Recent am descoperit un nou magazin online, respectiv o platformă online (www.savinskin.ro), care ne-a atras atenţia din mai multe puncte de vedere. Nu doar am revăzut produse ale unor branduri exclusiviste, pe care le-am găsit în călătoriile noastre sau pe site-uri online celebre, dar întregul conţinut are şi un mesaj aparte. Aşadar, am încercat să aflăm care este povestea SAVIN’SKIN şi să descoperim persoana din spatele acestui brand. Şi, cu siguranţă, am fost fascinaţi.
Ana-Maria Savin, persoana din spatele SAVIN’SKIN este o tânără regizoare, mai nou antreprenoare, în vârstă de 29 de ani, care a început testarea produselor cosmetice încă din adolescență, iar până în prezent a încercat zeci și sute de produse. Contrar așteptărilor, totul a pornit nu dintr-o pasiune legată de plăcerea îngrijirii tenului, ci dintr-o necesitate de a trata tenul și pielea în urma unor dezechilibre hormonale produse în organism, dezechilibre cauzate de multiple diagnosticări false și tratamente greșite, în urmă cu mai bine de 10 ani.
„Povestea mea, din păcate, nu este una nemaiîntâlnită. Cunosc o mulțime de femei cărora, în urma unor consultații ginecologice sau endocrinologice, li se pune un diagnostic fals. Este înfricoșător să auzi la 21 de ani că există pericolul să nu poți avea niciodată copii, să vrei să te tratezi și să realizezi că diagnosticul tău a fost greșit, iar tratamentul va cauza probleme uriașe pe termen lung, care s-au putut observa și cu ochiul liber, pe propria piele.” – Ana-Maria Savin, fondator SAVIN’SKIN.

Ana-Maria, Savin, fondator Savin’Skin
După toată această experiență neplăcută, lipsa de încredere în anumite cadre medicale a condus la o cercetare pe cont propriu cu scopul de a descifra misterele corpului feminin (despre care știm foarte bine că este construit în jurul unui bioritm specific), în speranța că va găsi o formulă prin care își va putea aduce corpul la starea de normalitate. Pe lângă o abordare holistică în ceea ce privește schimbarea stilului de viață (aici includem alimentația, sportul, suplimentele), marea descoperire a Anei-Maria a fost în direcția produselor de îngrijire a pielii. Pielea reprezintă cel mai mare organ al corpului nostru și, precum un burete, absoarbe conținutul produselor pe care noi le folosim zi de zi. Și de multe ori ignorăm faptul că aceste produse pot conține substanțe nocive, care pot la rândul lor cauza sau agrava alte probleme existente. Așadar, Ana-Maria ne roagă să verificăm eticheta produselor și să începem să citim, pentru binele nostru, ce se află în spatele fiecărui produs. Iar SAVIN’SKIN, pe lângă componenta comercială, promite că ne va pune la dispoziție nu doar transparență în ceea ce privește calitatea ingredientelor pe care fiecare produs le conține, dar și cunoștințele și uneltele necesare pentru a deprinde abilități de a detecta aceste ingredientele nocive.
„Mi-a luat mult timp pentru a explora și învăța despre toate aceste ingrediente și produse. Ceea ce m-a alimentat a fost dorința de eficiență și rezultate pe termen lung, fie că este vorba despre prevenire, fie despre remediu. Ca femeie, înțeleg atât de bine cât de greu este să suferi din cauza problemelor de piele, cât de greu a fost să găsesc informații relevante și cât de mult m-am bucurat de ecare dată când observam o îmbunătățire.” – Ana-Maria Savin, fondator SAVIN’SKIN.
După o lungă perioadă de research și efort colectiv, SAVIN’SKIN își propune să fie nu doar o simplă platformă de shopping online, ci un întreg manifesto prin care să putem începe un dialog deschis dedicat îngrijirii pielii și sănătății. Această inițiativă ne bucură enorm, mai ales că avem atât de multe de discutat pe acest subiect. Cu toate acestea, ne bucură și mai mult că vom avea acces la branduri precum Nuori, Josh Rosebrook, Odacite, Rituel de Fille, Olio E Osso s.a care au ajuns prin intermediul SAVIN’SKIN, pentru prima oară în România, alături de alte branduri cunoscute, precum Oskia, RMS Beauty, Dr. Barbara Stum, Rahua, Pursoma și Soleil Toujours. În cazul în care nu știați de ele până acum, sunt produse adorate și folosite inclusiv de celebrități din întreaga lume precum Miranda Kerr, Emma Watson, Gwyneth Paltrow, Alicia Keys, Mila Kunis s.a. Iar asta pentru că, deși sunt lipsite de ingrediente nocive, sunt și extrem de eficiente.
Fiecare produs comercializat de noul magazin online SAVIN’SKIN vine în întâmpinarea diverselor nevoi de îngrijire a tenului, a părului, de protecție împotriva noxelor și a toxicității mediului urban sau de înfrumusețare. Pe lângă eficiență, acestea se află în armonie cu răspunsul natural al corpurilor noastre, cu mediul și cu natura. Evitând cu orice preț perturbatori endocrini și ingrediente care pot determina dezechilibre hormonale, carcinogenii, alte efecte dăunătoare sau produsele de tipul „greenwashing”, magazinul se orientează către ingredientele care ne fac pielea să se simtă bine.
„Testând produse și luptând cu diverse reacții ale organismului am ajuns la concluzia că natura și știința trebuie să funcționeze împreună iar prin intermediul produselor selectate pentru SAVIN’SKIN doresc să ofer clienților beneficiile amândurora și să avem o conversație deschisă despre ten și îngrijire corporală.” – Ana-Maria Savin, fondator SAVIN’SKIN
Ana-Maria și-a dorit să adune la un loc rezultatele și produsele unei echipe mondiale de specialiști ai industriei de îngrijire a pielii și nu numai, cercetători și fondatori ai unor brand-uri cosmetice de renume, cunoscători care testează constant cele mai noi formule și produse.
Omul și cercetarea din spatele fiecărui brand și produs, puritatea și eficiența ingredientelor, grija pentru mediu, lipsa testării pe animale și mai ales clarificarea termenilor de „organic”, „natural”, „clean” sunt criteriile și valorile pe baza cărora a fost și va fi curatoriat întregul magazin online. Și asta pentru că pe piață există o mare confuzie între termeni precum „organic”, „natural” sau „clean”, care de cele mai multe ori sunt lucruri complet diferite.
„Cred într-o frumusețe naturală, pe toate planurile și consider că orice produs sau acțiune pe care o facem trebuie să pună în valoare ceea ce avem deja în noi și să ne ajute să construim împreună cea mai curată și frumoasă versiune a noastră. Ne dorim ca SAVIN’S KIN să devină o comunitate prin care să păstrăm legătura și să avem o conversație activă atât cu clienții cât și cu specialiștii locali și internaționali în domeniu. S unt de părere că îngrijirea tenului este un proces anevoios care trebuie să conducă către o conversație atât cu organismul nostru, cât și între noi, specialiști, știință și natură.” – Ana-Maria Savin, fondator SAVIN’SKIN.
Platforma SAVIN’SKIN, prin intermediul secțiunii THE SKIN DIARY, va pune la dispoziția celor interesați articole și conversații despre produse cosmetice și îngrijirea tenului. Vor prezentate atât noutăți din industrie cât și sfaturi profesioniste sau cele mai hot dulăpioare cu produse cosmetice ale vedetelor, influencerilor sau „IT people” din oraș. Prin intermediul acestei lansări pe piața magazinelor online se dorește a se crea o comunitate activă, fresh și de ce nu, cu un aer alternativ. Doar prin cunoaștere, informație și dialog putem avea cele mai bune și durabile rezultate.
5 parfumuri LOVE edition
Cadoul perfect pentru Ziua Îndrăgostiților: parfumul. Unii ar spune că nu poți da greș cu un parfum. Sau…
Bretonul japonez, în trend în acest sezon
Ai simțit vreodată nevoia unei schimbări radicale fără a-ți schimba complet look-ul? Bretonul japonez este răspunsul perfect. Nu…
Parfumuri gurmande – Cum să miroși ca un desert delicios
Cel mai recent trend printre iubitorii de parfumuri constă în aromele gurmande, care miros a cele mai delicoase…
Top 17 cosmetice nou-nouțe pentru tendințele primăverii
Primăvara este o perioadă de reînnoire universală, perfectă pentru revigorarea regimului de înfrumusețare. Descoperă colecția Catrice Primăvară/Vară 2025…
Valentine’s Day: 9 idei de cadouri pentru un ritual complet de înfrumusețare
Pentru că mai sunt foarte puține zile până la declarațiile de Valentine’s Day, îți vin în ajutor cu…
Beauty News: Top 3 noutăți pline de culoare
În februarie, culoarea este cuvântul-cheie atunci când ne gândim la beauty looks. Fie că te pregătești pentru Valentine’s…
Cele mai afrodisiace parfumuri
Preferințele în ceea ce privește parfumurile sunt subiective, dar există câteva arome asupra cărora experții parfumieri au ajuns…
Premiile Grammy 2025: make-up și coafuri alese de vedete pentru covorul roșu
La cea de-a 67-a ediție a Premiilor Grammy, desfășurată în weekend, în Los Angeles, celebritățile au ales în…
11 produse cosmetice care au revoluționat industria de beauty
În timp ce pentru multe produse cosmetice, numărul de vânzări este asigurat de un mix între o formulă…