Așa cum te-am obișnuit, odată la câteva săptămâni, facem o mică „adunare“ cu toate lansările, proiectele și colaborările care ne atrag atenția. Și-avem și de această dată câteva numai bune de trecut pe lista de „to watch“.
Levi’s în colaborare cu Justin Timberlake a lansat o clecție capsulă – Fresh Leaves –, denumire care derivă din fresh spin-ul dat de Justin Timberlake pieselor clasice Levi’s, pregătindu-le pentru noua generație. Cu alte cuvinte, colecția e o reinterpretare a pieselor clasice Levi’s, inspirate din universul muzical al lui Justin. Levi’s x Justin Timberlake Fresh Leaves este disponibilă în magazinele Levi’s din țară.
Campania TEZYO REAL GLAM continuă în sezonul toamnă-iarnă 2018, concentrându-se, de această dată, pe diferențele dintre real și perfect, devenind REAL GLAM – Ediția Imperfectă. Pentru că despre asta este vorba când vorbim de REAL GLAM, despre cusururi, imperfecțiuni, compromisuri, iar TEZYO susține în continuare stilul autentic, alegerile originale și exprimarea liberă a emoțiilor – altfel spus, „identificarea cu tine însuți“. N-ai văzut încă selecția pentru acest sezon? E deja în toate magazinele, și cuprinde o varietate impresionantă de articole. Check it out!
Noua colecție Stefanel pentru toamnă-iarnă 2018-2019 e despre femeia sofisticată, cu un look contemporan, care ține cont de tendințele fiecărui sezon, dar care nu face niciodată rabat de la stilul personal. Materiale și fire textile sunt un alt element-cheie al colecției – cașmirul, lâna de alpacă, mohairul, jerseul sau vâscoza supraelastică, toate acestea stând la baza unei palete cromatice neutre care fuzionează cu nuanțe contrastante precum rozul, portocaliul, albastrul deschis sau roșul puternic.
answear.ro te invită la Duelul Stiliștilor – o competiție pentru stiliștii aflați la început de drum sau pentru cei care au deja o carieră în domeniu și își doresc un plus de afirmare. Ediția din acest an a Duelului Stiliștilor va avea loc pe mai multe piețe simultan: Polonia, Ucraina, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria și România. Pentru a participa în Duelul Stiliștilor, trebuie să trimiți un portofoliu care să cuprindă minimum 5 fotografii. Juriul competiției va selecta 15 finaliști care vor avea de înfruntat o adevărată provocare fashion: vor trebui să creeze un styling folosindu-se de 5 produse Answear.
3fnky kids este un brand românesc de haine vesele și cool pentru copii. Pentru 3fnky kids, confortul și siguranța copiilor sunt cele mai importante aspecte, iar scopul lor este să creeze produse cât mai responsabil posibil, pentru copii cu vârste cuprinse între 2 și 14 ani. Create cu grijă pentru mediu, majoritatea hainelor FunkyKids sunt confectionate din 100% bumbac și bumbac organic.
Nu e prima oară când recomandăm piesele Framboise, asta pentru că ne plac realmente, fie că vorbim de design ori de materiale, sunt cool și prietenoase cu pielea și numai bune de purtat toată ziua. Noua colecție cuprinde rochii de bumbac, cămăși din matase sau bumbac, pantalonii ideali pentru tinutele office și – noutatea acestui sezon – jachetele croite în spiritul brandului.
Colecția Reserved Premium se bazează pe contraste, forțe de atracție și respingere. Se concentrează pe calitate, asigurând cele mai bune elemente de bază, esențiale în orice garderobă și de care te poți bucura o perioadă foarte lungă de timp www.reserved.com. Siluetele sunt în conformitate cu tendințele momentului, iar asta înseamnă că vei avea la îndemănă piese cu design cool și din materiale calitate optime pentru noul sezon.
Sezonul rece la COS propune piese inspirate din două teme pronunțate, inspirată de cercetarea interdisciplinară: natura și procesele reale sau imaginare care perfecționează materia primă. Rezultatul este o colecție de piese clasice cu proporții modificate și materiale inovatoare care celebrează formele hibride, sculpturale.
Toamna, când facem trecerea la garderoba de sezon, scoatem din cutii piesele de anul trecut și ne dam seama că, oricât de mulți pantofi am avea, este momentul pentru o nouă sesiune de shopping. Iar Deichmann pare să fie o opțiune cât se poate de promițătoare. Colecția pentru acest sezon promite să îndeplinească mai toate cerințele în materiale de încălțăminte – de la sporty la retro, de la elegant la stilul masculin, de la cel glam la cel lejer, relaxat.
K Optic a împlinit 1 an și a marcat momentul lansând colecția de ochelari de soare pentru sezonul toamnă-iarnă 2018-2019. K Optic este distribuitorul oficial în România al Kering Eyewear S.p.A., proprietarul brandurilor de ochelari de soare și rame de vedere Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen, Stella McCartney, Brioni, Christopher Kane, Tomas Maier, Boucheron, Pomellato, Puma.
Odată cu instalarea toamnei, așa cum ne-a obișnuit FOREVER 21 ne-a prezentat noutățile pentru noul sezon, iar noua colecție este bogată în imprimeuri, dungi și materiale călduroase, făcând o incursiune în anii ’80 – perioada stilurilor vestimentare îndrăznețe revine cu pantaloni largi, fuste cloș și cercei rotunzi.
Colecția RAQUETTE pentru toamnă-iarnă 2018-2019 ar putea fi integrată cu ușurință într-un film Old Western à la Tarantino. Piesele inspirate din cultura Vestului Salbatic, cu influențe spaniole, compun siluete masculine, cool & effortless. Colecția îmbină totodata decupaje cu motive Rodeo și croieli cu un ușor vibe ’80s. Predomină nuanțele neutre de camel și maro mixate cu tonuri reci de roz metalizat, cupru și argintiu, ce materializează spiritul de Cosmic Cowboy.
Elementul-cheie al brandului Alisia Enco a fost încă de la început și rămâne în continuare cămașa. În timp, aceasta a fost reinterpretatată și i s-au adus numeroase îmbunătățiri de design ori coloristice, iar acum Alisia Enco ne oferă o variantă cât se poate de feminină în colecția Flowers for Her. Cu alte cuvinte, cămăși în culori pastelate, cu printuri cool la manșete și la gulere numai bune de luat acasă.