Andreea Leta ∙ October 20, 2021 ∙ 4 min read

Alist designers boutique: Povestea Gemelli Shoes

Alist Designers boutique te așteaptă cu o nouă serie de designeri, în care se află și Gemelli Shoes, un brand te care te vei îndrăgosti la prima vedere, dacă nu îl cunoști deja din social media sau din reviste. Astăzi aflăm povestea brandului chiar de la reprezentanții acestuia:

Cum a început povestea brandului? Care au fost primii pași? 

Povestea brand ului de pantofi Gemelli Shoes a început imediat după Revoluție. Atunci când toată lumea încerca să-și găsească locul, părinții noștri își făceau loc pe piață producției de încălțăminte.

Un factor important ce a consolidat și încurajat business-ul a fost, în acel moment, dorința femeilor de a și exprimă identitate și prin modă. Ideea de a achiziționa produse autohtone lucrate manual, la comandă, cu un design modern, alegerea texturii de piele, a culorilor, a calapodului, tot conceptul “made to order”,  a reprezentat un plus pe piața locală , a oferit o experiență inedită și implicit a asigurat evoluția brand ului până în prezent.

Poți numi câteva surse de inspirație? Urmărești tendințe internaționale sau mizezi pe starea de spirit și pe creativitate?

Este binecunoscut faptul că brand-urile de lux stabilesc tendințele la nivel de street style pentru fiecare sezon și continuă să influențeze  societatea modernă. Sunt o sursă de inspirație dar raportarea noastră în materie de design are ca principal target profilul consumatorul autohton. Creațiile noastre sunt inspirate în mare parte din ceea ce își dorește să poarte femeia modernă din România. Inspirația în procesul  de creație a pantofilor Gemelli începe chiar în tabacariile din Toscana. Acolo alegem pieile, culorile, texturile pentru fiecare colecție . Acela este  primul momentul când ideile prind contur și identitate vizuală. 

Dacă ar fi să construiești profilul clientei ideale, cum ai descrie personalitatea ei? 

Profilul  clientei  ideale ar fi clienta atrasă de consumul local, încurajând astfel dezvolarea și extinderea pieței din țara noastră,  dornică să aprecieze valorile unui brand local.  Ne dorim clientă informată, cu atitutine elegantă și respectoasa dar și pretențioasă în ceea ce privește calitatea.  Consideream că este foarte important să se dezvolte o relație emoțională bazată pe încredere, loialitate  și interacțiune la un nivel complex între client și brand.   

Ce ai învățat din experiența anului trecut și ce aplici acum în evoluția brandului? 

Anul trecut a fost un an în care am învățat să fim consecvenți. Am învățat să gândim sub presiune și să găsim soluții eficiente în impas. A fost un an în care am lăsat deoparte ideea de “perspectivă” și am gândit  strategiile strict pentru ziua următoare. Principalul scop a fost să păstrăm personalul din fabrică, pentru că ei reprezintă motorul creației noastre. Ceea ce vom folosi că lecție învățată din această experiență este faptul că momentele cele mai dificile pot transformă  afacerea într-o variantă mai bună.

Ce poți să îmi spui despre colecția/colecțiile pe care le-ai adus la Alist Designers boutique?

La Alist Designers boutique ați putut regăși colecția toamna – iarnă 2021 . Colecția “à la maison” are ca piese-cheie bocancii înalți ( chunky knee-high boots), mocasinii accesorizati cu elemente metalice dar și must have ul sezonului, ciocatele care au fost prezentate în mai multe texturi și culori de piele si care anul acesta se recomandă a fi intregrate în toate ținutele.

Spre deosebire de colecțiile anterioare, elementele cheie ale acestei colecții au fost date de alternanțele texturilor de piele,  accesorii , diversitatea cromatică și design ul minimalist al tălpilor.  Colecția a avut un real succes. Mulțumim Alist!

Ce surprize ne așteaptă în următorul sezon?

Colecția de primăvară se numește SYMPHONY . Ne dorim de la această colecție să fie chic și foarte confortabilă. Pentru sezonul următor, dorim că fiecare pereche de pantofi achiziționată să fie o piesă care să nu se demodeze în timp și pe care fiecare femeie să și o dorească în garderoba să . O îmbinare între stilul clasic și modern.  Sezonul cald va aduce o colecție plină de culoare și spontaneitate și multe surprize pentru clientele Gemelli.

Foto:PR

Related Posts

Marian Pălie, curatorul secțiunii de fashion RDW 2024: „Designerii români au devenit recunoscuți pentru inovație, creativitate și calitate”

19 proiecte de fashion vor face parte din expoziția centrală Romanian Design Week 2024, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor…

Outfits of the week: Cele mai cool ținute purtate de celebritățile internaționale

O nouă săptămână, o nouă serie de poze și un anotimp care pare că devine o provocare din…

Anya Taylor-Joy, Diane Kruger și Naomi Watts, printre vedetele de la cea mai recentă prezentare Dior

Cea mai recentă colecție a casei de modă Dior, pentru sezonul toamnă 2024, a fost prezentată la Brooklyn…

Un nou magazin Victoria’s Secret te așteaptă în Mega Mall, București, cu o nouă colecție: Body by Victoria

Veștile bune circulă repede! Iar primăvara aceasta avem încă un motiv de bucurie. Victoria’s Secret, liderul în retail…

Margot Robbie, Jessica Chastain, Olivia Wilde, strălucitoare la un eveniment dedicat științei

Numeroase vedete s-au grăbit să răspundă afirmativ invitației unui eveniment aparte, dedicat nu filmului sau modei, ci științei,…

Iutta și Muze Concept vă așteaptă la Alist Designers Boutique, toată luna aprilie (VIDEO)

Alist Designers boutique găzduiește acum două branduri care îți vor readuce zâmbetul pe buze prin detaliile ce definesc…

Roberto Cavalli a încetat din viață la 83 de ani

Roberto Cavalli a încetat din viață seara trecută, la 83 de ani. Desginer vestimentar și inventator al unei…

Cele mai apreciate prezențe de la Fashion Trust US Awards

Vedetele nu spun niciodată nu unei invitații la un eveniment de fashion și acceptă orice ocazie prin care…

Noua colecție Spring Edit disponibilă la CCC

Lasă-te fermecat de colecția Spring Edit de la CCC! Descoperă pantofi și genți la modă de la brandurile…

Jennifer Lopez este mai senzuală ca oricând în cea mai recentă campanie Intimissimi

Jennifer Lopez surprinde din nou prin cea mai recentă campanie a brandului de lenjerie intimă, Intimissimi. Artista arată…