A List Magazine ∙ May 30, 2023 ∙ 16 min read

Finalul lunii mai vine cu multe lansări și noutăți. Iată ce ne-a atras atenția în această perioadă!

Yara SHAHIDI A PURTAT TOMMY HILFIGER LA FINALA NEW LEGACY CHALLENGE 

Tommy Hilfiger anunță că Yara Shahidi, actriță premiată, producătoare și lider renumit în domeniul incluziunii, a participat la finala New Legacy Challenge de la The Metrograph din New York, pe 24 mai 2023, îmbrăcată în Tommy Hilfiger. În timpul evenimentului, Tommy Hilfiger și Yara Shahidi au anunțat-o pe Megan Smith ca fiind câștigătoarea premiului. Ea va primi un grant de 25.000 USD și oportunitatea de a realiza o colecție capsulă alături de echipa de design Tommy Hilfiger.

Aflată la cea de-a doua ediție, New Legacy Challenge este o competiție de design dezvoltată printr-un parteneriat între Tommy Hilfiger’s People’s Place Program și Harlem’s Fashion Row (HFR). Creată pentru a oferi sprijin în carieră și acces comunităților subreprezentate în modă, New Legacy Challenge celebrează vocile unei noi generații de designeri BIPOC.

Programul People’s Place a fost lansat în iulie 2020 ca o platformă pe trei piloni din dorința de a promova reprezentarea diverșilor lideri din modă și din industriile creative. Cu accent pe parteneriatele dezvoltate de-a lungul timpului, oferirea accesului în carieră și leadership-ului în industrie, programul urmărește să realizeze schimbări consistente, pe termen lung. Programul își ia numele de la primul magazin Tommy Hilfiger care a fost deschis în 1969 în orașul natal al lui Hilfiger, Elmira, New York. La doar 18 ani, Hilfiger a creat People’s Place ca un spațiu dedicat pentru ca oameni din toate categoriile sociale să se reunească pentru a se bucura de artă, muzică, modă și cultura pop. Modelat de revoluția culturală din anii 1960, magazinul original a stimulat un schimb de idei, a încurajat exprimarea de sine autentică și a contestat normele sociale. În acest spirit a fost fondat și va continua să se extindă noul Program People’s Place.

Brand-ul de wellness Health Labs Care, proaspăt intrat pe piața din România cu suplimente alimentare, anunță lansarea a două game de produse cosmetice premium.

De acum, pe lângă cele 11 suplimente alimentare, româncele vor putea achiziționa și  produsele cosmetice din gamele Glown On și Slow On alea brandului polonez. Health Labs Care este un brand bazat pe știință, ce își selecționeză cu atenție ingredientele, iar formulele acestor produse cosmetice sunt unele originale, create de propria echipa de chimiști, biotehnologi și cosmetologi cu experiență vastă în industria cosmetică.  

Niavis: #GustăriSănătoasePentruCopii, idei creative de gustări nutritive pentru cei mici

În lunile mai și iunie 2023, Niavis, unul dintre cei mai importanți distribuitori de alimente și superalimente din România, derulează campania #GustăriSănătoasePentruCopii, cu scopul de a promova un stil de viață sănătos pentru copii, prin oferirea de idei creative de gustări nutritive și pe placul celor mici. 

Pe parcursul campaniei, specialiștii Niavis împărtășesc cu părinții rețete simple și sănătoase, care să îi încurajeze pe copii să descopere gusturi noi și să se bucure de alimente nutritive, punând accent pe utilizarea ingredientelor naturale, evitând aditivii artificiali și zahărul adăugat. Totodată, în cadrul campaniei, specialiștii Niavis își propun să demonstreze că gustările sănătoase pot fi la fel de delicioase ca și cele mai puțin sănătoase.

Sub umbrela #VorbimLimbaNaturii, Niavis își propune să educe, să inspire și să încurajeze comunitatea în adoptarea unui stil de viață sănătos și responsabil, iar prin campaniile dedicate părinților să devină un partener de încredere pentru aceștia. Niavis oferă instrumentele și resursele necesare pentru o alimentație echilibrată și gustări sănătoase în viața de zi cu zi, care să contribuie la sănătatea și dezvoltarea armonioasă a copiilor.

Astfel, între mese, pentru un plus de energie și sănătate, specialiștii recomandă fructe, nuci, semințe, iaurt cu cereale integrale sau fructe deshidratate fără zahăr. Pentru gustări cât mai sănătoase și nutritive, zahărul poate fi înlocuit cu sirop de agave, iar cacaua cu pudră de roșcove, care este bogată în calciu, proteine, pectină, având totodată un conținut scăzut în calorii și grăsimi.

În ceea ce privește produsele destinate copiilor, Niavis oferă o selecție atentă de alimente și superalimente care susțin creșterea sănătoasă și dezvoltarea armonioasă a celor mici, toate produsele fiind obținute din surse naturale, respectând cele mai riguroase standarde de calitate și procese de producție durabile, având la bază ingrediente naturale, certificate ecologic, fără aditivi artificiali, fabricate în propria unitate de producție. 

Ivatherm lanseaza ivaRG

Inovația gamei ivaRG este combinația sinergică, patentată, de ingrediente inovatoare cu eficiență demonstrată în reducerea liniilor fine, a ridurilor, în estomparea cearcănelor și a petelor pigmentare. Gama este destinată tuturor tipurilor de piele sensibilă și conține ingrediente de ultimă generație: Granactive Retinoid, o formă superioară de retinol, extract din prună de Kakadu, cea mai bogată sursă de VItamina C din lume, acid hialuronic cu masă moleculară mică, extract de ciupercă Chaga, extract de Swiss Pine și fermentul probiotic Lactobacillus Ferment. 

„IvaRG conține cele mai inovatoare ingrediente active în concentrații maxim eficiente. Cremele sunt formulate cu 90% ingrediente naturale, nu conțin parfum și au ambalaje sustenabile. Combinațiile sinergice din cele trei creme au rezultate spectaculoase în întinerirea pielii, ingredientele fiind potențate de proprietățile extraordinare ale Apei Termale Herculane. Efectele folosirii produselor se văd din prima zi. Pielea devine mai hidratată, fermă, elastică, ridurile fine se diminuează și petele se estompează”, spune dr. Rucsandra Hurezeanu, fondatoare și CEO Ivatherm

Noua gamă ivaRG este disponibilă acum în farmacii și pe www.ivatherm.ro.

Farmec relanseaza gama Gerovital H3 Antiperspirante cu o noua imagine si isi extinde portofoliul cu doua produse noi

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Gerovital H3 Antiperspirante cu un nou concept grafic. Cele opt produse ale gamei sunt disponibile într-o serie de ambalaje noi și oferă eficiență sporită împotriva mirosurilor neplăcute și a petelor albe inestetice de pe haine, datorită ingredientelor naturale, cum sunt sărurile de aluminiu, citrofolul și vitamina E. În plus, gama a fost extinsă cu două produse noi – Antiperspirantul Powder, cu un parfum floral de bergamote și portocale și Antiperspirantul Pink Heaven, cu note de frezie, măr și lăcrămioare.

 La un an de la lansare, restaurantul Sciccheria îl aduce în România pe Giuseppe Raciti, cheful vulcanic, inclus în ghidul Michelin

Restaurantul Sciccheria, situat în zona metropolitană a Bucureștiului, împlinește un an de la deschidere și organizează, pentru oaspeții săi, o cină eveniment, la patru mâini, în cadrul căreia cheful rezident Michael Passarelli va găti alături de Giuseppe Raciti, care a adus restaurantului Zash, din Catania, o stea Michelin.

Astfel, în data de 15 iunie, începând cu ora 19:30, va avea loc Etnavaganza, o seară dedicată gastronomiei siciliene, cea care a consacrat Sciccheria, punând restaurantul în topul preferințelor iubitorilor de experiențe culinare. Cei doi chefi își vor încânta oaspeții cu un meniu de degustare de 7 preparate neo-siciliene, asociate cu vinuri italienești, menite să aducă un tribut mineralității terroir-ului și prospețimii caracteristice Mării Ionice.

“Ne-am dorit să marcăm un an de Sciccheria cu un eveniment care să exprime foarte bine ADN-ul nostru sicilian și care să ofere oaspeților o experiență plăcută, memorabilă, cum nu au mai trăit în București. Asocierea celor doi chefi este una extrem de reușită, pasiunea, curiozitatea și dragostea lor față de Sicilia se împletesc în două stiluri gastronomice extrem de personale, dar, în același timp, complementare”, a declarat Claudia Militello, coproprietar Sciccheria.

Aesthetics LAB te ajută să îți recapeți încrederea, cu o rutină personalizată a pielii

Fiecare afecțiune a pielii poate fi rezolvată cu tratamentul potrivit și multă perseverență, iar bazele unui ten sănătos și armonios pleacă din dorința fiecăruia de a-și cunoște pielea și de a-i oferi rutina corectă de îngrijire.
Pe aceste principii se bazează și Ana Brumă, fondatoarea Aesthetics LAB, un centru care îmbină eleganța unui SPA cu nivelul de precizie specific unei clinici.

Astfel că unul din brandurile de skincare aduse și promovate la Aesthetics LAB este Methode Brigitte Kettner, un brand german cu produse de înaltă calitate, ce pornesc de la un concept cosmetic holistic. Plecând de la premisa că secretul skincare-ului este consecvența și nu trebuie să treacă nici o zi fără rutina de îngrijire specializată, formulele Methode Brigitte Kettner vă sunt alături chiar și în vacanță, sub forma unui Travel Set, destinat pentru două tipuri de îngrijire: pentru piele cu tendință acneică sau pentru tenul ce are nevoie de acțiune antiaging.

Tramvaiul Poeziei ajunge la Timișoara, pe 3 și 4 iunie! 5 călătorii urban-poetice, momente muzicale și povești despre oraș. Află cum te înscrii la eveniment

Dăm startul unei veri poetice, la Timișoara! Tramvaiul Poeziei, eveniment ajuns la a 3-a ediție, este o invitație adresată publicului larg de a se bucura, pe 3 și pe 4 iunie, de 5 călătorii interdisciplinare în tramvaiul desenat de artistul Dan Perjovschi. Călătoriile oferă ocazia incursiunii în lumea poeziei contemporane, a orașului, dar înseamnă totodată și momente muzicale și povești de pe 3 trasee din oraș, cu scopul de a crea o experiență inedită pentru redescoperirea lecturii și a reconectării cu Timișoara. Tramvaiul Poeziei este un proiect al Asociației „Arta Nu Mușcă”. 

Urmează stația poeziei! Cele 5 călătorii urban-poetice îi au în centrul atenției pe 5 poeți cunoscuți și apreciați de public: Svetlana Cârstean, Moni Stănilă, Alina Purcaru, Radu Vancu și Andrei Dosa, fiecare având atribuite, în cele 2 zile, câte două ore de lectură și discuție, moderate de Raisa Beicu, de profesie jurnalist, creatoare de conținut, pasionată de cultură. 

Tramvaiul Poeziei are un program special de weekend, fără opriri în stații, cu plecări stabilite astfel: 

  • 3 iunie, ora 12:00. Invitată specială: Svetlana Cârstean
  • 3 iunie, ora 14:30. Invitată specială: Moni Stănilă
  • 3 iunie, ora 17:00. Invitată specială: Alina Purcaru
  • 4 iunie, ora 12:00. Invitat special: Radu Vancu
  • 4 iunie, ora 14:30. Invitat special: Andrei Dosa. 

Toate plecările sunt din Depou (B-dul Dâmbovița 67) și retur, urmând 3 trasee. Accesul publicului este gratuit și este permis în limita locurilor disponibile persoanelor care se înscriu cu un email la adresa: curaj@artanumusca.ro. Participanții sunt rugați să specifice cursa dorită și cum ar descrie Timișoara în 2 cuvinte. Viziunea lor despre oraș va ajuta la realizarea unui poem colectiv ce va fi publicat după încheierea evenimentului. 

Pe parcursul acestor călătorii inedite, publicul va putea afla și informații captivante despre Timișoara de la ghidul istoric Marius Daniel Igna, care va însoți participanții în cele 2 zile ale evenimentului. Mai mult decât atât, întreaga experiență culturală va fi îmbogățită de recitaluri muzicale susținute de artiști locali: Andrei Mihail Radu și Abel Chircă la vioară, Csaba Zsolt Maksay la violoncel, Alexandra Mahu și Bogdan Preda la flaut. 

SMYK All for Kids își extinde rețeaua de magazine în România, inaugurând al 28 lea  magazin pe piața locală

Compania poloneză SMYK All for Kids, unul dintre cei mai mari retaileri din segmentul de jucării, îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru copii, își extinde rețeaua națională cu un magazin în Slobozia și ajunge la 28 unități în România. Deschiderea noii unități SMYK vine cu reduceri la îmbrăcăminte, încălțăminte și jucării selectate.

Noua unitate SMYK va fi deschisă pe 31 mai, în Slobozia Value Center (Șoseaua București-Contanța nr. 3K), unde ocupă o suprafață de 360 mp. Prin deschiderea unui nou magazin, SMYK All for Kids își consolidează poziția în zona de sud-est a țării, unde retailerul polonez are în prezent trei magazine, în Constanța, Brăila și Galați.

Noua unitate are o suprafață de 360 mp și o echipă de șase angajați pregătiți să ofere părinților cele mai bune sfaturi și sugestii în ce privește achizițiile pentru copii. 

Mai mult, cu ocazia inaugurării, magazinul din Slobozia Value Center va găzdui o campanie de reduceri de până la 50% la articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și jucării selectate, în limita stocului disponibil, în perioada 31 mai – 05 iunie.

„Putem spune că, prin deschiderea acestui magazin, sărbătorim Ziua Copilului făcând un cadou extrem de util părinților din Slobozia și din împrejurimi: o gamă variată de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, jucării și accesorii pentru cei mici, la prețuri rezonabile. Părinții obișnuiesc să pună copiii pe primul loc, oderindu-le tot ceea ce este necesar pentru dezvoltarea lor sănătoasă și armonioasă. Iar prin prețurile accesibile pe care le practicăm, dar și prin campaniile de reduceri pe care le organizăm, dorim să susținem  eforturile tuturor părinților în acest demers. Prin deschiderea magazinului din Slobozia venim și mai aproape de familiile din sud-estul țării, punându-le la dispoziție cele mai căutate și utile produse pentru copii”, a declarat Sorin Stancu, director general SMYK All for Kids România.

#Colors al comunitatii Nu Mai Port ajunge la a 5a ediție: WHITE by Opalescence este dedicată zâmbetelor și vacanțe

Comunitatea eco-fashion Nu Mai Port, dedicată sustenabilității și dezvoltată de Claudia Nicolau Penda până la peste 55.000 de membri cu atitudine responsabilă față de mediu, continuă suita de evenimente #Colors, cu o petrecere WHITE by Opalescence.

Al cincilea eveniment #COLORS are loc la mijlocul lunii iunie și va reuni, la fel ca evenimentele precedente, peste 130 de membre active ale comunității Nu Mai Port. Ediția White by Opalescence este dedicată zâmbetelor strălucitoare, dansului, distracției și optimismului. Susținută de Opalescence, sistemele nr. 1 de albire dentară la nivel mondial, #Colors WHITE va găzdui o prezentare de ținute elegante, cu Alin Gălățescu ca Art Director, dar și momente presărate cu dans și prosecco, în cadrul premium al studioului de dans Arthur Murray. 

LASĂ-ȚI BUZELE SĂ STRIGE!
Este timpul sa uiți de rujurile uscate și neplacute care dispar rapid de pe buze. essence îți prezintă o revoluție în îngrijirea și colorarea buzelor: exprimă-ți personalitatea cu voce tare și cu mândrie de
dimineața până seara cu rujul lichid 8h matte! Buzele au fost întotdeauna în centrul atenției tuturor iubitorilor de machiaj de top! Ele vorbesc de la sine, atrag privirile, emană senzualitate și invită la sărutări! Ele sunt puterea noastră, aliatele noastre pentru încrederea în sine, purtătarele de cuvânt cu fiecare ocazie! Întotdeauna vrem să le facem și mai expresive și mai voluminoase. Râd, vorbesc, seduc, sărută… iar cu rujul potrivit poți da buzelor tale un plus de volum si energie. Așadar, rasfată-le cu grija și dragoste și evidențiază-le cu mândrie cu fiecare ocazie cu ajutorul unui ruj confortabil de purtat, de lungă durată și expresiv. Exact asta este rujul lichid essence 8h matte, care îți oferă o acoperire ridicată și un finisaj de lungă durată, rezistent la apă și ăarut, care durează până la opt ore. Textura sa cremoasă și mată este plăcută pe buze și nu le usucă. Datorită aplicatorului special conceput, rujul lichid este aplicat ușor și precis.
8h MATTE are o textură ușoară și cremoasă ce durează până la 8 ore și oferă culoare intensă fără să usuce. E o gamă variată de nuanțe de la nude delicat la roz dulce și nuanțte intense de roșu, oferă culoare intensă dintr-o singură aplicare ușoară și precisă și este rezistent la apă – și la săruturi :).

Related Posts

PLOOM X: DESIGN ELEGANT, EXPERIENȚĂ UNICĂ, GUST AUTENTIC

Ploom X, cel mai nou produs din portofoliul JTI România, vine pe piață cu o experiență unică a…

Dezvăluirile intime ale lui David Beckham, într-un documentar pe Netflix

Cele mai intime amănunte din viața fostului fotbalist britanic David Beckham (48 de ani) vor fi dezvăluite într-un…

Mădălina Ghenea, apariție strălucitoare la Scala din Milano

Mădălina Ghenea a avut o apariție marcantă la Teatrul Scala din Milano, la gala CNMI Sustainable Fashion Awards…

Horoscopul săptămânii 2-8 octombrie 2023

Astrologul Anca Stoica vine cu detalii despre fiecare zodie în parte. Iată ce ne rezervă astrele în perioada…

Un festival de creație: începe DIPLOMA Show 2023

Ediția a X-a va prezenta 130 de lucrări publicului larg la Combinatul Fondului Plastic și va avea o…

Toamna aceasta călătorești cu stil datorită beneficiilor din platforma Visa Premium!

Bucură-te de curse exclusiviste BlackCab în drumul spre aeroport, de reduceri la tarifele saloanelor de înfrumusețare, de prețuri…

Horoscopul lunii octombrie 2023

Astrologul Anca Stoica ne aduce previziunile astrologice ale lunii octombrie 2023. Pe Tauri îi așteaptă schimbări la locul…

Dieta Okinawa – 5 principii pentru a trăi mai mult și mai sănătos

Dieta Okinawa cuprinde principiile de viață și de alimentație ale locuitorilor din arhipelagul Okinawa, Japonia, unii dintre cei…

Cel mai nou film al lui Martin Scorsese, Killers of the Flower Moon, se vede prima oară la Les Films de Cannes à Bucarest (20 – 29 octombrie)

Leonardo DiCaprio și Robert de Niro joacă în filmul eveniment al lui Martin Scorsese, Killers of the Flower…

„AI-ul va produce democratizarea design-ului”, spune Julio Obelleiro, manager agenție de tehnologie inovativă 

„AI-ul va produce democratizarea design-ului”, spune Julio Obelleiro, manager agenție de tehnologie inovativă  „AI lucrează precum oamenii. Oamenii…