Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din toate domeniile. Iată ce ne-a atras atenția în această perioadă! 

CCC deschide al 78-lea magazin din rețeaua din România. CCC România deschide al 78-lea magazin din Romania, la Mediaș, în centrul comercial Medias Shopping Park, continuând astfel planurile de extindere locală. Cu o suprafață de aproximativ 800 m2 și peste 20.000 de produse disponibile pentru întreaga familie, noul magazin are un design modern, cu linii simple, culori neutre, finisari in tuse de gri si elemente metalice de mobilier.

CCC, retailerul polonez de incaltaminte si accesorii, a intrat pe piata din Romania in 2012 prin intermediul unui francizor, iar dupa 6 ani compania mama a decis sa cumpere toate magazinele existente la momentul achizitiei, in aprilie 2018. In acelasi timp, brandul polonez a demarat in Romania o campanie de extindere si modernizare a retelei de magazine. Cel mai mare magazin CCC al retelei din Romania, este cel din Sibiu Shopping City, cu o suprafata totala de peste 1.200 m2.

Machiaj de Star: Raluka testează rezistența celor mai noi produse din gama AVON Powerstay

AVON anunță colaborarea cu Raluka, una dintre cele mai cunoscute artiste din România. AVON a provocat-o pe Raluka să testeze rezistența produselor din gama Powerstay, perfecte pentru zilele lungi, când machiajul trebuie să arate mereu proaspăt și impecabil.

„De când mă știu, muzica a făcut parte din viața mea – ador să fiu pe scenă, să fac ce îmi place și mereu am avut un stil de viața activ. Profit la maximum de fiecare clipă și îmi iau mereu timp pentru pasiunile mele și pentru cei dragi din viața mea. Orele lungi din studio, sutele de kilometri petrecuți pe drum, zilele pe platoul de filmare – toate acestea pot părea o provocare, iar un machiaj impecabil indiferent de situație este ceva ce își dorește orice femeie. Am acceptat cu bucurie invitația AVON Powerstay și sunt mai mult decât pregătită să testez ultra-rezistența produselor din noua gamă”,  a declarat Raluka.

Cu Powerstay, retușurile nu mai sunt necesare, iar machiajul își păstrează intensitatea pe durata întregii zile. Gama Powerstay include toate produsele de care ai nevoie pentru un look de vedetă:

Farmec se extinde. Farmec, una dintre cele mai mari companii romanesti din piata, continua extinderea retelei nationale de magazine de brand si inaugureaza, in sistem de franciza, primul magazin din Baia Mare. Odata cu noua deschidere, compania ajunge la o retea de 8 magazine Farmec si 22 de magazine Gerovital proprii si cate unul in sistem de franciza.

Deschiderea unitatii din Baia Mare raspunde cererii in crestere venite din partea consumatorilor si a interesului sporit al acestora fata de experienta oferita de magazinele de brand. Noul magazin functionează in sistem de franciza si are asociat centrul de cosmetica si well-being „Cobo Spa”, unde sunt folosite produsele din gama profesionala, Gerovital H3 Equilibrium.

Marile branduri de beauty lansează noi colecții în România în cadrul Top Beauty Trade Show. Marile branduri de beauty lansează în România, în perioada 30 octombrie – 7 noiembrie, noile trenduri și noile colecții de produse profesionale. Totul, în cadrul celei de-a șasea ediții a Top Beauty Trade Show, marele eveniment anual, marca Top Line, în cadrul căruia au loc și cele mai mari discounturi din an la produsele profesionale Moroccanoil, Babor, Guinot, Academie, Tigi, Joico, Kevin.Murphy, Dermia, Goldwell, Mary Kohr, CND, Kryolan și multe altele.

Începând cu 30 octombrie, pe www.topline.ro, în magazinul Top Line (Bd. Regina Maria 14, București), dar și în saloanele partenere Top Line din țară, vor fi active reduceri de până la 70% la produsele utilizate atât de specialiști, cât și de publicul cunoscător al îngrijirii profesionale. Accesul în magazinul Top Line se va efectua pe baza certificatului verde, însă, pentru clienții care nu dețin acest certificat, va exista o casă de marcat exterioară, în aer liber, unde vor putea comanda produsele dorite, accesând magazinul virtual pe un display, iar consilierii de beauty Top Line le vor selecta și aduce din magazin produsele dorite. Totul se va derula astfel în condiții maxime de siguranță, iar de ofertele inedite vor putea beneficia toți clienții.

Top Beauty Trade Show oferă și în acest an o experiență de beauty inedită ce include un preview al tendințelor 2022,  cele mai mari discounturi din an, lansări de produse si tehnologii din industria de înfrumusețare.

“La fel ca în fiecare an, și de această dată am pregătit o mulțime de surprize pentru toți cei care apreciază și folosesc produse de îngrijire profesională. Atât specialiști, cât și public consumator. Puteți câștiga un voucher de cumpărături în valoare de 1000 euro, precum și multe kituri cadou, pe baza bonului de cumpărături primit în urma achiziționării de produse în magazin, în perioada 30 octombrie – 7 noiembrie. Toate bonurile vor fi incluse la tombolă. De aceea, vă așteptăm în magazinul Top Line de pe bulevardul Regina Maria 14, începând de sâmbătă, 30 octombrie! Suntem alături de toți cei care iubesc produsele de îngrijire profesională, astfel că cei nevaccinați încă vor putea comanda și achiziționa produsele dorite, la casa de marcat în aer liber, amplasată în exteriorul magazinului. Ei vor putea alege produsele într-un coș virtual, pe display-ul pus pe dispoziție, iar un beauty consilier le va selecta de pe rafturile din magazin, întrucât accesul în locație se face doar pe baza certificatului verde! Majoritatea produselor din magazinul Top Line sunt disponibile la discounturi de până la 70% în perioada 30 octombrie – 7 noiembrie, astfel că este ocazia ideală de a achiziționa produsele brandurilor favorite. Mai mult, toate bonurile zilnice, cu valoare mai mare sau egală cu 250 de lei, primesc automat un set de produse surpriză cadou! Vom avea și o a doua tombolă, câștigătorul care va ghici ce se ascunde în cutia aniversară Top Line 25 de ani urmând să primească produse în valoare de 500 de euro. Top Line aniversează 25 de ani de existență pe piața din România și ne bucurăm să răsplătim în acest fel clienții și publicul pentru fidelitatea dovedită”, declară Diana Baicu, Director General Top Line.

SportGuru, magazin nou în Plaza România. Cel mai mare retailer român care comercializează articole sportive specializate, prezent pe piață de 11 ani, a deschis ieri un nou magazin multibrand în Plaza România.

Magazinul are o suprafață de peste 750mp și reunește peste 100 de branduri, acoperind o gamă extinsă de produse dedicate sportivilor profesioniști și amatori. Sporturi precum alergarea, ciclismul, alpinismul, schiul, natația, boxul, handbalul sau baschetul au propriul lor loc în magazin, astfel încât orice iubitor de sport poate găsi cu ușurință articolele pe care le caută. Totodată, clienții magazinului beneficiază de service rapid de biciclete, precum și, în sezonul rece, de servicii de ceruire, ascuțire și recondiționare a schiurilor și a snowboardurilor.

Sportul cu care a început totul, alergarea, a adunat în noul magazin, deschis în Plaza România, peste 10 dintre cele mai consacrate branduri specializate din lume, cum ar fi Mizuno, Hoka, LaSportiva, Dynafit, Compresport, dar și branduri comerciale precum Nike, Adidas și ASICS. De asemenea, ciclismul, sportul care aduce probabil cei mai exigenți atleți, este acoperit de brandul german GHOST, SportGuru fiind importator exclusiv al acestuia, dar și de mărcile Specialized, Cube și Cannondale, printre cele mai cunoscute în lume pe acest segment. Tehnologia și sportul sunt inseparabile, așa că toată gama Garmin, care include ceasuri multisport, cicliocomputere sau sisteme de navigație montană, este disponibilă în magazin.

S-a lansat noua gama Fudge All Blonde. Părul blond are nevoie de mai multă îngrijire față de nuanțele mai închise, deoarece firele de păr sunt mai sensibile la factorii de mediu (soare, apă, poluare),  iar cu cât este coafat mai des, cu atât tinde să aibă un aspect uscat, iar firele de păr încep să se rupă.

Acum este momentul pentru o schimbare radicală a modului de îngrijire a părului blond! De la șampon și balsam pentru păr blond la ceară multifuncțională, noua gamă acoperă întregul spectru de nuanțe. Când vine vorba despre decizii curajoase în materie de look, chiar dăm tonul. Deși dificil de întreținut și de aranjat, părul tău blond vă arăta impecabil cu noua gamă Fudge All Blonde.

Noile game All Blonde din portofoliu Fudge sunt disponibile în toate saloanele GETT’S începând cu luna octombrie și online pe www.getts.shop.ro!

Colectie Capsula Irina Neacsu la Expozitia Fine Art Vision 1-13 noiembrie. Irina Neacşu, designer și artist botanic, membru al “American Society of Botanical Artists”, participă cu o Colecție Capsulă intitulată Ne-uitare, în cadrul expoziției «FINE ART VISION 20 / 21», desfăşurată la Galeria Romană din București în perioada 1 – 13 noiembrie 2021.

Colecția Ne-uitare este o capsulă de lucrări în acuarelă, pe hârtie şi pe vellum, realizate in anii (de pandemie) 2020-2021. Sub incarcatura emotionala generata de pandemie, introspecția – cu refocalizarea atenției pe detalii mărunte si resuscitarea amintirilor ca raspuns al dorurilor si ca reacție a limitarilor – a devenit mecanismul principal de compunere a celor mai recente lucrări din atelierul Irinei Neacşu.

Vernisajul de deschidere al expoziției va avea loc marți, 2 noiembrie, ora 18.00.

Participarea fizică la eveniment este permisă în număr limitat, accesul fiind pe baza certificatului verde digital, cu respectarea normelor legale impuse de restricțiile sanitare in vigoare.

 

Related Posts