A List Magazine ∙ January 28, 2025 ∙ 11 min read

Începutul de an vine cu multe noutăți care mai de care mai interesante și care să ne facă viața mai ușoară. Iată ce ne-a atras atenția!

HUAWEI aduce noi inovații în materie de telefoane și audio: Mate X6, FreeBuds Pro 4, seria nova 13, dar și MatePad 11.5 PaperMatte, disponibile acum în România

Noua serie de produse flagship HUAWEI, care deschide o altă eră a excelenței în tehnologie, a ajuns în România. Seria include smartphone-ul pliabil Mate X6, căștile FreeBuds Pro 4, telefoanele inteligente din seria nova 13, precum și tableta MatePad 11.5 PaperMatte, care au fost lansate la nivel global în decembrie 2024, în cadrul evenimentului „Unfold the Classic”, organizat în Dubai. Toate aceste produse inovative sunt disponibile și pentru clienții din România începând din 28 ianuarie, în magazinul online HUAWEI Store.

Angajamentul HUAWEI de a continua să inoveze în domeniul high-tech, ținând pasul cu toate progresele tehnologice, este întărit prin lansarea acestor produse flagship, menite să facă lumea digitală mai accesibilă pentru fiecare utilizator. 

HUAWEI Mate X6 stabilește noi standarde pe piața smartphone-urilor pliabile 

Noua generație a seriei de telefoane pliabile HUAWEI Mate este reprezentată de emblematicul Mate X6, care vine cu upgrade-uri importante din punctul de vedere al designului, durabilității, performanțelor camerei foto și a experienței pe care o oferă, în general, utilizatorilor. 

HUAWEI Mate X6 se remarcă printr-un design subțire, având o grosime de 9,85 mm pliat și de 4,6 mm deschis, dar este, totodată, un smartphone rezistent, grație materialelor durabile din care este fabricat. Principala inovație pe care o aduce stă în caracteristicile sale în materie de fotografiere. 

Mate X6 este primul smartphone de pe piață ce vine cu un senzor multi spectral cu 1,5 milioane de canale spectrale. Noua tehnologie aduce practic o creștere a acurateții culorilor cu 120%. Senzorul Ultra Chroma oferă o calibrare a culorilor remarcabilă, capturând imagini realiste și naturale, fără a distorsiona nuanțele de culoare din peisaje. Senzorul multi spectral colectează mai multe date din mediul ambiental pe baza caracteristicilor spectrale și poate capta și restabili cu precizie culoarea pielii, culoarea hainelor și culorile naturale.

Smartphone-ul pliabil are o cameră puternică Ultra Aperture XMAGE de 50 MP, cu o diafragmă variabilă în zece trepte, alături de o cameră cu unghi ultra-larg de 40 MP și de camera Micro Telephoto de 48 MP. Toate acestea permit obținerea unor fotografii de înaltă calitate, în timp ce sistemul de operare EMUI 15 face din Mate X6 un telefon mai inteligent și mai sigur. 

HUAWEI Mate X6, disponibil în variantele de culoare Nebula Red sau Black, poate fi cumpărat din HUAWEI Store la prețul de 9.999 lei. Orice achiziție făcută până pe 17 februarie aduce, alături de smartphone-ul pliabil, un smartwatch WATCH GT 4 (Black 46mm sau White Leather 41mm) cadou, un cupon direct de reducere de 10%, șase luni de HUAWEI Care-Screen Protection, 12 luni de garanție și puncte HUAWEI dublate. Astfel, cuponul afișat direct în pagina de produs aduce noul Mate X6 la prețul final de 8.999,10 lei, în perioada campaniei de lansare.

HUAWEI FreeBuds Pro 4, căștile wireless care duc experiența audio la un alt nivel 

Noile căști wireless HUAWEI FreeBuds Pro 4 sunt rezultatul unei combinații dintre expertiza tehnică avansată și măiestria acustică, oferind o reproducere precisă a sunetelor, claritate ridicată a apelurilor, datorită inovației Stable & Clear Calls, performanțe audio excelente, prin sistemul Dual-driver True Sound. Sunt primele căști TWS din industrie ce permit transmisie audio fără pierderi de până la 2,3 Mbps1.

O altă premieră este în domeniul ANC-ului, noile căști reușind să elimine zgomotul de fundal, în apeluri, până la 100 dB și furnizează apeluri clare chiar la o viteză a vântului de 10 m/s.

Costa Cruises mizează pe parteneriatul strategic cu România,una dintre cele mai importante piețe din Europa de Est

Costa Cruises, una dintre cele mai populare companii de croaziere în România, a organizat ieri seară primul său eveniment la București, în sala Le Diplomate a hotelului InterContinental Athénée Palace 5*, un loc de referință pentru patrimoniul național. Compania italiană, care operează o flotă de 9 nave și face parte din grupul Carnival Corporation, a prezentat strategia de dezvoltare pentru România și cele mai interesante oferte din acest moment.

Costa Cruises este compania de croaziere preferată de turiștii români, atât datorită navelor moderne, facilităților și serviciilor de la bord, cât și experiențelor unice oferite în fiecare destinație vizitată. Cu o istorie de peste 75 de ani, Costa Cruises oferă peste 200 de destinații la nivel global, în croaziere care pot dura de la 3 până la 120 de zile – pentru cele în jurul lumii.

Turiștii români rezervă croaziere pe Marea Mediterană pe tot parcursul anului datorită proximității față de România, temperaturii plăcute și varietății de destinații și porturi de îmbarcare, în timp de vara optează pentru Marea Baltică și Fiordurile Norvegiei, iar iarna aleg destinații exotice precum Caraibe, Emiratele Arabe Unite sau Orientul Mijlociu, pentru a se bucura de soare și căldură.  

„Este o adevărată plăcere pentru mine să găzduiesc acest eveniment în România și să am oportunitatea de a mă întâlni cu presa și cu partenerii noștri de afaceri”, a declarat Mirco Vassallo, International Sales Director pentru Costa Cruises. „Costa a considerat întotdeauna că România este o piață cu potențial semnificativ. De aceea, ne vom extinde echipa care se concentrează pe această piață și vom eficientiza modelul nostru de servicii comerciale”.

Pe lângă confort, servicii de calitate și multiple posibilități de divertisment, turiștii care aleg o croazieră Costa vor avea ocazia să descopere o nouă destinație în fiecare zi, fără stresul de a-și face de fiecare dată bagajele.

În cadrul prezentării, au fost dezvăluite poziționarea și valorile brandului, precum și noile oferte Costa. În sezonul de iarnă 2025/2026, Costa Cruises va opera în Marea Mediterană, Golful Arabiei și Caraibe și va oferi itinerarii noi în Insulele Canare, pe croaziere de 7 zile. În plus, va reintroduce croazierele în Asia de Sud-Est, și anume în Japonia, Coreea, Singapore, Malaezia, Vietnam și Thailanda.

Din acest an, turiștii vor putea participa la programe de divertisment gratuite, denumite „Sea Destinations”. În funcție de itinerariile croazierelor, „Sea Destinations” vor lua forme diferite – de la evenimente tematice, mese tradiționale sau degustări de vinuri, până la observarea stelelor sau spectacole de dans tradițional, toate având rolul de a oferi o experiență interesantă la bord și o nouă perspectivă asupra locurilor vizitate.

„Croazierele sunt din ce în ce mai căutate de turiștii români care-și doresc o vacanță, iar oferta Costa reprezintă o alegere excelentă, datorită itinerariilor interesante și a ospitalității italiene atât de apreciate de la bordul navelor”, a declarat Alessandro Bottaro, International Markets Director pentru Costa Cruises. „Turiștii români sunt entuziasmați de noile itinerarii Costa Cruises, în special de introducerea ”Sea Destinations” – acele locuri unice de pe mare sau de lângă țărm, care fac croaziera mai interesantă și apropie oaspeții de specificul local prin artă culinară, curiozități geografice, dar și prin petreceri tematice.”  

În cadrul evenimentului de trei ore, cei 100 de invitați – parteneri Costa Cruises, reprezentanți ai agențiilor de turism și jurnaliști – au avut șansa să guste din experiența unică a croazierei și să descopere facilitățile și activitățile de la bordul navei, grație tehnologiei VR. 

Costul unei croaziere de 7 nopți pe Marea Mediterană în sezonul de vârf poate fi mai accesibil decât cel al pachetelor de vacanță cu servicii similare, cum ar fi, de exemplu, o vacanță de o săptămână în Antalya, la un resort de 5* cu regim All Inclusive.  

În cadrul promoției Costa All Inclusive valabilă până pe 3 martie, turiștii români pot rezerva o croazieră de 7 nopți la doar 599 € de persoană, preț care include taxe, pensiune completă și pachet de băuturi, ce conține o selecție de cocktailuri, cafea și sucuri proaspete. 

Musk Majnoon by Nylaa, surpriza plăcută a primăvarii

Musk Majnoon by Nylaa este un parfum de damă care redefinește feminitatea prin acorduri simple, dar pline de forță olfactivă. Acest elixir pune în echilibru perfect notele fructate și acordurile florale, lăsând spațiu aromelor calde de santal și mosc. Un parfum de damă care nu are vârstă sau sezonalitate și care nu impune condiții — poate fi purtat oricând, de oricine — devenind, totodată, o semnătură olfactivă plină de feminitate, care se mulează atât stilului modern, cât și celui clasic.— LINK pagina produs

K18 lansează AirWash, șamponul uscat inovator, non-aerosol, care curăță părul și elimină mirosurile neplăcute pentru până la 3 zile

K18, brandul american de îngrijire a părului care a generat un fenomen mondial cu renumita sa mască moleculară ce repară părul în doar 4 minute, fără clătire, revoluţionează acum conceptul de șampon uscat și lansează AirWash. Noul produs are la bază noua biotehnologie patentată K18 – odorBIND™, nu conține aerosoli și oferă un rezultat spectaculos: păr curat, fără urme albe, reziduuri amidonice sau parfumuri grele.

În plus, tehnologia odorBIND™ are capacitatea de a recunoaște, suspenda și elimina clinic mirosurile, printr-o eliberare inteligentă, timp de până la 3 zile după o singură aplicare. În același timp, microgranulele translucide absorb sebumul fără a oferi o senzație abrazivă sau a lăsa reziduuri excesive sau urme albe. Scalpul este protejat, rămâne sănătos, iar părul devine mult mai maleabil, grație conținutului de microalge mediteraneene derivate din biotehnologie.

Dyson revoluționează industria frumuseții: multi-stylerul și uscătorul Airwrap i.d.™, primul dispozitiv de înfrumusețare conectat

Dyson recoluționează lumea frumuseții prin lansarea primului său dispozitiv conectat – multi-stylerul și uscătorul Dyson Airwrap i.d.™

Dispozitivul, premiat la nivel global este acum echipat cu tehnologie Bluetooth® wireless pentru un styling optimizat. Utilizatorii își pot personaliza profilul, oferind detalii despre părul lor, iar cu o apăsare de buton, dispozitivul poate răsuci, stiliza și fixa buclele automat.

Multi-stylerul și uscătorul Dyson Airwrap i.d.™ este dotat cu trei noi accesorii care-i sporesc versatilitatea și performanța.

Ondulatorul conic oferă bucle mult mai definite la rădăcină, difuzorul Wave+Curl dispersează fluxul de aer în două direcții diferite pentru a accentua onduleurile și buclele, fie ele mai strânse sau mai lejere, iar concentratorul Blade are un flux de aer mai precis pentru un păr mai mătăsos și mai bine aranjat. 

Program pentru bucle perfecte

Inginerii Dyson au dezvoltat i.d. curl™ ca o secvență personalizată de ondulare, care poate fi utilizată cu cilindrii dispozitivului. Poți programa profilul părului tău cu aplicația MyDyson, incluzând tipul de păr, lungimea acestuia și nivelul de stilizare, iar aplicația îți va recomanda o rutină perfectă de coafare.

Cu o apăsare a butonului de pornire, i.d. curl™ va activa trei pași pentru bucle perfecte și bine definite. Va răsuci, stiliza și fixa șuvițele pentru a le ondula cu ușurință. Temperaturile și fluxul de aer sunt controlate intuitiv în funcție de preferințele utilizatorului.

Accesorii noi sporesc versatilitatea aparatului pentru a răspunde nevoilor diverselor tipuri de păr. Forma și geometria cilindrului sunt concepute pentru coafarea apropiată de rădăcina părului.

Ondulatorul multi-direcțional creează bucle în sensul acelor de ceasornic și în sens invers acestora cu un singur cilindru. Fluxul de aer Coandă atrage și înfășoară părul pe cilindru.

Difuzorul wave+curl pentru bucle naturale. Cu ajutorul efectului Coandă, aerul este proiectat prin orificiile difuzorului, aderând la suprafața interioară. Fluxul se convertește la baza cupolei și creeaza un jet de aer delicat care definește un tipar ondulat natural cu finisare rotunjită la vârfuri.

Related Posts

De ziua ta… Text by Andreea ESCA

Mereu m-am gândit că sunt foarte conservatoare! Cred că din acest motiv, și când o iau pe arătură,…

4 filme românești recomandate de Martin Scorsese

Celebrul regizor Martin Scorsese a mărturisit recent că îi plac foarte mult filmele românești și a făcut și…

Mașini, cai (putere) și un turneu de tenis superb: 24 de ore în Cluj-Napoca

Câte emoții pot încăpea oare în doar 24 de ore? O mulțime, ar fi răspunsul meu după aventura…

David și Victoria Beckham, cină alaturi de Regele Charles III

David și Victoria Beckham s-au aflat printre invitații de marcă ai Regelui Charles III și ai Reginei Camilla,…

Horoscopul săptămânii 10-16 februarie 2025

Ca în fiecare săptămână, astrologul Anca Stoica ne spune ce ne rezervă astrele în această perioadă! Berbec  Interesante…

14 cărți pe care le poți oferi în dar în luna februarie 

Bineînțeles că nu este vorba doar despre romane de dragoste – am deveni, în februarie, mult prea siropoși….

Jennifer Aniston și Selena Gomez sărbătoresc Galentine’s Day

Legate de o veche prietenie, Jennifer Aniston și Selena Gomez sărbătoresc anul acesta împreună Galentine’s Day. Desigur, la…

Megan Fox renunță definitiv la Machine Gun Kelly

Deși așteaptă primul lor copil împreună, actrița Megan Fox susține că a „terminat-o pentru totdeauna” cu Machine Gun Kelly….

Povestea „Sufrageriei Irinei” – Cum a devenit un moment intim o experiență care adună mii de oameni

Pe 21 februarie, Irina Rimes aduce „Sufrageria Irinei” la Sala Palatului, transformând un concept personal într-un spectacol memorabil….

Angelina Jolie a izbucnit în lacrimi la un festival de film

Angelina Jolie (49 de ani) a primit recent premiul Maltin Modern Master Award în cadrul Festivalului Internațional de…