Andreea Leta ∙ March 15, 2021 ∙ 4 min read

Luwa este unul dintre cele mai delicate branduri de la Alist Designers boutique, din aceasă perioadă. Materialele ușoare, aparent foarte fragile, îți atrag atenția imediat ce faci câțiva pași în interiorul magazinului, așa că ne-am dorit foarte tare să aflăm povestea din spatele colecției. 

Cum a luat naștere brandul tău?  

 Am fost dintotdeauna o fire creativă, de mic copil am atras atenția celor din jur cu desenele și cu schițele mele, astfel încât părinții mi-au cam dat mână liberă și am ajuns să fac liceul de arte plastice TONITZA și studiile superioare  UNARTE cu master în ceramică/sticlă/metal.  În liceu mi-am dorit foarte mult să fac Design Vestimentar însă am intrat la Scenografie și Costume și pentru că schițele mele erau foarte puternice și impunătoare și aveau o volumetrie aparte am fost îndreptată de către profesori către sculptură și așa m-am îndepărtat puțin de visul meu în ceea ce privește arta vestimentară.

 Anii au trecut.. am avut diverse alte meserii, planuri și proiecte, dar tot în sferă creaționala și pentru că prietenii cereau deseori sfaturi în legătură cu hainele și erau mulțumiți, a prins contur și s-a  materializat dorința de când eram copil, de a face DESIGN VESTIMENTAR… LUWA la început s-a numit SPERIMENTALE-un proiect bazat pe produse vestimentare și accesorii exclusiv din piele naturală, care pe parcurs a evoluat și s-a concretizat în 2014 în LUWA,  un proiect foarte drag în care am investit foarte mult timp și suflet. 

Care au fost pașii pentru prima colecție? 

Prima colecție  a fost, de fapt, un proiect in cadrul unui curs de Design Vestimentar care a caștigat locul 1 și am avut șansa să îl materializez cu o prezentare live pe podium la București Fashion Week, la secțiunea New young designer, de aici a pornit totul.

Luwa

Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție? 

Nu aș putea numi doar 3 surse de inspirație, pentru mine drumul de la idee la produs este alambicat … eu am un motto: MAKE ART TO EXPRESS NOT TO IMPRESS, și de aici tot procesul. Deseori mă așez la birou să schițez  o colecție din care apoi nu materializez nimic pentru că nu mi se pare că e destul de originală ideea sau nu exprimă ce doresc eu să transmit. Ma inspiră foarte mult elementele grafice și volumetriile existențe în natură sau arhitectură,  iar drumul de la idee la produs variază de fiecare data, uneori incepa a croi un produs după o schița și până la final produsul suferă destul de multe modificări pt că pe parcurs apar alte idei, încât deseori nu mai seamănă cu schița.

Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale?

Clientela mea este de sex feminin, dorește să fie remarcată, să fure privirea, deseori este îndrazneață prin atitudine și provocatoare prin alegerile vestimentare făcute, este foarte feminina și doreșe calitate și unicitate, nu cantitate.

Luwa

Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările? 

Schimbările sunt majore din punctul meu de vedere. Consider că ar trebui să avem răbdare în această perioadă și să nu ne mai avântăm să producem obiecte inutile, am susținut tot timpul importanța calitatii…eu anul trecut am făcut un pas înapoi, m am retras pt câteva luni bune și am încercat să observ încotro se îndreaptă lumea, am revenit cu ajutorul și susținerea  echipei ALIST și cu această ocazie țin să le mulțumesc din suflet pentru toate eforturile și susținerea pe care o acordă designului românesc. Abordarea mea este puțin mai diferită față de anii trecuți, din păcate nu mai avem evenimente pt care să producem cum o făceam înainte, înainte produceam foarte nisat, acum am ales să cuprind o paletă mai largă de cerințe. Nu știu care vor fi exact urmările însă mi aș dori ca după această perioadă bradurile locale (mă refer la cele din România / produse în România) sa fie mai căutate și mai apreciate de cumpărător.

Luwa

Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?

Sunt produse feminine, ușor de purtat, din materiale naturale, am ales întotdeauna materiale lejere, vâscoză, bumbac, lână, mătase. Momentan lucrez la colecția nouă, cu materialul meu preferat, Organza, încerc să aduc elemente noi, însă pe același stil autentic pt Luwa.

Vino la Alist Designers boutique până pe 31 martie pentru a descoperi creațiie LUWA. În acest proiect prezentat de Mastercard, alături de noi sunt partnerii de la București Mall Vitan. 

Foto: PR

Related Posts

Cel mai frumos Crăciun e acum

Cine spune că nu îi place să primească de Crăciun cadouri sau Crăciunul, în general,– cu excepția lui…

Antreprenoriat la feminin, la prima ediție

A List Magazine a fost alături de Andreea Tudorache, Owner Beauty Connection și de Andra Pintican – fondatoarea…

Cele mai spectaculoase apariții de la British Fashion Awards 2022

O mulțime de vedete au luat parte la gala British Fashion Awards 2022, care a avut loc la…

Te așteptăm pe 17 decembrie la Crazy Christmas!

Ți-era dor de unul dintre târgurile noastre? Nu mai e mult și ne revedem la Crazy Christmas, pe…

C&A x Alist Magazine: Ne vedem la shopping în weekend!

Suntem din ce în ce mai aproape de unul dintre cele mai frumoase ale anului, așa că pregătirile…

Chanel aniversează 90 de ani de creație de bijuterii prin lansarea cărții– Chanel Haute Joaillerie

Casa de modă Chanel lansează un volum în cinstea aniversării a 90 de ani de cand Coco Chanel…

Recreează lookul momentului cu piese de la designeri români

Serialul Wednesday care poartă semnătura magnificului Tim Burton, a devenit un fenomen încă de dinainte să fie difuzat…

Style inspiration of the week: Emily Ratajkowski și mixul de registre

Pentru că sezonul rece și-a intrat cu adevărat în rol și temperaturile au scăzut considerabil, cuvintele momentului în…

Jachetele momentului: Blana artificială, opțiunea principală a marilor case 

Marile case de modă optează și anul acesta pentru înlocuirea hainelor din blană naturală cu piese stylish din…

Petrece sărbătorile de iarnă împreună cu Marks&Spencer

Sărbători de iarnă pufoase, colorate, aromate și… neapărat stilate! Sărbătorile de iarnă au mai mult farmec în haine…