Andreea Leta ∙ October 20, 2021 ∙ 4 min read

Alist designers boutique: Povestea Gemelli Shoes

Alist Designers boutique te așteaptă cu o nouă serie de designeri, în care se află și Gemelli Shoes, un brand te care te vei îndrăgosti la prima vedere, dacă nu îl cunoști deja din social media sau din reviste. Astăzi aflăm povestea brandului chiar de la reprezentanții acestuia:

Cum a început povestea brandului? Care au fost primii pași? 

Povestea brand ului de pantofi Gemelli Shoes a început imediat după Revoluție. Atunci când toată lumea încerca să-și găsească locul, părinții noștri își făceau loc pe piață producției de încălțăminte.

Un factor important ce a consolidat și încurajat business-ul a fost, în acel moment, dorința femeilor de a și exprimă identitate și prin modă. Ideea de a achiziționa produse autohtone lucrate manual, la comandă, cu un design modern, alegerea texturii de piele, a culorilor, a calapodului, tot conceptul “made to order”,  a reprezentat un plus pe piața locală , a oferit o experiență inedită și implicit a asigurat evoluția brand ului până în prezent.

Poți numi câteva surse de inspirație? Urmărești tendințe internaționale sau mizezi pe starea de spirit și pe creativitate?

Este binecunoscut faptul că brand-urile de lux stabilesc tendințele la nivel de street style pentru fiecare sezon și continuă să influențeze  societatea modernă. Sunt o sursă de inspirație dar raportarea noastră în materie de design are ca principal target profilul consumatorul autohton. Creațiile noastre sunt inspirate în mare parte din ceea ce își dorește să poarte femeia modernă din România. Inspirația în procesul  de creație a pantofilor Gemelli începe chiar în tabacariile din Toscana. Acolo alegem pieile, culorile, texturile pentru fiecare colecție . Acela este  primul momentul când ideile prind contur și identitate vizuală. 

Dacă ar fi să construiești profilul clientei ideale, cum ai descrie personalitatea ei? 

Profilul  clientei  ideale ar fi clienta atrasă de consumul local, încurajând astfel dezvolarea și extinderea pieței din țara noastră,  dornică să aprecieze valorile unui brand local.  Ne dorim clientă informată, cu atitutine elegantă și respectoasa dar și pretențioasă în ceea ce privește calitatea.  Consideream că este foarte important să se dezvolte o relație emoțională bazată pe încredere, loialitate  și interacțiune la un nivel complex între client și brand.   

Ce ai învățat din experiența anului trecut și ce aplici acum în evoluția brandului? 

Anul trecut a fost un an în care am învățat să fim consecvenți. Am învățat să gândim sub presiune și să găsim soluții eficiente în impas. A fost un an în care am lăsat deoparte ideea de “perspectivă” și am gândit  strategiile strict pentru ziua următoare. Principalul scop a fost să păstrăm personalul din fabrică, pentru că ei reprezintă motorul creației noastre. Ceea ce vom folosi că lecție învățată din această experiență este faptul că momentele cele mai dificile pot transformă  afacerea într-o variantă mai bună.

Ce poți să îmi spui despre colecția/colecțiile pe care le-ai adus la Alist Designers boutique?

La Alist Designers boutique ați putut regăși colecția toamna – iarnă 2021 . Colecția “à la maison” are ca piese-cheie bocancii înalți ( chunky knee-high boots), mocasinii accesorizati cu elemente metalice dar și must have ul sezonului, ciocatele care au fost prezentate în mai multe texturi și culori de piele si care anul acesta se recomandă a fi intregrate în toate ținutele.

Spre deosebire de colecțiile anterioare, elementele cheie ale acestei colecții au fost date de alternanțele texturilor de piele,  accesorii , diversitatea cromatică și design ul minimalist al tălpilor.  Colecția a avut un real succes. Mulțumim Alist!

Ce surprize ne așteaptă în următorul sezon?

Colecția de primăvară se numește SYMPHONY . Ne dorim de la această colecție să fie chic și foarte confortabilă. Pentru sezonul următor, dorim că fiecare pereche de pantofi achiziționată să fie o piesă care să nu se demodeze în timp și pe care fiecare femeie să și o dorească în garderoba să . O îmbinare între stilul clasic și modern.  Sezonul cald va aduce o colecție plină de culoare și spontaneitate și multe surprize pentru clientele Gemelli.

Foto:PR

Related Posts

Izabela Măndoiu și Monarh Design, la Alist Designers Boutique

Izabela Măndoiu și Monarh Design sunt cele două branduri pe care le găsiți luna aceasta la Alist Designers…

Costumele de baie care avantajează orice tip de siluetă

Costumele de baie sunt printre cele mai căutate piese în această perioadă. Dacă nu ai apucat încă să…

Stella Matina semnează o colecție vestimentară capsulă inspirată de emoțiile și farmecul Neversea

Designerul Csilla Tulodgy, cunoscută acum sub numele de Stella Matina, a acceptat provocarea Neversea și a creat o…

Trendurile verii, adaptate fiecărui semn din zodiac

Ca să-ți fie mai ușor să alegi din multitudinea de trenduri care domină moda acestei veri, am asociat…

Get the look – Dakota Johnson într-un look smart casual

Dakota Johnson este muza noastră la începutul acestei săptămâni, grație unui outfit all white purtat cu multă eleganță….

Manifest pentru strălucire

Trebuie să strălucim în fiecare zi! Așa spune campania „Manifest pentru strălucire” lansată de Splend’or și așa confirmă…

Shoes For Every Mood

Dincolo de locul în care trebuie să fii, ce dispoziție ai astăzi? Te simți energică, gata de o…

Reîmprospătați-vă stilul vestimentar de vară pe Remixshop.com

Odată cu venirea verii, a apărut și dorința de a vă reîmprospăta garderoba. Acest nou sezon vă întâmpină…

Celebrity trends: Ținutele all white

Ținutele all white reprezintă un trend pe care nu trebuie să îl ratezi vara asta. Fie că ești…

Zalando se lansează în România cu o campanie dedicată individualității și autenticității

Zalando, una dintre principalele platforme online de fashion și lifestyle din Europa, sărbătorește lansarea în România prin intermediul…