Andreea Leta ∙ October 1, 2020 ∙ 5 min read

Couture de Marie este noul brand pe care îl poți găsi la A list Designers boutique. Designerul ne-a răspuns la câteva întrebări, așa că iată care este povestea din spatele brandului, caracterizat de frumusețe, pe care designerul o definește prin oameni, emotii și natură:

A List Designers Boutique: Povestea brandului Couture de Marie

Claudia Ioniță, ownerul&designerul Couture de Marie

Cum a luat naștere brandul tău? Care au fost pașii pentru prima colecție? 

Brandul Couture de Marie a început timid, dar curajos, în anul 2014. În acel moment am simțit că este momentul să schimb ceva în viața mea pe plan profesional și să mă îndrept către lucruri care îmi aduc bucurie în suflet. După multe gânduri și idei puse pe hărtie, totul ducea în aceeași direcție, către cufărul de amintiri, unde am găsit vechea pasiune a copilăriei, croitoria. Îmi amintesc cu drag cum mama obișnuia să îmi croiască hainele cu mașina de cusut Ileana, în timp ce eu, pasionată de modă și de actualul acelor vremuri, mă ocupam cu modificarea și stilizarea ținutelor. Astfel, Couture de Marie a venit natural, pentru că dragostea pentru haine era deja prezentă în viața mea încă de pe-atunci. După stabilirea direcției în care voiam să mă îndrept, au urmat mai multe etape. Prima a fost cea în care am decis să transform una dintre camerele apartamentului în care locuiam într-un atelier de creație, unde să aprofundez cunoștințele în acest domeniu și să îmi îndrept atenția asupra studiului de modele și forme. Lucrurile au evoluat rapid și, în anul 2015, am reușit să închiriem un spațiu dedicat atelierului și showroom-ului nostru, având chiar și primii angajați. Prima colecția Couture de Marie a fost lansată în anul 2016, iar de atunci reușim sa lansam două colecții pe an.

Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție? 

Îmi găsesc inspirație în frumos, adică în oameni, emotii și natură.

Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?

La A List Designers Boutique participăm cu o colecție extrem de așteptată și dragă nouă, cea de toamnă iarnă – Remember – o colecție inspirată din ceea ce trăim astăzi, o colecție plină de culoare, dar adaptată acestor vremuri. Fiecare dintre noi, mai mult sau mai puțin, în perioada de izolare și distanțare socială, ne-am întors către lucrurile care contează, că mult nu înseamnă neapărat mai bun, că se poate trăi cu mai puțin, tot în armonie și echilibru. 

Am început să lucrez la această colecție chiar înainte de debutul pandemiei, atunci când aveam deja programate mai multe călătorii în afara țării pentru găsirea materialelor potrivite. Însă, neprevăzutul s-a întâmplat și totul a fost anulat. Din dorința de a nu renunța la această colecție, am făcut tot posibilul să găsim soluții și să ne adaptăm situației actuale. Am ales să lansăm piesele treptat, să prezentăm produsele prin intremediul mai multor sesiune de shooting și să ieșim pe piață, în fiecare săptămână cu ceva nou și out of the box.  

Așadar, este vorba de o colecție realizată cu mult efort, în care ne-am implicat total, cu emoții constante și speranțe mari. Ne vom aminti mereu cu drag de aceste vremuri și ne dorim ca dragile noastre cliente să cunoască povestea din spatele colecției și să poarte cu drag piesele Couture de Marie. Colecția  Remember este despre piese vestimentare menite să dureze, modele clasice, cu linii curate și feminine, și despre rochii fluide și cu un aer boem și romantic.

Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale? 

Clienta Couture de Marie este o femeie frumoasă, îndrăzneață, plină de viață și feminină. Este vorba despre tipologia femeii puternice, care știe ce vrea, prețuiește calitatea și este pasionată de modă, pentru că brandul Couture de Marie nu este numai despre haine, ci este despre personalitatea fiecărei femei, valori și aspirații. 

Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările? 

La nivel global, industria fashion a fost extrem de afectată de această perioadă. Chiar și așa, eu aleg să văd întotdeauna partea frumoasă a lucrurilor și aleg să vorbesc doar despre partea pozitivă. În primul rând, comportamentul de consum al cumpărătorului s-a schimbat și, cel mai important, s-a redus consumul excesiv, clientele s-au orientat către smart și slow fashion, adică aleg să cumpere mai puțin, să opteze pentru calitate și să investească în produse care au în spate o poveste. Totodată, în România, am observat o comunitate mult mai legată și implicată, care s-a mobilizat pentru a susține business-urile locale, brandurile românești și de tradiție, lucru care ne-a bucurat. Uite, și voi la Alist Magazin Designers Boutique ați ales să susțineți visul, să ne promovați și vă suntem recunoscătoare. Vă mulțumim!

Presented by Mastercard!

Foto: PR

Related Posts

Costumele de baie care avantajează orice tip de siluetă

Costumele de baie sunt printre cele mai căutate piese în această perioadă. Dacă nu ai apucat încă să…

Stella Matina semnează o colecție vestimentară capsulă inspirată de emoțiile și farmecul Neversea

Designerul Csilla Tulodgy, cunoscută acum sub numele de Stella Matina, a acceptat provocarea Neversea și a creat o…

Trendurile verii, adaptate fiecărui semn din zodiac

Ca să-ți fie mai ușor să alegi din multitudinea de trenduri care domină moda acestei veri, am asociat…

Get the look – Dakota Johnson într-un look smart casual

Dakota Johnson este muza noastră la începutul acestei săptămâni, grație unui outfit all white purtat cu multă eleganță….

Manifest pentru strălucire

Trebuie să strălucim în fiecare zi! Așa spune campania „Manifest pentru strălucire” lansată de Splend’or și așa confirmă…

Shoes For Every Mood

Dincolo de locul în care trebuie să fii, ce dispoziție ai astăzi? Te simți energică, gata de o…

Reîmprospătați-vă stilul vestimentar de vară pe Remixshop.com

Odată cu venirea verii, a apărut și dorința de a vă reîmprospăta garderoba. Acest nou sezon vă întâmpină…

Celebrity trends: Ținutele all white

Ținutele all white reprezintă un trend pe care nu trebuie să îl ratezi vara asta. Fie că ești…

Zalando se lansează în România cu o campanie dedicată individualității și autenticității

Zalando, una dintre principalele platforme online de fashion și lifestyle din Europa, sărbătorește lansarea în România prin intermediul…

Alist Designers boutique: Eterna fascinație a rochiei negre

Rochia neagră este una dintre piesele statement ale garderobei feminine, după cum bine știi deja. Vara acestui an…