Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din toate domeniile. Iată ce ne-a atras atenția în această perioadă! 

Maja Wyh (influencer) face parte din campania Timeless Sense de la
Gino Rossi.


Negru, bej, maro-negru sau bej-negru – cizmele din piele din colecția capsulă Timeless Sense Gino Rossi sunt unite prin croiala lor – o căptușeală îngustă ca o șosetă, tocul înalt perfect echilibrat și vârful ascuțit. Pantofii din colecția capsulă sunt însoțiți de serviete, tot din piele, în formă de clutch la scară redusă în nuanțe similare: negru, maro caramel și bej camelie.

Timeless Sense este în concordanță cu tendința pentru minimalismul modern, prin urmare, în scopurile campaniei, stilistul Agnieszka Ścibior a îmbrăcat-o pe vedeta populară de pe internet, Maja Wyh (aproape 400.000 de fani o urmăresc pe Instagram) în haine din tricotaje moi, costume sau seturi pentru bărbați, combinând codul vestimentar de birou cu senzualitatea feminină.

Târgul de Cafea și Ceai Auchan, ajuns la cea de-a X-a ediție, reunește peste 300 de articole în magazine și online

Până pe 8 februarie, hipermarketurile Auchan găzduiesc cea de-a zecea ediție a Târgului de Cafea și Ceai. Evenimentul a devenit deja unul tradițional și un punct de referință mult așteptat de iubitorii acestor produse. Anul acesta, oferta include peste 300 de articole, printre care numeroase sortimente și arome noi. De asemenea, vor exista și o mulțime de premii puse la dispoziție de Auchan, de la aparate de cafea și până la vouchere de cumpărături. Întreaga ofertă este disponibilă și pe auchan.ro, unde clienții pot opta pentru livrare la domiciliu ori pentru ridicarea comenzii din cel mai apropiat magazin Auchan.

Ediția de anul acesta a târgului aduce o mulțime de noutăți pentru iubitorii de cafea și de ceai. În zona special marcată, consumatorii vor putea găsi peste 200 de articole din toate tipurile de cafea – măcinată, boabe, capsule și instant, dar și produse exclusive și mărci naționale, precum și o varietate de ceaiuri. Evenimentul reunește atât produsele vedetă, ce nu trebuie să lipsească din casă, precum și o serie de articole trend-setters, respectiv noile apariții pe piață, toate la prețuri speciale pentru această ocazie. De exemplu, gamele Legal, Evolet, Foodness și Tet se vor număra printre noutățile din acest an care reprezintă anul acesta 25% din gamă.

Ana Morodan: “Cu salatele îți ierți păcatele”

Dacă este salată, atunci este Eisberg, iar dacă te preocupă sănătatea și siguranța salatelor din farfurie, atât cele cumpărate din magazin cât și cele folosite la preparate de către principalele lanțuri de restaurante, este bine să afli ce se întâmplă chiar de la sursă. Cam așa a gândit și Ana Morodan, când a acceptat provocarea de a vizita fabrica Eisberg, locul unde cele mai proaspete și sănătoase ingrediente sunt spălate și pregătite în cele mai sigure condiții, pentru a compune mixurile pe care noi, de peste 25 de ani, alegem să le avem în farfurie.

“Nu este întâmplare, salatele sunt tratate cu grijă, pricepere si aș îndrăzni să spun – respect, pentru a rezulta ce vedeți în pungile de pe rafturile supermarketurilor iar apoi în farfurii” a spus Ana Morodan.

“Salatele sunt gândite să aibă gust. Pentru aceasta ingredientele sunt atent asociate, iar dulcele și amarul sunt combinate cu multă atenție”, explică Nicoleta Scarlat, director de marketing și vânzări la Eisberg.  

Processed with VSCO with 6 preset

Tommy Hilfiger i-a anuntat pe Lalaland si UZURI K&Y drept castigatorii celei de-a treia editie Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, un program global creat din dorinta de a gasi si sustine idei care conduc la un peisaj al modei mai incluziv. In perioada 12-13 ianuarie s-a desfasurat evenimentul virtual final al programului, in cadrul careia cei sase finalisti si-au prezentat conceptele in fata juriului prestigios. Castigatorii vor imparti un fond de premii in valoare de 200.000 de euro si vor primi mentorat timp de un an din partea expertilor interni de la Tommy Hilfiger si de la INSEAD – una dintre cele mai mari scoli de afaceri din lume. Ei si-au asigurat, de asemenea, un loc intr-un program INSEAD care reuneste oameni, culturi si idei pentru a cultiva lideri inovatori.

Pentru aceasta initiativa, care este o ramificatie a viziuniii Tommy Hilfiger despre sustenabilitate – Waste Nothing and Welcome All, in Ianuarie peste 430 de start-up-uri si scale-up-uri din 22 de tari si-au prezentat ideile. Prin programul din acest an s-a dorit in special sa se amplifice si sa sprijine in continuare antreprenorii BIPOC (black, indigenous, people of color) care lucreaza pentru a-si promova comunitatile, incurajand in acelasi timp un viitor mai incluziv pentru industria modei. Pentru prima data, fanii brand-ului TOMMY HILFIGER au putut sa participe la fazele initiale ale provocarii, exprimandu-si votul digital pentru a ajuta la restrangerea aplicatiilor, astfel fiind identificati finalistii. Alaturi de asociatii Tommy Hilfiger la evenimentul final, acestia au fost, de asemenea, invitati sa voteze pentru pitch-ul lor preferat, urmand sa se acorde o suma suplimentara de 15.000 de euro unuia dintre finalisti.

Editura Publisolcontinua sa readuca in atentia cititorilor de azi, scriitori romani de legenda ai secolului 20, lansand seria de autor Leonida Neamtu.

Prin reeditarea operelor lui Leonida Neamtu, Editura Publisol ofera iubitorilor de carte un autor deosebit, al carui stil original a reusit sa cucereasca de la inceput publicul romanesc, vanzandu-se in secolul trecut in tiraje de zeci de mii de exemplare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts