A List Magazine ∙ April 16, 2024 ∙ 10 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutăți și lansări de tot felul. Iată ce ne-a atras atenția!

Anna Cori a redeschis un nou concept de magazin în AFI Cotroceni

Brandul românesc Anna Cori a lansat la AFI Cotroceni noua imagine de magazin, care propune clienților o experiență inovativă de shopping, concentrându-se pe cele mai noi colecții prezentate într-un cadru sustenabil și rafinat.

Mobilier realizat din culori neutre,  vitrine care funcționează în armonie cu interiorul magazinului, designul modern și primitor oferă clienților posibilitatea de a descoperi cele  mai noi colecții ale brandului Anna Cori pentru  femei și  Denis, brandul pentru bărbați și de a interacționa rapid cu echipa de consultanți.

Sustenabilitatea este parte încorporată din strategia Anna Cori, iar noul concept reflectă această direcție prin diminuarea efectelor activității de zi cu zi din magazin prin intermediul tehnologiei – sistem de iluminat LED, setarea temperaturii ambientale, consum de apă cu temporizator, pungile de hârtie,  etc. 

„Redeschiderea magazinului Anna Cori  în AFI Cotroceni confirmă  strategia noastră de a oferi clienților experiențe memorabile de shopping. Suntem un business  100% românesc care de peste 30 de ani producem în fabrica noastră de la Suceava încălțăminte și accesorii din materiale de top, iar produsele noastre concurează cu cele mai cunoscute branduri internaționale. De la inaugurarea primului magazin în anul 2000 în Suceava, compania și-a extins constant rețeaua pe piața românească, Anna Cori fiind sinonim cu standardele înalte de calitate, precum și cu inovația.” a declarat Andreea Cornea, Marketing Manager. Colecțiile Anna Cori  sunt recunoscute pe piața românească pentru calitatea excepțională a produselor, create cu grijă într-o  gamă variată de modele  pentru orice moment al zilei sau orice ocazie: de la linia casual, până la piesele elegante. 

Ai grijă de sănătatea intimă cu gama Mastrelle®!

Dismenoreea este un termen medical utilizat pentru a descrie durerea menstruală. Este un simptom comun al menstruației și poate varia de la dureri ușoare, la dureri severe care afectează activitățile zilnice ale unei femei. Disconfortul poate fi resimțit în partea de jos a abdomenului, în partea inferioară a spatelui sau în alte zone ale corpului. 

Pregătirea înainte de menstruație poate implica câteva acțiuni care să te ajute să te simți mai confortabilă și pregătită: asigură-te că ai suficiente produse menstruale, menține o igienă intimă adecvată și folosește plasturii menstruali de la Mastrelle.

Mastrelle® dureri menstruale este un plasture cu efect de încălzire pentru ameliorarea durerilor menstruale, indicat și pentru adolescente cu vârsta de peste 12 ani.

Avantaje: forma specială a plasturilor pentru dureri menstruale asigură aplicarea indiferent de zonă și moment al zilei, oferind libertate de mișcare, plasturele poate fi utilizat ca tratament noninvaziv al durerilor menstruale la nivelul abdomenului inferior. În plus, poate fi folosit pentru o perioadă de până la 8 ore, asigurând o temperatură continuă de 50-60°C. Este important să folosești și servețele de igienă intimă pentru a menține igiena și sănătatea zonei intime. 

Prețuri mici pentru cei mici: PRIMARK reduce prețurile la sute de articole esențiale de vară pentru copii

Primark reduce prețurile la sute de articole esențiale de îmbrăcăminte și accesorii pentru copii, reafirmându-și angajamentul de a păstra prețuri mai mici la îmbrăcămintea pentru copii. Măsura se aplică anumitor produse esențiale pentru  sezonul de vară și își propune să ajute familiile să economisească și să achiziționeze haine pentru cei mici la prețuri cât mai accesibile.

Acesta este al doilea an în care Primark introduce prețuri mai mici la sute de articole esențiale pentru copii, după ce vara trecută a scăzut prețurile la anumite piese de îmbrăcăminte pentru copii, chiar înainte de perioada cumpărăturilor pentru începerea școlii. Prin această inițiativă, Primark dorește să ofere clienților cel mai bun raport calitate/preț la toate produsele comercializate. În ultimii ani, compania a depus eforturi susținute pentru a continua să scadă sau să înghețe prețurile la articolele esențiale pentru copii și bebeluși, știind cât de important este pentru familii să păstreze un nivel redus al cheltuielilor.

Noile prețuri mai mici la produsele esențiale de zi cu zi se aplică articolelor din colecțiile de vară pentru copii, cum ar fi tricourile, seturile – tricou și pantaloni scurți, costumele de baie, șlapii și șepcile, perfecte pentru zilele fierbinți de vară sau de vacanță. Un tricou simplu, pantaloni scurți de baie, o pereche de șlapi și o șapcă pot fi achiziționate la prețul de 52 de lei, față de 72 de lei, anul trecut. Măsura se extinde, de asemenea, și la îmbrăcămintea pentru bebeluși, o ținută completă formată din tricou și pantaloni scurți fiind acum la prețul de 28 de lei, față de 30 de lei în urmă cu 12 luni. 

GETT’s Salons: Investiție de 20.000 de euro într-un aparat de rejuvenare facială și corporală. 

Surprinzator pentru mulți, trendul în industria beauty este dictat nu de modele sau vedete, ci de femeile de afaceri, care sunt tot mai interesate de modul în care arata, în ciuda timpului limitat. Deși puternic afectate de schimbarile contextului pandemic, de concurența neloială din industrie, de criza lipsei de personal, dar și de inflația ridicată – saloanele de top (4 și 5 stele) mizeaza pe un segment nou de consumatoare, reprezentat de ceea ce numim ,,business women”. 

În  tot acest context marcat de incertitudini, dar și de schimbari generate de avansul tehnologic, femeile de afaceri devin cliente fidele ale saloanelor de top din capitală și din marile orașe ale țării și tot mai mulți jucatori din industrie investesc sute de mii de euro în  aparatură cu scopul de a se ridica la nivelul așteptărilor acestui segment de public. Este o decizie strategică, chiar dacă această  industrie încă se confruntă cu tot mai multe piedici și incertitudini.

,,Calatoresc mult, în Europa, dar și în lume. Sunt independete, își  permit și nu se zgarcesc atunci cand investesc în propria imagine, mai ales când sunt conștiente de rezultatele procedurilor estetice. Experimentează diferite tratamente în țările vestice și au așteptări. În strategia noastră de poziționare, am cautat mereu cele mai inovative aparate pentru regenerarea faciala și corporală, iar cea mai recentă achiziție poate fi testată în salonul nostru din incinta Sheraton Hotel din București. Saloanele noastre sunt amplasate în locații exclusiviste și punem accent pe experiența clientelor. Femeile de afaceri pot ajunge cu ușurință în unul dintre saloanele GETT’S. Cel mai recent aparat achiziționat de GETT S este SKEYNDOR_MEGAN – un aparat de regenerare facială  și corporală, care  combină întregul potențial al Hi-Freq, Dermaboost și Deep RGB într-un dispozitiv unic multi-tratament care, împreună cu Hi-Tech Performing Cosmetics, creează o sinergie perfectă cu efecte spectaculoase. Aparatul revoluționează modul de rejuvenare facială și corporală și a reprezentat o investiție de 20 000 euro. Costul unei ședințe pornește  de la 500 de lei ”, afirma Lucian Miess fondator şi proprietar GETT’S şi preşedintele RoBeauty.

Crama Liliac lansează Cuvée Antonia, cel mai tânăr vin al cramei

Liliac, crama din Batoș, județul Mureș, care păstrează tânăr spiritul transilvănean prin vinurile sale, anunță lansarea celui mai nou sortiment – Cuvée Antonia. Liliac Cuvée Antonia este un vin născut în Transilvania, inspirat din numele Antoniei Beck, nepoata lui Alfred Michael Beck, fondatorul cramei. Antonia face parte din noua generație care va mai adăuga o filă în povestea Liliac. 

Noul sortiment reprezintă simbioza perfectă între terroir-ul distinct și tehnica modernă – un vin nou din lumea veche. Strugurii sunt culeși manual și prelucrați cu aceeași grijă cu care au fost vegheați până la maturare. 

„Vinul pe care l-am lansat, Cuvée Antonia, este o altă dovadă a efortului nostru de a schimba o industrie tradițională, unde vrem să facem lucrurile altfel, un alt mod de a face vin. Faptul că suntem o echipă tânără, în spatele unui business de familie, cu siguranță ajută. Noul sortiment poartă numele nepoatei domnului Beck, fondatorul și investitorul cramei Liliac. De aceea, lângă semnătura lui și a fiicei lui, vinul poartă și semnătura Antoniei”, declară Miron Radic, general manager Liliac.

Cuvée Antonia este un cupaj din patru soiuri de struguri: Chardonnay (55%), Sauvignon Blanc (25%), Neuburger (16%) și Muscat Ottonel (4%), fiind un vin echilibrat, cu arome pronunțate și gust plăcut, fructat. Buchetul are arome intense de mere și pere coapte, piersici, fructe exotice, banane, mango și eucalipt. 

Saforelle vine cu noutăți

Menținerea unei igiene intime corespunzătoare este esențială pentru sănătatea femeilor. Igiena adecvată și respectarea unei rutine corespunzătoare pot preveni infecțiile sau iritațiile.

Gelul de igienă intimă joacă un rol esențial, acesta trebuie să respecte pH-ul natural al vaginului, astfel încât să nu fie afectat echilibrul florei. De asemenea, gelul trebuie să aibă o formulă blandă pentru a menține echilibriul PH-ului și a bacteriilor benefice.

Saforelle Gel delicat pentru igiena intima este alegerea perfectă pentru femeile care doresc să mențină o igienă intimă corectă și să prevină disconfortul. Formula sa delicată, cu extract de Brusture, oferă o curățare eficientă și o hidratare optimă, respectând echilibrul natural al zonei intime. 

Gelul de igienă intima Saforelle este special conceput pentru o îngrijire delicată a pielii sensibile și/sau iritate, iar datorită formulei sale delicate și fără săpun este adaptat în mod special utilizării zilnice și respectă echilibrul natural al florei intime, putând fi utilizat pe tot corpul, ca un gel de duș.

Saforelle este testat ginecologic și dermatologic și are miros proaspăt datorită principiului activ sinodor care neutralizează mirosurile neplăcute.

Related Posts

Queen of Make-up: strălucește în cele 4 zile la Neversea

A List și Neversea, the queen of festivals, ți-au pregătit o serie de articole cu tips & tricks…

Prăjitură persană, rețetă recomandată de Chef Adi Hădean

Prăjitura persană sau povestea despre cum o fată simplă a reușit să cucerească inima unui prinț. Da, e…

Cum se menține în formă Brooke Shields, la aproape 60 de ani

Cunoscută publicului mai ales cu rolul său din ”Laguna Albastră”, actrița reușește să-și păstreze frumusețea naturală și la…

Când se va lansa sezonul 3 din ”And Just Like That…”?

Serialul ”And Just Like That…”, continuarea Sex and the City, revine cu cel de-al treilea sezon pe HBO…

MINA prezintă „Dinozaurii – O călătorie imersivă în Lumea Preistorică”

MINA, muzeul de artă imersivă din România, lansează din 16 Mai un nou spectacol educațional: „Dinozaurii – O călătorie imersivă în…

Ce citim în luna mai? Descoperă 4 dintre cele mai interesante apariții editoriale!

Luna mai a adus în librării apariții editoriale de top, volume de ficțiune și nonficțiune care au toate…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și cele mai interesante lansări. Iată ce ne-a…

„Colecționarii sunt la fel de interesanți precum artiștii. Toți au particularități și plăceri secrete” spun fondatoarele târgului de artă contemporană Rad Art Fair

Zeci de galerii, un parc de sculpturi și mii de vizitatori îndrăgostiți de artă; așa s-ar putea defini…

Beyoncé și Blue Ivy, mamă și fiică în sequel-ul Lion King

Beyoncé (42 de ani) și fiica ei, Blue Ivy (12 ani), își vor folosi vocile împreună în sequel-ul…

Jennifer Lopez: ”Sunt în cea mai bună formă fizică de până acum”

Jennifer Lopez (54 de ani) nu-și oferă nicio clipă de răgaz. Vedeta urmează să apară într-un nou film…