Andreea Leta ∙ November 27, 2020 ∙ 2 min read

Muna este unul dintre brandurile prezente la Alist Designers boutique în perioada noiembrie-decembrie. Designerul ne-a acordat un interviu special despre sursele de inspirație, despre personalitatea clientei ideale și, desigur, despre piesele pe care le găsești la București Mall Vitan: 

Cum a luat naștere brandul tău? Care au fost pașii pentru prima colecție? 

Muna a foar intotdeauna în mine, îmi este grei să spun când s-a nascut sau cum. Am reînceput acest proiect sub numele Muna dupa incurs la Milano de Fashion marketing.  Primele piese au fost inspirate din ia românească. Cu toate că nu m-am simțit mereu atrasă de costumul național, cu cât am cālătorit mai departe de țară, cu atât cred că m-am apropiat cu sufletul aici.

Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție? 

Întâi țesătura, textura țesăturii,  printul. Apoi este inspiraťia care vine inconştient din tot ceea ce ne inconjoară.

Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale? 

Clienta Muna este curioasă,  creativă,  pasionată de frumos,  de artă   cultură,  este romantică,  este însăşi ea o inspirație pentru mine.

Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările? 

Schimbările în fashion acum sunt pozitive si optimiste.  Curentul este spre sustenabilitate, reciclare, ecologie şi cumpătare în orice. Tot ceea ce ține de cultura vintage a fost acceptat şi îmbrățişat de consumatorul de fashion iar brandurile au adoptat şi ele această cerere de reciclare.

Referitor la pandemie,  eu cred că este o perioadă foarte grea pentru toți, însă tot răul spre bine.  Ne adaptăm şi ne regândim totul: viața &  businessul.

Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?

Sunt piese retro feminine, nostalgice şi romantice. Multă culoare,  printuri florale,  vesele, feminine. Materiale naturale: bumbac, viscoza,  matase.

În acest proiect prezentat de Mastercard, se află și parntenerii noștri de la București Mall Vitan. 

Foto: PR

Related Posts

Cel mai frumos Crăciun e acum

Cine spune că nu îi place să primească de Crăciun cadouri sau Crăciunul, în general,– cu excepția lui…

Antreprenoriat la feminin, la prima ediție

A List Magazine a fost alături de Andreea Tudorache, Owner Beauty Connection și de Andra Pintican – fondatoarea…

Cele mai spectaculoase apariții de la British Fashion Awards 2022

O mulțime de vedete au luat parte la gala British Fashion Awards 2022, care a avut loc la…

Te așteptăm pe 17 decembrie la Crazy Christmas!

Ți-era dor de unul dintre târgurile noastre? Nu mai e mult și ne revedem la Crazy Christmas, pe…

C&A x Alist Magazine: Ne vedem la shopping în weekend!

Suntem din ce în ce mai aproape de unul dintre cele mai frumoase ale anului, așa că pregătirile…

Chanel aniversează 90 de ani de creație de bijuterii prin lansarea cărții– Chanel Haute Joaillerie

Casa de modă Chanel lansează un volum în cinstea aniversării a 90 de ani de cand Coco Chanel…

Recreează lookul momentului cu piese de la designeri români

Serialul Wednesday care poartă semnătura magnificului Tim Burton, a devenit un fenomen încă de dinainte să fie difuzat…

Style inspiration of the week: Emily Ratajkowski și mixul de registre

Pentru că sezonul rece și-a intrat cu adevărat în rol și temperaturile au scăzut considerabil, cuvintele momentului în…

Jachetele momentului: Blana artificială, opțiunea principală a marilor case 

Marile case de modă optează și anul acesta pentru înlocuirea hainelor din blană naturală cu piese stylish din…

Petrece sărbătorile de iarnă împreună cu Marks&Spencer

Sărbători de iarnă pufoase, colorate, aromate și… neapărat stilate! Sărbătorile de iarnă au mai mult farmec în haine…