Andreea Leta ∙ November 27, 2020 ∙ 2 min read

Muna este unul dintre brandurile prezente la Alist Designers boutique în perioada noiembrie-decembrie. Designerul ne-a acordat un interviu special despre sursele de inspirație, despre personalitatea clientei ideale și, desigur, despre piesele pe care le găsești la București Mall Vitan: 

Cum a luat naștere brandul tău? Care au fost pașii pentru prima colecție? 

Muna a foar intotdeauna în mine, îmi este grei să spun când s-a nascut sau cum. Am reînceput acest proiect sub numele Muna dupa incurs la Milano de Fashion marketing.  Primele piese au fost inspirate din ia românească. Cu toate că nu m-am simțit mereu atrasă de costumul național, cu cât am cālătorit mai departe de țară, cu atât cred că m-am apropiat cu sufletul aici.

Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție? 

Întâi țesătura, textura țesăturii,  printul. Apoi este inspiraťia care vine inconştient din tot ceea ce ne inconjoară.

Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale? 

Clienta Muna este curioasă,  creativă,  pasionată de frumos,  de artă   cultură,  este romantică,  este însăşi ea o inspirație pentru mine.

Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările? 

Schimbările în fashion acum sunt pozitive si optimiste.  Curentul este spre sustenabilitate, reciclare, ecologie şi cumpătare în orice. Tot ceea ce ține de cultura vintage a fost acceptat şi îmbrățişat de consumatorul de fashion iar brandurile au adoptat şi ele această cerere de reciclare.

Referitor la pandemie,  eu cred că este o perioadă foarte grea pentru toți, însă tot răul spre bine.  Ne adaptăm şi ne regândim totul: viața &  businessul.

Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?

Sunt piese retro feminine, nostalgice şi romantice. Multă culoare,  printuri florale,  vesele, feminine. Materiale naturale: bumbac, viscoza,  matase.

În acest proiect prezentat de Mastercard, se află și parntenerii noștri de la București Mall Vitan. 

Foto: PR

Related Posts

Costumele de baie care avantajează orice tip de siluetă

Costumele de baie sunt printre cele mai căutate piese în această perioadă. Dacă nu ai apucat încă să…

Stella Matina semnează o colecție vestimentară capsulă inspirată de emoțiile și farmecul Neversea

Designerul Csilla Tulodgy, cunoscută acum sub numele de Stella Matina, a acceptat provocarea Neversea și a creat o…

Trendurile verii, adaptate fiecărui semn din zodiac

Ca să-ți fie mai ușor să alegi din multitudinea de trenduri care domină moda acestei veri, am asociat…

Get the look – Dakota Johnson într-un look smart casual

Dakota Johnson este muza noastră la începutul acestei săptămâni, grație unui outfit all white purtat cu multă eleganță….

Manifest pentru strălucire

Trebuie să strălucim în fiecare zi! Așa spune campania „Manifest pentru strălucire” lansată de Splend’or și așa confirmă…

Shoes For Every Mood

Dincolo de locul în care trebuie să fii, ce dispoziție ai astăzi? Te simți energică, gata de o…

Reîmprospătați-vă stilul vestimentar de vară pe Remixshop.com

Odată cu venirea verii, a apărut și dorința de a vă reîmprospăta garderoba. Acest nou sezon vă întâmpină…

Celebrity trends: Ținutele all white

Ținutele all white reprezintă un trend pe care nu trebuie să îl ratezi vara asta. Fie că ești…

Zalando se lansează în România cu o campanie dedicată individualității și autenticității

Zalando, una dintre principalele platforme online de fashion și lifestyle din Europa, sărbătorește lansarea în România prin intermediul…

Alist Designers boutique: Eterna fascinație a rochiei negre

Rochia neagră este una dintre piesele statement ale garderobei feminine, după cum bine știi deja. Vara acestui an…