A List Magazine ∙ June 7, 2021 ∙ 14 min read

Și în aceste zile avem parte de lansări din toate domeniile. Detalii, în cele ce urmează.

Marks & Spencer anunță lansarea în România a site-ului pentru comenzi online www.marksandspencer.com/ro, disponibil începând cu data de 2 iunie pentru toți iubitorii brandului britanic. Cu peste 10.000 de piese, pe site vor fi disponibile o multitudine de articole în diverse culori, stiluri si mărimi, toate la doar un click distanță. Exclusiv pe site, pasionații de cumpărături online se vor putea delecta cu o gamă extinsă de articole și accesorii de uz casnic, de la ustensile de bucătărie, până la accesorii de dormitor și baie.

Cu o alegere convenabilă în ceea ce privește opțiunile de livrare, inclusiv cu livrare gratuită la achiziții de peste 299 lei, clienții Marks & Spencer din întreaga țară își pot comanda ținutele dorite, precum și accesoriile favorite direct acasă sau la serviciu. Cei ce locuiesc în București, pot comanda online sau pot ridica produsele din magazinul Marks & Spencer din București Mall.

Hollywoodul preferă OPI. Reese Witherspoon, Carey Mulligan, Vaness Kirby, Laura Dern, Andra Day și Zendaya sunt doar câteva dintre numele starurilor de la Hollywood care s-au îndrăgostit de OPI. Iată că există o explicație pentru cei 40 de ani de călătorie fantastică a brandului OPI în jurul lumii. Această lungă și frumoasă prietenie cu cele mai apreciate actrițe de la Hollywood este un motiv în plus pentru care OPI a lansat anul acesta o colecție aniversară numită #OPIHollywood.

Acesta a fost modul prin care OPI a ales să celebreze parteneriatul său cu Cetatea Filmului și, totodată, aniversarea celor 40 de ani de culoare OPI. Colecția Hollywood cuprinde 12 nuanțe care au făcut mereu deliciul covorului roșu din Cetatea Filmului. 12 culori intense, profund saturate de roșu și roz care evocă perfect stilul Hollywoodului clasic, în timp ce albastrul energic le poartă pe cele care îl aleg în paleta de culori actuale și foarte la modă.

OPI și-a făcut debutul pe marile ecrane în 2001 cu o apariție a produselor în binecunoscutul film „Blonda de la drept”. Așadar,  OPI a însoțit-o pe Reese Witherspoon de-a lungul întregii sale cariere cinematografice de până acum.

Azi, la 45 de ani, Reese Witherspoon este o actriță și o femeie care știe ce vrea. Nu se teme să poarte ce îi place și să își susțină preferințele. Știe că este WOW, cool, extra și alege ca atare nuanța “I’m an Extra” de la OPI Gel Color.

Seducția și farmecul pe care OPI îl manifestă asupra actrițelor de la Hollywood este evident. Carrey Mulligan este fanul manichiurii French și mizează pe un mix de nuanțe precum “Samoan Sand”, “Glitzerland” și “This Changes Everything!”. La rândul ei, Vanessa Kirby este fan OPI GelColor. Una dintre nuanțele ei favorite?  “Complimentary Wine”. De altfel, a purtat-o și la Gala Premiilor Oscar de anul acesta. Care este opțiunea Laurei Dern? Aceasta mizează pe clasic, dar pe varianta pasională și respectă rețeta de seducție a Hollywoodului – roșu bordeaux din sistemul OPI Nail Lacquer, “Como Se Llama”.

ECCO deschide un nou magazin în România.  Brand-ul global ECCO, cunoscut pentru incaltamintele sale premium, adauga un alt magazin la cele peste 2.250 de shop-uri monobrand din intreaga lume. Deschis pe 27.05, ECCO Pallady este situat in Fashion House Pallady si devine cel de-al patrulea magazin outlet din Romania, si primul magazin Outlet Concept Prime.

„Am reusit sa deschidem inca un magazin de tip Outlet, al patrulea din tara, astfel ramanand fideli planului nostru de dezvoltare. Este in primul rand cel mai mare magazin din Romania si in al doilea rand primul realizat pe noul concept Outlet Prime, oferind un look fresh si minimalist. Speram sa fie un punct de atractie atat pentru bucuresteni cat si pentru turistii care se indreapta spre mare. Nu in ultimul rand, magazinul respecta toate prevederile de igiena si protectie in vigoare, atat pentru clienti cat si pentru angajatii nostri.” – Victor Tighinean, director general ECCO Romania.

Răsfață-te regește în clubul Royal Passport Sabon! Sabon lansează un card de fidelitate ce oferă multe beneficii clienților săi- Cardul Royal Passport. Doar o sumă modică de achiziție a cardului (20 de lei) te mai desparte de intrarea într-un club exclusivist de clienți fericiți și răsfățați cu o multitudine de beneficii:

  • Membrii clubului se bucură de un discount constant, de 10%, pentru orice achiziţie.
  • În fiecare lună, SABON alege un produs – produsul lunii – de care membrii clubului Royal Passport pot beneficia la un preţ special.
  • Ca posesor de Royal Passport Card, ai parte de cadouri speciale pentru ziua ta de naştere.
  • Membrii clubului Royal Passport Card au acces la noile colecții cu 48 de ore înainte de lansarea lor oficială și pot achiziționa produsele cu 10% discount.
  • Pentru cumpărături de minimum 500 de lei, deținătorii de Royal Passport Card beneficiază de un produs gratuit (nu mostră, full size!).
  • Toți membrii acestui club de răsfăț sunt invitați speciali la aniversările și evenimentele de brand.
  • Royal Passport Day e ziua cea mai iubită de către fanii Sabon posesori de Royal Passport Card, pentru că reducerea aplicată oricărei achiziții este de 40%!

Și încă o veste bună, exclusiv pentru fanii Sabon: Pe 8 iunie e Royal Passport Day! Achiziționează din timp cardul tău de membru fidel și pregătește să-ți faci provizii de frumusețe pentru vară, cu 40% discount!

5 to go trece granița! Brandul 100% românesc se extinde în Franța. Prima unitate internațională 5 to go s-a deschis pe 3 iunie, în Franța, la Paris, în cadrul unui parteneriat cu Donuterie, afacerea dulce ce deține în acest moment 17 locații la nivel național și alte 7 în Europa (Franța, Belgia și Marea Britanie). Urmează încă 4 deschideri, deja planificate în Le Havre, Le Mans, Bruges și o nouă unitate la Paris. Sub denumirea 5 to go Coffee Corner, conceptul acestor unități se bazează tot pe simplitate, oferind produse la preț fix, abordat progresiv de la 1 euro și până la 5 euro. Planurile de extindere sunt însă doar la început de drum. În a doua jumătate a anului, 5 to go începe extinderea în Franța printr-o master franciză cu planuri de dezvoltare mai ales în orașele medii și mici ca număr de populație, cu un obiectiv de deschidere a 10 unități în primul an.

„Parteneriatul cu Donuterie creează premise de dezvoltare comună, cu impact pozitiv asupra performanțelor de vânzări. Prin introducerea 5 to go Coffee Corner estimăm o creștere a cifrei de afaceri între 20% și 30% pe unitate, cu obiectivul de a ajunge la o cotă egală de vânzări între cafea și donuts, așa cum se întâmplă în marile lanțuri internaționale asemănătoare ca model de business. Asocierea între 5 to go și Donuterie nu este întâmplătoare. Statistic, cel mai bine vândut produs asociat cu cafeaua este donuts, iar acest parteneriat ne va ajuta să consolidăm afacerea prin crearea de oportunități de consum adiacente”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Prima deschidere internațională în Franța este un pas important pentru lanțul 5 to go, cunoscut fiind faptul că sistemul de franciză din această țară este al doilea cel mai mare din lume, iar 10% din PIB provine din afaceri în sistem de franciză. Astfel, bazele dezvoltării internaționale sunt solide. În plus, în următoarea lună, o nouă țară va simți aroma de cafea 5 to go: Marea Britanie! Mai exact, la Londra se va deschide alături de Donuterie un 5 to go Coffee Corner. Și aici, planul de extindere vizează dezvoltarea unei master francize, alături de un partener local, până la final de 2021.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță relansarea GEROVITAL SUN. Gama vine cu noi formulări inovatoare all-season, o textură ușoară și un ingredient activ patentat de ultimă generație, capabil să stimuleze mecanismul natural de formare a melaninei în prezența filtrelor solare pentru un bronz sănătos.

Gama cuprinde 14 produse destinate protecției solare, stimulării bronzului și îngrijirii pielii după soare, pentru ten și corp, dar și formule special concepute pentru copii.

Noutatea absolută este reprezentată de Crema alpin pentru față SPF30, fiind dezvoltată special pentru condițiile de la altitudini mari. Formula îngrijește şi protejează pielea expusă la soare atât iarna – în perioada practicării sporturilor specifice de sezon –, cât și vara.

Ingredientul vedetă al produselor solare GEROVITAL SUN este Rona Care™ Bronzyl®, un activator natural care stimulează și accelerează bronzarea naturală a pielii prin creșterea sintezei de melanină. Fiind un ingredient activ pur, conferă un bronz sănătos, uniform și de durată, protejând în același timp epiderma de îmbătrânirea prematură și de celelalte efecte negative ale radiațiilor UV.

Cercetările ex-vivo efectuate de compania producătoare au arătat că Rona Care™ Bronzyl® contribuie la o creștere semnificativă a melaninei în stratul bazal al pielii cu 43%, timp de 10 zile.

Prin noua gamă, compania producătoare Farmec propune două formule de ulei bronzant fără factor de protecție solară sau cu protecție scăzută (SPF 10), destinate împătimiților bronzului profund, ciocolatiu, recomandate în special pentru pielea deja obișnuită cu soarele. Acestea fixează și intensifică bronzul, având acțiune hidratantă, hrănitoare și regenerantă.

Linia cu protecție medie (SPF15 – SPF20), constând în ulei și loțiune cu factor de protecție, este recomandată celor cu piele închisă nebronzată, fără probleme dermatologice sau cu pielea deja bronzată.

Linia cu protecție ridicată (SPF30 – SPF50) pune la dispoziția consumatorilor produse sub formă de spumă, cremă și loțiune ideale pentru consumatorii cu piele deschisă și foarte deschisă la culoare, sensibilă la soare. Gama este completată de Crema nuanțatoare pentru față SPF50. Formula conţine pigmenţi coloranţi de origine naturală, care au o biocompatibilitate bună cu pielea şi îi asigură o culoare uniformă și luminoasă, în tonuri de bronz natural.

Produsele Cosmia Bio au primit distincția Votata Produsul Anului 2021. Două dintre produsele din gama Cosmia Bio, o marcă exclusivă Auchan dedicată frumuseții, igienei și îngrijrii corporale, au fost desemnate câștigătoare în cadrul competiției Votat Produsul Anului 2021, în categoria Îngrijirea corpului – produse bio.

Gama Cosmia Bio cuprinde 13 produse distincte pentru adulți și copii și a fost lansată pe piața locală în 2019. Toate produsele din gamă conțin peste 97% ingrediente de origine naturală, 10% cu certificare organică, dețin certificarea ECOCERT și nu au substanțe controversate.

De asemenea, produsele din gama Cosmia Bio, mențin angajamentul companiei de a reduce cantitatea de plastic din întregul ciclu de viață al unui produs, benefiicind de un ambalaj ecologic în proporții variabile, ce poate ajunge până la 100%, precum în cazul apei micelare pentru bebeluși. Mai mult, 80% din hârtia utilizată în ambalarea produselor este reciclată și provine din păduri gestionate durabil (FSC).

Cele două produse câștigătoare în cadrul competiției Votat Produsul Anului, gelul de duș și crema de corp, au la bază ingrediente de origine naturală: migdale dulci și unt de shea, ambele prezentând multiple beneficii în hidratarea și catifelarea pielii. Alte ingrediente care se regăsesc la baza produselor Cosmia Bio sunt măslinele, aloe vera și gălbenelele.

Boost de colagen pentru articulații sănătoase. Sedentarismul este una dintre principalele cauze ale durerilor articulare și nu are legătură doar cu vârsta, ci și cu stilul de viață. Fie că petrecem multe ore pe scaun în fața calculatorului și apoi în mașină sau stăm zilnic 8-9 ore în picioare, articulațiile noastre sunt afectate. Lucrul la calculator, de exemplu, ne forțează să ne menținem mâinile în poziții fixe, să avem poziții nefirești ale palmelor, degetelor și coatelor, iar toate acestea ne pot provoca furnicături, amorțeală și dureri.

Lipsa de mișcare duce la scăderea densității osoase și astfel crește riscul ca ligamentele, tendoanele și oasele să fie afectate.

Mai mult, pe măsura înaintării în vârstă, scade și producția de colagen, iar riscul afectării articulațiilor este crescut. Colagenul este una din proteinele prezente în tot organismul și prezintă o importanță majoră. Alcătuiește rețeaua de fibre la nivelul articulatiilor, tendoanelor și ligamentelor ce imprimă rezistență și redă integritatea țesutului respectiv.

Scăderea cantității de colagen în țesuturile conjuctive determină în principal deteriorarea articulațiilor și apariția durerilor specifice. Cantitatea insuficientă de colagen duce la tasarea și eroziunea cartilajului, ceea ce înseamnă că poate să apară afectarea articulară.

Fleximobil® Colagen Boost plicuri de la Fiterman Pharma este un supliment alimentar ce susține regenerarea naturală a cartilajelor articulare, menținând sănătatea și flexibilitatea articulațiilor și tendoanelor. Formula conține o compoziție unică de minerale, extract de gheara dracului, vitamina C și două tipuri de colagen (colagen hidrolizat de tip 1, într-o doză mare, de origine bovină cu un profil nutritiv superior de aminoacizi & colagen nativ nedenaturat de tip 2, extras din sternul aviar, cu structură IDENTICĂ celui de la nivelul articulației umane) ce sunt dozate într-o cantitate atent aleasă pentru o zi întreagă, astfel încât să confere un efect rapid, prompt și eficace.

Ana Hotels finalizează prima etapă a procesului de renovare a Athénée Palace Hilton, o investiție în valoare de 25 milioane de euro. ANA Hotels anunță finalizarea primei etape a procesului de renovare a Athénée Palace Hilton, respectiv „Aripa nouă” cu cele 132 de camere. Lucrările de modernizare au la baza investiției o continuare a viziunii de lungă durată a proprietarului grupului ANA Hotels, dl. George Copos: “Sunt român și investesc în România”, implicând toată atenția la detalii, perseverența și dedicarea sa, pe tot parcursul proiectului, atât în faza de planificare cât și în cea de execuție.

Acest îndrăzneț proiect de renovare și modernizare a hotelului-monument istoric Athénée Palace Hilton, a fost planificat la o valoare totală de 25 milioane de euro, dar se preconizează că până la finalul proiectului se va ajunge la 30 milioane de euro. Realizarea lui a putut fi posibilă prin parteneriatul de peste 20 de ani dintre compania Ana Hotels și BRD – Groupe Société Générale.

Investiția face parte din filozofia proprietarului grupului ANA Hotels, aceea de a face lucruri de calitate, durabile peste ani și a fost realizată în cea mai grea perioadă a industriei hoteliere din întreaga sa istorie. Planificarea proiectului a durat 5 ani și implementarea primei părți a investiției s-a finalizat într-un timp record, respectiv mai puțin de 6 luni. Valoarea primei etape a proiectului de renovare a ajuns la 13 milioane de euro.

Noua înfățișare a camerelor Athénée Palace Hilton are la bază un concept de amenajare actual, elegant, dar complementar cu istoria de peste 107 ani a hotelului. Un accent puternic s-a pus pe calitatea materialelor folosite, iar particularitățile tehnice sunt definite de tehnologii avansate și inovatoare de ultimă generație, pentru ca oaspeții să se bucure de o ședere unică într-o locație de prestigiu având facilități luxoase și totodată moderne

SantaDerm ParasiteS, scutul tău împotriva țânțarilor și căpușelor. Nici nu am început bine să ne bucurăm de vremea frumoasă de afară că au și apărut în peisaj țânțarii și căpușele. Insecte, care, pe lângă faptul că sunt absolut dezagreabile, pot fi și cauza mai multor boli, unele dintre ele chiar grave, cum este Lyme, o afecțiune bacteriană ce este transmisă de căpușe. Dacă și ție ți-e dor să mergi desculț în iarbă, să te bucuri de o plimbare prin parc la asfințit, de o excursie cu cortul în padure, o partidă de pescuit sau pur și simplu un moment de relaxare în curte, trebuie să te înarmezi cu cele mai bune produse repelente pentru tine și familia ta. Dacă n-ai aflat încă de produsele SantaDerm ParasiteS, credem că acum este momentul să testezi soluțiile noastre pe bază de ingrediente naturale, ce pot fi folosite și în cazul copiilor, începând cu vârsta de 3 luni.

 

 

Related Posts

Ce aduce nou Gala Premiilor Gopo 2024. Cine sunt vedetele așteptate pe covorul roșu luni, 29 aprilie

Gala Premiilor Gopo, cel mai important eveniment dedicat cinematografiei din România, se întoarce la cea de-a 18-a ediție…

A apărut primul ceas parfumat din lume

Cum ar fi să porți o bijuterie cu utilitate și parfumată? Culmea cochetăriei! Vacheron Constantin lansează un item…

Călătorii în adâncul sufletului – EMAA și noul său album – ,,f r a t e l e. a b i s”

EMAA prezintă “f r a t e l e. a b i s” – un album ca o…

Coffee Time! Interviu cu Cezara Carteș

Cum este, oare, să lucrezi toată ziua înconjurat(ă) de aburii amețitori ai zecilor de sortimente de cafea? Câte…

Alist Bazar, noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările săptămânii! KIKO MILANO a deschis primul…

Arta în mâinile tale – un proiect despre arhitectură, tehnologie și oameni

La lansarea noii serii Motorola Edge 50, am avut ocazia să stau de vorbă cu fotograful Alex Gâlmeanu…

The Fall Guy, filmul în care joacă pentru prima dată împreună Ryan Gosling și Emily Blunt

După ce la Premiile Oscar de anul acesta Ryan Gosling și Emily Blunt au fost concurenți, în filme…

Jon Bon Jovi își recunoaște infidelitatea față de soția sa, cu care e căsătorit de 34 de ani

Jon Bon Jovi (62 de ani) și soția lui, Dorothea, sunt căsătoriți de 34 de ani și se…

Prinții de Wales, William și Catherine, sărbătoresc ziua mezinului lor, Louis

Louis, cel mai mic dintre copiii Prinților de Wales, William și Catherine, împlinește azi șase ani. O fotografie…

Irina Shayk dezvăluie rutina ei de skincare, cu metode moștenite de la mama ei

Irina Shaik (38 de ani) este una dintre cele mai râvnite femei din lume și totodată una dintre…