Alist Designers boutique: Povestea brandului Malluce

Malluce este unul dintre brandurile prezente la Alist Designers boutique. Astăzi, Lavinia Andrei ne spune povestea din spatele creațiilor sale.

Cum a luat naștere brandul tău? Care au fost pașii pentru prima colecție?

Malluce este un gând timid din copilărie, care s-a transformat în realitate atunci când a fost momentul oportun, ceea ce mă face să cred în puterea gândului și legile atracției. Din adolescență, am avut ocazia să călătoresc și să admir diferite culturi și stiluri vestimentare, de la portul simplu, la creații ce poartă semnătura marilor designeri. Întotdeauna m-au fascinat jocul culorilor și versatilitatea articolelor vestimentare, iar mai nou, sunt axată pe calitatea materialelor și pe styling.

Prin definiție, femeia înseamnă frumos, gingășie, pasiune, candoare, putere, iar la nivel global avem atât de multe tipologii de corp și atât de multe personalități! Acest aspect mă face să cred că mereu este loc pe piață pentru o nouă abordare în modă, care, prin muncă multă și validare din partea publicului, să poată deveni un Brand. Acesta este obiectivul meu pentru Malluce: să fac cunoscut stilul meu de a îmbrăca nu doar trupuri, ci și personalități feminine.

Conceptul Malluce folosește creativitatea și transformă acele schițe imaginare ce îmbracă diferite trupuri, în piese vestimentare menite să facă fiecare femeie să strălucească; pentru că atunci când porți ceva ce te complimentează și e complementar personalității și stării tale, transmiți încântare și încredere.

Am început să conturez prima colecție la sfarsitul anului 2017, cu dorința de a propune modele feminine, în care fiecare femeie să se simtă confortabil. Nu întâmplător, piesa centrală a creațiilor Malluce este rochia; pentru că o rochie nu este doar un articol vestimentar, ci mult mai mult: e un simbol feminin, o piesa ce poate căpăta atât de multe forme și lungimi, astfel încât să puncteze cu brio orice ocazie de purtare.

Încă de la prima colecție am avut câțiva pași pe care îi urmez cu consecvență: documentare, analiza trendurilor pe plan internațional și pe plan național, setarea câtorva modele, căutarea materialelor, pregătirea unui stoc pentru maximum 8 sau 10 produse și producerea lor. Aparent, totul pare un joc frumos, dar este un domeniu cu multe provocări, mai ales în această perioadă.

Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție?

Principala sursa de inspirație o constituie reprezentantele sexului frumos, cu precădere cele care sunt prezente în viața mea – le ascult, le observ și apoi le solicit feedback pe produs. Sunt într-o continuă cercetare, mereu vreau să aflu ce le place să poarte în funcție de sezon, ocazie și cum ar asocia mai multe piese.

Urmăresc ce oferă designerii de top, dar mai ales piața mass market, care dictează stilul vestimentar la nivel macro. Este important pentru a sesiza pe ce anume se fac volume și pentru a decide dacă un segment este mai mult sau mai puțin acoperit, respectiv cum trebuie să acționez pentru ca Malluce să întâlnească cererea.

A treia sursă de inspirație sunt pozele vechi. Paradoxal, într-o lume în care Pinterest este aplicația preferată a multora, mie îmi place să analizez ținutele de pe vremea mamei mele. Mânecile bufante, elementele florale și fundițele sunt elemente inspirate din creațiile pe care le purta mama mea.

Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale?

Malluce se adresează femeii contemporane, care știe să jongleze între ținute casual, de birou, sau de petrecere. Clientele noastre sunt în special doamne și domnișoare cu vârste cuprinse între 20-45 de ani, care obișnuiesc să poarte mai ales rochii și sunt interesate de materiale de calitate, croi atent realizat și modele feminine.

Stilul Malluce îmbină liniile clasice, simple, cu detalii și accente menite să te diferențieze și să îți valideze atuurile și calitățile. Pentru noi, toate femeile sunt speciale și frumoase, indiferent de vârstă sau siluetă. Punem accent pe calitatea materialelor și versatilitatea pieselor vestimentare, muza Malluce fiind reprezentată de femeia romantică, sensibilă, încrezătoare și pozitivă, care se bucură de modă și folosește fiecare moment să strălucească în felul său.

Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Și care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările?

Marii jucători din industria fashion au înregistrat creșteri în 2020, având posibilitatea de a investi mult în stocuri și în campanii de promovare online. Pentru atelierele de producție vestimentară din Romania însă, este o perioadă dificilă, care testează determinarea fiecăruia.

Îmi place să mențin o perspectivă pozitivă și mă bucur de toate oportunitățile care îmi ies în cale, inclusiv expunerea creațiilor în Alist Designers Boutique din București Mall. Este un proiect care ajută foarte mult micile afaceri din domeniul fashion – made in Romania.  Interacțiunea cu clientele din mall este esențială și observ cu bucurie că tot mai multe doamne și domnișoare se orientează spre designul românesc, chiar și într-o perioadă de instabilitate economică.

Malluce este prezent pe piață de 4 ani, timp în care am reușit să ne formam o comunitate mică dar care ne-a susținut și recomandat, mulțumite fiind de calitatea produselor. Experiența din Alist Designers Boutique a fost o premieră într-un mall din capitală și a reprezentat un boost de care aveam nevoie.

Pentru noi, pandemia și efectul ei, criza, au reprezentat un factor motivator. Au fost momente în care m-am simțit la răscruce de drumuri, dar pasiunea m-a îndemnat să continui și fiecare dimineața a fost și este o nouă șansă de a face lucrurile mai bine, mai frumos, pentru rezultate care să genereze o mai mare satisfacție.

Urmează ca lumea să încerce mai mult online, în special pentru cumpărăturile fashion casual. Online-ul este viitorul – nu e doar un slogan, ci o realitate pe care toți trebuie să o îmbrățișăm, cu o strategie aparte, pentru că altfel, rezultatele scontate vor întârzia să apară.

Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?

Am primit cu mare drag si entuziasm propunerea de a face parte din proiectul A List Designers Boutique și am expus produsele noastre reprezentative, cele care au fost bestseller în ultima vreme. De la veste din lână cu in -croi simplu, drept, până la rochii office din stofă sau rochii de ocazie din ăatase, organza sau tafta; am vrut să răspund mai multor așteptări.

Alist Designers Boutique este un concept store care face diferența! Aici am cunoscut o echipă deschisă la ședințe foto multibrand și cross promotion. Pentru clienți, experiența de shopping este diferită: pot interacționa cu cel care semnează creațiile vestimentare, pot da comenzi in store și pot primi sugestii de styling.

Aici am putut să observ că povestea produsului chiar contează – cum și unde este realizat, faptul că sunt serii mici, cu stoc limitat, opțiunea unor mici personalizări, toate aceste aspecte vorbesc despre munca noastră și astfel, se percepe pozitiv brandul Malluce.

Suntem recunoscători că avem ocazia să expunem alături de designeri renumiți și mulțumim pe această cale echipei Alist Magazine, coordonată de Andreea Esca și echipei București Mall.

Partenerul acestui proiect (prezentat de Mastercard) este București Mall Vitan, care ne-a pus la dispoziție un spațiu extrem de generos, în care toate normele pot fi respectate fără niciun efort.

Sloganul MALLUCE este: Your fashion reason to Shine!

Alături de noi în proiectul Alist Designers boutique, prezentat de Mastercard, se află partenerii de la București Mall Vitan. Vino să descoperi întreaga coleccție Malluce. 

Foto: PR