Andreea Leta ∙ March 31, 2021 ∙ 4 min read

Lavish este unul dintre brandurile care ne-a încântat cu piesele sale la Alist Designers boutique. Aflăm astăzi povestea din spatele colecțiilor: 

Cum a luat naștere brandul tău? Care au fost pașii pentru prima colecție? 

 În spatele brandului Lavish stau două surori cu o pasiune pentru haine. În urmă cu 6 ani ne cumpărăm câte 3-4 m din materialele care ne plăceau și mergeam la croitorese pentru a ne face ținute de eveniment. Mergeam cu poze din reviste, de pe Internet sau cu desene făcute de noi. Curând prietenele noastre au început să își dorească modelele pe care le vedeau la noi și ușor ușor s-a născut ideea unei pagini de Facebook și a unui profil de Instagram unde să postăm poze cu ținutele. Bugetul era 0, dar pasiunea era mare. Numele de LAVISH a venit în urmă unui brainstorming la cafea, considerând că ne dorim că produsele noastre să fie luxuriante. De la luna la luna ne contactau mai multe fețe, prietene ale prietenelor sau recomandări și cercul se marea.  Eram amândoua angajete în corporații, așa că timpul pe care îl aveam la dispoziție pentru a fi dedicat acestui început de business era destul de restrâns. Însă în anul 2017 am decis că este momentul să investim și să facem un business în toată regulă. Am accesat fondurile de Start-up ediția 2018 și cu succes am reușit să punem bazele unui business. 

 Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție? 

Noi două suntem sursele de inspirație. Ne inspirăm din întâmplările și oamenii din  viata noastră, din ce ne-ar plăcea nouă să purtăm, ce ne face să ne simțim sexy și încrezătoare. Când facem o colecție, probăm personal fiecare produs de 2-3 ori și dacă nu ne simțim în regulă în el renunțăm la acel produs.

 

Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale? 

Clienta Lavish este relaxată și stăpână pe șine. Nu îi este frică să iasă din țipare și să încerce noi trenduri. Nu ne adresăm unei singue categorii de vârstă sau unui tipar anume de clientă, ci credem că orice femeie se poate simți minunat într-o ținută Lavish. 

  

Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările? 

 Anul trecut a fost unul de încercare pentru multe branduri mici și pentru micii antreprenori în general. În ceea ce privește fashion-ul credem că au fost mai multe puncte de cotitură care au definit această perioadă: în prima fază clientele au vrut să meargă pe casual. Nemaiavând unde ieși, nemaifiind evenimente, toate brandurile s-au îndreptat către ținute de zi sau chiar homewear. Treningul a fost probabil fashion statementul anului 2020 iar brandurile s-au întrecut în idei de personalizare a unui element clasic cum este treningul. Și noi am făcut același lucru și a funcționat. Acum, când lucrurile păr să se mai liniștească un pic, iar lumea începe încet încet să reia socializarea, fetele vor să recupereze parcă timpul pierdut. Vrem să purtăm tocuri, vrem să fim coafate, vrem să purtăm rochii scurte și așteptăm cu nerandare vară. 

  Alist Designers boutique- Lavish, un brand născut din pasiunea pentru modă

Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?

 Pentru Alist Designers Boutique, am selectat un mix de produse din mai multe colecții. Am luat în considerare perioada prin care trecem și ne-am gândit care este profilul celor care vizitează magazinul. Clientele au fost încântate atât de ținute casual cât și de ținute office sau elegante. Alist Deisgners Boutique a fost o experiență minunată în care am cunoscut oameni foarte talentați și pe care o să o prețuim și pe viitor. 

Alături de noi în acest proiect prezentat de Mastercard se află și partnerii de la București Mall Vitan. Poți găsi în continuare colecțiile Lavish pe site-ul oficial al brandului.

Alist Designers boutique- Lavish, un brand născut din pasiunea pentru modă

Foto: PR

Related Posts

MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY   

Brandul prezintă un exercițiu genial de rebranding odată cu lansarea noului concept global, dezvăluite în magazinul redeschis recent…

Cinci tendințe ale primăverii pe care nu trebuie să le ratezi

Vremea capricioasă și schimbările bruște nu anulează spiritul primăverii, așa că revenim cu o nouă serie de tendințe…

Star style: Emily Blunt, prin Prada până la stele 

Emily Blunt este una dintre actrițele care, cu fiecare ecranizare, surprind atât prin complexitatea interpretării, cât și prin…

Obiecte din garderoba personală a lui Vivienne Westwood vor fi scoase la licitație

O parte din garderoba legendarei creatoare de modă Vivienne Westwood vor fi scoase la licitație de casa Christie’s…

Cum a fost la Half Is Free, ediția de primăvară, de la București (VIDEO)

Half Is Free, cel mai așteptat eveniment de shopping al primăverii, a avut loc la BUCUREȘTI, pe 20…

Marian Pălie, curatorul secțiunii de fashion RDW 2024: „Designerii români au devenit recunoscuți pentru inovație, creativitate și calitate”

19 proiecte de fashion vor face parte din expoziția centrală Romanian Design Week 2024, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor…

Outfits of the week: Cele mai cool ținute purtate de celebritățile internaționale

O nouă săptămână, o nouă serie de poze și un anotimp care pare că devine o provocare din…

Anya Taylor-Joy, Diane Kruger și Naomi Watts, printre vedetele de la cea mai recentă prezentare Dior

Cea mai recentă colecție a casei de modă Dior, pentru sezonul toamnă 2024, a fost prezentată la Brooklyn…

Un nou magazin Victoria’s Secret te așteaptă în Mega Mall, București, cu o nouă colecție: Body by Victoria

Veștile bune circulă repede! Iar primăvara aceasta avem încă un motiv de bucurie. Victoria’s Secret, liderul în retail…

Margot Robbie, Jessica Chastain, Olivia Wilde, strălucitoare la un eveniment dedicat științei

Numeroase vedete s-au grăbit să răspundă afirmativ invitației unui eveniment aparte, dedicat nu filmului sau modei, ci științei,…