A List Magazine ∙ May 22, 2024 ∙ 12 min read

Și în această săptămână avem noutăți și lansări dintre cele mai interesante.

HUGO BOSS, colaborare cu David Beckham

HUGO BOSS a anunțat o colaborare globală, pe termen lung cu David Beckham pentru brandul BOSS. Această colaborare se va reflecta în colecțiile BOSS Menswear multi ani de acum inainte.In ceea ce priveste scopul, colaborarea este prima de acest gen pentru BOSS Menswear si va aduce designuri inovatoare si captivante, care reflecta valorile de stil si estetica ale lui David Beckham si ale brandului BOSS, fiind pe gustul unui public global extins. In anii urmatori, parteneriatul strategic va include colectii capsula si de sezon create si curate de David Beckham, inspirate de o viata de stil in toate stadiile de concept si design. Colectiile vor fi reprezentative pentru stilul sau personal, dar si pentru pozitionarea de lifestyle premium BOSS si angajamentul brandului pentru excelenta, cea mai inalta calitate si design rafinat. Colaborarea se va concentra atat pe imbracaminte formala, cat si casual pentru barbati, cu prima colectie prezentata clientilor in sezonul primavara / vara 2025, cu David, care va aparea deja in campania globala a brandului in sezonul toamna / iarna a acestui an.

MAC vine cu multe noutăți, la început de vară

Te vei îndrăgosti de M·A·CSTACK LEGIT LIFT LASH PRIMER, un primer bun pentru gene, ce oferă volum, alungire, ridicare și rezistență pe tot parcursul zilei, minimizând în același timp riscul de întindere a mascarei, într-o formula pe baza de ulei. Detalii pe https://www.maccosmetics.ro/product/14756/126238/produse/machiaj/ochi/primer-pentru-ochi/macstack-legit-lift-lash-primer.

Experiență exclusivă pentru pasionații de lux: primul eveniment marca Florentino Delure & Bentley București a avut loc în București

Florentino Delure, împreună cu Bentley București au organizat un eveniment marcat de pasiune și rafinament în inima Bucureștiului, la Vila Florentino Delure. Într-un cadru intim și sofisticat, membri comunităților celor două branduri împărtășit impresii despre autoturismele preferate, dar și despre cultura sartorială autentică.

Vila Florentino Delure și-a întâmpinat oaspeții cu un decor exclusivist, care a găzduit și autoturismul de lux Bentley Bentayga Azure V8. Bentley București, reprezentantul eleganței în lumea automobilelor de lux și Florentino Delure, un concept italian renumit pentru creativitatea și autenticitatea manufacturii în universul modei de lux, s-au unit pentru a oferi o experiență inedită și plină de farmec celor prezenți. Invitații au fost întâmpinați de o atmosferă vibrantă și plină de energie, în care fiecare detaliu a fost gândit cu grijă pentru a oferi o experiență de neuitat.

Unul dintre invitații speciali ai serii a fost Frederico, croitorul casei Florentino Delure, aflat în vizită din Napoli, care va oferi până pe data de 19 mai experiența autentică italiană sartorială în cadrul Trunk Show-ului organizat de brand în fiecare sezon. Pe bază de programare, fiecare client va beneficia de o consiliere privată Bespoke și își va putea crea costumul personalizat, executat manual, pe măsură. 

“A fost o adevărată onoare să găzduim în locația noastră acest eveniment alături de partenerii și prietenii noștri de la Bentley București. Suntem bucuroși să oferim de mai bine de 10 ani experiențe unice clienților noștri și să transmitem autenticitatea sartorială italiană în fiecare creație, moștenită din generație în generație. “ a spus Serghei Grigor, fondatorul Florentino Delure “Ne bucurăm că acest eveniment exclusivist a reunit iubitori ai luxului într-o atmosferă rafinată, evidențiind pasiunea comună pentru designul sofisticat și performanță, caracteristice atât automobilelor Bentley, cât și creațiilor vestimentare Florentino Delure. Prin parteneriatul cu Florentino Delure, Bentley București continuă să redefinească standardele de lux și exclusivitate în industrie. ” a spus Mihaela Tudorică, Sales Manager Bentley București.

Noul ulei tratament Moroccanoil Purple a fost lansat la Eurovision

Moroccanoil, liderul global în materie de produse de îngrijire a părului cu infuzie de ulei de argan, sponsor oficial al Eurovision, a lansat, în cadrul unui eveniment exlusivist la Malmo, Suedia, un nou produs revoluționar pentru îngrijirea părului. Este vorba de noul Moroccanoil Treatment Purple, tratamentul pe bază de ulei de argan, care îngrijește și corectează reflexiile nedorite de galben ale părului vopsit în nuanțe de blond sau argintiu. La fel ca șamponul Moroccanoil Purple, noul ulei tratament conține pigmenți violeți ce combate tonurile calde de blond. El poate fi aplicat pe părul umed sau uscat, de 2-3 ori pe săptămănă, pentru a obține un păr sănătos, moale și strălucitor.

Noul Moroccanoiul Treatment Purple a fost lansat la Malmo, în cadrul unui eveniment VIP din timpul Eurovision, la care au participat artiști și influenceri internaționali, printre care și Cătălin Botezatu, Daiana Anghel și Marisa Paloma, alături de echipa Top Line România. Cu toții au asistat la o demonstrație de măiestrie a renumiților traineri internaționali, Antonio Corral Calero – Moroccanoil Global Creative Director, Kevin Hughes – VP of Artistry Moroccanoil, și Robert Ham SVP of Global Education Moroccanoil.

Pandora lansează noua colecție, PANDORA ESSENCE

Pandora anunţă lansarea PANDORA ESSENCE, o nouă colecție definită de modele organice și forme sculpturale. Inspirată din formele fluide ale naturii, colecția reprezintă libertatea de a integra  naturalul și liniile fluide în stilul de zi cu zi, rezultând într-o estetică complet nouă, în premieră pentru brand.

Francesco Terzo și A. Filippo Ficarelli, Directorii Creativi SVP Pandora, declară: „Suntem foarte entuziasmați să introducem o nouă colecție cu o estetică organică inerentă. Cu PANDORA ESSENCE, vrem să evidenţiem ideea de libertate, creând în același timp design-uri senzuale care invită la atingere. Natura a fost un element cheie, dar în același timp am vrut să punem accentul pe o direcție mai specifică, având ca bază ADN-ul Pandora”.

Cu o mare varietate de cercei în forme dinamice, colecția include cercei de tip huggies rotunzi, de tip hoops și cercei în stil baroc cu perle de cultură, combinând stiluri îndrăznețe și simple în design-ul lor. Inelele și colierele din colecție sunt perfecte pentru a fi suprapuse, accentul fiind pus asupra inelului cu formă organică, colierul cu perle de cultură și colierul cu cercuri și formă organică.

Noua colecție formată din 50 de piese este meticulos realizată din materiale durabile, precum argintul 925, placare cu aur de 14K, completate de perle de cultură şi de iscusinţa celor care le-au realizat manual.

Zestal lansează colecția Perlá – prima colecție de bridal în care accentul se pune pe deux-piece schimbând conceptul de rochie clasică de mireasă

Zestal, brandul românesc care se focusează pe reinterpretarea modernă a portului tradițional românesc, lansează colecția Perlá, o colecție de outfituri concepute pentru a transcende statutul de ținută unică de nuntă. Inspirată de eleganța atemporală și de dorința de a crea piese versatile, Perlá redefinește rochia de mireasă ca o investiție în stil, oferind o serie de piese reinterpretate care pot fi purtate cu ușurință la diverse evenimente.

Colecția Perlá este o celebrare a feminității moderne, combinând linii rafinate cu detalii delicate și materiale de cea mai înaltă calitate. Fiecare produs, fie că vorbim de rochii, bluze sau pantaloni este conceput cu atenție pentru a flata silueta feminină, oferind o varietate de opțiuni pentru a se potrivi diferitelor personalități și stiluri.

“Ne-am dorit să creăm o colecție de bridal care să fie mai mult decât o ținută pentru o singură zi,” declară Iulia & Emilia, creatoarele din spatele brandului Zestal. “Perlá este o investiție în stil, o colecție de piese atemporale care pot fi purtate și re-interpretate la diverse ocazii, de la evenimente elegante la petreceri lejere. Ne dorim ca femeile să se simtă încrezătoare și frumoase în ținutele noastre, știind că fac o alegere durabilă și elegantă.”

Pe lângă accentul pus pe versatilitate, Zestal se focusează pe sustenabilitatea materialelor și a proceselor de producție. Colecția Perlá este confecționată din materiale de înaltă calitate: organza de matase, tafta, pânză de bumbac, voal de mătase sau plisat. Totodată, colecția este compusă în mare parte din deux-piece, tocmai pentru a putea fi reinterpretată ulterior.

Summer Lovin' – noi parfumuri de vară de la Notino

Aștepți cu nerăbdare zilele însorite? Și noi la fel! Iată o selecție de noi parfumuri care te vor pregăti pentru vară.

Vara este mai aproape cu noua ediție limitată a parfumului Clinique Happy in Paradise™ Limited Edition EDP. Parfumul surprinde în esență lunile liniștite din vacanța de vară, săruturile blânde ale soarelui pe pielea ta și nesfârșita stare de bucurie.

Dacă vrei să ieși din zona de confort, încearcă noul parfum Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir. Parfumul exotic combină eleganța sofisticată a bergamotei cu farmecul misterios al paciuliului și creează o aură seducătoare în jurul tău.

Dacă totuși nu cochetezi cu exoticul, ci mai degrabă petreci lunile de vară în natură, cu siguranță vei fi fermecat de noul Marc Jacobs Daisy Wild. Trezește sufletul liber și tânăr din tine și pornește într-o aventură în inima sălbăticiei.

SABON lansează acum o nouă generație de scruburi de corp care nu doar exfoliază, ci oferă pielii o hrănire intensă încă de la prima utilizare

Formula revoluționară e un amestec unic de săruri de la Marea Moartă,bogate în minerale naturale, și trei uleiuri organice ce oferă o experiență transformatoare, făcându-te să te îndrăgostești de noua ta piele de fiecare dată când folosești scrubul.

Fii gata să trăiești o experiență revelatoare în îngrijirea pielii cu noua generație de scruburi pentru corp! Îmbogățită cu un amestec armonios de săruri de la Marea Moartă și trei uleiuri botanice organice, textura surprinzătoare de sare în ulei exfoliază delicat pielea pentru a îndepărta celulele moarte și reîncarcă pielea cu minerale esențiale, oferind în același timp o hrănire intensă. Disponibil într-o gamă largă de arome încântătoare, noul exfoliant de corp teva face să te îndrăgostești de pielea ta reînnoită, mătăsoasă și strălucitoare, de fiecare dată când îl folosești.

Top Line a deschis showroom-ul de mobilier Maletti pentru saloane de înfrumusețare

Printre punctele principale de atracție s-au aflat sistemul Vapomist, dedicat saloanelor de înfrumusețare, care permite tratamente cu abur fierbinte folosind doar apă demineralizată direct în rezervor-recipient, fără nicio instalație hidraulică, și HUB – unitatea mobilă de spălat inovatoare. De asemenea, invitații au avut ocazia sa descopere și cele mai inovative dispozitive medicale pentru clinici și centre de înfrumusețare, distribuite exclusiv de Top Line.

Vedete cunoscute din showbiz, precum Andreea Marin, Cătălin Botezatu, Elisabeta Lipă, Daliana Răducan, Gabriela Oțil, Daiana Anghel, Raluca Bădulescu, Oana Roman, Roxana Ciuhulescu, Simona Țăranu, Livia Graur s-au numărat printre primii vizitatori ai showroom-ului, participând la evenimentul de lansare ce a avut ca și concept fuziunea tehnologiilor inovative cu natura și sustenabilitatea.

“Open for Madness”: 4.000 de rețete, 6.500 de decoruri și peste 1.000.000 de oameni care au savurat experiențele Flavours

Flavours marchează 22 de ani de prezență și supremație pe segmentul de catering cu „Open for Madness”, o campanie de comunicare menită să readucă în conștiința iubitorilor de gust și de mâncare spectaculoasă ingredientele esențiale ale mărcii Flavours, care s-a poziționat de la bun început pe piață ca fiind o „altfel de companie de catering” și s-a remarcat între toți ceilalți competitori prin curajul de a accepta orice provocare.

De-a lungul anilor, peste un milion de oameni s-au bucurat de experiențele extraordinare oferite de Flavours. Grație implicării, creativității și entuziasmului unei echipe de peste 300 de membri, în cei 22 de ani de activitate, Flavours a reușit să dezvolte peste 4.000 de rețete culinare, prezentate spectaculos cu ajutorul a nu mai puțin de 6.500 elemente de design tematice. 

Related Posts

Nicole Kidman și Zac Efron, aventură toridă în ”A Family Affair”

Nicole Kidman (56 de ani) nu-și ia nicio clipă pauză și lansează film după film. Cel mai recent…

Top 10 destinații pentru 2024, potrivit TikTok

Nu mai e niciun secret că rețelele sociale, în special TikTok, dau tonul în modă, beauty, călătorii și…

Începe TIFF.23!

Festivalul Internațional de Film Transilvania, cel mai important eveniment cinematografic din România, debutează vineri, 14 iunie, cu o…

Ce mesaj a transmis Coldplay, după două seri de concerte la București

Trupa Coldplay a susținut, pe Arena Națională din București, două concerte la care au participat aproximativ 100.000 de…

Tentacule de caracatiță cu cartofi copți. Rețetă recomandată de Chef Adi Hădean

Chef Adi Hădean ne propune o rețetă de vară, specială pentru iubitorii de fructe de mare. Pentru caracatiță: …

Simone Ashley (Bridgerton): „Kate își adoră căsnicia, îl adoră pe Anthony și este încântată de experiența vieții petrecute alături de el.‟

Netflix a lansat astăzi cea de-a doua parte din sezonul III din Bridgerton, iar lucrurile sunt acum mai…

Fiecare membru al formației Beatles va avea propriul său film biografic

The Beatles vor avea parte nu de unul, ci de patru filme biografice, câte unul dedicat fiecărui memebru…

Elton John își expune impresionanta colecție de fotografii la muzeul Victoria & Albert din Londra

Elton John își va expune impresionanta colecție de fotografii la muzeul Victoria & Albert din Londra. Peste 300…

La Campionat ținem cu ele! Avon și Asociația Anais oferă butoane de panică femeilor vulnerabile, în perioada EURO 2024

Avon România, în colaborare cu Asociația Anais, organizație dedicată promovării și apărării drepturilor femeilor, copiilor și tinerilor, lansează…

Gisele Bündchen împărtășește secretele dietei ei și cele 9 elemente care îi mențin silueta

Modelul Gisele Bündchen este o împătimită a traiului sănătos, pe care îl promovează de ani de zile, după…