A List Magazine ∙ January 8, 2021 ∙ 12 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din fashion, beauty și nu numai… Detalii, în cele ce urmează!

 Ritualul unui an mai bun cu Sabon

Inceputurile au o frumusete aparte si ne ofera tuturor o stare de bine. Avem ocazia sa ne reinventam ritualul de beauty, sa accesam metode inovatoare de ingrijire, sa urmam toti pasii necesari pentru a avea nu doar o piele frumoasa dar si o stare pe masura. Si pentru ca sa incepi noul an cu pielea hidratata si protejata, SABON propune sa-ti creezi noi ritualuri de ingrijire corporala, folosind doar produse cu ingrediente naturale si arome senzationale.  Mai mult, brandul ti-a pregatit doua produse noi esentiale in ingrijirea corpului: un Ulei de frumusete pentru corp si par hranitor, ce ofera in acelasi timp stralucire, si o Crema de corp reparatoare bogata, dar cu o textura usoara, care hidrateaza intens pielea, o protejeaza si repara zonele uscate.

 

TOMMY HILFIGER INVITĂ ANTEPRENORII SOCIALI SĂ PARTICIPE LA TOMMY HILFIGER FASHION FRONTIER CHALLENGE

Pentru cea de-a treia ediție a programului, Tommy Hilfiger încurajează antreprenorii BIPOC (black, indigenous and people of color) să aplice și de asemenea invită consumatorii să se înregistreze pentru a juriza prezentările. În perioada 6 ianuarie – 8 martie sunt deschise înscrierile pentru cea de-a treia ediție a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Programul global își propune să sprijine demersurile antreprenoriale de tip start-up și scale-up care dezvoltă soluții cu un impact social pozitiv în domeniul modei. De la înființarea sa în 2018, Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge a acordat 350.000 de euro antreprenorilor care își desfășoară activitatea conform unui set de valori în care cred și pe care le susțin, asumându-și să stimuleze schimbarea în comunitățile din care fac parte. Bazându-se pe viziunea de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger prin care „Nimic nu se pierde și toată lumea este inclusă”, cea de-a treia ediție a programului își propune să amplifice și să sprijine antreprenorii BIPOC (black, indigenous and people of color) care lucrează pentru a-și promova comunitățile și susțin un viitor mai incluziv în modă. Consumatorii sunt, de asemenea, invitați să se implice și să ajute la evaluarea prezentărilor.

Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge pune accentul pe antreprenorii care se dedică trup și suflet astfel încât să aibă un impact social pozitiv în industria noastră”, a spus Tommy Hilfiger. „Anul acesta, dorim să prezentăm o gamă și mai diversă de perspective, idei și comunități prin sprijinirea antreprenorilor BIPOC. Avem responsabilitatea de a stimula schimbările în domeniul modei și sunt onorat să ne continuăm angajamentul față de incluziune și reprezentare egală prin intermediul următorului Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge.

Companiile interesate sunt invitate să înscrie propuneri de proiecte care se concentrează pe crearea unui lanț valoric mai incluziv în domeniul modei. Numărul celor înscriși va fi restrâns la șase finaliști, care vor fi invitați să-și dezvolte virtual proiectul cu sprijinul unei echipe de experți Tommy Hilfiger și parterneri externi cu expertiză în antreprenoriatul social. Având alături ca mentor un coach profesionist, finaliștii își vor prezenta conceptul final în fata unui prestigios juriu și a publicului care va participa la evenimentul final global Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, care se va desfășura la începutul anului 2022.

Dorind să extindă perspectiva incluziunii, Tommy Hilfiger invită consumatorii să se alăture în calitate de membri ai Juriului Consumatorilor și să ajute la alegerea finaliștilor din acest an. Cei din Juriul Consumatorilor vor avea responsabilitatea de a restrânge numărul finaliștilor de la 200 la 50, fiecare primind pentru a juriza cel puțin patru aplicanți, prin intermediul microsite-ului online al brand-ului.

Performanță profesională pentru îngrijirea părului, cu noul Syoss

Păr strălucitor, mătăsos, sănătos și cu mult volum: cine nu își dorește așa ceva? Acel look pe care îl avem după o vizită la salon și pe care ni l-am dori în fiecare zi. Syoss vine în ajutorul femeilor care vor să aibă păr ca la salon în fiecare zi. Mai mult, brand-ul cunoscut pentru inovațiile în îngrijirea profesională a părului aduse în casele a milioane de femei din întreaga lume, vine astăzi pe piața din România cu o relansare a întregii game de îngrijire a părului. Noi arome cuceritoare, inspirate din cultura japoneză, o nouă tehnologie având la bază un Complex de Amino Acizi, și noi ambalaje reciclabile, toate acestea completează promisiunea unei performanțe profesionale pe care SYOSS o respectă în cel mai mic detaliu.  Nou și totuși atât de experimentat. Așa s-ar defini relansarea gamei Syoss destinate îngrijirii părului, care pune accentul pe noi texturi și formule, ingrediente de top, substanțe active și un design atemporal, îmbrăcate în conceptul ”J-beauty”.

Brand-ul SYOSS a fost creat și dezvoltat în parteneriat cu experți în îngrijirea părului, styling și colorare în 1977 în Osaka, Japonia. În octombrie 2020, SYOSS revine la rădăcinile sale și îmbină tradiția cu știința. Ingredientele naturale derivate, inspirate din cultura asiatică, şi tehnologia AMINO COMPLEX ajută la menţinerea unui păr puternic şi sănătos. Ambalajul negru al produselor este realizat din materiale reciclate 98%*, confirmând performanța profesională a noului Syoss.

L’éscapade, sau cum poti incepe anul la cumparaturi de sezon, acum la jumatate de pret!

Meli Melo Paris da startul reducerilor de iarna pentru colectia sezonului, fall/winter ‘20-‘21, incepand din primele zile ale noului an. In magazine, reducerile aplicate la accesoriile sezonului, sunt de -50%, dupa cum urmeaza: genti & portofele, rucsacuri, accesorii pentru par, bijuterii fantezie, articole vestimentare, curele, esarfe & ceasuri si altele.

Reducerile vizeaza si magazinele Meli Melo Deco. Accesoriile pentru casa beneficiaza de reduceri de pana la -50%, aplicabile diverselor decoratiuni, dar si pieselor de mic mobilier, care au preturi cu 20% mai mici. Reducerile se vor aplica progresiv, incepand cu 2 ianuarie, pana la finalul lunii, noile procente urmand a se comunica ulterior. Oferta promotionala se aplica la produsele semnalizate, in limita stocului, in tot lantul de magazine Meli Melo Paris precum si online pe melimelo.ro. Nu se cumuleaza cu alte oferte.

”Tu ai ANSWEAR” – Tu ai libertate, tu ai stil – Noua campanie ANSWEAR

Cauți un site de haine care să răspundă nevoilor tale vestimentare în orice moment al zilei? Tu ai Răspunsul! Magazinul online de fashion ANSWEAR a lansat o nouă campanie destinată celor care își doresc să găsească întotdeauna răspunsul pentru ținutele de zi cu zi și nu numai.

Noua comunicare a magazinului online de fashion este un manifest pentru cei care au nevoie de un aliat împotriva timpului pierdut în căutarea hainelor ideale. Deși toată lumea petrece foarte mult timp online, activitățile din offline sunt mai prețioase ca niciodată, iar hainele sunt ”acel prieten” alături de care trăiești experiențe, senzații și sentimente. ANSWEAR se adresează oamenilor de toate vârstele care păstrează în suflet bucuria vieții, care experimentează și îmbrățișează noutatea și schimbarea. Acest tip de oameni se concentrează pe trăiri, pe experiențe și au nevoie de un aliat în a-și alege hainele potrivite, ori de câte ori trăiesc o etapă sau o clipă importantă din viața lor. Ei iubesc libertatea și au stilul lor propriu, original, fără să simtă nevoia de a-i copia pe ceilalți.

ANSWEAR.ro acoperă o varietate foarte mare de gusturi vestimentare – de la piese clasice, până la cele extravagante, care să evidențieze trăsături ale personalității fiecăruia. Livrarea produselor se face rapid, din stoc, fiind posibile 2 modalități de livrare, în funcție de dorințele și cerințele clientului. Un alt avantaj este programul de loialitate Answear Club: la fiecare comandă se restituie 10% din valoarea produselor sub formă de puncte. Comenzile viitoare pot fi plasate utilizând punctele acumulate Answear Club, aducând o reducere chiar și de 50% față de prețul inițial al produselor.

Spotul publicitar lansat în această iarnă cuprinde mesaje subtile și umor pe alocuri, încurajând oamenii să nu mai stea pe gânduri și să facă ceea ce le place în orice moment, chiar dacă acest lucru înseamnă să instalezi o piscină gonflabilă în mijlocul sufrageriei, să joci șah pe acoperiș sau să dansezi în baie ca și cum ai fi în lumina reflectoarelor. Vezi spotul publicitar complet aici.

Port Maya pentru mine, port Maya pentru tine… Poartă și tu!

Ne pregătim să ne luăm rămas bun de la 2020, un an în care am învățat să trăim cu noul coronavirus, în care ne-am luat permanent măsuri de protecție și am înțeles că sănătatea noastră este mai importantă decât orice. De aceea, trebuie să știi că suntem alături de tine chiar și în cele mai dificile momente, și ne îmbunătățim încontinuu măsurile de siguranță.

Ai o urgență stomatologică? Vrei să vii la noi? Ne bucurăm să auzim asta, iar pentru ca tu să fii în deplină siguranță când ne treci pragul, „am echipat întreaga clinică „Dr.Nassar” cu stickerele MAYA. Acestea reprezintă mijlocul absolut și imabatabil de prevenție anti-COVID. Siguranța pacientului este în continuare prioritatea noastră. Tocmai de aceea, ne bazăm pe o metodă super eficientă în materie de protecție anti-Covid, un sticker care se lipește pe orice mască și împiedică 100% aderența virusului.”, spune dr. Lorelei Nassar, medic specialist la Clinica de implantologie Dr. Nassar.

Care este atuul acestui sticker? Nanotehnologia, substratul stickerului fiind impregnat cu biocid. Stickerul antiviral MAYA realizat din nanofibre 3D, a fost dezvoltat de către o echipă de cercetători din Technion, în cadrul Institutului israelian de tehnologie, cu scopul de a oferi protecție îmbunătățită împotriva coronavirusului, prin filtrare sporită și substanțe antivirale antiseptice suplimentare. Foarte important: Produsul a fost validat prin cercetări științifice pe bolnavi Covid. Biocidul are rolul de a neutraliza virusul. Când picăturile din expirație, tuse sau strănut vin în contact cu stickerul, acestea sunt absorbite în rețelele de nanofibre, care izolează virusul în structura lor. Dezinfectantul pe bază de iod inactivează apoi agenții patogeni. ”, adaugă dr. Nassar, încântată de noua descoperire în materie de protecție anti-COVID.

Compus dintr-o foaie de nanofibre, MAYA poate fi lipit pe o mască de protecție, îmbunătățind semnificativ eficacitatea acesteia împotriva coronavirusului. De asemenea, trebuie să știi că acest sticker e valabil timp de 24 de ore respirate prin mască. Astfel, stickerul MAYA oferă un nou concept care modernizează măștile chirurgicale standard, pentru a proteja în mod activ utilizatorii.

Alege să porți MAYA pentru tine și pentru toți cei din jurul tău, pentru că Maya îți oferă o serie de beneficii:

  • Asigură o filtrare îmbunătățită a aerosolilor și a picăturilor de salivă datorită diametrului nanometric al porilor și porozității reduse. Poate fi considerat cel mai notabil avantaj al acestui sticker, care împiedică virusul să pătrundă în orice mască de care este atașat. Coronavirusul în sine este mare de 130 nanometri, ceea ce îl face suficient de mic pentru a pătrunde în măștile chirurgicale standard care au zeci până la sute de microni;
  • Captează virusurile, datorită proprietăților fizico-chimice unice ale fibrei și structurii multistrat a plasturelui autocolant;
  • Virușii prinși în sticker sunt neutralizați în câteva secunde de către materialul biocid.

Stickerul Maya este de unică folosință și poate fi purtat de către publicul larg și de către personalul medical, pentru a oferi o protecție suplimentară atât celor care îl poartă, cât și celorlalți – împotriva transferului de secreții respiratorii, fluide sau alte reziduuri, și pentru a evita contaminarea cu bacterii sau virusuri prezente în mucus și salivă. Atenție însă, nu trebuie utilizat dacă știi că ai o sensibilitate la iod. În plus, nu este potrivit pentru gaze nocive și aburi; nu este adecvat pentru utilizare în sala de operații; nu este potrivit pentru medii hipoxice, operațiuni subacvatice sau stingerea incendiilor.

ADINISH SE ALATURA MISIUNII FUNDATIEI RENASTEREA

Începand cu 1 Ianuarie, Adinish se alătură misiunii Fundației Renașterea, aceea de a promova importanța adoptării unui stil de viață sănătos, a educației pentru sănătate și programelor de prevenție și diagnostic precoce.

Cancerul de san se află în fruntea clasamentului cazurilor nou diagnosticate în fiecare an, în România. În același timp, numărul persoanelor care efectueaza investigații medicale periodice pentru depistarea precoce a afecțiunilor, este în scadere.

”Este o onoare pentru noi să devenim partenerii unui brand care pune accent pe calitate si pe dragostea pentru familie. In centrul preocuparii Fundatiei Renasterea a stat mereu dorinta de a convinge femeile din Romania ca pot ocupa cel mai important rol in viata copiilor si al familiei lor, protejandu-si propria sanatate. Avem convingerea că rezultatele proiectelor Fundației Renașterea din ultimii 19 ani pot adăuga noi beneficiari campaniilor de informare, a celor de oferire de analize medicale gratuite sau suport pentru pacientele diagnosticate, datorită implicarii si susținerii primite din partea Adinish, a colaboratorilor si clientilor lor. Sperăm ca acesta să fie primul pas într-o colaborare de durata pentru Sănătatea Femeii, în misiunea noastra de a salva vieți!”, a declarat Mihaela Geoana, Președintele Fundatiei Renasterea

Prin această implicare dorim să susținem Fundația Renașterea în campaniile de informare legate de importanța controalelor medicale anuale, să ofere gratuit analize medicale persoanelor dezavantajate și să ofere suport psihologic și moral pacienților aflați în tratament oncologic.

Pe tot parcusul anului 2021, Adinish donează Fundației Renașterea 10% din prețul de vânzare al produselor din gama bravado!® DESIGNS, un brand recunoscut internațional, specializat în producția celor mai confortabile și funcționale sutiene pentru gravide și alăptare.

 

 

 

 

 

 

Related Posts

5 lucruri pe care nu le știai despre Lady Gaga

Lady Gaga împlinește pe 28 martie 38 de ani, ocazie cu care trecem în revistă câteva lucruri mai…

5 nuvele care să-ți retrezească cheful de citit

Iată câteva sugestii de lectură, câteva nuvele care să-ți reamintească de ce îți place să citești și de…

Hugh Grant schimbă actoria cu politica?

Într-un interviu acordat Entertainment Weekly,  actorul britanic Hugh Grant a recunoscut că s-a gândit să se implice într-o…

Diana Ross, la 80 de ani

Legendara cântăreață Diana Ross a împlinit pe 26 martie venerabila vârstă de 80 de ani, iar fiica ei,…

4 trucuri să renunțăm la dulce

Gustul zahărului ne face corpul să elibereze endorfine, oferindu-ne o senzație de calm și de relaxare. Adevărata problemă…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu ceea ce este nou în zona de beauty, fashion…

Lucien Laviscount, vedeta din Emily in Paris, centaur în videoclipul Shakirei

Lucien Laviscount, interpretul personajului lui Alfie, din serialul Emily in Paris, este protagonistul celui mai nou videoclip lansat…

Scarlett Johansson ar putea fi noua vedetă din Jurassic World

Scarlett Johansson (39 de ani) ar fi vedeta care preia rolul principal din noua producție a seriei Jurassic…

Meghan Markle se lansează pe piața de beauty și de lifestyle

Meghan Markle intră cu arme și bagaje pe piața de beauty și de lifestyle cu brandul său recent…

Top 10 cel mai bine plătiți influenceri, în 2024

Cine sunt cel mai bine plătiți influenceri, în 2024, care încasează între 3.234.000 și 1.763.000 de dolari pe…