatea, iar selecția din magazinele Tezyo este generoasă și variată.

Colecția de toamnă-iarnă aduce în prim plan modelele casual și sport ale renumitelor branduri Geox, Epica, Gryxx, Pepe Jeans, Hugo Boss, Skechers, de care avem nevoie în sezonul de toamnă. Precum si o selecția de ghete, botine și cizme ale brandurilor: Aldo, Epica, Otter, Le Colonel şi multe altele, care se remarcă prin calitate, confort și diversitate stilistică.  

Pasiune în roșu – Red in the city by Mari Luca cu nuanțe din portofoliul #OPI

Roșu înseamnă pasiune, iubire, forță. Roșul este marca femeilor care îndrăznesc să meargă mai departe, care aleg cum să își trăiască viața. Roșul vorbește despre feminitate, despre pasiune și energia de a-ți îndeplini visele. Știm deja că femeile iubesc roșul! Și, apoi, chiar e greu de găsit pe cineva care să nu iubească roșul. Nu-i așa? Mari Luca, Nail Artist în echipa OPI România, nu face excepție. Ea este fermecată iremediabil de roșu. Și, în acest context, Mari a creat o colecție de manichiură bazată pe cele mai hot nuanțe de roșu din portofoliul #OPI, RED IN THE CITY.

Roșul pe unghii este fabulos! El are un impact extraordinar atât pentru persoanele care îl poartă, cât și pentru cei care doar îl admiră. Roșu poate fi purtat la orice vârsta, atât de femeile moderne, dar și de cele care îmbrățișează stilurile clasice. Roșul pe unghii reprezintă un accesoriu perfect pentru orice femeie”, ne mărturisește Mari Luca povestea noii sale colecții RED IN THE CITY. Mari recunoaște că roșul reprezintă mereu și prima ei alegere. Tot roșul le atrage și pe clientele ei. De aici și inspirația pentru această colecție. Manichiurile propuse de Mari Luca pun accent pe nuanțele emblematice de roșu. ”Avem în față o colecție versatilă, realizată pe variațiuni de roșu. Clasic, dar atât de contemporan, cameleonic și surprinzător.”, povestește Nail Artistul.

În cadrul colecției RED IN THE CITY by MARI LUCA, feminitatea este în focus, pentru ca mai apoi, zumzetul orașului să o potențeze, să o completeze. Urbanul zilelor noastre se combină perfect cu nuanțele de roșu, oferind un aer actual și purtabil manichiurilor realizate cu 4 nuanțe iconice din portofoliul de roșu OPI: OPI Malaga Wine, OPI Madame President, OPI Coca Cola Red și OPI Big Apple Red.

Un nou serial original Disney+ de urmărit cu sufletul la gură! Comedia-dramă “Ursul” (The Bear), s-a bucurat de un scor de 100% din partea criticilor de la Rotten Tomatoes. Toate cele 8 epsioade sunt disponibile de la momentul lansării pe platforma de streaming Disney+.

Serialul prezintă povestea lui Carmen “Carmy” Berzatto (interpretat de Jeremy Allen White), un tânăr bucătar din lumea restaurantelor de fine dining, care se întoarce acasă, în Chicago, pentru a conduce magazinul de sandvișuri al familiei sale – The Original Beef of Chicagoland – după un deces sfâșietor în familie. La o lume distanță de ceea ce era obișnuit ca chef într-unul dintre cele mai bune restaurante din lume, Carmy se vede acum nevoit sa se adapteze realității crude ale unui business mic, să facă față angajaților recalcitranți și relațiilor tensionate din familie, în timp ce se confruntă cu povara sinuciderii fratelui său.

Ursul este o comedie-dramă despre mâncare, familie și nebunia rutinei. În timp ce Carmy luptă pentru a transforma The Original Beef of Chicagoland și pe sine, el lucrează alături de o echipă de bucătari nesofisticați care se dovedesc în cele din urmă a fi familia sa aleasă.

Intrebată de ce a ales să scrie un scenariu despre lumea bucătăriei, Joanna Calo, co-showrunner / producător executiv / scenarista și regizoare a serialului spune ca a simțit că nu s-a mai făcut un serial care să arate în mod autentic cum se întâmplă lucrurile într-o bucătărie. „Am simțit că există acest spațiu să spunem povești cu care oamenii să rezoneze, atât cei care iubesc mâncarea, cei care iubesc emisiunile culinare, cât și cei care lucrează în restaurante. Cred că există o mulțime de oameni care se vor identifica în acest serial. Tema unei familii dezbinate este de asemenea una în care multi se vor regasi.”

Răsfață-te regește în clubul Royal Passport Sabon!

E biletul tău de acces la spectacolul celor mai atractive oferte și beneficii. Iată de ce merită să-ți faci chiar acum un card de fidelitate Sabon!

Ai auzit, probabil, de cardul Royal Passport, l-ai văzut lăudat și promovat în comunicările noastre, dar încă nu te-au convins motivele pentru care ai deține și tu unul? Ei bine, doar o sumă modică de achiziție a cardului (20 de lei) te mai desparte, sperăm că nu pentru multă vreme, de intrarea într-un club exclusivist de clienți fericiți și răsfățați cu o multitudine de beneficii:

  • Membrii clubului se bucură de un discount constant, de 10%, pentru orice achiziţie.
  • În fiecare lună, SABON alege un produs – produsul lunii – de care membrii clubului Royal Passport pot beneficia la un preţ special.
  • Ca posesor de Royal Passport Card, ai parte de cadouri speciale pentru ziua ta de naştere.
  • Membrii clubului Royal Passport Card au acces la noile colecții cu 48 de ore înainte de lansarea lor oficială și pot achiziționa produsele cu 10% discount.
  • Pentru cumpărături de minimum 500 de lei, deținătorii de Royal Passport Card beneficiază de un produs gratuit (nu mostră, full size!).
  • Toți membrii acestui club de răsfăț sunt invitați speciali la aniversările și evenimentele de brand.
  • Royal Passport Day e ziua cea mai iubită de către fanii Sabon posesori de Royal Passport Card, pentru că reducerea aplicată oricărei achiziții este de 40%!

Și încă o veste bună, exclusiv pentru fanii Sabon: Pe 18 octombrie 2022 e Royal Passport Day! Achiziționează din timp cardul tău de membru fidel și pregătește de cumpărături fericite cu 40% discount!

La început de septembrie, AVON, cea mai mare companie de vânzări directe din România, sărbătorește 25 de ani pe piața locală

De la primul parfum, la poziția #1 printre jucătorii din categorie, de la prima mână de ajutor, la peste $3.5M donați în lupta cu cancerul de sân și violența domestică, povestea Avon este povestea unei comunități de peste 120.000 de Reprezentanți: de la pasionate de beauty care își doresc să fie mereu în pas cu tendințele, până la adevărate antreprenoare care dezvoltă la rândul lor echipe în toate colțurile țării.

În 2022, 9 din 10 românce cunosc brandul AVON conform studiilor companiei, în timp ce la nivel global, în fiecare secundă 7 parfumuri și 3 rujuri AVON ajung în trusele de frumusețe. 

AVON România se mândrește cu o echipă de peste 200 de angajați, precum și cu un centru logistic de ultimă generație care deservește mai multe piețe, printre care România, Bulgaria, Republica Moldova și Macedonia.

Kaufland România și designerul Cătălin Botezatu lansează colecția Smart Fashion Home

Kaufland România și cunoscutul designer Cătălin Botezatu continuă parteneriatul de lungă durată prin lansarea unei noi colecții cu articole pentru casă. Piesele din colecția Smart Fashion Home sunt disponibile exclusiv în rețeaua de magazine Kaufland din întreaga țară, începând cu data de 12 octombrie.

Farmaciavedra.ro – o nouă farmacie online

Vedra International vine cu soluții inovatoare în domeniul farmaceutic și cu cele mai bune produse pentru sănătatea familei.

Pe www.farmaciavedra.ro puteți găsi produse și terapii farmaceutice moderne, eficiente și de înaltă calitate de la producători farmaceutici internaționali de top. Fie că vorbim despre produse pentru răcelile de sezon, pentru frumusețe, imunitate, arsuri/cicatrici, protectoare hepatice sau îmbunătățirea sănătății, brandul farmaceutic pune la dispoziție produse pentru toată familia: mămici, tătici și, desigur, copii.

Related Posts

Russell Crowe va juca în remake-ul ”Exorcistul”

Filmul clasic de groază Exorcistul, lansat în 1973, are parte de un remake, ce va aparea în cinematografe…

Andrei Bănuță: „Pentru mine contează ce spun și ce simt atunci când cânt”

Melodiile lui se transformă instantaneu în hituri, ba chiar devin virale pe TikTok. Iar versurile și vocea lui…

Tartă cu lămâie și busuioc. Rețetă recomandată de Adrian Hădean

Această tartă cu lămâie și busuioc este alegerea perfectă pentru zilele de primăvară. Gustul curajos al lămâilor este…

Ce aduce nou Gala Premiilor Gopo 2024. Cine sunt vedetele așteptate pe covorul roșu luni, 29 aprilie

Gala Premiilor Gopo, cel mai important eveniment dedicat cinematografiei din România, se întoarce la cea de-a 18-a ediție…

A apărut primul ceas parfumat din lume

Cum ar fi să porți o bijuterie cu utilitate și parfumată? Culmea cochetăriei! Vacheron Constantin lansează un item…

Călătorii în adâncul sufletului – EMAA și noul său album – ,,f r a t e l e. a b i s”

EMAA prezintă “f r a t e l e. a b i s” – un album ca o…

Coffee Time! Interviu cu Cezara Carteș

Cum este, oare, să lucrezi toată ziua înconjurat(ă) de aburii amețitori ai zecilor de sortimente de cafea? Câte…

Alist Bazar, noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările săptămânii! KIKO MILANO a deschis primul…

Arta în mâinile tale – un proiect despre arhitectură, tehnologie și oameni

La lansarea noii serii Motorola Edge 50, am avut ocazia să stau de vorbă cu fotograful Alex Gâlmeanu…

The Fall Guy, filmul în care joacă pentru prima dată împreună Ryan Gosling și Emily Blunt

După ce la Premiile Oscar de anul acesta Ryan Gosling și Emily Blunt au fost concurenți, în filme…