A List Magazine ∙ September 13, 2022 ∙ 7 min read

Toamna se numără bobocii și lansările de tot felul. Iar noi vă ținem la curent cu toate noutățile și evenimentele sezonului.

C&A a dezvăluit noua sa colecție ready-to-wear și cele mai recente tendințe ale modei pentru Toamnă/Iarnă

Trei colecții Clockhouse – brandul care se adresează targetului tânăr, o colecție foarte elegantă pentru femei și o colecție capsulă de articole din denim mai sustenabil sunt noutățile pe care C&A le-a pregătit clienților săi pentru următorul sezon.

Clockhouse – colecția pentru tineri

Pentru brandul de modă Clockhouse dedicat tinerilor, designerii C&A au creat trei colecții principale pentru sezonul Toamnă-Iarnă – atât pentru băieți, cât și pentru fete, fiecare având tematicile: “Book Club”, “Moto Rebel” și “Goblin Folklore”. Toate colecțiile au propria lor poveste și sunt inspirate din tendințele ready-to-wear pentru Generația Z.

Colecția “Book Club” reflectă ideea unui stil casual și cool, obținut fără prea mari eforturi, atunci când porți piese vestimentare moderne la întâlnirile cu prietenii.

Atitudinea îndrăzneață, spiritul rebel, stilul grunge și elementele specifice vestimentației moto se reunesc sub tema “Moto Rebel”. Acest trend e potrivit celor aflați la vârsta studenției, cu spiritul liber, care ies din tiparele specifice modei de colegiu americane.

Trendul “Goblin Folklore” este inspirat de natura sălbatică și neatinsă și poate fi considerat o reinterpretare a vechiului stil de modă pentru exterior. Pentru băieți propunem croieli oversized, largi și extrem de confortabile – din cap până în picioare.

Inspirația principală a colecției C&A Ladies’ Autumn/Winter 2022 denotă atributul care va domina următorul anotimp rece: eleganța. Selecția de culori de sezon și o direcție artistică evidentă își pun amprenta în această nouă colecție: echipa de design C&A a creat o gamă extinsă de articole vestimentare pentru ținute tip “everyday chic” și  “indoor chic” – având ca element comun modernitatea. Cașmirul, materialele vaporoase și bucle-urile soft sunt țesăturile vedetă, care îți dau încredere și confort. Culorile puternice precum verde, albastru, roz sau portocaliu, dar și piesele monocromatice sunt alegeri potrivite pentru moda autumnală.

Inovația Hyséac, un început fresh pentru pielea cu tendință acneică

Nu mai este niciun secret: 4 din 5 adolescenți sunt afectați de acnee și nici femeile adulte nu sunt excluse din această ecuație. Acneea la femeile adulte este acneea ușoară, localizată în principal pe fața, bărbie și mandibulă. Apare de la vârsta de 25 de ani, sub influență hormonală. Stresul, poluarea, alimentele și produsele cosmetice inadecvate agravează starea. Pentru a adresa problema acneei în întregime și a elibera pielea rapid și eficient de imperfecțiuni, gama conține trei brevete exclusive cu acțiuni complementare:

  • PREVENȚIE CU MPA-REGUL: reduce microbiofilmul format de
  • Bacteriile C.acnes patogene.
  • CALMARE CU TLR2-REGUL: calmează răspunsul inflamator.
  • MATIFIERE CU LICORICE: reglează excesul de sebum și matifiază luciul nedorit.

Gama Uriage Hyseac este adaptată tuturor tipurilor de ten care se confruntă cu acnee, ba chiar răspunde și mai specific nevoilor persoanelor adulte oferindu-le un nivel ridicat de eficacitate cuprins în texturi inovatoare care nu sunt altceva decât o experiență senzorială deosebită.

STILUL TĂU SEMNĂTURĂ. În acest sezon, Pandora introduce o nouă serie de modele în colecția emblematică Pandora Signature.

Lucrată cu rafinament, colecția Pandora Signature este definită de frumusețea sa liniară, cu un aspect arhitectural recunoscut, care evocă putere, feminitate modernă și simplitate. Piesele noi sunt evoluția brățării fixe I-D, care a devenit semnul distinctiv al colecției. Cu logo-ul Pandora și detaliile sale unice, piesele noi ale brandului Pandora transmit multe când vine vorba de stilul personal.

„Brățara fixă I-D a colecției Pandora Signature este acum o brățară închisă, cu un contur mai fin, care prezintă zirconiu cubic”, menționează Directorii de Creație ai brandului Pandora, A. Filippo Ficarelli și Francesco Terzo. „Am tradus, totodată, designul brățării din colecția Pandora Signature într-un inel, creând o nouă bijuterie esențială pe care o poți purta oricum îți dorești”.

Disponibile în diverse metale, placate cu aur roz de 14k sau cu un finisaj din argint 925, noile creații din colecția Pandora Signature vor adăuga o nouă dimensiune stilului tău. Alege o singură piesă, sculpturală sau suprapune mai multe bijuterii din colecția Pandora Signature, în finisaje metalice mixte pentru a crea un aspect distinct, rafinat, care este unic al tău. #PandoraSignature

Moda se construiește la Timișoara. Fashion Week a avut loc pe 7-8 septembrie 2022, la Iulius Town Timișoara 

28 de designeri români și din Ucraina, vedete și influenceri au participat la cea de-a 7-a ediție a celui mai mare eveniment de modă din vestul țării

Timișoara Fashion Week a reușit să se impună pe harta modei ca fiind unul dintre cele mai importante fashion event- uri din vestul României. Aflat la cea de-a 7-a ediție, evenimentul din acest an a avut ca tematică construirea modei în lumea modernă, sub denumirea generică “Construction Couture”.

Printre invitați speciali s-au numărat: Ana Morodan, Adelina Pestrițu, Dorian Popa etc.

Rezident Eforie Nord: “Litoralul pentru toți” de toamnă începe din 18 septembrie, cu tarife avantajoase de cazare în apartamentele în regim hotelier

Rezident Eforie Nord prelungește sezonul 2022 prin programul “Litoralul pentru toți”, cu cazări disponibile în apartamente cu capacitate de până la șase persoane, timp de 14 nopți, în lunile septembrie și octombrie. Oferta vine în întâmpinerea celor care vor să locuiască o perioadă îndelungată pe litoral în lunile mai puțin aglomerate și este lansată și pentru toamnă după ce programul similar, derulat în lunile mai și iunie, a înregistrat o cerere peste așteptări.  

Pachetele din programul “Litoralul pentru toți” de toamnă costă de la 1.450 de lei la 2.700 de lei pentru două săptămâni de cazare, în perioada 18 septembrie – 1 noiembrie, în funcție de tipul apartamentului închiriat și perioada solicitată. Un apartament cu un dormitor și vedere la stațiune, care poate găzdui patru persoane, costă 1.650 de lei pentru două săptămâni de cazare în septembrie. Unul cu două dormitoare și vedere la mare, care poate găzdui șase persoane, costă 2.700 de lei în aceeași lună. În octombrie, două săptămâni de cazare costă 1.450 de lei/apartamentul cu un dormitor și vedere la stațiune, respectiv 2.400 de lei/apartamentul cu două dormitoare și vedere la mare. Cel mai mic preț al unei nopți de cazare este de 29 de lei/persoană în luna septembrie și de 26 de lei/persoană în luna octombrie în pachetele de două săptămâni, care pot fi achitate și cu vouchere de vacanță.

Related Posts

Melania Trump anunță publicarea cărții ei de memorii

Cartea de memorii, intitulată simplu ”Melania”, va conține detalii personale din viața autoarei, dar și fotografii de familie,…

Prelude to the Olympics- O pleiadă de vedete la petrecerea de dinaintea începerii JO2024 de la Paris

O mulțime de vedete de primă mână au fost invitate la petrecerea de avanpremieră a Jocurilor Olimpice de…

Ia-ți bilet la evenimentul de parenting al anului! Prima ediție a ParentED Fest aduce în premieră la București experți recunoscuți la nivel global

Ia-ți bilet la evenimentul de parenting al anului! Prima ediție a ParentED Fest aduce în premieră la București…

Smiley lansează „Cum te văd eu”, o declarație de adorație pentru femei, în numele bărbaților care le iubesc

Smiley lansează, în plin val de cosmetizare a realității pe rețelele de socializare, „Cum te văd eu”, o…

Rulouri de vinete cu nucă. Rețetă recomandată de Chef Adi Hădean

Aceste rulouri de vinete cu nucă vin ca răspuns la vara încinsă pe care o avem anul acesta….

Vezi ce cameră de hotel a cerut Lenny Kravitz pentru concertul de la UNTOLD

Lenny Kravitz, legendarul rocker cunoscut pentru hiturile atemporale și fizicul său impecabil, este de mult timp un susținător…

Ce ținute au purtat vedetele la Gala Verii Saint-Tropez

Pornind de la succesul galelor de vară anterioare, ce au avut loc în Sardinia și Capri, Gala One…

Serialul „IN VOGUE: ANII ’90”, cu Anna Wintour și multe alte personalități, vine la DISNEY+

Serialul „IN VOGUE: ANII ’90”, cu Anna Wintour și mute alte personalități, vine la DISNEY+ Disney+ anunță premiera…

Laura Lăzărescu, CEO la ECHO School: «Am înțeles, în sfârșit, ce înseamnă sintagma „the sky is the limit”»

Industria de jocuri video este în plin avânt, iar fetele se impun tot mai mult – în competițiile…

Noua teorie a emoțiilor: Emoțiile sunt create, nu declanșate

Ce ne arată noua știință despre cum iau naștere emoțiile? Ne spune psihologul și psihoterapeutul relațional Gáspár György….