A List Magazine ∙ August 26, 2020 ∙ 11 min read

În plină vară, lansările se țin lanț. Iată ce ne-a atras atenția în aceste zile!

Samsung Electronics a anunțat disponibilitatea comercială a noii serii de telefoane Galaxy Note20.

Seria Galaxy Note20, cea mai puternică serie Note de până acum, include două telefoane, Galaxy Note20 și Galaxy Note20 Ultra. Telefoanele sunt destinate utilizatorilor care doresc să își maximizeze timpul pentru muncă, dar și pentru jocuri.

Telefoanele din noua serie oferă performanțele așteptate de fanii seriei Note, precum cel mai rapid procesor de pe toate dispozitivele Galaxy, display dinamic AMOLED 2X, rată de refresh de 120Hz. La acestea se adaugă un S Pen îmbunătățit, care oferă precizie și timp de reacție de neegalat, alături de gesturi noi, o experiență Samsung Notes mai flexibilă, precum și Samsung Dex wireless, prin care telefoanele se pot conecta la PC fără a mai fi nevoie de cablu.

Leroy Merlin a deschis încă un magazin

Leroy Merlin a deschis primul magazin din sectorul 3 al Capitalei, fiind al patrulea magazin din București si ajungând la un număr total de 18 unități în rețeaua proprie.

Deschiderea celui de-al patrulea magazin LEROY MERLIN din București confirmă încă o dată angajamentul nostru fată de piața din România, angajament pe care ni l-am asumat încă din 2011, de la lansarea primului magazin, tot în București. Sectorul 3 este o zonă în care credem și care deține un mare potențial de dezvoltare, iar noi dorim să îi obișnuim pe clienții noștri să plătească mai puțin pentru produse și servicii de calitate.” a declarat Frédéric Lamy, directorul general al Leroy Merlin România.

 

Medlife-campanie care îi vizează pe pacienții vindecați de COVID-19

Sistemul Medical MedLife lansează un apel către pacienții vindecați de COVID – 19și îi îndeamnă să doneze plasmă la centrele de transfuzie sanguină din toată țara, în cadrul unei campanii de informare și conștientizare care atrage atenția asupra importanței tratamentului cu plasmă convalescentă și nevoii de a crește semnificativ numărul de donatori.

În medie, la fiecare 15 secunde, în lume, o persoană moare din cauza noului coronavirus. În România, am ajuns deja la peste 3000 de deceseEste important să existe suficiente persoane care donează plasmă, pentru a-i ajuta pe cei internați în spitale.

Din cei peste 33000 de români care s-au vindecat până acum de infecția cu noul coronavirus, doar 490 au donat plasmăiar centrele de transfuzie sanguină au distribuit către spitale un număr de 463 unități de plasmă de la donatorii vindecați de COVID-19, conform datelor Ministerului Sănătății.

În semn de mulțumire pentru gestul lor, MedLife le oferă donatorilor posibilitatea de a beneficia în mod gratuit, după donare, de două screening-uri medicale complete pentru evaluarea în dinamică a stării de sănătate. Acestea includ o serie de investigații clinice și paraclinice care îi vor ajuta să își monitorizeze starea de sănătate după perioada de convalescență

Mai multe detalii despre campanie puteți găsi aicihttps://www.medlife.ro/donare-plasma/

Tommy Hilfiger anunță lansarea primului hijab realizat sub brandul său.

Fabricat dintr-o țesătură jacquard fină și având lumina strălucitoare a firelor moi de lurex,  materialul ușor al hijabului permite respirabilitate și un confort elegant. Hijab-ul TOMMY HILFIGER se bazează pe filosofia continuă a incluziunii și diversității brandului. De la deschiderea primului său magazin, People’s Place, în 1969, în orașul natal din Elmira, New York, Tommy Hilfiger a adus oameni din toate mediile pentru a împărtăși experiențe captivante de cultură pop. Pe măsură ce brandul a evoluat de-a lungul anilor, a rămas condus de acest spirit incluziv. Astăzi, TOMMY HILFIGER încearcă să lucreze pentru fiecare fan, în fiecare sezon oferind stiluri care onorează viziunea brandului de a crea o modă care să îi întâmpine pe toți, lansarea hijab-ului alăturându-se acestei viziuni, caracteristicilor adaptive și design-ului neutru de gen.

 

Open call pentru artiști la cea de-a doua ediție a proiectului NeoNlitic

2020 aduce cea de-a doua ediție a proiectului itinerant NeoNlitic, ce va reprezenta de această dată o inițiativă internațională complexă, cu documentări pe teren ale civilizațiilor neolitice din trei țări (România, Ucraina și Bulgaria), într-un demers de a apropia culturi cu origini comune.

NeoNlitic lansează un open call până pe data de 30 august 2020, deschis tuturor artiștilor din cele trei țări care activează în diverse domenii: picture, sculptură, mixed media, instalații artistice, design de obiect, animație, video mapping, etc., care pot aplica în mod gratuit.

Participarea la cea de-a doua editie a NeoNlitic presupune realizarea de către fiecare artist a unei lucrări relevante în contextul proiectului, cu o dimensiune maximă de 1x1x2m. Schițele a maxim trei lucrări, alături de CV-ul și portofoliul artistului, primite în termenul limită vor fi jurizate. Ulterior, lucrările selectate vor face parte din expoziția itinerantă din Bulgaria, Ucraina și România. Detalii despre condițiile de participare sunt disponibile pe site-ul Neonlitic.

Pandora: Zarul dragostei

Pandora relansează cel de-al optulea talisman de colecție în ediție limitată, pentru a marca aniversarea cu numărul 20 a faimoasei brățări Pandora Moments.

În luna august relansăm o nouă bijuterie Pandora: talismanul „Zarurile dragostei”, înfrumusețat cu o inimă din aur de 14k și gravat cu „I”, „Love” și „You” pe fiecare parte. O nouă bijuterie Pandora care exprimă conceptul de dragoste, acest talisman simbolizează iubirea ca o întâlnire întâmplătoare care ne reamintește tuturor să îndrăznim și să sperăm mereu că ne vom găsi jumătatea. Fiecare talisman Ediție Limitată poartă emblema „Pandora 20” și vine alături de un certificat care reprezintă această aniversare specială. Pe parcursul anului 2020, Pandora marchează o realizare majoră prin celebrarea celor 20 de ani de când fanii își spun poveștile prin intermediul faimoasei brățări cu talismane. Brățara Pandora Moments, renumită și îndrăgită la nivel gloval de către colecționari ca o modalitate de a-și exprima iubirea și valorile prin bijuterii, a fost lansată pentru prima dată în anul 2000.

În fiecare lună a anului 2020 va avea loc relansarea unuia dintre cele 12 cele mai iubite talismane Pandora, ca parte a seriei de Talismane 2020 în ediție limitată, așteptate să devină imediat produse de colecție.

SP ReVERSE – structură și  suplețe pentru firul de păr

Te simți tânăr pe interior și vrei că lucrul acesta să se reflecte și în exterior? Nimic mai simplu! În ce privește podoaba ta capilară, lucrurile sunt ca și rezolvate cu ajutorul noii game profesionale de îngrijire, SP ReVERSE!

La fel ca și pielea, odată cu înaintarea în vârstă, părul îmbătrânește. Și nu este vorba doar de schimbarea culorii, ci și de schimbarea texturii. Părul se subțiază odată cu trecerea anilor, atât la femei, cât și la bărbați. Iar acest lucru necesită îngrijire suplimentară.

Se spune că rata îmbătrânirii poate fi măsurată după firele able, ceea ce este corect, dar nu adevărat în totalitate. Părul alb poate să apară și la persoane mai tinere, din cauza unor predispoziții genetice. Semnele clare sunt atunci când părul începe să se rărească, își schimbă textura și nu mai este la fel de ușor de manevrat. Iar aceste lucruri se pot întâmpla oricând în intervarul 25-40 de ani. Noua gamă SP ReVERSE dă timpul înapoi și schimbă strcutura firului de păr matur. De ce? Pentru că este perfect adaptată nevoilor acestuia. Bazate pe un complex de restaurare cu vitamine, produsele din gama SP ReVERSE  regenerează părul și îi oferă suplețe.

Start vitalitate cu gama Ostart Vital

Vremea caldă și însorită este perfectă pentru orice activitate îți poftește inima, plus că soarele este benefic și pentru fixarea calciului în oase. Însă tot perioada caniculară este și un prilej de pierdere excesivă a lichidelor și electroliților din organism, iar când totul vine pe fondul lipsei de calciu, te poți confunta cu apariția crampelor musculare, senzației de amorțire a degetelor, stărilor de oboseală și iritabilitate.

Ostart Vital Ca + D3 conține un complex important în desfășurarea normală a proceselor fiziologice și are rol benefic în menținerea sănătății organismului.

Ostart Vital Ca + D3 se recomandă persoanelor cu activitate fizică intensă, în preconcepție, sarcină și alăptare sau  celor care necesită un aport crescut de calciu, precum și în cazul pierderilor excesive de lichide și electroliți, cum ar fi în perioadele de caniculă.

Discovery Channel transmite în premieră un nou documentar special despre coronavirus: „Covid-19: Pericol Mondial”

Discovery Channel va difuza în premieră cel mai recent documentar despre coronavirus, realizat de reporterii postului de televiziune polonez Superwizjer. Filmat într-o perioadă extrem de dificilă și neobișnuită, de-a lungul perioadei de izolare, Covid-19: Pericol Mondial va arăta cum pandemia a schimbat viața oamenilor din întreaga lume. Documentarul are premiera duminică, 30 august, ora 23:00, pe Discovery Channel.

Covid-19: Pericol Mondial ilustrează câteva dintre cele mai importante întâmplări din ultimele cinci luni ale pandemiei. Filmul documentar îi are în prim plan pe eroii care au alertat autoritățile și societatea cu privire la virusul suspect și periculos, care, deși provin din diferite părți ale Marii Britanii, Italiei sau Statelor Unite, împărtășesc aceleași consecințe ale pandemiei de coronavirus. Video aici: https://www.youtube.com/watch?v=l6EsLQCaJyE&feature=youtu.be.

Te joci, te bucuri și o iei de la capăt: IKEA® și LEGO Group lansează BYGGLEK – o soluție creativă care conectează jocul și depozitarea

IKEA Suedia AB și LEGO Group dezvăluie mult așteptatul rezultat al colaborării lor. Cele două branduri și-au unit forțele pentru a crea o soluție de depozitare distractivă numită BYGGLEK. Constând într-o serie de cutii de depozitare cu șanțurile specifice LEGO® și un set special de piese LEGO, noua colecție BYGGLEK își propune să încurajeze joaca și să aducă mai multă distracție în procesul de depozitare de acasă. Colecția BYGGLEK va fi disponibilă în magazinele IKEA de la 1 octombrie.

IKEA Suedia AB și LEGO Group au plecat la drum cu ferma convingere că jocul transformă atât locuința, cât și lumea în locuri mai bune și și-au propus să elimine orice barieră pentru a te putea juca în viața de zi cu zi, creând o experiență practică, dar și distractivă, de care copiii și adulții să se bucure împreună.

Joaca este cea mai intuitivă și cea mai de impact modalitate prin care copiii pot învăța și se pot dezvolta. Cu toate acestea, uneori copiii și adulții pot avea păreri diferite când vine vorba de momentele de joacă de acasă. Sunt situații în care adulții simt nevoia de structură și organizare, însă copiii pot vedea altfel lucrurile, ca pe un mediu stimulativ și creativ în care își doresc, în mod natural, să se joace, să facă o pauză și să o ia de la capăt.

Când aranjăm și reorganizăm spațiul copiilor în timp ce ei se joacă, nu îi întrerupem numai din jocul lor, dar și din exprimarea și dezvoltarea creativității. Prin urmare, ne-am dorit să creăm o soluție de depozitare care să reprezinte o experiență distractivă. Cutiile BYGGLEK sunt prevăzute cu șanțurile LEGO în partea de sus și în față, astfel încât copiii să le poată integra în propriile construcții LEGO. Își pot depozita creațiile în interiorul cutiei și le pot expune cu mândrie deasupra capacului.

„La IKEA credem întotdeauna în puterea jocului. Jocul ne permite să explorăm, să experimentăm, să visăm și să descoperim”, spune Andreas Fredriksson, designer IKEA Suedia. „Acolo unde adulții văd de multe ori dezordine, copiii văd un mediu creativ stimulant. Iar BYGGLEK vine să anuleze aceste diferențe din felurile de a privi lucrurile, pentru a asigura un mediu de joacă mai creativ în casele din întreaga lume. În plus, colecția BYGGLEK se potrivește perfect și cu alte produse IKEA, astfel încât creația copiilor dumneavoastră poate deveni o piesă decorativă unică pentru locuință.”

Vorbind despre produs ca soluție creativă, Rasmus Buch Løgstrup, designer LEGO Group, a declarant că „BYGGLEK este mai mult decât o cutie. Este, în același timp, un spațiu de depozitare, cât și unul de joacă. BYGGLEK oferă familiilor o gamă de produse care ajută la crearea de spațiu pentru joaca de zi cu zi – prin alimentarea creativității, făcând posibilă joaca împreună. Oferă posibilitatea de a te juca, de a prezenta cele mai cool creații și de a te întoarce pentru a reasambla, a modifica, a recrea sau pentru a o lua de la capăt. BYGGLEK este despre posibilități infinite, la fel cum este și sistemul LEGO de joc.”.

 

 

Related Posts

5 lucruri pe care nu le știai despre Lady Gaga

Lady Gaga împlinește pe 28 martie 38 de ani, ocazie cu care trecem în revistă câteva lucruri mai…

5 nuvele care să-ți retrezească cheful de citit

Iată câteva sugestii de lectură, câteva nuvele care să-ți reamintească de ce îți place să citești și de…

Hugh Grant schimbă actoria cu politica?

Într-un interviu acordat Entertainment Weekly,  actorul britanic Hugh Grant a recunoscut că s-a gândit să se implice într-o…

Diana Ross, la 80 de ani

Legendara cântăreață Diana Ross a împlinit pe 26 martie venerabila vârstă de 80 de ani, iar fiica ei,…

4 trucuri să renunțăm la dulce

Gustul zahărului ne face corpul să elibereze endorfine, oferindu-ne o senzație de calm și de relaxare. Adevărata problemă…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu ceea ce este nou în zona de beauty, fashion…

Lucien Laviscount, vedeta din Emily in Paris, centaur în videoclipul Shakirei

Lucien Laviscount, interpretul personajului lui Alfie, din serialul Emily in Paris, este protagonistul celui mai nou videoclip lansat…

Scarlett Johansson ar putea fi noua vedetă din Jurassic World

Scarlett Johansson (39 de ani) ar fi vedeta care preia rolul principal din noua producție a seriei Jurassic…

Meghan Markle se lansează pe piața de beauty și de lifestyle

Meghan Markle intră cu arme și bagaje pe piața de beauty și de lifestyle cu brandul său recent…

Top 10 cel mai bine plătiți influenceri, în 2024

Cine sunt cel mai bine plătiți influenceri, în 2024, care încasează între 3.234.000 și 1.763.000 de dolari pe…