Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din toate domeniile. Iată ce ne-a atras atenția în această perioadă! 

L’OCCITANE celebrează planeta și resursele sale în fiecare zi. Respectul L’OCCITANE pentru natură este o promisiune exprimată prin fiecare pas al ecosistemului său, acest lucru reflectându-se în valorile și angajamentele companiei.

De peste 40 de ani, L’OCCITANE valorifică și protejează comorile ascunse în lumea plantelor din Provence. În mod natural, unei companii care iubește natura, îi pasă de conservare și durabilitate. L’OCCITANE folosește ingrediente trasabile, obținute din surse sustenabile, asigurându-se că plantele sunt cultivate și recoltate fără a afecta mediul sau biodiversitatea.

Printre numeroasele noastre acțiuni, am lansat prima plantație de imortele ecologice din Corsica, am contribuit la readucerea migdalilor în Provence și depunem eforturi pentru a proteja lavanda provensală, care este amenințată de schimbările climatice. În plus, ne-am implicat în plantarea de garduri vii, promovarea plantelor locale și protejarea soiurilor vechi și rare.

Produsele L’OCCITANE au la bază extracte naturale și uleiuri esențiale, texturi senzoriale și arome delicioase ce te poartă într-o călătorie luxuriantă a simțurilor, oferindu-ți o stare de bine și momente perfecte de răsfăț.

Logitech lansează LIFT, un mouse vertical ergonomic, wireless, creat pentru a crește confortul mâinilor în timpul utilizării zilnice. Cu un design atractiv, acest mouse se potrivește perfect atât mâinilor de dimensiuni mai mici, cât și celor de dimensiuni medii și este disponibil în 3 culori atractive: roze, off-white și grafit. Varianta grafit are și opțiune pentru stângaci.

6 din 10 români din urban vor călători în afara orașului de Paște

Majoritatea românilor preferă să părăsească orașul cu ocazia Paștelui, 90% dintre ei alegând să călătorească în țară. Motivele principale pentru luarea acestei decizii sunt vizitarea familiei (60%) și concediul (24%), numai procente mici urmărind o scurtă călătorie (8%) și vizitarea prietenilor (6%).

De altfel, pentru 9 din 10 români Paștele este despre familie – 65% îl vor petrece cu familia apropiată (partener, copii) și aproximativ jumătate cu familia extinsă (părinți, cumnați, socrii, etc). Datele aparțin unui studiu online realizat de agenția de media United Media Services în perioada 6-8 aprilie, pe un eșantion de 500 de respondenți din mediul urban, cu vârste între 18 și 55 de ani.

Mai mult de atât, interesant este că 1 din 4 români are unul sau mai mulți membrii de familie în străinătate și care va veni în țară cu această ocazie. Și asta tocmai pentru că pentru români tradițiile sunt în continuare foarte importante în apropierea sărbătorilor de Paște (78%), precum și petrecerea timpului alături de cei dragi (89%). În plus, 66% declară că simt nevoia să fie mai activi cu ocazia Paștelui.

„Este interesant ce mult va crește mobilitatea populației de Paste, și evident, în general românii se vor reîntregi cu familiile lor și vor călători dinspre orașele mari către cele mai mici sau în zonele de provincie. În acest context, publicitatea outdoor (de-a lungul drumurilor naționale, autostrăzi, lângă benzinarii etc) și radio (ascultat în mașină) devin medii extrem de relevante de comunicare pentru branduri. De asemenea, publicitatea în aeroporturi sau pe lângă punctele de intrare în țară are mare potențial din punct de vedere media, pentru că, iată, vedem cât de multe familii se vor reîntregi de Paște cu membri care vin din diaspora,” a spus Anca Băcăianu, Head of Strategy & Research la United Media Services.

În ceea ce privește ce aleg ei să consume din punct de vedere media și entertainment, 1 din 2 români au declarat că se uită cu plăcere la emisiuni și programe TV cu specific de Paste. Mai mult de atât 63% vor urmări conținut video (TV, YouTube, etc) în timpul liber din perioada Paștelui, iar 25% spun că îl vor consuma mai des decât de obicei.

„Va crește mult consumul de conținut TV, și aici programele dedicate Paștelui și tradițiilor vor avea mare trecere, dar si cel de entertainment (filme, muzica) de pe platformele de video streaming, și aici mă refer la Netflix, Youtube, HBO Max etc. Românii vor să se și relaxeze de Paște în fața televizorului, dar și să fie activi și să se distreze – fie să se plimbe, să meargă în vizite sau să facă un grătar cu familia și prietenii,” a declarat Anca Băcăianu.

Românii preferă mâncarea și băutura de calitate ridicată de Paște

Deși le place să aibă pe masa de Paste alimente și băuturi mai de calitate decât de obicei, 75% dintre respondenți au declarat că vor fi foarte atenți la prețuri atunci când vor face cumpărăturile de Paște (în special cei din categoria 18-24 de ani). De asemenea, 67% dintre respondenți vor plănui și face pregătiri din timp, 33% considerând chiar ca această perioadă devine stresantă din cauza cumpărăturilor necesare.

Datele aparțin unui studiu realizat de agenția de media United Media Services în perioada 6-8 aprilie, pe un eșantion de 500 de respondenți din mediul urban, cu vârste între 18 și 55 de ani. Interviurile au avut loc online, iar eșantionarea s-a făcut pe cote, in funcție de sex, vârstă și grad de urbanizare.

Noutăți de la Tommy Hilfiger. Brandul anunță lansarea unei serii podcast în cinci părți, intitulată The Invisible Seam: Unsung Stories of Black Culture and Fashioncare caută să aducă în centrul atenției contribuțiile culturii și comunităților oamenilor de culoare care altfel au fost trecute cu vederea, si astfel să extindă discursul narativ din jurul istoriei modei americane. 
Seria a fost dezvoltată prin programul People’s Place de la Tommy Hilfiger, în parteneriat cu The Fashion and Race Database si Audacy’s Pineapple Street Studios. 

OPI face echipă cu Xbox și lansează o colecție de primăvară inspirată din jocurile video

Primăvara lui 2022 aduce manichiura la un alt nivel. OPI face echipă cu Xbox și lansează o colecție vibrantă care ne propune 12 nuanțe noi. Disponibile în trei formule diferite, cu o varietate de culori de la albastru fresh și verde până la tonuri sclipitoare, această paletă aduce lumea jocurilor virtuale la viață. Așadar, jonglează cu noile trenduri pentru a ieși în evidență cu cele mai inspirate modele și culori.

Rozurile pixelate (Pixel Dust, Racing for Pinks) sunt acompaniate de nuanțele energice de portocaliu intens, corai și roșu vibrant (Suzi is My Avatar, Trading Paint, Heart and Con-soul). Ducem jocul mai departe cu un mix de tonuri de beige-uri naturale și verde (Quest for Quartz, The Pass is Always Greener, Sage Simulation), iar apoi trecem la un alt nivel cu tușe de lavandă, mov și purpuriu.

Levi’s Fresh s-a inspirat din colecția Fresh Produce pentru Primăvara/Vara 2022

În anii 1970, Levi’s a lansat o colecție numită Fresh Produce, inspirată de, ei bine, fructe și legume. Din moment ce cu toții le iubim, Levi’s s-a gândit să le aducem înapoi, însă din perspectiva fresh a secolului 21.

Levi’s Fresh pentru primavara/vara 2022 vine cu o gamă de produse preferate vopsite cu coloranti proveniti din surse naturale, inclusiv plante.

Skinlove.ro aduce în atenția noastră o gamă variată de produse

Dezvoltarea unei rutine de îngrijire a pielii ar trebui să conste în protecție împotriva razelor ultraviolete, curățare și hidratare. Magazinul online de cosmetice Skinlove.ro vine cu o ofertă variată de produse, printre care și cele cu un conținut mare de acid hialuronic (HA). Acidul hialuronic cunoscut și sub numele de hialuronat este unul dintre cele mai apreciale și folosite molecule. Datorită capacității sale uimitoare de a menține apa în țesuturi și de a stimula producția de colagen, luptă eficient împotriva cearcănelor și a ridurilor fine, iar pielea devine catifelată, fermă și netedă. Un produs extrem de potrivit în acest sens îmbogățit cu acid hialuronic și care nu ar trebui să lipsească din ritualul de îngrijire zilnică, este tratamentul pentru piele Re-Pulp Skin COLLAGENIL. Un produs anti-îmbătrânire extrem de hidratant, hrănitor și global care face pielea hidratată, elastică, luminoasă, catifelată și mătăsoasă.

Prietenii din Cercul Verde și viața urbană. Nu-i știi pe Fetica, Spănăcel și Endi? Merită!

Pentru că, mai nou, salatele vorbesc – iar cei trei prieteni din Cercul Verde sunt personaje digitale care iubesc salatele – printre multe altele, sunt mereu simply fresh și împărtășesc cu marii interneți (mai ales pe Facebook și Insta) tot felul de chestii interesante – despre mâncare și cultură, despre cum să-ți faci viața de-acasă mai ușoară și mai cu sens, despre cum să locuiești și să ieși în oraș bucurându-te de el și fără să-i faci rău.

De asta se ocupă mai ales Spănăcel, care e mai conectat și la marile dezbateri, și la micile probleme. Prietenii lui Spănăcel sunt Fetica – o tipă faină care știe interneteză și are toate trăirile cuiva prins în viața din metropolă – și Endi, care e mai sfătos, știe multe despre mâncare și e un mare mucalit.

Dacă vrei să-i cunoști și să vorbești cu ei, caută #CerculVerde pe Facebook sau Insta!

NUPO – o dietă sigură și eficientă care te scapă rapid de kilogramele în plus

Dieta de slăbit Nupo – cel mai nou tip de dietă prezent pe piață din România, este dieta de succes a țărilor scandinave  recunoscute pentru stilul de viață sănătos.  Dieta țărilor nordice, Nupo, este alternativa sigură și sănătoasă la dietele deja existente și oferă produse dietetice pentru cei care doresc să urmeze o dietă de slăbit și să mențină o greutate stabilă.

Efecte benefice ale dietei Nupo asupra sănătății: Reduce și normalizează hipertensiunea arterială și hipertensiunea pulmonară; Normalizează glicemia în diabetul zaharat de tip 2; Scade concentrația acizilor grași din sânge (ex. trigliceride) și normalizează nivelul colesterolului; Scade riscul de boli cardiovasculare; Scade riscul complicațiilor diabetului zaharat; Scade riscul de cancer de colon și de sân; Reduce episoadele de apnee în somn (sforăitul); Ameliorează afecțiunile osteo-articulare; Normalizează oxigenarea sângelui.

Mai multe informații despre dieta Nupo pe https://nupo.com/ro/

Heineken® Silver, prima bere lansată în lumea virtuală, poate fi savurată acum și în realitate.

Heineken® Silver a fost lansată inițial în metaverse, în urmă cu o lună, ca o ironie a brandului Heineken® la adresa mărcilor ce promovează produse în spațiul virtual, deși ele sunt, de fapt, mai potrivite pentru a fi savurate în viața reală. 

Acum, în cadrul unei serii de evenimente exclusive în întreaga Europă, Heineken® Silver iese din metaverse și intră în lumea reală, demonstrând că nimic nu se compară cu gustul extra fresh al unei beri în realitate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts