A List Magazine ∙ May 27, 2021 ∙ 9 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din toate domeniile. Iată ce ne-a atras atenția în această perioadă! 

Top Line a lansat trei noi game de îngrijire a tenului, semnate Academie Scientifique de Beaute Paris. Tenul are nevoie de îngrijire specială în funcție de vârstă, iar, în acest sens, Top Line a lansat în România trei noi game de produse cosmetice profesionale ale brandului francez Academie Scientifique de Beaute Paris, dedicate fiecărei faze a maturității: Time Active, Youth Repair și Time+. Lansate în cadrul campaniei Growing Older Gracefullynoile produsele conțin până la 99% ingrediente naturale, provenite din Franța, din surse sustenabile.

Procesul de înaintare în vârstă este firesc, iar pielea are nevoie de îngrijire profesională avansată pe durata întregii perioade de maturitate. Procesul de maturizare al tenului debutează în jurul vârstei de 25 ani și, astfel, nevoile speciale ale tenului matur acoperă mai mult de jumătate din viață. Pe parcursul acestei perioade, pielea își schimbă calitatea, condiția și trebuie să îi oferim soluțiile de îngrijire specifice acestor stări. Iar noile game Academie vin în ajutorul tuturor doamnelor, cu produse dedicate. Noile game Academie sunt distribuite în România de Top Line și sunt disponibile în magazinele Top Line, saloanele partenere Top Line și pe www.toplineshop.ro.

Coca-Cola sărbătorește, anul acesta, 30 de ani de prezență în Romania. În noiembrie 1991 se îmbutelia prima sticlă de Coca-Cola într-o fabrică din țară. Iar deschiderea operațiunilor Sistemului Coca-Cola în România a reprezentat începutul unui parteneriat cu impact pozitiv în comunitate și economie. Pentru a marca aniversarea, Coca-Cola invită românii să celebreze cel mai important succes al istoriei sale locale: optimismul cultivat și împărtășit cu aceștia.

Pentru brandul a cărui misiune este să ofere bucurie, încurajând autenticitatea, incluziunea și gândirea pozitivă, 30 de ani în România reprezintă mai mult decât o aniversare: este o oportunitate de oferi și mai multă inspirație, printr-o campanie care explorează momente de optimism și invită oamenii să împărtășească motivația lor pentru a rămâne încrezători. Noua campanie de brand,Gustul original al Optimismului – Savurează-l mereu”, este încă o invitație de a privi spre viitor cu speranță. Campania include o serie de experiențe digitale, dar și un spot video emoționant: https://bit.ly/3oaEclW

Noul brand Atelier Bolero lansează Allure, colecția de primăvară – vară 2021. Atelier Bolero, un brand nou pe piața românească de modă, lansează Allure, o colecție urbană, echilibrată, minimalistă. Colecția are ca punct de plecare studiul T-shirt-ului ca element fundamental al Garderobei ideale pentru femeia secolului XXI. Pentru că de cele mai multe ori, o zi obișnuită are o dinamică deosebită, Atelier Bolero îți propune un look potrivit fiecărui moment, din materiale ușor de purtat –  piese cu croiuri moderne, structurate, cu tăieturi grafice, detalii precum mâneci ample, broderii etnice, inserții din piele ecologică.

Pe lângă piesele monocrome, negru și bej, cu un impact puternic, în colecția Allure vei găsi și outfit-uri în culori pastel, uni sau combinații de două culori din aceeași gamă cromatică. Aici se evidențiază bluzele relaxate și fustele în A, cloș sau conice, cu basc, care pun în valoare orice siluetă.

Pandora surprinde esenta verii cu noi modele inspirate de zilele insorite la malul marii!

Un sezon al bucuriei, al aventurilor si al libertatii, apusuri de soare colorate si valurile oceanului. Cea mai recenta colectie lansata de Pandora sarbatoreste sezonul cu doua noi talismane colorate, o bratara inspirata de valurile stralucitoare ale oceanului, plus un pandantiv si cercei din perle de cultura de apa dulce. Poarta diferite metale si materiale impreuna, suprapuneri de bratari si talismane intr-un amestec de tonuri reci si calde sau suprapune pandantive din perle de cultura de apa dulce pentru o eleganta de vara fara efort.

 

Vestimentaţia inteligentă devine realitate, prin Garderoba Capsulă® by Mariana Romanică

Mariana Romanică a lansat Garderoba Capsulă®, formată din 13 piese versatile care pot forma peste 70 de ținute. Analiza a zeci de garderobe și mii de ținute compuse pentru femei cu stiluri și tipologii extrem de diferite au determinat-o pe Mariana Romanică, consultat de imagine și stil cu 10 ani de experienţă,  să construiască o linie vestimentară dedicată: o garderobă capsulă ideală, formată din trei perechi de pantaloni, trei fuste, trei topuri, două rochii, un sacou și un cardigan. Piesele sunt împărțite pe trei direcții stilistice:The Fine, The Chic, The Sexy, reprezentative  celor mai întâlnite stiluri și care pot fi purtate ca atare, sau pot fi îmbinate între ele.

Piesele vestimentare sunt concepute de către Mariana Romanică, având ca reper atât croieli clasice, cât şi croiuri-vedetă ale modei contemporane. Reinterpretate sau îmbunătăţite cu detalii cheie, versatile şi transformaționale, croielile sunt potrivite pentru orice formă a corpului. Din punct de vedere cromatic, accentul s-a pus pe culorile de bază, existând opţiuni de tonuri calde şi reci, nuanţele fiind particularizate pentru cele 4 tipologii cromatice, conform know-howului specific consultanţei de imagine.

„Nu mai este un secret faptul că purtăm, în medie, 20% dintre hainele pe care le avem în dulap. Experienţa mi-a demonstrat că realitatea aceasta nemulţumeşte femeile, majoritatea visând la o garderobă utilă, de care să se bucure pe deplin.  Cum ar fi dacă am putea arăta diferit în fiecare zi, purtând doar acele câteva haine în care arătăm bine și pe care le iubim? Pornind de la această întrebare, a luat naștere Garderoba Capsulă® compusă din 13 piese, care se pot transforma în peste 70 de ținute. Astfel, putem fi încântate de outfitul nostru de fiecare dată când ne privim în oglindă. Pare magie, dar e știință!”a declarat Mariana Romanică

Tratamentul Fusion cu cheratină creat de Londa Professional pentru acest sezon. Dacă vrei un păr fabulos, cu o textură bogată și cu o strălucire fără seamăn, atunci mizează pe cheratină. Și mai ales contează pe tratamentul Fusion cu cheratină creat de Londa Professional, precum și pe toată gamă de îngrijire a părului FIBER INFUSION. Șamponul cu cheratină și tratamentul reconstructiv. Ele promit un păr mai lung și mai sănătos, dupa numai câteva spălari.

Expunerea la soare, la vânt, umiditatea scăzută din aer sau utilizarea aparatelor de coafat determina evaporarea apei din interiorul acestuia si, implicit, uscarea și ruperea lui. Iată pașii care be vor ajuta să avem un păr fabulos! Șamponul cu cheratină va curăța cu blândețe. Și va pregăti firul de păr pentru repararea intensă. Masca reconstructivă va contribui la protejarea fibrei din acesta. În doar câteva minute, vei avea parte de o podoaba capilară mai puternică, mai netedă și mai strălucitoare FIBER Infusion este cu siguranță drumul către un păr fabulos.

Hexisept + Face Mist, ten frumos chiar și cu mască. Vremurile complicate pe care le trăim ne-au forțat să ne adaptăm la un nou stil de viață, să ne obișnuim cu gesturi și obiceiuri pe care nu ni le-am fi imaginat vreodată că vor face parte din normalitate. Masca s-a transformat dintr-un articol destinat cu precădere personalului medical într-un obiect absolut necesar pentru fiecare dintre noi. Timpul ne-a ajutat să ne obișnuim cu purtarea ei, chiar și cu faptul că de multe ori am fost privați de zâmbetul celor dragi sau pur și simplu de expresiile faciale ale celor cu care interacționăm zi de zi. Unii dintre noi au ales chiar să o asorteze propriului stil vestimentar, ceea ce nu demostrează decât o capacitate și mai mare de adaptare la situația de fapt.

Indiferent de modelul ales, de locul sau de numărul de ore în care am fost nevoiți să o purtăm, cu toții am simțit că tenul are de suferit. De aici și necesitatea adoptării unui ritual mai complex de îngrijire pentru a preveni sau trata iritațiile nou apărute.

Nu-i așa că în tot acest timp v-ați întrebat dacă există un produs cosmetic special conceput să ne scape de această problemă? Ei bine, soluția salvatoare există! Hexisept + Face Mist, un spray creat pentru tenul iritat din cauza purtării măștii, poate fi folosit cu succes chiar și peste machiaj.

De 1 Iunie trăiește magia copilăriei la AFI Cotroceni! De Ziua Copilului, AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, devine tărâmul poveștilor, al creativității și al distracției. Bulevardele din centrul comercial se transformă pe 1 Iunie, în intervalul 11:00 – 19:00, într-o destinație de distracție pentru copii, în parteneriat cu PROEDUS, Opera Comică pentru Copii și Asociația Environ.

Cei mici sunt așteptați să se bucure de momente artistice pline de energie, ateliere educative, reprize de dans, experimente științifice, baloane modelabile, face painting și multe altele. Copiii se vor întâlni cu personajele de basm preferate (Mickey, Minnie, Elsa, Ana), dar și cu artiști pe catalige. Vor descoperi realitatea virtuală, vor participa la jocuri interactive și se vor răsfăța cu înghețată, popcorn și vată de zahăr gratuite.

„Anul acesta, reactivăm magia zilei de 1 Iunie și  oferim clienților AFI Cotroceni o experiență plină de culoare și emoție, în care zâmbetul și veselia sunt biletele de acces la eveniment. De Ziua Copilului, vă așteptăm să retrăim magia copilăriei și să creăm amintiri de neuitat!”, a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager AFI Cotroceni.

Volkswagen, partener global UEFA EURO 2020, a început o nouă eră a electromobilității

Performanța este imposibilă fără 100% pasiune și implicare. Volkswagen este dedicat unui efort susținut și continuu pentru sustenabilitate în materie de business și dezvoltare, iar ca partener global al UEFA EURO 2020 își propune să aducă mai mult în atenția publicului valorile care stau la baza dezvoltării sale viitoare.

Brandul este dedicat unui efort susținut și continuu pentru sustenabilitate în materie de business și dezvoltare, iar ca partener global al UEFA EURO 2020 își propune să aducă mai mult în atenția publicului valorile care stau la baza dezvoltării sale viitoare: sustenabilitate și inovație.

Related Posts

Ce aduce nou Gala Premiilor Gopo 2024. Cine sunt vedetele așteptate pe covorul roșu luni, 29 aprilie

Gala Premiilor Gopo, cel mai important eveniment dedicat cinematografiei din România, se întoarce la cea de-a 18-a ediție…

A apărut primul ceas parfumat din lume

Cum ar fi să porți o bijuterie cu utilitate și parfumată? Culmea cochetăriei! Vacheron Constantin lansează un item…

Călătorii în adâncul sufletului – EMAA și noul său album – ,,f r a t e l e. a b i s”

EMAA prezintă “f r a t e l e. a b i s” – un album ca o…

Coffee Time! Interviu cu Cezara Carteș

Cum este, oare, să lucrezi toată ziua înconjurat(ă) de aburii amețitori ai zecilor de sortimente de cafea? Câte…

Alist Bazar, noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările săptămânii! KIKO MILANO a deschis primul…

Arta în mâinile tale – un proiect despre arhitectură, tehnologie și oameni

La lansarea noii serii Motorola Edge 50, am avut ocazia să stau de vorbă cu fotograful Alex Gâlmeanu…

The Fall Guy, filmul în care joacă pentru prima dată împreună Ryan Gosling și Emily Blunt

După ce la Premiile Oscar de anul acesta Ryan Gosling și Emily Blunt au fost concurenți, în filme…

Jon Bon Jovi își recunoaște infidelitatea față de soția sa, cu care e căsătorit de 34 de ani

Jon Bon Jovi (62 de ani) și soția lui, Dorothea, sunt căsătoriți de 34 de ani și se…

Prinții de Wales, William și Catherine, sărbătoresc ziua mezinului lor, Louis

Louis, cel mai mic dintre copiii Prinților de Wales, William și Catherine, împlinește azi șase ani. O fotografie…

Irina Shayk dezvăluie rutina ei de skincare, cu metode moștenite de la mama ei

Irina Shaik (38 de ani) este una dintre cele mai râvnite femei din lume și totodată una dintre…