Formația Depeche Mode a afost aleasă de brandul elvețian Hublot ca imagine în noua campanie cu profil caritabil, prin care se strâng fonduri pentru Conservation Collective, o organizație care reunește mai multe astfel de instituții ce militează și activează în domeniul protejării și refacerii mediului natural înconjurător.
Astfel, Hublot și Depeche Mode au lansat împreună o colecție limitată de 100 de ceasuri- The Spirit of Big Bang Depeche Mode.
Colaborarea dintre Depeche Mode și Hublot a început în urmă cu 14 ani, când trupa britanică și-a împrumutat imaginea pentru a atrage atenția și pentru a strânge fonduri îndreptate către mai multe organizații de binefacere dedicate protejării mediului și cauzelor umanitare. De atunci, parteneriatul a funcționat-ceas și s-au strâns peste 2,3 milioane de dolari pentru centre de tratare a cancerului și pentru organizații de mediu.
![depeche mode hublot](https://www.alistmagazine.ro/wp-content/uploads/2024/04/d1-2-80x53.jpg)
Colecția ce marchează noua colaborare dintre Depeche Mode și Hublot -The Spirit of Big Bang – a fost concepută în estetica binecunoscută mărcii de ceasuri- all black- șiî mbină două simboluri- un craniu- emblema aleasă de Dpecehe Mode pentru a anunța revenirea trupei anul trecut – și o clepsidră – care simbolizează, bineînțeles, trecerea timpului.
![depeche mode hublot](https://www.alistmagazine.ro/wp-content/uploads/2024/04/d4-1-80x60.jpg)
Mijlocul cadranului este umplut cu sfere minuscule de ceramică, care urmează mișcarea naturala a mâinii și care se pliază pe conceptul Memento Mori- titlul celui de-al 15-lea album de studio Depeche Mode, din 2023. În latină- Memento Mori înseamnă Amintește-ți că vei muri și subliniază efemeritatea vieții. Pe reversul cadranului se află inițialele DM, logo-ul trupei britanice.
Fiecare ceas vine într-o cutie specială, cu o surpriză: un single imprimat pe vinil Depeche Mode, produs folosindu-se doar energie sustenabilă și PVC reciclat.
Foto: Hepta, Hublot
Alist Designers boutique: Află care sunt brandurile pe care le vei întâlni aici în luna august
În luna august ne revedem cu două branduri care vor transforma ultima lună de vară într-un festival de…
Piesa din anii ’90 care a revenit cu succes în tendințele acestei veri. Vezi despre ce este vorba
Fusta lungă este una dintre piesele care au revenit cu succes din decadele trecute. Dacă pe lista nostalgică…
Color Trends: Cele cinci nuanțe pe care să le incluzi în ținutele tale vara aceasta
Unul dintre momentele noastre preferate este acela în care descoperim noile tendințe pentru fiecare sezon, prin intermediul marilor…
Alist Designers boutique: Eli Lăslean, designerul care și-a dedicat cariera muzelor sale
ELLIS, brandul semnat de Eli Lăslean, este alături de noi la Alist Designers boutique, până la finalul lunii…
UAD Fashion 2024: Iată cum a fost la gala absolvenților și care au fost colecțiile noastre favorite de la Cluj
UAD Fashion este unul dintre evenimentele noastre preferate din calendarul industriei modei autohtone, la care am participat cu…
Feeric Fashion Week a 16-a ediție: spectacol pe aeroport și pe circuitul de karting
Astăzi începe cea de-a 16-a ediție Feeric Fashion Week, festivalul de modă de la Sibiu care oferă o…
Alist Designers boutique: Magic Charms, povestea brandului de bijuterii dedicat frumosului
Maria Georgescu, fondator și creative director Magic Charms, ne spune astăzi povestea brandului de bijuterii pe care îl…
Festival must-haves pe care trebuie să le ai în garderoba pentru Electric Castle
De la pantaloni scurți la veste, de la curele din eșarfă la paiete, în ultimii ani, stilul de…
Converse aduce magia urbană la Electric Castle 2024!
Converse și Electric Castle împărtășesc pasiunea pentru autenticitate și inovație. Suntem încântați să facem parte din această aventură…
Get the Look: Ținuta purtată de Keira Knightley, recompusă cu piese de la designeri români
Suntem permanent conectați la cele mai recente apariții ale celebrităților internaționale, iar pentru azi am găsit o muză…