Andreea Leta ∙ November 27, 2020 ∙ 2 min read

Muna este unul dintre brandurile prezente la Alist Designers boutique în perioada noiembrie-decembrie. Designerul ne-a acordat un interviu special despre sursele de inspirație, despre personalitatea clientei ideale și, desigur, despre piesele pe care le găsești la București Mall Vitan: 

Cum a luat naștere brandul tău? Care au fost pașii pentru prima colecție? 

Muna a foar intotdeauna în mine, îmi este grei să spun când s-a nascut sau cum. Am reînceput acest proiect sub numele Muna dupa incurs la Milano de Fashion marketing.  Primele piese au fost inspirate din ia românească. Cu toate că nu m-am simțit mereu atrasă de costumul național, cu cât am cālătorit mai departe de țară, cu atât cred că m-am apropiat cu sufletul aici.

Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție? 

Întâi țesătura, textura țesăturii,  printul. Apoi este inspiraťia care vine inconştient din tot ceea ce ne inconjoară.

Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale? 

Clienta Muna este curioasă,  creativă,  pasionată de frumos,  de artă   cultură,  este romantică,  este însăşi ea o inspirație pentru mine.

Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările? 

Schimbările în fashion acum sunt pozitive si optimiste.  Curentul este spre sustenabilitate, reciclare, ecologie şi cumpătare în orice. Tot ceea ce ține de cultura vintage a fost acceptat şi îmbrățişat de consumatorul de fashion iar brandurile au adoptat şi ele această cerere de reciclare.

Referitor la pandemie,  eu cred că este o perioadă foarte grea pentru toți, însă tot răul spre bine.  Ne adaptăm şi ne regândim totul: viața &  businessul.

Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?

Sunt piese retro feminine, nostalgice şi romantice. Multă culoare,  printuri florale,  vesele, feminine. Materiale naturale: bumbac, viscoza,  matase.

În acest proiect prezentat de Mastercard, se află și parntenerii noștri de la București Mall Vitan. 

Foto: PR

Related Posts

MURMUR prezintă “Marile speranțe”, colecția pret-a-porter primăvară/vară 2024

MURMUR, brand-ul românesc favorit al celebrităților de la Hollywood, a prezentat ieri noua colecție SPRING/SUMMER 2024 în cadrul…

Alessandro Michele este noul director de creație Valentino

Este oficial! Alessandro Michele este noul director de creație Valentino, după ce săptămâna trecută a fost anunțată plecarea…

Ținutele all black: Fascinante, atemporale și gata oricând pentru orice eveniment

Cu toate că în fiecare an vorbim despre o nuanță care conturează atmosfera generală a momentului, există ceva…

Laura Olaru și Aleksander Revas, designerii prezenți în această lună la Alist Designers Boutique (VIDEO)

București Mall Vitan, partenerul nostru de încredere în proiectul Alist Designers Boutique, îi găzduiește în aceste zile pe…

Ținutele office de ieri și de azi. Inspirație direct de pe marile podiumuri

Cum arată în 2024 o ținută office și cum este definită? Iată cum poți adapta acese ținute la…

Pierpaolo Piccioli își ia rămas bun de la Valentino după 25 de ani

După 25 de ani fabuloși la cârma creativă a legendarei case de modă Valentino, Pierpaolo Piccioli își ia…

Întâmpină primăvara cu cele mai cool ținute pentru copii

Primăvara se apropie, iar odată cu vremea caldă sosesc și noile tendințe în modă. Lasă-te captivat de culorile vibrante…

C&A lansează colecția Denim Spring 2024

Denimul este unul dintre materialele noastre preferate, pe care, indiferent de tendințe, îl vom avea mereu în topul…

Star Style: Kristen Stewart reinventează imaginea rockstarului prin aparițiile sale

Aflată în turneul de promovare al celui mai recent film ce o are ca protagonistă, Love Lies Bleeding,…

Designerul Dries Van Noten se retrage din lumea modei

După o carieră de 38 de ani în lumea modei, designerul belgian Dries Van Noten se pensionează, dar…