Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din toate domeniile. Iată ce ne-a atras atenția în această perioadă!
Maja Wyh (influencer) face parte din campania Timeless Sense de la
Gino Rossi.
Negru, bej, maro-negru sau bej-negru – cizmele din piele din colecția capsulă Timeless Sense Gino Rossi sunt unite prin croiala lor – o căptușeală îngustă ca o șosetă, tocul înalt perfect echilibrat și vârful ascuțit. Pantofii din colecția capsulă sunt însoțiți de serviete, tot din piele, în formă de clutch la scară redusă în nuanțe similare: negru, maro caramel și bej camelie.
Timeless Sense este în concordanță cu tendința pentru minimalismul modern, prin urmare, în scopurile campaniei, stilistul Agnieszka Ścibior a îmbrăcat-o pe vedeta populară de pe internet, Maja Wyh (aproape 400.000 de fani o urmăresc pe Instagram) în haine din tricotaje moi, costume sau seturi pentru bărbați, combinând codul vestimentar de birou cu senzualitatea feminină.
Târgul de Cafea și Ceai Auchan, ajuns la cea de-a X-a ediție, reunește peste 300 de articole în magazine și online
Până pe 8 februarie, hipermarketurile Auchan găzduiesc cea de-a zecea ediție a Târgului de Cafea și Ceai. Evenimentul a devenit deja unul tradițional și un punct de referință mult așteptat de iubitorii acestor produse. Anul acesta, oferta include peste 300 de articole, printre care numeroase sortimente și arome noi. De asemenea, vor exista și o mulțime de premii puse la dispoziție de Auchan, de la aparate de cafea și până la vouchere de cumpărături. Întreaga ofertă este disponibilă și pe auchan.ro, unde clienții pot opta pentru livrare la domiciliu ori pentru ridicarea comenzii din cel mai apropiat magazin Auchan.
Ediția de anul acesta a târgului aduce o mulțime de noutăți pentru iubitorii de cafea și de ceai. În zona special marcată, consumatorii vor putea găsi peste 200 de articole din toate tipurile de cafea – măcinată, boabe, capsule și instant, dar și produse exclusive și mărci naționale, precum și o varietate de ceaiuri. Evenimentul reunește atât produsele vedetă, ce nu trebuie să lipsească din casă, precum și o serie de articole trend-setters, respectiv noile apariții pe piață, toate la prețuri speciale pentru această ocazie. De exemplu, gamele Legal, Evolet, Foodness și Tet se vor număra printre noutățile din acest an care reprezintă anul acesta 25% din gamă.
Ana Morodan: “Cu salatele îți ierți păcatele”
Dacă este salată, atunci este Eisberg, iar dacă te preocupă sănătatea și siguranța salatelor din farfurie, atât cele cumpărate din magazin cât și cele folosite la preparate de către principalele lanțuri de restaurante, este bine să afli ce se întâmplă chiar de la sursă. Cam așa a gândit și Ana Morodan, când a acceptat provocarea de a vizita fabrica Eisberg, locul unde cele mai proaspete și sănătoase ingrediente sunt spălate și pregătite în cele mai sigure condiții, pentru a compune mixurile pe care noi, de peste 25 de ani, alegem să le avem în farfurie.
“Nu este întâmplare, salatele sunt tratate cu grijă, pricepere si aș îndrăzni să spun – respect, pentru a rezulta ce vedeți în pungile de pe rafturile supermarketurilor iar apoi în farfurii” a spus Ana Morodan.
“Salatele sunt gândite să aibă gust. Pentru aceasta ingredientele sunt atent asociate, iar dulcele și amarul sunt combinate cu multă atenție”, explică Nicoleta Scarlat, director de marketing și vânzări la Eisberg.
Tommy Hilfiger i-a anuntat pe Lalaland si UZURI K&Y drept castigatorii celei de-a treia editie Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, un program global creat din dorinta de a gasi si sustine idei care conduc la un peisaj al modei mai incluziv. In perioada 12-13 ianuarie s-a desfasurat evenimentul virtual final al programului, in cadrul careia cei sase finalisti si-au prezentat conceptele in fata juriului prestigios. Castigatorii vor imparti un fond de premii in valoare de 200.000 de euro si vor primi mentorat timp de un an din partea expertilor interni de la Tommy Hilfiger si de la INSEAD – una dintre cele mai mari scoli de afaceri din lume. Ei si-au asigurat, de asemenea, un loc intr-un program INSEAD care reuneste oameni, culturi si idei pentru a cultiva lideri inovatori.
Pentru aceasta initiativa, care este o ramificatie a viziuniii Tommy Hilfiger despre sustenabilitate – Waste Nothing and Welcome All, in Ianuarie peste 430 de start-up-uri si scale-up-uri din 22 de tari si-au prezentat ideile. Prin programul din acest an s-a dorit in special sa se amplifice si sa sprijine in continuare antreprenorii BIPOC (black, indigenous, people of color) care lucreaza pentru a-si promova comunitatile, incurajand in acelasi timp un viitor mai incluziv pentru industria modei. Pentru prima data, fanii brand-ului TOMMY HILFIGER au putut sa participe la fazele initiale ale provocarii, exprimandu-si votul digital pentru a ajuta la restrangerea aplicatiilor, astfel fiind identificati finalistii. Alaturi de asociatii Tommy Hilfiger la evenimentul final, acestia au fost, de asemenea, invitati sa voteze pentru pitch-ul lor preferat, urmand sa se acorde o suma suplimentara de 15.000 de euro unuia dintre finalisti.
Editura Publisolcontinua sa readuca in atentia cititorilor de azi, scriitori romani de legenda ai secolului 20, lansand seria de autor Leonida Neamtu.
Prin reeditarea operelor lui Leonida Neamtu, Editura Publisol ofera iubitorilor de carte un autor deosebit, al carui stil original a reusit sa cucereasca de la inceput publicul romanesc, vanzandu-se in secolul trecut in tiraje de zeci de mii de exemplare.
”100 Nights of Hero”, varianta feministă a ”O mie și una de nopți”
”100 Nights of Hero” este varianta cinematografică feministă a ”O mie și una de nopți”, în care joacă…
Horoscopul săptămânii 16 – 22 septembrie 2024
Astrologul Anca Stoica ne prezintă horoscopul săptămânii 16-22 septembrie 2024. Iată ce ne prezic astrele! Berbec Este o…
Atena Boca a lansat cartea „Totul începe cu o mamă”
Atena Boca, fondatoarea comunității LaPrimulBebe, una dintre cele mai mari comunități de sprijin pentru mame din România, a lansat…
Flori de SubCetate, un business cu parfum de succes
Flori de SubCetate este un business cu un domeniu delicat și parfumat, exact cum îi spune și numele-…
Experiența Emily in Paris în Cracovia: la povești cu Bruno Gouery, Samuel Arnold și William Abadie
Dincolo de magia Parisului, de poveștile romantice, de tot acel univers glossy proiectat în serial, mi-a plăcut întotdeauna…
Cheesecake cu lămâie și jeleu din melasă de rodie. Rețetă recomandată de Adrian Hădean
Cheesecake cu lămâie și jeleu din melasă de rodie, fără coacere, răcorire garantată. Iată propunerea lui Chef Adi…
Fotograful Ionuț Macri expune în Casa din Viscri a Regelui Charles al III-lea: 180 de biserici fortificate din Transilvania, surprinse din zbor
„DIN ZBOR. 180 DE BISERICI FORTIFICATE SĂSEȘTI DIN TRANSILVANIA”, seria de fotografii aeriene realizate de Ionuț Macri începând…
Taylor Swift, cel mai premiat artist al MTV Video Music Awards
Artista a primit șapte premii, în cadrul MTV Video Music Awards. Acum deține 30 de trofee MTV și…
6 dintre cele mai utile cărți de parenting de citit la început de toamnă
În lumea de astăzi, cu provocări atât de variate, de la dependența de ecrane, la cea de lumea…
Artă digitală pentru copii: 8 experiențe interactive și educaționale la RADAR Kids
Proiecții interactive, desene care prind viață, instalații controlate de sunete, ilustrații animate prin atingere și experiențe VR, toate…