Nicoleta Nicolae ∙ January 25, 2022 ∙ 10 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din toate domeniile. Iată ce ne-a atras atenția în această perioadă! 

O gamă completă de skincare, machiaj și parfumerie cu extract de camelie roșie, floarea mult-iubită de Gabrielle Chanel.


Casa are o experiență considerabilă în cultivarea florilor: e de ajuns să ne gândim la parfumul N°5 (care a împlinit 100 de ani în 2021) și la culturile speciale de trandafiri de mai și iasomie de la Grasse. Însă acestea nu sunt singurele.

Cercetătorii au descoperit proprietățile deosebite ale cameliei roșii, care ajută la păstrarea vitalității tenului și luptă împotriva îmbătrânirii. De aici a pornit totul, iar astăzi avem o gamă completă ce conține extract de camelie roșie într-o proporție foarte mare.

Gama N°1 de Chanel conține un serum, o cremă pentru față, una pentru ochi (toate aceste trei produse sunt revitalizante), un produs pentru curățarea tenului, un fond de ten și un parfum.

AFI Cotroceni  anunţă noi deschideri de magazine

AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, își continuă diversificarea ofertei de shopping, clienții bucurându-se de experiențe inedite și de cele mai noi concepte de magazine ale unor renumite branduri internaționale și românești.

Finalul de an a fost activ și o serie de branduri în tendințe au deschis în AFI Cotroceni – Scotch & Soda a inaugurat primul magazin în România, OVS Kids, PAM Bijuterii, Camicissima, Barber Kiosk și Centrul de recoltare Medlife.

Scotch & Soda a deschis primul magazin din România în luna decembrie, fiind un punct de atracție pentru clienții produselor premium,  iar prin inaugurarea spațiului contemporan OVS Kids, lider în sectorul de îmbrăcăminte și haine pentru copii din Italia,  oferta pentru cei mici devine completă.

Cei care doresc să facă mişcare se bucură de un spațiu multifuncțional extins în magazinul Sport Vision, aceștia având posibilitatea să probeze și să achiziționeze ultimele colecții de încălțăminte și îmbrăcăminte sportivă, echipamente, dar și accesorii. O destinație pentru fanii ciocolatei  este  Leonidas, brandul deschizând  un spațiu modern unde  comercializează  100 de varietăți de praline belgiene de cea mai bună calitate și prospețime.

O premieră este și  inaugurarea unui spațiu unic de relaxare și îngrijire pentru bărbați:  Barber Kiosk, destinația ideală pentru tuns, aranjat sau îngrijire a bărbii.

Din această lună, la AFI Cotroceni există un centru de testare COVID-19 și recoltare analize medicale MedLife, amplasat în exteriorul centrului comercial. În cadrul acestuia, oamenii pot efectua teste RT-PCR, teste antigen, precum și teste anticorpi SARS-CoV-2 și recoltări de analize medicale, zilnic, în intervalul 08:00 – 21:00, fără programare.

Primark vine în România


Un nou magazin emblematic se va deschide in Bucuresti spre sfarsitul acestui an si va marca intrarea grupului Primark pe cea de-a 15-a piata.

Noul magazin va marca intrarea Primark pe cea de-a patra piata central
si est europeana, dupa  inaugurarea cu succes a magazinelor sale din
Slovenia, Polonia si Republica Ceha din ultimii ani, unde formula unica
a brandului de moda, articole pentru casa si produse de frumusete la
preturi convenabile s-a dovedit extrem de populara.

Inaugurarea cu succes a 15 magazine in ultimul an financiar a dus la cresterea portofoliului de magazine din ECE in cadrul procesului de extindere continua a grupului Primark. Anul trecut, Primark si-a dezvaluit planurile de a accelera ritmul extinderii pe piata din SUA, bazandu-se pe venituri comerciale solide si pe o vizibilitate tot mai mare a marcii cu scopul de a ajunge la aproximativ 60 de magazine in urmatorii cinci ani. Primark isi propune sa se extinda si in Franta, Italia si Peninsula Iberica astfel incat sa atinga un numar total de 530
de magazine in aceasta perioada de cinci ani.

Farmec extinde gama Gerovital Beauty cu un nou tip de produs, creionul pentru sprâncene

Farmec lansează creioanele pentru sprâncene din gama Gerovital Beauty, un produs esențial pentru mai multă precizie și expresivitate în machiaj. Noile produse au o textură cremoasă și pigmentată, ușor cerată, care aderă foarte bine pe firele de păr și ajută la obținerea formei și aspectului dorite, prin umplerea golurilor din sprâncene și definirea lor.

Sprâncenele sunt elementele care echilibrează întreaga fizionomie a feței. Pentru stilizarea lor, creioanele sunt o variantă foarte practică și ușor de folosit, cu rezultate remarcabile. Acestea sunt concepute special cu două capete, pentru a optimiza procesul unui machiaj care asigură echilibru între formă și nuanță: creionul ajută la obținerea formei dorite, prin aplicarea de tușe scurte, iar periuța circulară ușurează aranjarea firelor de păr în contur.

Noile produse sunt disponibile în patru nuanțe, potrivite pentru toate tipurile de ten: blonde (pentru păr blond); hazel-brown (pentru părul castaniu sau roșcat); gray-brown (potrivit pentru sprâncenele ușor mai închise față de nuanța părului) și dark-brown (pentru părul brunet).

Ela Crăciun demontează mitul mamei eroine în noul său E-book ,,De la SOS Mama, la ZEN Mama”

Aflată la cel de-al treilea tiraj al cărţilor sale de succes, ,,9 luni fără griji” şi ,,12 luni fără griji”, Ela Crăciun e hotărâtă să schimbe mentalitatea multor mame şi oferă în noul său e-book ,,De la SOS Mama la ZEN Mama” un set de reguli şi alternative sănătoase pentru a face faţă celor mai mari provocări.

,,Cred că mamele au nevoie să înveţe cum să se protejeze, în primul rând de toată mentalitatea învechită care se transmite încă la noi din generaţie în generaţie. A fi o mama bună nu înseamnă că trebuie să fii deprivată de somn sau că trebuie să te abandonezi complet, să renunţi la toate activităţile care îţi produc plăcere. Asta este de fapt reţeta pentru dezastru. A fi o mama bună înseamnă a fi o mamă echilibrată, o mamă fericită şi asta se obţine numai prin propria ta investiţie în tine”, a declarat Ela Crăciun despre mitul mamei eroine, un mit pe care îl demontează în totalitate în noul său E-book.

Un manual de instrucţiuni pentru proaspetele mămici, ,,De la SOS Mama, la ZEN Mama” este un e-book care cuprinde informaţii obţinute de la specialişti în domeniu, în frunte cu medicul primar neonatolog Dr. Alina Ilici, medicul specialist pediatru  Dr. Irina Antonescu şi medicul specialist dermato-venerolog Dr. Gabriel Balcangiu, iar echipei care a contribuit la furnizarea unor preţioase informaţii i se adaugă şi asistent-şef Neonatologie Adriana Florică, precum şi psihoterapeutul Ana Maria Paveluc.

Printre temele abordate de către Ela Crăciun în acest volum electronic se numără: setarea unor obiceiuri sănătoase pentru nou-născut, identificarea corectă a nevoilor, pregătirea copilului pentru somn şi depăşirea stărilor de anxietate şi depresie postnatală, pentru a enumera doar câteva dintre acestea.

,,În cele 101 pagini de material și 8 video-uri vei găsi informații valoroase care să te ghideze pe tot parcursul setării unei rutine de masă, somn și îngrijire pentru bebeluș, răspunsuri la cele mai arzătoare întrebări ale unei mămici (ce fac când ajung cu bebelușul din maternitate? cum știu că bebelușul e bine? ce fac dacă are febră? cum îi fac baie bebelușului? cum gestionez temerile de manevrare a bebelușului? cum trec peste depresie și sentimentele de neputință?) și drumul către o relație echilibrată cu bebelușul tău, partenerul tău și, cea mai importantă – relația cu tine”, spune Ela Crăciun.

FUNDAȚIA PRAIS ȘI NESTLÉ LANSEAZĂ PROIECTUL EDUCAȚIONAL ȘCOLAR:

,,PLANETA ALBASTRĂ CONTEAZĂ PE TINE!” PACT

,,Planeta Albastră Contează pe Tine!” PACT este un nou proiect național educațional, inițiat de Fundația PRAIS și Nestlé România. Obiectivul său principal este de a reconecta cu natura elevii din ciclul școlar primar, de
a-i stimula să facă acasă și la școală gesturi simple prin care pot proteja natura și resursele naturale ale planetei în fiecare zi.

La baza proiectului PACT stau dorința companiei de a transpune în comunitatea locală eforturile de conștientizare cu privire la sustenabilitate, colectare selectivă, management responsabil al resurselor de apă. Branding-ul autentic a fost inspirat de Alex, un elev talentat din comunitate al cărui desen a fost ales din sutele de lucrări realizate de copii. În dezvoltarea teritorială, echipa fundației utilizează metodologii moderne de învățare rapidă, materiale de informare digitale și o serie de activități intrașcolare variate care implică creativ și practic elevii pe tot parcursul anului școlar.

În proiectul PACT s-au înscris voluntar 90 de școli din 22 de județe și 50 localități din întreaga țară. Până la încheierea anului școlar vor putea avea acces la informații și activități peste 10.000 de elevi din ciclul școlar primar. În numai o lună de la lansarea paginii de Facebook ProiectulPACT, postările au ajuns pe ecranele a peste 193.700 de utilizatori.

,,Primele date din comunitățile școlare implicate confirmă interesul deosebit al cadrelor didactice, al elevilor și familiilor acestora de a participa la inițiativa noastră. Proiectul răspunde nevoii de acțiune prin educație pe tema protejării mediului“, a declarat Silvia Bucur, Președinte Fundația PRAIS.

Tematica primei ediții PACT promovează cunoașterea de către elevi a importanței pentru viață a faunei și florei planetei, a plantării copacilor, arbuștilor, a florilor în grădină, sau în ghiveciul de acasă, a modului prin care aceștia pot economisi consumul de apă și electricitate, importanța păstrării curate a locurilor din comunitatea în care trăiesc, a spațiilor verzi, a pădurilor, apelor râurilor, lacurilor și mării, toate acestea fiind asociate cu colectarea selectivă a deșeurilor reciclabile.

,,Mai mult decât oricând, avem nevoie să promovăm o schimbare profundă în modul în care ne raportăm la resursele planetei și la ceea ce lăsăm generațiilor viitoare. O schimbare sustenabilă pleacă de la exemplul personal, de la ceea ce poate face fiecare dintre noi, acum, dar mai ales pentru viitor. Obiceiurile bune se învață de mici și de aceea am ales să implementăm acest proiect în parteneriat cu clase de școală primară, pentru a învăța cum putem avea un impact zero asupra mediului – împreună!” a declarat Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager Nestlé România.

Related Posts

Arta în mâinile tale – un proiect despre arhitectură, tehnologie și oameni

La lansarea noii serii Motorola Edge 50, am avut ocazia să stau de vorbă cu fotograful Alex Gâlmeanu…

The Fall Guy, filmul în care joacă pentru prima dată împreună Ryan Gosling și Emily Blunt

După ce la Premiile Oscar de anul acesta Ryan Gosling și Emily Blunt au fost concurenți, în filme…

Jon Bon Jovi își recunoaște infidelitatea față de soția sa, cu care e căsătorit de 34 de ani

Jon Bon Jovi (62 de ani) și soția lui, Dorothea, sunt căsătoriți de 34 de ani și se…

Alist Bazar, noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările săptămânii! KIKO MILANO a deschis primul…

Prinții de Wales, William și Catherine, sărbătoresc ziua mezinului lor, Louis

Louis, cel mai mic dintre copiii Prinților de Wales, William și Catherine, împlinește azi șase ani. O fotografie…

Irina Shayk dezvăluie rutina ei de skincare, cu metode moștenite de la mama ei

Irina Shaik (38 de ani) este una dintre cele mai râvnite femei din lume și totodată una dintre…

Două producții românești, selectate la Festivalul de Film de la Cannes

”Trei kilometri până la capătul lumii”, în regia lui Emanuel Pârvu, și documentarul ”NASTY”, despre viața și cariera…

Actrița Christina Hendricks (Mad Men) s-a măritat a doua oară

Actrița Christina Hendricks (48 de ani), cunoscută publicului mai ales datorită rolului Joan Harris din serialul de succes…

Milan Design Week – o experiență numită The Red Experience by Ploom

Sute de mii de amatori de artă și design, mii de instalații care de care mai interesante, sute…

Paris Hilton, primele fotografii cu fiica ei în vârstă de cinci luni

La cinci luni de la venirea pe lume a fiicei ei, Paris Hilton împărtășește cu publicul primele fotografii…