A List Magazine ∙ March 25, 2021 ∙ 8 min read

Și în această săptămână avem parte de lansări din toate domeniile. CALVIN KLEIN și Tommy Hilfiger anunță deschiderea primului outlet în România, în timp ce Diesel aduce în atenția noastră o campanie inedită. Dermedic vine cu o gamă de produse pentru îngrijirea părului, iar lista cu noutăți continuă…

DIESEL prezintă “When Together”, un scurtmetraj ce are ca protagoniști opt cupluri reale, care se reconectează fizic și emoțional în armonie după perioada de absență a unuia din viața celuilalt.  Fie că au fost izolați unul de celălalt de ziduri, străzi, granițe sau mări, timpul petrecut separat este cel care a alimentat dorul, dorința și extazul de a fi din nou împreună. Sentimente surprinse în acest material prin lentila îndrăzneață a DIESEL: real, brut și intim. Combinate, acestea redau fiecare formă pe care o poate căpăta iubirea. “When Together” este prima campanie concepută sub viziunea lui Glenn Martens în calitate de Director Creativ al DIESEL. În esență, este vorba despre a privi mai departe, către o lume în care conexiunea reală va apărea din nou, fără teamă și fără neliniște.

De-a lungul istoriei sale de peste 40 de ani, modalitatea de comunicare DIESEL care a depășit barierele a încercat întotdeauna să conteste status quo-ul prin normalizarea tabuurilor, evidențierea nedreptăților sociale sau de mediu, ori comentarea absurdităților societății și/sau politicii. Totuși, toate acestea au fost realizate cu intenția de a demonstra puterea pe care o are mindset-ul “successful living” chiar și în fața adversității. Încă de la începuturile sale, DIESEL a reprezentat o voce pentru persoanele de toate genurile, mediile, rasele și experiențele – și această poziție ia amploare în toată lumea.

În această campanie, “When Together” transpune importanța conexiunii umane după ce am fost lipsiți de aceasta. Conceptul, talentul și acompanierea elementelor vizuale încapsulează un gând general: a fi împreună este ceea ce face ca viața să merite trăită. Imaginile statice și videoclipul corespondent regizat de producătorul de documentare Cheryl Dunn au fost filmate într-o locație din New York, plasând aceste opt cupluri în tablouri familiare și îndreptând camera spre interacțiunile și reflexiile lor în absență, dorință și conexiune fizică.

Dermedic – recomandarea dermatologilor pentru un păr puternic! Firele de păr conțin cheratină, o compoziție de proteine care oferă protecție scalpului împotriva stresului și a deteriorării pe termen lung. Factori precum poluarea, dietele neadecvate, mâncarea nesănătoasă și îngrijirea superficială sau prea intensă a părului îi pot perturba echilibrul.

DERMEDIC a creat CAPILARTE, o gamă de produse specializată pe tratarea afecțiunilor scalpului, recomandată atât femeilor, cât și bărbaților care se confruntă cu alopecie de diferite etiologii, inclusiv căderea părului determinată de cauze genetice, hormonale sau de stres.

Gama conține: CAPILARTE Ser Tratament pentru stimularea creșterii părului – stimulează micro-circulația la nivelul scalpului, protejează și regenerează celulele foliculilor de păr și îmbunătățește vitalitatea acestora, stimulează creșterea de fire de păr noi, structurate în mod adecvat,  CAPILARTE Șampon Tratament pentru stimularea creșterii părului – un produs hipoalergenic, acesta crește volumul și grosimea firului de păr, stimulează microcirculația scalpului și asigură hrănirea intensivă a părului, activează și întărește foliculii de păr, stimulează creșterea părului nou și puternic, previne căderea excesivă a părului și CAPILARTE Șampon fortifiant împotriva căderii părului – îmbunătățește oxigenarea foliculului de păr, hrănește și întărește foliculii de păr, extinde ciclul de viață al părului și previne căderea excesivă. Perfect pentru utilizarea zilnică pe tot parcursul anului. Este recomandată utilizarea zilnică timp de 3 luni

Rapid, Fresh și Futuristic – ECCO BIOM 2.0. Inspirați de alergători și dezvoltați inițial pentru sportivii de elită, adidașii din colecția ECCO BIOM 2.0 amestecă stilul de stradă futurist cu un confort perfect într-o nouă gamă ECCO Outdoor.

Această pereche inovatoare de la ECCO este construită pentru viteză și agilitate, având încorporat tehnologia proprie ECCO BIOM® NATURAL MOTION® care încurajează mișcarea naturală și mai eficientă. Străzile orașului, drumeții, același confort și aceeași calitate! BIOM® urmărește curbele naturale ale piciorului pentru o potrivire confortabilă, în timp ce construcția joasă aproape de sol oferă o poziție naturală pentru picior și îți îmbunătățește stabilitatea pe un teren instabil.

CALVIN KLEIN – noul brand iconic din Fashion House Outlet. Calvin Klein, Inc. anunță deschiderea primului CALVIN KLEIN OUTLET din România. Magazinul – operat de SARKK SRL, membru SARKK SA, distribuitorul exclusiv și partenerul de franciză Calvin Klein în România ­– este primul de tip outlet din țară și cel mai recent din rețeaua deja existentă formată din 5 magazine cu preț complet din România, ca parte a planului de dezvoltare Calvin Klein pe piața românească. Fiind primul magazin CALVIN KLEIN OUTLET, spațiul prezintă cel mai recent concept de design retail CALVIN KLEIN OUTLET, care comunică estetica minimalistă și modernă specifică brand-ului printr-un finisaj curat.

Cei pasionați de piese atemporale dar practice care pot fi asortate stilului casual vor descoperi în noul CALVIN KLEIN OUTLET articole vestimentare și de lenjerie intimă destinate atât femeilor și bărbaților, esențiale în crearea unui stil unic. Texturi seducătoare, culori captivante și imprimeuri artistice sunt trăsăturile esențiale care definesc colecțiile Calvin Klein, acum disponibile la prețuri extrem de avantajoase în Fashion House Outlet Centre. Magazinul și-a deschis porțile pentru clienți începând cu data de 13 martie 2021.

 

Și brand-ul Tommy Hilfiger anunță deschiderea primului outlet în România prin SARKK SRL, membru SARKK SA, distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România. Magazinul situat în Fashion House Outlet Militari este primul OUTLET TOMMY HILFIGER  din țară și cel mai recent din rețeaua deja existentă formată din 15 magazine cu preț complet din România. Lansarea outlet-ului duce mai departe povestea Tommy Hilfiger în România, brand disponibil în peste 100 de ţări şi peste 2.000 de magazine din America de Nord, Europa, America Latină şi regiunea Asia – Pacific.

Cu o suprafață de 200 mp, OUTLET TOMMY HILFIGER reflectă conceptul global de outlet Tommy Hilfiger, care îmbină patrimoniul american al brand-ului cu finisaje curate, moderne și cu o estetică luminoasă, Interiorul preia stilul de viață nautic – una dintre sursele de inspirație îndelungate ale lui Tommy Hilfiger.

Iubitorii de fashion au acum ocazia să își completeze garderoba cu item-urile Tommy Hilfiger preferate, toate la prețuri extrem de accesibile. Magazinul și-a deschis porțile pentru clienți începând cu data de 13 martie 2021.

Casa de vinuri Gitana Winery din Republica Moldova lansează o nouă gamă de vinuri complexe și surprinzătoare care completează perfect gamele remarcabile deja existente ale cramei.

Gama Portret este despre esența casei și este inspirată de autenticitatea, personalitatea senzorială a vinurilor create de Gitana Winey, din regiunea viticolă Valul lui Traian și este compus din următoarele sortimente: Portret de Gitana Chardonnay & Fetească Regală, Portret de Gitana Chardonnay & Riesling, Portret de Gitana Merlot & Rară Neagră, Portret de Gitana Cabernet Sauvignon & Rara Neagră, Portret de Gitana Rosé.

Un nou shoowroom Casa Magică Design și-a deschis porțile

Casa Magică Design, paradisul tuturor pasionaților de design interior și nu numai, a inaugurat pe 18 martie al treilea showroom din București, în zona Pipera (Bulevardul Pipera nr. 5). Cu un portofoliu de peste 200 de firme italiene cu tradiţie în mobilier şi design, spațiul expozițional de circa 450 mp este dispus pe trei etaje, iar oferta este variată, de la stilul clasic la cel modern, chiar avangardist. Mobilierul şi obiectele de iluminat pot fi alese pe criterii ce ţin cont de stilul construcţiei, volumul încăperilor, luminozitate, culori și nu în ultimul rând, de gustul fiecărui client.

Înființată în 1995, Casa Magică Design a legat prietenii și a adunat experiențe de neuitat în domeniul home&deco, oferind rafinamentul pieselor de mobilier italian. De la canapelele de un albastru regal până la liniile elegante integrate în modelele Megan, Leila și Juliet, fiecare piesă de mobilier poate adăuga valoare unui spațiu monoton, transformându-l în casa mult visată.

Gama Immunity Forte – Sănătate și imunitate pentru întreaga familie. Imunitatea poate fi înnăscută sau se poate dobândi pe parcursul vieții, în funcție de grija pe care o acordăm organismului. Pentru a avea un sistem imunitar cât mai puternic, putem veni aditional cu un aport corect de vitamine și suplimente alimentare. Immunity Forte este o gamă de suplimente alimentare care pune la dispoziție toate vitaminele de care corpul tău are nevoie pentru a dezvolta o imunitate cât mai puternică. Pentru că Vitamina C este un nutrient esențial de care organismul are nevoie, Immunity Forte susține aportul de Vitamina C prin 3 produse unice Ready to use sub forma de lichid oral sau orosolubil.

 

Related Posts

Taylor Swift și-a lansat un nou album- The Tortured Poets Department

Taylor Swift (34 de ani) nu ia nicio pauză și lansează cel de-al 11-lea ei album de studio,…

Marian Pălie, curatorul secțiunii de fashion RDW 2024: „Designerii români au devenit recunoscuți pentru inovație, creativitate și calitate”

19 proiecte de fashion vor face parte din expoziția centrală Romanian Design Week 2024, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor…

Julia Roberts, în următorul film al lui Luca Guadagnino

Regina comediilor romantice revine cu un nou proiect surprinzător, semnat de Luca Guadagnino, autorul recentului succes Challengers. Julia…

Se pregătește un nou serial marca Game of Thrones

Fanii serialului Game of Thrones au motive de bucurie, deoarece o nouă producție care are legătură cu acțiunea…

Jennifer Love Hewitt își lansează cartea de memorii, Inheriting Magic

Actrița Jennifer Love Hewitt (45 de ani) își lansează cartea de memorii Inheriting Magic, iar pe copertă apare…

UNDA lansează “Spring Dining Experience” un concept fresh, de primăvară, cu experiențe pentru toate simțurile

Restaurantul UNDA Open Cuisine revitalizează scena culinară din nordul Bucureștiului cu lansarea conceptului de “Spring Dining Experience”. Acest…

The Motans și Andra sunt noile voastre personaje preferate în videoclipul piesei ,,Înapoi în viitor”

V-a plăcut, v-a rămas pe buze, iar acum puteți urmări povestea de iubire a piesei ,,Înapoi în viitor”,…

Care sunt cele mai căutate destinații în 2024?

Îți prezentăm topul celor mai căutate destinații din 2024, potrivit rezultatelor comunicate de platforma de turism Airbnb. La câțiva…

Victoria Beckham, la 50 de ani – Iată 12 lucruri mai puțin cunoscute despre vedetă

Victoria Beckham împlinește pe 17 aprilie vârsta de 50 de ani. Fosta componentă Spice Girls, actual antreprenor și…

Cine a fost partenera lui Roberto Cavalli- Modelul suedez Sandra Nilsson (38 de ani)

Celebrul creator de modă italian Roberto Cavalli a decedat pe 12 aprilie, la vârsta de 83 de ani,…