A List Magazine ∙ March 22, 2022 ∙ 21 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din toate domeniile. Iată ce ne-a atras atenția în această perioadă! 

C&A a dezvăluit creațiile sale pentru următorul sezon și a lansat denimul ‘made in Europe’

Trei colecții pentru brandul dedicat tinerilor, cele mai recente tendințe ce dau tonul venirii primăverii în moda pentru femei și gama Forever Denim sunt noutătile ce îi așteaptă pe clienții C&A în următorul sezon. Pentru brandul Clockhouse, designerii C&A au creat trei colecții de primăvară-vară 2022. Colecțiile pentru femei au ca element specific materialele vaporoase și imprimeurile florale, urmate de tematica estivală și colecția monocromatică pe alb, perfectă pentru evenimentele de seară. În același timp, cu ocazia deschiderii fabricii FIT pentru inovații în domeniul textilelor sustenabile din Mönchengladbach, C&A prezintă o nouă colecție Forever Denim, de această dată fabricate în Germania din bumbac organic.

Colecția C&A Ladies’ Spring/Summer ne face să visăm la momentul în care natura renaște odată cu venirea primăverii: primele raze calde ale soarelui, relaxare, materiale vaporoase și seri călduroase de vară. Imprimeurile florale vor domina sezonul următor, de aceea nu e nicio surpriză că ambele colecții – Cottage și Botanical Garden – dau tonul începutului de primăvară. Vor fi urmate apoi de colecțiile Soul Holiday și Vitamin Sea și nu în ultimul rând de superbele rochii din colecția White Story, ce pot fi purtate la orice ocazie atât primăvara, cât și vara.

La nivel de concept, colecțiile Cottage și Botanical Garden încorporează viziunea romantică asupra vieții rurale și sentimentul armoniei cu natura. Paleta cromatică include tonuri neutre de brun deschis și verde crud, alături de culorile florilor perene de primăvară. Detaliile romantice pline de feminitate precum gulere supradimensionate, broderii, dantelă delicată, mâneci bufante și elasticizate, au un rol decorativ. Imprimeurile în carouri mici sau florale sunt evidențiate chiar și pe nuanțe calde. Materialele tip creponat, cu dungi, care imită croșetul, tricotul sau împletiturile se potrivesc tuturor croielilor specifice colecției.  Gama de articole din denim bej certificate Cradle to Cradle® – un element global de recunoaștere a produselor mai sustenabile și mai sigure, realizate pentru o economie circulară – sunt de asemenea, incluse în colecție. Articolele din denim au fost inspirate din îmbrăcămintea de lucru precum jachete de fermier, salopete și pantaloni tip patchwork. Efectul de prespălare le conferă un aspect retro; materalul este mai deschis la culoare și mai moale, croiala mai largă și comodă. Accesoriile precum pălăriile tip pescar sau gențile de paie completează ținutele de primăvară. 

Stilul boho pentru plajă și costumele de baie din materiale sustenabile sunt punctul forte al colecției Vitamin Sea.Gama de culori variază de la tonuri neutre nisipii, la albastru sky și nuanțe specifice asfințitului, în combinație cu printuri îndrăznețe. Nu lipsesc imprimeurile tie-dye, florale sau abstracte. Multe articole sunt realizate din materiale precum viscoza Ecovero, bumbac organic și polyester reciclat. Această colecție cuprinde și accesorii precum pălării de soare, genți de plajă și sandale. Coleția este disponibilă deja în magazine.

OPI face echipă cu Xbox și lansează o colecție de primăvară inspirată din jocurile video

Primăvara lui 2022 aduce manichiura la un alt nivel. OPI face echipă cu Xbox și lansează o colecție vibrantă care ne propune 12 nuanțe noi. Disponibile în trei formule diferite, cu o varietate de culori de la albastru fresh și verde până la tonuri sclipitoare, aceasta paletă aduce lumea jocurilor virtuale la viață. Așadar, jonglează cu noile trenduri pentru a ieși în evidență cu cele mai inspirate modele si culori. Rozurile pixelate (Pixel Dust, Racing for Pinks) sunt acompaniate de nuantele energice de portocaliu intens, corai și rosu vibrant (Suzi is My Avatar, Trading Paint, Heart and Con-soul). Ducem jocul mai departe cu un mix de tonuri de beige-uri naturale si verde (Quest for Quartz, The Pass is Always Greener, Sage Simulation), iar apoi trecem la un alt nivel cu tuse de lavandă, mov și purpuriu.  Colecția OPI Xbox este disponibilă în toate cele 3 sisteme GelColor, Infinite Shine și Nail Lacquer.

TOMMY HILFIGER participă la DECENTRALAND METAVERSE FASHION WEEK în parteneriat cu BOSON PROTOCOL

Continuand directia brand-ului de inovatie digitala si explorare a noi canale de consum, TOMMY HILFIGER isi va prezenta virtual colectia Primavara 2022 la prima editie Metaverse Fashion Week. 

Tommy Hilfiger anunta participarea la Metaverse Fashion Week gazduita de Decentraland, primul univers virtual din lume detinut de utilizatorii sai, in perioada 24 martie – 28 martie 2022. TOMMY HILFIGER isi va prezenta virtual colectiile Primavara 2022 si de asemenea va gazdui o platforma digitala retail de unde consumatorii pot cumpara NFT-uri pentru avatarele lor sau pot cumpara articole fizice din Metaverse. Aceasta experienta de cumparaturi virtuale va fi adusa la viata in parteneriat cu Boson Protocol – Nivelul de reglementare a comertului pentru Web3 permitand schimbul facil de active digitale pentru produse, servicii si experiente fizice.

Cand mi-am fondat marca omonima in 1985, nu mi-am imaginat niciodata ca voi vedea o perioada in care saptamanile modei vor avea loc intr-o lume 3D, complet virtuala”, a spus Tommy Hilfiger. „Pe masura ce exploram metaversul si tot ceea ce are de oferit, sunt inspirat de puterea tehnologiei digitale si de oportunitatile pe care aceasta le ofera de a interactiona cu comunitatile in moduri fascinante si relevante.”

La fel ca traditionalele saptamani ale modei organizate la nivel global, Fashion Week Metaverse va invita peste 50 de marci de lux si digitale sa prezinte colectii noi si sa gazduiasca prezentari, discutii, concerte, after-party si proiectii de film – totul virtual. A fost proiectata o zona de luxurury shopping numita „Boson Portal – Fashion District” asemanatoare cu emblematica Avenue Montaigne din Paris, unde brand-urile pot vinde virtual atat articole digitale, cat si fizice prin intermediul NFT-urilor.

Magazinul TOMMY HILFIGER este situat in Boson Portal; universul metaverse permite utilizatorilor Decentraland sa achizitioneze articole fizice ca NFT-uri prin tehnologia Boson Protocol. O modalitate de a permite fanilor sa experimenteze brand-ul intr-un mod nou si captivant, in timp ce stilul clasic american cool specific ADN-ului TOMMY HILFIGER ramane constant si neschimbat. Consumatorii isi pot teleporta avatarul in magazinul virtual si pot cumpara o gama selecta de produse in editie limitata din colectia Primavara 2022 TOMMY HILFIGER. Vizitatorii vor avea ocazia sa vizualizeze tinute emblematice in 3D, care includ piese precum jacheta varsity pentru barbati, camasa Madras pentru femei si un hanorac unisex cu bine cunoscutul logo TOMMY HILFIGER. Articolele pot fi achizitionate ca NFT, si pot fi ulterior transformate in produse fizice care sa fie livrate direct la usa clientilor. TOMMY HILFIGER Decentraland Wearables vor putea fi achizitionate si din magazin prin intermediul universul Decentraland.

Participarea lui TOMMY HILFIGER la Metaverse Fashion Week de la Decentraland intareste angajamentul brand-ului de a ramane conectat la pulsul inovatiei. In 2020 se lansa „Tommy Island” in Animal Crossing, in 2021 se incheia un parteneriat strategic cu Roblox si in 2022 are loc lansarea Team Tommy, o initiativa dedicata ideii de comunitate in lumea de gaming. Bazandu-se pe acest lucru, brand-ul va continua sa ofere experiente neasteptate care ii implica pe fani atat in ​​lumea fizica, cat si in cea digitala, in timp ce exploreaza noi modalitati de a-si impartasi mostenirea si spiritul american prin metavers.

Kevin.Murphy a lansat Everlasting.Color, noua gamă de produse profesionale pentru îngrijirea părului vopsit

Kevin.Murphy, renumitul brand de haircare australian, a lansat în România, și la nivel internațional, Everlasting.Color, o gamă de produse pentru îngrijirea părului vopsit, prin intermediul unei transmisii live de la Berlin Fashion Week, urmărită de profesioniști din industrie, dar și de influenceri din întreaga lume.

La București, vedete, influenceri și jurnaliști au participat la un eveniment exclusivist în cadrul căruia au urmărit live transmisia de la Berlin și prezentarea spectaculoasă a renumitului hairstylist, un icon al industriei de modă și frumusețe internațională.

În cadrul evenimentului de la București, invitații au scris pe cartoline speciale mesaje de iubire și de susținere tuturor celor afectați de evenimentele violente din această perioadă.

În cadrul transmisiei de la Berlin, Kevin.Murphy a lansat Everlasting.Color, o gamă inovatoare de produse profesionale destinate îngrijirii părului vopsit și deteriorat. Prin intermediu tehnologiei KM.BOND, axată pe bond building și multiplicare a proteinelor, produsele din gama Everlasting.Color construiesc un scut de protecție împotriva degradării firelor de păr, pe care le fortifică din interior. În același timp, previne și elimină depunerile nedorite de la nivelul părului, cauzate de apa dură de la robinet, și păstrează culoarea părului, care altfel ar fi afectată de procesele oxidative, radicali liberi și radiații UVA/UVB.

Gama Kevin.Murphy Everlasting. Color include:

EVERLASTING.COLOUR WASH. Un șampon care curăță delicat, respectând pH-ul natural al scalpului, și închide cuticulele capilare pentru a proteja culoarea radiantă pe care ne-o dorim. Nuanța va rămâne ferită de agresiunea depunerilor de minerale, proces care, altfel, ar cauza degradarea culorii pe care am obținut-o în salon.

EVERLASTING.COLOUR RINSE a fost formulat pentru a proteja părul împotriva degradării. Produsul restaurează cuticula și menține părul puternic de la rădăcină până la vârf. Are la bază un mix de ingrediente provenite din superalimente: ulei de semințe organice de chimion negru, proteine din orez și inulină din rădăcină de cicoare.  

EVERLASTING.COLOR LEAVE-IN este un conditioner leave-in care oferă un boost de protecție împotriva degradării culorii cauzată de diverși factori poluanți. Continuând inovațiile în domeniu, Kevin.Murphy a mizat, și de această dată, pe tehnologia de Bond-Building și protejare a pH-ului. Extractul din semințe de Moringa Oleifera repară și protejează firul de păr, iar proteinele din orez oferă rezistență și elasticitate.

EVERLASTING.COLOUR TREATMENT este considerat eroul colecției prin acțiunea pe care o oferă împotriva degradării culorii, oferind strălucire naturală părului reconstruind și fortificând fibrele din interior.

“Suntem încântați să anunțăm noile soluții Kevin.Murphy pentru protecția culorii părului vopsit. Gama Everlasting.Color a fost prezentată în premieră, prin intermediul unei transmisii live de la Berlin Fashion Week, de însuși Kevin.Murphy. Alături de celebrități, influenceri și reprezentanți Mass Media din întreaga lume, am descoperit noile produse și look-uri propuse de echipa Kevin.Murphy, respectând și de această dată filosofia brandului, axat pe inovație tehnologică și sustenabilitate. Ne bucură, de asemenea, implicarea tuturor invitaților noștri în susținerea celor dragi și a celor care se confruntă în această perioadă cu efectele violențelor din întreaga lume. Împreună am așternut pe cartoline mesaje de iubire și susținere, subliniind încă o dată cât de importantă este toleranța, unitatea și dragostea”, declară Diana Baicu, Director General Top Line.

adidas Running dezvăluie o nouă variantă de culori pentru cea mai recentă adiție la emblematica franciză Ultraboost.

Lansat inițial în decembrie 2021 în  nuanțe de mov, Ultraboost 22 este acum disponibil într-o nouă culoare. Totodată, adidas Running anunță noul adidas Solarglide 5.  Adaptat formei feminine, modelul polivalent, care a fost proiectat ținând cont de mediul înconjurător, oferă alergătorilor un retur de energie spectaculos.

Antologia scrubului Sabon – Istoria unei legende

În 1997, SABON a creat exfoliantul de corp – un produs magic pentru o piele fina, găzduit de un borcan generos de sticlă reutilizabilă și obținut dintr-o combinație senzațională de săruri de la Marea Moartă și patru uleiuri botanice prețioase. Azi, legendarul exfoliant de corp SABON e best seller la nivel mondial, căutat și adorat de clienții nostri fideli de pe tot globul. Un borcan este vândut la fiecare 30 de secunde în întreaga lume!

Povestea acestui produs începe cu rețeta lui unică. Vegan și de origine 98% naturală, fiecare borcan de exfoliant combină perfect săruri vindecătoare de la Marea Moarta, bogate in 21 de minerale naturale, cu patru uleiuri botanice pretioase: jojoba, migdale, andiroba și açai. Aceasta textura incantatoare de sare in ulei cu dubla actiune pare ca se topeste in piele, eliminand celulele moarte si oferind in acelasi timp un efect unic de netezire si stralucire.

Din 1997, scrubul de la Sabon a fost formulat astfel incat sa fie si o experienta olfactiva deosebita, compus fiind din ingrediente naturale alese cu meticulozitate de catre cei mai prestigiosi parfumieri, cu intentia de a te transpune intr-o poveste magica incantatoare, surprinzatoare, multisenzoriala.

Pentru a celebra cea de-a 25-a aniversare a brandului, toate aceste povesti pretioase au fost adunate in Antologia Scrubului SABON, unde fiecare aroma te ispiteste cu istoria sa unica.

NOU! Exfoliant de corp aromatic – Un nou capitol in AROMATERAPIE

Noile exfoliante de corp aromatice nu contin parfum, dar sunt infuzate cu un amestec exclusiv de doua uleiuri esentiale pure, fiecare cu propria aroma si cu un efect unic asupra starii de spirit. Fiecare amestec a fost creat de un un expert in aromaterapie francez, pentru a obtine cea mai buna combinatie de uleiuri esentiale si pentru a oferi un rezultat eficient de stimulare a emotiilor pozitive.

C.A.L.M by Londa Professional – protecție pentru scalp, îngrjire pentru culoare

În această primăvară, Londa Professional mizează pe CALM și ECHILIBRU și lansează o colecție de produse uluitoare. C.A.L.M reprezintă cea mai nouă și inovatoare linie de produse dedicate protejarii scalpului, atât în timpul serviciilor de colorare, cât și după încheierea acestui proces. Aceasta integrează o serie de ingrediente blânde care ajută la stabilirea unui pH prietenos cu scalpul, nu conține siliconi și nici ingrediente derivate din animale.

ONE SHIRT. ONE STORY

ONE este o antrepriză socială ce spune povestea unor oameni și mediul în care aceștia trăiesc, dar și a fiecăruia dintre noi printr-un demers sustenabil și incluziv.

ONE.shirt înseamnă un punct de colectare de materiale textile – atât materiale rămase în urma proceselor de producție dar și a unor piese de îmbrăcăminte donate de comunitate. One.shirt  este un loc de muncă pentru persoane vulnerabile dar și un atelier cu 0 deșeuri care promovează sustenabilitatea și un consum de modă responsabilă și etică.

Povestea ONE a început odată cu experiența festivalului plai.ro, datorită implicării unor ONG-uri care reprezintă drepturile persoanelor cu dizabilități și sunt avocații respectului pentru dizabilitate, precum @cevadespus și @unloc.

Apoi, în pandemie,  s-a creat atelierul de suport pentru primii adulți dezinstituționalizați de serviciul social UnLoc – 12 persoane – atelier care apoi a devenit permanent și, dincolo de colaborările existente, a acomodat și primii angajați: Irina – cu experiență în croitorie, s-a alăturat echipei după disponibilizarea din perioada pandemică și este principalul mentor, Eli și Aurica – parte și din echipa UnLoc – care învață și cos cot-la-cot cu Irina și Simona și Andreea ca și echipă suport pentru partea educațională lărgită și dezvoltarea continuă a conceptului pentru a produce mai mult impact social.

Apoi s-a activat punctul de colectare, unde sunt sortate hainele aduse de timișoreni și resturile de producție ale designerilor locali. Piesele de îmbrăcăminte funcționale sunt donate către cauze și organizații care le solicită. Grupul LOGS și Casa Deborah sunt cele mai active inițiative locale, sprijinind atât tinere în necesitate cât și refugiați.

Hainele care nu pot fi purtate sau nu mai sunt dorite sunt transformate în triunghiuri. Fiecare triunghi este cusut cu migală în atelier, rezultând hanorace și rochii unicat, produse funcționale precum huse de laptop sau săculeți de depozitare.

Bucățile de material care nu pot fi folosite devin umplutură pentru tabureți sau pentru globuri decorative. Toate piesele sunt vândute pe site-ul www.oneshirt.eu/ iar banii încasați din vânzări sunt folosiți pentru susținerea proiectului și, cu speranță, creșterea echipei în viitor (salarii, utilități).

Cei care își doresc un hanorac sau o rochie custom made, pot să pornească prin a-și optimiza propriul dulap și pot aduce sau trimite hainele nedorite care vor primi o nouă viață, alături de alte povești, într-o piesă ONE.shirt unicat.

Mai presus de orice, ONE.shirt este un demers antreprenorial ce pune accentul pe oameni și felul în care fiecare poate contribui. Prin colaborarea cu Un Loc, dezideratul este de a oferi locuri de muncă flexibile și a instrui persoane care au nevoie de suport social pentru o incluziune socială reală.

În prezent în România sunt peste 18.000 de persoane instituționalizate. Multe dintre acestea pot fi ajutate să devină independente, împreună cu asistenți sociali și consilieri profesionali.  “building.a.community” se întâmplă la Timișoara dar demersurile Un Loc pot exista oriunde în țară, iar intenția este de a scala impactul social prin dezvoltarea unei rețele de organizații suport pentru persoanele cu trecut instituțional.

ONE.shirt își dorește ca prin acest fir al implicării sociale împletit cu moda și designul de obiect, să contribuie la mișcarea REUSE/RECYCLE/REPAIR și, în același timp, aducând în discuție subiectul incluziunii și comunităților funcționale. (Instagram: @oneshirtonestory).

Berea făcută din pixeli, nu din drojdie – Heineken® lansează prima bere fabricată în lumea virtuală, Heineken® Silver

Heineken® a lansat de curând noua și singura sa bere virtuală, Heineken® Silver. Evenimentul a avut loc exclusiv în fabrica de bere virtuală aflată în platforma digitală imersivă Decentraland. În lumea reală, brandul Heineken® este cunoscut pentru calitatea sa fără compromisuri, perfecționată în urma deceniilor de inovație în domeniul berii. Acum, aceeași expertiză care a făcut din Heineken® una dintre cele mai faimoase beri din întreaga lume trece printr-un proces de transformare high-tech pentru a cuceri metaverse-ul, pixel cu pixel. Brandul Heineken® a fost întotdeauna pasionat de ingredientele naturale, dar în metaverse totul se rezumă la cele mai alese ingrediente, generate 100% de calculator.

Drojdia specială de tip A, preparată de obicei în rezervoare orizontale, a fost înlocuită cu Pixeli de tip A. Dăm uitării hameiul recoltat de pe câmp, pentru că berea Heineken® Silver virtuală se fabrică din hameiul codat binar, cultivat de fermieri NPC (non-player character). Și, bineînțeles, întregul proces de fabricare al berii virtuale este supravegheat de ajutoarele virtuale ale berarilor Heineken®, suplinitorii digitalizați ai faimoșilor Maeștri Berari.

Aceste elemente se îmbină pentru a crea o bere cu totul unică, pe care vizitatorii fabricii virtuale de bere Heineken® din Decentraland o vor putea vedea în lumea virtuală. Dacă ar fi posibilă imprimarea 3D a produsului, aceștia ar putea ține în mână și ar putea gusta Heineken® Silver și în viața reală.

Berea virtuală a fost dezvăluită în cadrul unui eveniment de lansare de produs în fabrica de bere virtuală a Heineken®, unde invitații au aflat cum se fabrică berea în doar câteva secunde, în timp ce au savurat homar și caviar făcuți din pixeli în compania ambasadorilor Heineken®, printre care și Thierry Henry.

Pentru a adăuga un pic mai multă savoare metaverse-ului și noii beri Heineken® Silver, Heineken® a încheiat un parteneriat cu artistul stradal de origine spaniolă J. Demsky, pentru a contribui la conceperea unor părți din casa virtuală Heineken® Silver.

Gama Sweet Freedom – dulciuri sanatoase produse manual cu ingrediente naturale

Gama de produse Sweet Freedom este destinata tuturor iubitorilor de dulce si nu numai si contine: Sirop de ciocolata cu cafea, Sirop de ciocolata cu caramel sarat, Indulcitor Sweet Freedom Light, Crema de ciocolata. Chiar si gospodinele se pot bucura de aceste produse deoarce gama contine si produse care pot fi folosite la gatit, precum indulcitor golden pentru copt si prajituri, sirop / indulcitor de vanilie, sirop / indulcitor de scortisoara. Iar vestea si mai buna este ca au doar 13 calorii per lingurita!

Produsele Sweet Freedom nu contin aditivi, lapte, gluten, arome, conservanti artificiali, ulei de palmier si nu sunt prelucrate chimic. Pot fi consumate de vegetarieni si vegani, dar si de catre persoanele cu diabet, ca parte a unei diete echilibrate. Produsele Sweet Freedom se pot utiliza si pentru a indulci cafeaua pentru ca au cu 25% mai putine calorii fata de zahar si contin mai putina fructoza decat zaharul, mierea sau siropul de agave.

Mircea Florian militează împotriva războiului din Ucraina, pe 23 martie 2022!

O prezenţă destul de rară în peisajul concertistic bucureştean, cunoscutul muzician Mircea Florian militează împotriva războiului din Ucraina aşa cum ştie să o facă cel mai bine. Artistul multimedia va susţine un concert manifest miercuri, 23 martie 2022, la The Pub Universităţii, de la ora 20.00.

Eu nu am de gând să mă aliniez. Şi atunci este foarte greu să se perimeze ceva ce nu este aliniat”, declara Mircea Florian, într-un interviu acordat în anul 1996, pe terasa fostului bar Lăptăria lui Enache, de pe acoperişul Teatrului Naţional, declaraţie care îl caracterizează şi astăzi.

Muzician, solist vocal, instrumentist, compozitor și artist multimedia român, activ începând cu anii ’60, Mircea Florian a fost mereu interesat de experimentele artistice avangardiste și de mixtura între diverse stiluri muzicale, cântând la pian de la vărsta de 5 ani şi la saxofon de la 10-11 ani. Au urmat clarinetul şi flautul, dar marea sa pasiune a fost şi este chitara. Nu s-a oprit însă aici, a continuat cu cobza, drâmba, tulnicul, alte instrumente populare şi fel de fel de instrumente orientale. Astfel, fanii muzicii sale se vor putea astfel bucura la The Pub Universităţii de un recital unicat.

Am pendulat întotdeauna între folk şi rock. N-am simţit nevoia să fac deosebiri, să le despart drastic. Am dus şi duc o viaţă foarte de voinic, de om independent. Nu sunt prins la nici un stăpân şi nici nu-mi trebuie. Independenţa asta costă foarte mult, se plăteşte în bani uneori, însă merită toate sacrificiile. Nu degeaba se spune că-i bunul cel mai de preţ. Mă bucur să cânt din nou în Bucureşti, mai ales după această pauză adusă de pandemie, şi să lupt, prin muzică, pentru susţinerea independenţei care mie îmi este atât de dragă. Sunt alături de poporul ucrainean şi sper să am în sală alături de mine pe cât mai mulţi dintre voi,” a declarat Mircea Florian.

Biletul va costa 50 de lei şi se va achita la intrarea în club.

Related Posts

Taylor Swift și-a lansat un nou album- The Tortured Poets Department

Taylor Swift (34 de ani) nu ia nicio pauză și lansează cel de-al 11-lea ei album de studio,…

Marian Pălie, curatorul secțiunii de fashion RDW 2024: „Designerii români au devenit recunoscuți pentru inovație, creativitate și calitate”

19 proiecte de fashion vor face parte din expoziția centrală Romanian Design Week 2024, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor…

Julia Roberts, în următorul film al lui Luca Guadagnino

Regina comediilor romantice revine cu un nou proiect surprinzător, semnat de Luca Guadagnino, autorul recentului succes Challengers. Julia…

Se pregătește un nou serial marca Game of Thrones

Fanii serialului Game of Thrones au motive de bucurie, deoarece o nouă producție care are legătură cu acțiunea…

Jennifer Love Hewitt își lansează cartea de memorii, Inheriting Magic

Actrița Jennifer Love Hewitt (45 de ani) își lansează cartea de memorii Inheriting Magic, iar pe copertă apare…

UNDA lansează “Spring Dining Experience” un concept fresh, de primăvară, cu experiențe pentru toate simțurile

Restaurantul UNDA Open Cuisine revitalizează scena culinară din nordul Bucureștiului cu lansarea conceptului de “Spring Dining Experience”. Acest…

The Motans și Andra sunt noile voastre personaje preferate în videoclipul piesei ,,Înapoi în viitor”

V-a plăcut, v-a rămas pe buze, iar acum puteți urmări povestea de iubire a piesei ,,Înapoi în viitor”,…

Care sunt cele mai căutate destinații în 2024?

Îți prezentăm topul celor mai căutate destinații din 2024, potrivit rezultatelor comunicate de platforma de turism Airbnb. La câțiva…

Victoria Beckham, la 50 de ani – Iată 12 lucruri mai puțin cunoscute despre vedetă

Victoria Beckham împlinește pe 17 aprilie vârsta de 50 de ani. Fosta componentă Spice Girls, actual antreprenor și…

Cine a fost partenera lui Roberto Cavalli- Modelul suedez Sandra Nilsson (38 de ani)

Celebrul creator de modă italian Roberto Cavalli a decedat pe 12 aprilie, la vârsta de 83 de ani,…