Vlad Rotaru are 27 de ani și este owner Condra, un brand românesc cu tradiție îndelungată în fabricarea de cămăși de cea mai bună calitate, care le face concurență bradurilor internaționale. Vlad Rotaru ne povestește cum a căpătat contur și cum a crescut afacerea în timp, în cei 32 de ani care s-au scurs de la înființare, și care sunt elementele prin care se remarcă brandul sau, înființat chiar de bunica sa. ”Noi venim cu o istorie bogată în spate. Bunica mea a înființat firma acum 32 de ani, venind la momentul respectiv cu o mare experiență din urmă. Suntem o familie care a dezvoltat cu mult suflet o afacere, aducând de fiecare data un suflu actual.”
Cum a început povestea Condra și unde se află astăzi afacerea? Cine a înființat-o, de la ce a pornit și încotro se îndreaptă? Cum a crescut în timp?
Condra a început din determinarea bunicii mele de a porni propria afacere, după mulți ani de experiență în industria textilă. Alături de părinții mei, bunica a dezvoltat Condra, reușind să ajungă la o fabrică de 220 de salariați. Condra s-a dezvoltat exclusiv din fonduri proprii. În firmă s-a reinvestit profitul obținut, astfel încât creșterea a fost lentă, dar sigură. De-a lungul timpului, Condra a lucrat private label pentru branduri de lux, perioadă în care și-a dovedit priceperea, fiind recomandată de un nivel ridicat al calității produsului finit.
Astăzi, vrem să dezvoltăm brandul Condra astfel încât să fie recunoscut la nivel național și internațional pentru calitatea produselor și serviciilor oferite. Credem că este foarte important ca o echipă de oameni foarte pricepuți din România să arate lumii ceea ce știu și să ofere această calitate printr-un brand românesc.
Ce diferențiază Condra față de celelalte branduri concurente de pe piață?
Pe scurt, calitatea. Știu că sună clișeic, însă calitatea întregului proces este ceea ce te diferențiază de concurență. În primul rând trebuie să ai un produs foarte calitativ, astfel încât clientul să nu fie dezamăgit după ce a făcut achiziția. Dar, pe lângă produsul de bună calitate, este foarte important să ai reclame atractive pentru publicul tău țintă, un packaging de calitate, un serviciu de asistență clienți eficient, un site user friendly și multe, multe altele. În esență, dacă vrei să oferi un produs premium, trebuie să iei în considerare toate serviciile care vin alături la pachet cu acest produs și pe care clienții le percep ca un tot.
Totodată, noi venim cu o istorie bogată în spate. Bunica mea a înființat firma acum 32 de ani, venind la momentul respectiv cu o mare experiență din urmă. Suntem o familie care a dezvoltat cu mult suflet o afacere, aducând de fiecare data un suflu actual.
Cămășile Condra sunt realizate din materiale premium, cu accesorii pe măsură. De unde provin materialele, cum sunt alese și ce se are în vedere la realizarea fiecărei colecții?
Materialele provin exclusiv din Europa, de la furnizori alături de care lucrăm de mult timp și cunoaștem nivelul lor de calitate. Procedura de alegere a materialelor depinde în primul rând de ce exprimă colecția respectivă. Este o colecție de toamnă sau o colecție de primăvară? Este o colecție formală sau casual?
În ceea ce privește colecția premium de la Condra, ne-am concentrat pe țesături lejere, potrivite pentru sezoanele primăvară-vară și foarte fine la atingere. De asemenea, ne-am droit să aducem un produs cât mai sustenabil, astfel produsele din colecția premium sunt fabricate numai din materiale naturale: țesături din bumbac, nasturi din scoică, produsele sunt împachetate fără plastic.
Care sunt cele mai apreciate articole de-ale dv și cui se adresează în special brandul Condra?
În momentul de față, cele mai vândute articole sunt cămășile uni. Acestea sunt foarte versatile și este normal să avem un volum mare de comenzi.
Totuși, prin colecția noastră premium, dorim să aducem clienții într-o zonă casual, o zonă în care nu venim cu un produs pe care îl pot găsi la nenumărate alte branduri, dar cu un produs nou, cu un stil propriu.
Stilul clasic nu se demodează niciodată. Totuși, care sunt elementele care vin să dinamizeze fiecare dintre colecțiile dv?
Într-adevăr, stilul clasic nu se demodează niciodată, însă fiecare personalitate sau brand are anumite elemente specific. Pentru Condra este calitatea superioară, rafinamentul materialelor folosite, oferite într-un produs casual.
Ce vă transmit clienții dv cel mai des, care e feedback-ul?
Faptul că produsele sunt mai calitative decât se așteptau ei. Tocmai acest lucru ne-a împins să venim cu produse de calitate superioară și cu o altă filosofie a cămășii.
Cum ați defini eleganța masculină? În ce constă ea?
Aș defini moda masculină ca o combinație de factori: calitatea hainelor, modul în care ele interacționează cu personalitatea celui ce le poartă, felul în care acestea sunt puse în evidență prin diferite accesorii.
Din punct de vedere al stilului, unui bărbat nu trebuie să-i lipsească…
Încrederea în sine. Cred că stilul unei persoane poate avea o mulțime de valențe, însă încrederea în sine este ceea ce exprimă în final acea persoană, iar hainele sunt un mijloc prin care această încredere este transpusă în realitate.
În opinia dv, cine este cel mai bine îmbrăcat bărbat din România?
Greu de menționat o singură persoană. Îmi place foarte mult stilul lui Răzvan Simion. El exprimă foarte bine eleganța masculină prin modul în care se îmbracă.
From the Heart to the Hand: Expoziția Dolce&Gabbana de la Paris este deschisă până pe 31 martie
Grand Palais este gazda uneia dintre cele mai frumoase expoziții de modă ale tuturor timpurilor. Pentru prima dată…
Tendințele care te vor inspira în alegerile vestimentare din prima parte a anului
Știm că temperaturile scăzute din aceste zile te fac să te gândești mai degrabă la piese heavy, tricotate,…
Află care sunt cele mai importante evenimente din lumea modei și când au loc
Anul a debutat în forță cu decernarea Globurilor de Aur, însă toți pasionații de modă știu că de…
Golden Globes 2025: Cele mai frumoase ținute de pe covorul roșu
Golden Globes 2025 este una dintre cele ma așteptate gale, de care ne bucurăm chiar la început de…
Alist Designers boutique: Ținute de Revelion
Paiete, catifea și nuanțe de roșu – sună a ținuta clișeică de Revelion? Te așteptăm la Alist Designers…
Cum integrăm Mocha Mousse (culoarea anului 2025) în ținutele noastre
În fiecare an așteptăm cu mare entuziasm să vedem care va fi nuanța ce va rezuma atmosfera generală….
Alist Designers boutique te așteaptă inclusiv azi pentru cadourile last minute. Grăbește-te, suntem aici până la ora 18!
După un an plin de provocări, mulți dintre noi am lăsat pe ultima sută de metri curățenia, cumpărăturile…
Home decor: Cei mai fancy brazi de Crăciun
Dacă încă nu ai apucat să decorezi bradul de Crăciun, cu siguranță ai observat deja că anul acesta…
TERMINAL OF FASHION deschide boutique-ul ZEGNA în inima Bucureștiului
TERMINAL OF FASHION, liderul incontestabil al modei de lux în România, are deosebita onoare de a anunța inaugurarea…