Andreea Leta ∙ October 20, 2021 ∙ 4 min read

Alist designers boutique: Povestea Gemelli Shoes

Alist Designers boutique te așteaptă cu o nouă serie de designeri, în care se află și Gemelli Shoes, un brand te care te vei îndrăgosti la prima vedere, dacă nu îl cunoști deja din social media sau din reviste. Astăzi aflăm povestea brandului chiar de la reprezentanții acestuia:

Cum a început povestea brandului? Care au fost primii pași? 

Povestea brand ului de pantofi Gemelli Shoes a început imediat după Revoluție. Atunci când toată lumea încerca să-și găsească locul, părinții noștri își făceau loc pe piață producției de încălțăminte.

Un factor important ce a consolidat și încurajat business-ul a fost, în acel moment, dorința femeilor de a și exprimă identitate și prin modă. Ideea de a achiziționa produse autohtone lucrate manual, la comandă, cu un design modern, alegerea texturii de piele, a culorilor, a calapodului, tot conceptul “made to order”,  a reprezentat un plus pe piața locală , a oferit o experiență inedită și implicit a asigurat evoluția brand ului până în prezent.

Poți numi câteva surse de inspirație? Urmărești tendințe internaționale sau mizezi pe starea de spirit și pe creativitate?

Este binecunoscut faptul că brand-urile de lux stabilesc tendințele la nivel de street style pentru fiecare sezon și continuă să influențeze  societatea modernă. Sunt o sursă de inspirație dar raportarea noastră în materie de design are ca principal target profilul consumatorul autohton. Creațiile noastre sunt inspirate în mare parte din ceea ce își dorește să poarte femeia modernă din România. Inspirația în procesul  de creație a pantofilor Gemelli începe chiar în tabacariile din Toscana. Acolo alegem pieile, culorile, texturile pentru fiecare colecție . Acela este  primul momentul când ideile prind contur și identitate vizuală. 

Dacă ar fi să construiești profilul clientei ideale, cum ai descrie personalitatea ei? 

Profilul  clientei  ideale ar fi clienta atrasă de consumul local, încurajând astfel dezvolarea și extinderea pieței din țara noastră,  dornică să aprecieze valorile unui brand local.  Ne dorim clientă informată, cu atitutine elegantă și respectoasa dar și pretențioasă în ceea ce privește calitatea.  Consideream că este foarte important să se dezvolte o relație emoțională bazată pe încredere, loialitate  și interacțiune la un nivel complex între client și brand.   

Ce ai învățat din experiența anului trecut și ce aplici acum în evoluția brandului? 

Anul trecut a fost un an în care am învățat să fim consecvenți. Am învățat să gândim sub presiune și să găsim soluții eficiente în impas. A fost un an în care am lăsat deoparte ideea de “perspectivă” și am gândit  strategiile strict pentru ziua următoare. Principalul scop a fost să păstrăm personalul din fabrică, pentru că ei reprezintă motorul creației noastre. Ceea ce vom folosi că lecție învățată din această experiență este faptul că momentele cele mai dificile pot transformă  afacerea într-o variantă mai bună.

Ce poți să îmi spui despre colecția/colecțiile pe care le-ai adus la Alist Designers boutique?

La Alist Designers boutique ați putut regăși colecția toamna – iarnă 2021 . Colecția “à la maison” are ca piese-cheie bocancii înalți ( chunky knee-high boots), mocasinii accesorizati cu elemente metalice dar și must have ul sezonului, ciocatele care au fost prezentate în mai multe texturi și culori de piele si care anul acesta se recomandă a fi intregrate în toate ținutele.

Spre deosebire de colecțiile anterioare, elementele cheie ale acestei colecții au fost date de alternanțele texturilor de piele,  accesorii , diversitatea cromatică și design ul minimalist al tălpilor.  Colecția a avut un real succes. Mulțumim Alist!

Ce surprize ne așteaptă în următorul sezon?

Colecția de primăvară se numește SYMPHONY . Ne dorim de la această colecție să fie chic și foarte confortabilă. Pentru sezonul următor, dorim că fiecare pereche de pantofi achiziționată să fie o piesă care să nu se demodeze în timp și pe care fiecare femeie să și o dorească în garderoba să . O îmbinare între stilul clasic și modern.  Sezonul cald va aduce o colecție plină de culoare și spontaneitate și multe surprize pentru clientele Gemelli.

Foto:PR

Related Posts

Cel mai frumos Crăciun e acum

Cine spune că nu îi place să primească de Crăciun cadouri sau Crăciunul, în general,– cu excepția lui…

Antreprenoriat la feminin, la prima ediție

A List Magazine a fost alături de Andreea Tudorache, Owner Beauty Connection și de Andra Pintican – fondatoarea…

Cele mai spectaculoase apariții de la British Fashion Awards 2022

O mulțime de vedete au luat parte la gala British Fashion Awards 2022, care a avut loc la…

Te așteptăm pe 17 decembrie la Crazy Christmas!

Ți-era dor de unul dintre târgurile noastre? Nu mai e mult și ne revedem la Crazy Christmas, pe…

C&A x Alist Magazine: Ne vedem la shopping în weekend!

Suntem din ce în ce mai aproape de unul dintre cele mai frumoase ale anului, așa că pregătirile…

Chanel aniversează 90 de ani de creație de bijuterii prin lansarea cărții– Chanel Haute Joaillerie

Casa de modă Chanel lansează un volum în cinstea aniversării a 90 de ani de cand Coco Chanel…

Recreează lookul momentului cu piese de la designeri români

Serialul Wednesday care poartă semnătura magnificului Tim Burton, a devenit un fenomen încă de dinainte să fie difuzat…

Style inspiration of the week: Emily Ratajkowski și mixul de registre

Pentru că sezonul rece și-a intrat cu adevărat în rol și temperaturile au scăzut considerabil, cuvintele momentului în…

Jachetele momentului: Blana artificială, opțiunea principală a marilor case 

Marile case de modă optează și anul acesta pentru înlocuirea hainelor din blană naturală cu piese stylish din…

Petrece sărbătorile de iarnă împreună cu Marks&Spencer

Sărbători de iarnă pufoase, colorate, aromate și… neapărat stilate! Sărbătorile de iarnă au mai mult farmec în haine…