Andreea Leta ∙ March 31, 2021 ∙ 4 min read

Lavish este unul dintre brandurile care ne-a încântat cu piesele sale la Alist Designers boutique. Aflăm astăzi povestea din spatele colecțiilor: 

Cum a luat naștere brandul tău? Care au fost pașii pentru prima colecție? 

 În spatele brandului Lavish stau două surori cu o pasiune pentru haine. În urmă cu 6 ani ne cumpărăm câte 3-4 m din materialele care ne plăceau și mergeam la croitorese pentru a ne face ținute de eveniment. Mergeam cu poze din reviste, de pe Internet sau cu desene făcute de noi. Curând prietenele noastre au început să își dorească modelele pe care le vedeau la noi și ușor ușor s-a născut ideea unei pagini de Facebook și a unui profil de Instagram unde să postăm poze cu ținutele. Bugetul era 0, dar pasiunea era mare. Numele de LAVISH a venit în urmă unui brainstorming la cafea, considerând că ne dorim că produsele noastre să fie luxuriante. De la luna la luna ne contactau mai multe fețe, prietene ale prietenelor sau recomandări și cercul se marea.  Eram amândoua angajete în corporații, așa că timpul pe care îl aveam la dispoziție pentru a fi dedicat acestui început de business era destul de restrâns. Însă în anul 2017 am decis că este momentul să investim și să facem un business în toată regulă. Am accesat fondurile de Start-up ediția 2018 și cu succes am reușit să punem bazele unui business. 

 Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție? 

Noi două suntem sursele de inspirație. Ne inspirăm din întâmplările și oamenii din  viata noastră, din ce ne-ar plăcea nouă să purtăm, ce ne face să ne simțim sexy și încrezătoare. Când facem o colecție, probăm personal fiecare produs de 2-3 ori și dacă nu ne simțim în regulă în el renunțăm la acel produs.

 

Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale? 

Clienta Lavish este relaxată și stăpână pe șine. Nu îi este frică să iasă din țipare și să încerce noi trenduri. Nu ne adresăm unei singue categorii de vârstă sau unui tipar anume de clientă, ci credem că orice femeie se poate simți minunat într-o ținută Lavish. 

  

Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările? 

 Anul trecut a fost unul de încercare pentru multe branduri mici și pentru micii antreprenori în general. În ceea ce privește fashion-ul credem că au fost mai multe puncte de cotitură care au definit această perioadă: în prima fază clientele au vrut să meargă pe casual. Nemaiavând unde ieși, nemaifiind evenimente, toate brandurile s-au îndreptat către ținute de zi sau chiar homewear. Treningul a fost probabil fashion statementul anului 2020 iar brandurile s-au întrecut în idei de personalizare a unui element clasic cum este treningul. Și noi am făcut același lucru și a funcționat. Acum, când lucrurile păr să se mai liniștească un pic, iar lumea începe încet încet să reia socializarea, fetele vor să recupereze parcă timpul pierdut. Vrem să purtăm tocuri, vrem să fim coafate, vrem să purtăm rochii scurte și așteptăm cu nerandare vară. 

  Alist Designers boutique- Lavish, un brand născut din pasiunea pentru modă

Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?

 Pentru Alist Designers Boutique, am selectat un mix de produse din mai multe colecții. Am luat în considerare perioada prin care trecem și ne-am gândit care este profilul celor care vizitează magazinul. Clientele au fost încântate atât de ținute casual cât și de ținute office sau elegante. Alist Deisgners Boutique a fost o experiență minunată în care am cunoscut oameni foarte talentați și pe care o să o prețuim și pe viitor. 

Alături de noi în acest proiect prezentat de Mastercard se află și partnerii de la București Mall Vitan. Poți găsi în continuare colecțiile Lavish pe site-ul oficial al brandului.

Alist Designers boutique- Lavish, un brand născut din pasiunea pentru modă

Foto: PR

Related Posts

Trend Challenge. Momente memorabile cu bijuteriile Pandora (VIDEO)

De Sărbători, poți să fii și tu Moș Crăciun și să aduci bucurie, oferind cadoul potrivit persoanelor dragi….

LOOR Jewelry: Un brand de bijuterii dedicate femeii creative

LOOR jewelry este acel brand pe care te poți baza în fiecare zi pentru inspirație și pentru a-ți exprima…

Cel mai frumos Crăciun e acum

Cine spune că nu îi place să primească de Crăciun cadouri sau Crăciunul, în general,– cu excepția lui…

Antreprenoriat la feminin, la prima ediție

A List Magazine a fost alături de Andreea Tudorache, Owner Beauty Connection și de Andra Pintican – fondatoarea…

Cele mai spectaculoase apariții de la British Fashion Awards 2022

O mulțime de vedete au luat parte la gala British Fashion Awards 2022, care a avut loc la…

Te așteptăm pe 17 decembrie la Crazy Christmas!

Ți-era dor de unul dintre târgurile noastre? Nu mai e mult și ne revedem la Crazy Christmas, pe…

C&A x Alist Magazine: Ne vedem la shopping în weekend!

Suntem din ce în ce mai aproape de unul dintre cele mai frumoase ale anului, așa că pregătirile…

Chanel aniversează 90 de ani de creație de bijuterii prin lansarea cărții– Chanel Haute Joaillerie

Casa de modă Chanel lansează un volum în cinstea aniversării a 90 de ani de cand Coco Chanel…

Recreează lookul momentului cu piese de la designeri români

Serialul Wednesday care poartă semnătura magnificului Tim Burton, a devenit un fenomen încă de dinainte să fie difuzat…

Style inspiration of the week: Emily Ratajkowski și mixul de registre

Pentru că sezonul rece și-a intrat cu adevărat în rol și temperaturile au scăzut considerabil, cuvintele momentului în…