Andreea Leta ∙ May 3, 2021 ∙ 5 min read

Pe cei de la The F Factor îi cunoști deja de la cele mai populare și îndrăgite evenimente și târguri de fashion. În această perioadă, ei sunt alături de noi la Alist Designers boutique, așa că am fost curioși să aflăm povestea din spatele tricourilor cu mesaje îndrăznețe sau romantice. Alina Avram, unul dintre fondatori, ne-a răspuns la câteva întrebări: 

Cum a început povestea brandului tău? Care au fost primii pași?

Brandul The F Factor a prins contur în urmă cu 3 ani și totul a pornit, de fapt, de la căutarea constantă de tricouri originale pentru garderoba personală. Tricoul, în sine, este o piesă de bază în garderoba oricui – dar este poate cea mai ușor de adaptat diverselor situații. Mereu ai ceva de spus cu un tricou, în totdeauna poți comunica ceva despre personalitatea ta cu un t-shirt bine ales. Și ar mai fi și calitatea lui și durabilitatea în timp – ne-am dorit de la bun început un eco-business, construit cu respect față de mediul înconjurător, astfel că am mizat pe bumbacul organic. Iar de la tricouri la bluze, hanorace și alte produse din bumbac organic a fost doar un pas. Unul firesc – următorii pași fiind participarea cu primele creații la târguri de modă, unde ne-am bucurat de un feed-back care ne-a încurajat să continuăm. 

Cum îți găsești inspirația?

În spatele brandului The F Factor stă un cuplu: Vlad Lazăr și Alina Avram. Așa că ideile vin în tandem: începe unul dintre noi ideea și o continuă/ definitivează celălalt. Ideile vin din conversații spumoase, din replici amuzante, din muzica pe care o ascultăm sau, mai nou, din vizualurile pe care le creează Vlad, lucrând cu mixuri de imagini. Avem în echipă și un designer talentat care ne completează munca cu idei. Mai punem un strop de sensibilitate și unul de umor – și rețeta se leagă. În cei 3 ani de când am dezvoltat brandul, piața de tricouri și hanorace s-a aglomerat foarte mult – iar asta și pentru că acestea au devenit produse favorite în contextul pandemiei, în care garderoba s-a relaxat, axându-se tot mai mult pe haine confortabile. Dar noi credem în continuare că, acolo unde există creativitate, mai sunt multe lucruri de spus. 

Alist Designers boutique: The F Factor, povestea tricourilor care vorbesc

Dacă ar fi să contruiești profilul clientei ideale, cum ai descrie personalitatea ei?

Ne bucurăm de o diversitate de clienți și probabil că profilul ideal ar fi un mix de trăsături – o femeie care caută mereu piese originale pentru vestimentația ei, căreia îi place să mixeze piese casual într-o ținută chic și chiar sexy, care nu se mulțumește cu ceea ce „poartă toată lumea” sau cu afișarea unui brand străin pe piept, care are mult umor și e relaxată atunci când poartă un mesaj mai îndrăzneț, care ar purta un hoodie ce poate deschide o conversație și pentru care calitatea produsului contează. O femeie a cărei vârstă nu contează, căreia îi place să fie fresh, să surprindă, să fie altfel, căreia îi place să descopere mereu surse noi pentru garderoba ei.

Alist Designers boutique: The F Factor, povestea tricourilor care vorbesc

Cum ai traversat perioada pandemiei? Cum resimți acum efectele?

Pandemia s-a simțit din plin și în sectorul nostru. Și asta, în primul rând, pentru că, date fiind restricțiile pandemice, oamenii ies mult mai puțin – astfel că s-au redus ocaziile pentru care simțeau nevoia constantă de înnoire a garderobei. Absența evenimentelor precum târgurile de modă de dinainte de pandemie, unde ne-am format o clientelă frumoasă, și-a spus, de asemenea, cuvântul. De aceea, ne-am axat, ca prim pas în pandemie, pe consolidarea site-ului – dar pentru un brand aflat la început de drum chiar atunci când a venit pandemia, transformarea vânzărilor fizice în vânzări online nu este simplă. Toate acestea sunt provocări pe care ni le asumăm în continuare, chiar dacă nu este deloc ușor. În acest context, cu atât mai mult oportunitatea oferită de Alist pentru a fi prezenți în Alist Designers Boutique este una pe care o apreciem, așa cum apreciem și susținerea Alist pentru designerii români.

Alist Designers boutique: The F Factor, povestea tricourilor care vorbesc

Ce poți să îmi spui despre colecția/colecțiile pe care le-ai adus la Alist Designers Boutique?

La AList Designers Boutique suntem prezenți cu toate forțele din dotare. Asta înseamnă cele mai noi tricouri create de noi pentru noul sezon de primăvară-vară, dar și hanorace și tricouri din categoria best-sellers. Iar o noutate pentru Alist Designers Boutique este colecția-capsulă pe care tocmai am lansat-o împreună cu Dana Săvuică, adresată tuturor iubitorilor de animale. Este un proiect care a pornit de la o poveste de suflet, atunci când Dana a trebuit să se despartă de cățelușul ei, Sushi, care nu a mai putut fi salvat în ciuda tuturor eforturilor oamenilor minunați de la Banca de Sânge pentru animale Hemopet, întrucât intervenția a venit prea târziu. Am creat astfel aceste tricouri pentru a crește gradul de conștientizare a importanței misiunii Hemopet, prima bancă de sânge pentru animalele de companie din România (www.hemopet.ro). Și pentru că orice contribuție la această misiune salvează realmente viețile animalelor, noi vom dona 20% din vânzările colecției către Hemopet. Cumpărând un tricou ajuți la salvarea vieții unui necuvântător.  

Alist Designers boutique: The F Factor, povestea tricourilor care vorbesc

The F Factor x Dana Săvuică

În luna mai, facem lucrurile să dureze la #AlistDesignersBoutique din București Mall Vitan, alături de Electrolux. Pentru că ne dorim ca poveștile cusute de designerii români să se bucure de o viață îndelungată și noi, la rândul nostru, de frumusețea și detaliile pieselor vestimentare unice, create de aceștia, ne vom lăsa inspirați de noile tehnologii ce se află la baza mașinilor de spălat din gama PerfectCare de la Electrolux pentru a învăța cum să acordăm hainelor îngrijirea potrivită. #MakeItlLast #FaLucrurileSaDureze

Alături de noi în acest proiect sunt partenerii de la București Mall Vitan și Electrolux.

Foto: PR

Related Posts

Costumele de baie care avantajează orice tip de siluetă

Costumele de baie sunt printre cele mai căutate piese în această perioadă. Dacă nu ai apucat încă să…

Stella Matina semnează o colecție vestimentară capsulă inspirată de emoțiile și farmecul Neversea

Designerul Csilla Tulodgy, cunoscută acum sub numele de Stella Matina, a acceptat provocarea Neversea și a creat o…

Trendurile verii, adaptate fiecărui semn din zodiac

Ca să-ți fie mai ușor să alegi din multitudinea de trenduri care domină moda acestei veri, am asociat…

Get the look – Dakota Johnson într-un look smart casual

Dakota Johnson este muza noastră la începutul acestei săptămâni, grație unui outfit all white purtat cu multă eleganță….

Manifest pentru strălucire

Trebuie să strălucim în fiecare zi! Așa spune campania „Manifest pentru strălucire” lansată de Splend’or și așa confirmă…

Shoes For Every Mood

Dincolo de locul în care trebuie să fii, ce dispoziție ai astăzi? Te simți energică, gata de o…

Reîmprospătați-vă stilul vestimentar de vară pe Remixshop.com

Odată cu venirea verii, a apărut și dorința de a vă reîmprospăta garderoba. Acest nou sezon vă întâmpină…

Celebrity trends: Ținutele all white

Ținutele all white reprezintă un trend pe care nu trebuie să îl ratezi vara asta. Fie că ești…

Zalando se lansează în România cu o campanie dedicată individualității și autenticității

Zalando, una dintre principalele platforme online de fashion și lifestyle din Europa, sărbătorește lansarea în România prin intermediul…

Alist Designers boutique: Eterna fascinație a rochiei negre

Rochia neagră este una dintre piesele statement ale garderobei feminine, după cum bine știi deja. Vara acestui an…